За и против ремап-а
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- ACT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 17.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5
Re: За и против ремап-а
andy написа:Много коли има с ремап и без дпф, които не пушат.
Е според зиндер и адовет няма.На единия публично, на другия на ЛС съм дал предложение изпуши ли им я подарявам, ако не- те тяхната. Единия кара кола за 60-70к лева и моя с тунинга е около 30 и сигурно не му е равностойно, но на другия 530-ската със сигура не струва колкото моя джип- демек си заслужава да ми скача ребром.
Аман от модераторски и админски произвол! Тема за турбо не мерц седи в раздел за Е60-тка и на никой не му дреме! Иначе сме безпристрастни!!!
- Cinder
- ентусиаст
-
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: За и против ремап-а
Не знам кой се унася и не чете
Не ми изглеждаш неграмотен, като гледам как пишеш, за това ще предположа, че просто си се унесъл и не си прочел какво съм написал аз. Върни се по-назад в темата и виж какво точно съм написал - че ще ми е интересно да я видя, че не пуши, не казвам, че е невъзможно, просто ще е първата
А дори и да го казвам, как за бога ти хрумна, че трябва да си заложа колата срещу твоята, в случай, че наистина не пуши (в което силно се съмнявам така или иначе)?
Ако за теб това са мъжките постъпки, май не си възмъжал много все още или си пропуснал някои часове в училище (математика и всичко останало подпомагащо рационалното мислене
)
П.С. Сподели моля те какво точно си тунинговал за 15-16к лева по Х-а, че ме заинтригува още повече. Явно е доста специална кола. Сериозно питам
П.П.С. Емоционално привързан съм към
емотиконката, не го приемай лично 


А дори и да го казвам, как за бога ти хрумна, че трябва да си заложа колата срещу твоята, в случай, че наистина не пуши (в което силно се съмнявам така или иначе)?


П.С. Сподели моля те какво точно си тунинговал за 15-16к лева по Х-а, че ме заинтригува още повече. Явно е доста специална кола. Сериозно питам

П.П.С. Емоционално привързан съм към



- Cinder
- ентусиаст
-
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: За и против ремап-а
andy написа:Много коли има с ремап и без дпф, които не пушат.
Аз не съм видял такава до сега. За сметка на това съм чувал такива истории преди, но като видим колата на живо "ее съвсем леко припушва на кикдаун, нищо не е".
И в случай, че сте пропуснали най-смисленото мнение до тук, ще ви го цитирам пак:
host написа:тия твърди частици тровят почