Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
dextuar написа:А би ли чипосал твоя кола?Giorceto написа:Лично аз не бих купил чипосана кола.
Ми за момента не съм и няма изгледа да се случи.
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
и трите са на реални км, нищо сериозно в историята. първата не бих я взел заради потенциално проблемния М54 двигател, другите две са по-нови, след малкия фейслифт. рамата на третата е B099117
едно мнение изчезна, който питаше да си знае
едно мнение изчезна, който питаше да си знае

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
kolp написа:и трите са на реални км, нищо сериозно в историята. първата не бих я взел заради потенциално проблемния М54 двигател, другите две са по-нови, след малкия фейслифт. рамата на третата е B099117
едно мнение изчезна, който питаше да си знае
Благодаря. редактирах мнението и явно трябва да мине преглед преди да се появи пак. Благодаря за информацията. Два допълнителни въпроса, ако нямаш против:
Нищо сериозно в историята означава че не е имало сериозни проблеми, предполагам? да разбирам ли че предстои да се случват

казваш че рамата на третата е B099117 това има ли някакво значение или аз не съм я преписал правилно...
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Може ли инфо за тази кола: WBANJ71020B510748
Намира се в Швейцария и няма обява, колата е Е61 530Д 2004г.
Благодаря.
Намира се в Швейцария и няма обява, колата е Е61 530Д 2004г.
Благодаря.
- nickem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
kolp написа:как реши че км абсурд да са реални?кажи да знаем как ги познаваш тея работи
Специално за 11г и 178хил ми изглеждат доста нагънати предните седалки? На синята изглеждат по-добре и е по-нова, ама цяла снимка на шофьорската няма, та оставам скептичен. В Бова доскоро продаваха една G30-ка дето е Юли 2017 и е на 80 хил, това на колко е била преди 3г нищо не гарантира.
vld написа:Колега това не е 530д, че една на 10000 коли да е на под 200к км.![]()
550I е автомобил който се купува от хора които бачкат разлина професия от куриер.
И защо така категорично отсичаш, че са скъпи, като едно фейслифтово 530д с история и пробег около 200к км. все още е на цена над 10-11к евро.
Определено това е различна кола и няма нищо общо с моргите на по 600-700к км. с които е залят пазара в България.
530d са на по 400-500 вече, не са на 200. Някои вече станаха милионници, германските колеги се хвалят по техните форуми.

Отсичам, че са скъпи, защото миналата година мои приятели купиха 2, със същото оборудване за под 19К и лично ги гледах и им направих тест драйв. И не мисля, че има смисъл да се лъжем за какво си купуват хората такива седани, купуват ги да пътуват и да се возят по магистралите. Да не създаваме грешно впечатление у хората, че като си намерят 550i ше е като нова и трябва да струва 30К(колкото беше синята прреди 6 месеца). Отделно в немското моби М5-ците почват от 16К, има на по 220К, едвали тях също си ги купуват куриери.
Сега няма да зпочвам някви спорове, всеки има глава на раменете си и може да види историите, интериора и да прецени.

- Exclusive89
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
kamo написа:да разбирам ли че предстои да се случват![]()
Е сА колега, за историята някак си помага колегата за което сме благодарни много колеги, па от къде да знае дали ще му се случи нещо

nickem написа:530d са на по 400-500 вече
Прав си колега.. донякъде. Аз например за 2 години навъртях САМО 10к км... срещат се и такива кочини, макар и малко

- apexs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: 056
- Кара: E60 525i M54 Е91 320i N43 600RR
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Интериора не винаги е показателен за км. Собсвеници много, лично съм виждал коли на по 20к км да са в състояние, като на 500 и обратната . Също коли правили км по 30 - 40 к на година и изведнъж падат на под 8-10к км дори и не се карат.
Излиза ли инфо според вина и е ок, отивате, гледате и преценяте.
Излиза ли инфо според вина и е ок, отивате, гледате и преценяте.
- plamen_318
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 5.01.2012
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 E30 M5 F90
- Детайли за колата: e46 320ci 2001
e46 320d 1999
e30 318 coupe 1987
e60 535d lci 2009
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
vld написа:Хардуерно няма разлика. За по добра визия ако ти се дават пари за лoста и волан с пера, преправянето е относително лесно. Волана е около 500-600лв. Лоста според зависи, намира се на различни цени, аз изпуснах един от ляв волан за 200лв. От тогава насам все по скъпи оферти, като един направо утрепа рибата с цена 1000лв. Но вече просто не виждам смисъл от тоя лост, софтуера който се предлага за шест степените автомати на БМВ е много по добър от това което можеш да получиш от спортния режим, който идва с лоста. Повече информация относно тунинга на кутията можеш да получиш тук: http://www.xhpflashtool.comtorpedo написа:Да с ремап звучи добре, аз доколкото разбрах хардуеарно кутията е като спорт аутоматик, само трябва лостче с компютър и флаш на софт. Или бъркам?
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Колеги аз ли не разбрах правилно или кутията която е с джоистик няма разлика от тази с лоста ?
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Има 3 вида лостове при Е60 автоматик:
1. Спорт който е с пера на волана
2.Нормален без пера
3. Фейслифт без пера
До колкото съм чел скоростите хардуерно са същите, винаги 6 степенен автоматик, разликата е в управлението/ торк-а при различните двигатели и съответно фейслифт. Разбира се ако отидете в автокъща ще ви кажат че тн "джойстик" е каймака на автомобилостроенето.
1. Спорт който е с пера на волана
2.Нормален без пера

3. Фейслифт без пера

До колкото съм чел скоростите хардуерно са същите, винаги 6 степенен автоматик, разликата е в управлението/ торк-а при различните двигатели и съответно фейслифт. Разбира се ако отидете в автокъща ще ви кажат че тн "джойстик" е каймака на автомобилостроенето.

Race Chip Ultimate + App control 3.0d 258ксhttps://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=133&t=438448&p=4501949#p4501949
- bokouser
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Здравей kolp,
Би ли погледнал този VIN: WBANA72060B183852
Колата е тази: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=6o4k0q
Би ли погледнал този VIN: WBANA72060B183852
Колата е тази: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=6o4k0q
- Tsapo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
тука колегата дето познава по шофьорската седалка да се изкаже първо 

- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Не го знам кой е тоя колега, ама колата изглежда като на 250 +
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- Tsapo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Седалките, волана и изобщо интериора не са критерий.
Всичко зависи от телосложението на шофьора, от това дали са му груби ръцете, дали му се потят, дали иска да си пази колата и много други неща.
Относно питането ми, не очаквам да е на 180к, ако е до 300к е добре.
Въпроса е да не е на повече и все пак имала ли е ремонти, които ще спестят средства и главоболия в бъдеще.
Всичко зависи от телосложението на шофьора, от това дали са му груби ръцете, дали му се потят, дали иска да си пази колата и много други неща.
Относно питането ми, не очаквам да е на 180к, ако е до 300к е добре.
Въпроса е да не е на повече и все пак имала ли е ремонти, които ще спестят средства и главоболия в бъдеще.
- nickem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
kolp написа:тука колегата дето познава по шофьорската седалка да се изкаже първо
Колегата първо не е длъжен да коментира всяка кола и второ изказва лично мнение и наблюдения, с които никой не е длъжен да се съгласи.

Не мисля че идеята на темата е да правим безмислени постове. Хайде, извади му ти на колегата пълната сервизна история щом толкова ги разбираш, пък да видим 180, 300 или 500. После може да коментираме на колко изглежда ако толкова държиш

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани