Бързи въпроси и отговори

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 428
Регистриран на: 4.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е46 330d, E60 545i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от dir2cas » 23 Ное 2017, 17:06

balkanski_1991 написа:Махнах си дразнещата жабка в подлакътника и ми се освободи повече място за хладилната жабка. Някой ако желае мога да му споделя как да си я махне.
Изображение

E хайде де. :bchug:

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 3.01.2017
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от balkanski_1991 » 23 Ное 2017, 17:43

Кабели не съм махал,тъй като ми е само празна кутия,не е поставката за телефон. Играх си малко повече от 2 часа,за да махна всичко като хората. В нета има упътване как да се свали,но там не пише,че има още едно малко винтче тип еврейска звезда,а пише да дърпаш здраво и да счупиш страната,от която е захваната - на снимката се вижда.
http://www.img-share.eu/main/image_view ... 80.jpg.htm

Общо взето трябва да махнеш :
1. Отзад панелите със запалките и духалката ;
2. Отвиваш 2 гайки отвътре през дупката на панелите за горната малка част на подлакътника ( над духалката ) ;
3. Махаш горната малка част ;
4. На големия капак на подлакътника има 2 болта - развиваш ги и след т.5 махаш големия капак;
5. Като мръднеш подлакътника с релсата,на който се подпираш,докато караш,има тапичка със забранителен знак - повдигаш леко пластмасата и избутваш тапичката отдолу нагоре,след което развиваш болта ;
6. Отиваш отпред на ръчната спирачка и дърпаш маншона - той е на щипки ;
7. След това развиваш един гаден винт тип еврейска звезда,който е с лице надолу под върха на подлакътника,на който си подпираш ръката ;
8. Махаш подлакътника с релсата ;
9. Развиваш винтчето на първата снимка с отвертката и махаш излишната част. От другата страна няма винтче и с пластмасов инструмент за лайстни можеш да го изкараш от мястото му,а ако нямаш такъв може с отвертка,но лекичко.
Последна промяна balkanski_1991 на 25 Ное 2017, 6:34, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от nikolae » 24 Ное 2017, 16:55

Търся маншони за външно каре (едни по-еластични, където няма нужда от разглобяване на карето) E60 530d 218hp седан.
Mарката е Bailcast. Гледам дават различни размери:
в1 - 33-31-33
в2 - 53-51-54
вис -79-77-78

От къде мога да ги поръчам ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1618
Регистриран на: 1.10.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330D
Мечтае да кара: ///M power
Детайли за колата: BMW - Bought My Wife

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Next » 25 Ное 2017, 20:24

Колеги, някой използвал ли е такъв кит за премахване на ЕГР? И след като се сложи кита трябва ли да се премахне и софтуерно ЕГР-а?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 25 Ное 2017, 20:31

Next написа:Колеги, някой използвал ли е такъв кит за премахване на ЕГР? И след като се сложи кита трябва ли да се премахне и софтуерно ЕГР-а?
Да, трябва, но лично аз предпочитам варианта с тапата на колектора ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 10.09.2014
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от IKO88 » 27 Ное 2017, 12:54

Здравейте и аз искам да махна ЕГР-а с такъв кит,но можете ли да ми кажете къде да отида за да го премахнат и софтуерно,за да не бъде реклама може и на лс.В района на Пловдив,Стара Загора и Хасково ако знаете къде.
Благодаря предварително.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 19.07.2017
Пол: Мъж
Мечтае да кара: е38

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от c0l0r » 30 Ное 2017, 19:27

Колеги, имам проблем искам съвет от какво може да е, колата е е60 530xd 231кс когато я натискам не всеки път се изстрелва както трябва, и ми прави впечатление, че при 3200-3400 оборота ръмжи все едно е на 5000? След като я четоха изписа грешки дебитомер и дроселова кклапа от какво може да е ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 25.04.2017
Пол: Мъж
Кара: e60 530D LCI
Мечтае да кара: М5 F90

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от crusherr1 » 06 Дек 2017, 20:36

Бих искал да попитам само дали ще може да поддържам 525d или 520-525i lpg с 500-600 лева доход на месец + лятото в чужбина (2-3 месеца), защото съм събрал бая кинти за е60 и ме интересува дали ще мога да я поддържам с доходите си. И моля без остроумни коментари, thanks.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 27.01.2013
Пол: Мъж
Кара: димяща проходима катафалка
Детайли за колата: now "08 e61 530xd
ex "07 е91 330xd

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от antonpau » 07 Дек 2017, 8:52

Ако имаш предвид, че такива средства можеш да заделиш за поддръжката на самата кола - да. Ако това ти е общият доход, с който живееш, горещо ти препоръчвам 5-ца, но две поколения назад :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 3.11.2017
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: вана
Мечтае да кара: DACIA

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Knoxville_ » 07 Дек 2017, 10:11

Съмнявам се нормално мислещ човек с доход 600 лева да се оглежда за Е60. Ако е така, по-скоро трябва да се ориентира към форума на дачия :ok:

Но въпросът наистина е зададен доста заблуждаващо, а дори и да не е - аз съм имал месеци, в които само за бензин съм давал над 400 лева, а колата я използвам само за кеф, не да ходя работя с нея. :wave:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 07 Дек 2017, 10:22

Човек с 600лв. изобщо не гледай БМВ-та та ти дори гуми за едно Е36 неможеш да купиш с такава заплата....
Едно нещо ще се счупи и като ти обявят 2000-3000лв. и ще си прережеш вените :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 25.04.2017
Пол: Мъж
Кара: e60 530D LCI
Мечтае да кара: М5 F90

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от crusherr1 » 07 Дек 2017, 11:04

Значи е ясно, 10-13 близо 14 годишна кола за 15 хилки средна цена и всеки месец ти се чупи нещо по колата и трябва да си отделям 1000-2000 лева за ремонти(ей така да има) въпреки, че колата се кара нормално и внимателно, а не като шумахер или някъв стрийт дрифтър да чупи бордюрите. Да бяха споменали някъде, че е60ките са много чупливи, нямаше да и имам толкоз голям мерак. А въпроса ми беше в областта на поддръжка консумативи, ремонтите винаги са скъпи... при майсторите, аз и няколко мои приятели сами си оправяме колите. И тези остроумни ваши коментари напълно отговарят на бмв джигитския стереотип.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 3.11.2017
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: вана
Мечтае да кара: DACIA

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Knoxville_ » 07 Дек 2017, 11:53

Пробвай да си зададеш върпоса в друг форум. Едва ли ще получиш различни отговори.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 24.02.2015
Местоположение: Brussels/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
Мечтае да кара: F82 ///M4

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Exclusive89 » 07 Дек 2017, 14:08

Виж сА колега, аз рядко я карам моята Е60тка, колата е в БГ а аз извън, например лято 2016 сипвах само гориво (около 2 месеца) не си спомням да съм налял некви пари, а таА година през лятото му налях около 2500лв... и според мен 600лв са малко за такъв клас кола, поддръжката не е евтина особено, ако се поддържа както трябва и с оригинални (препоръчвам) части :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 27.01.2013
Пол: Мъж
Кара: димяща проходима катафалка
Детайли за колата: now "08 e61 530xd
ex "07 е91 330xd

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от antonpau » 07 Дек 2017, 14:22

crusherr1 написа:Значи е ясно, 10-13 близо 14 годишна кола за 15 хилки средна цена и всеки месец ти се чупи нещо по колата и трябва да си отделям 1000-2000 лева за ремонти(ей така да има) въпреки, че колата се кара нормално и внимателно, а не като шумахер или някъв стрийт дрифтър да чупи бордюрите. Да бяха споменали някъде, че е60ките са много чупливи, нямаше да и имам толкоз голям мерак. А въпроса ми беше в областта на поддръжка консумативи, ремонтите винаги са скъпи... при майсторите, аз и няколко мои приятели сами си оправяме колите. И тези остроумни ваши коментари напълно отговарят на бмв джигитския стереотип.

Вместо да се цупиш, можеш да благодариш за коментарите, ще ти спестят пари в близко бъдеще :mhihi: Ти какво точно очакваше да ти се каже - взимай, супер е, по-здрава е от танк, сипваш и караш :yes: Колкото и внимателно да я караш, това е кола на 15 години и незнайни километри, с доста електроника, която като нова е струвала 120к лева +– няколко десетки хиляди... нереално е да очакваш каквото и да било от нея освен приятни изживявания в моментите, в които е технически изрядна.. пък колко ще са чести те, няма кой да ти каже :dunno:

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook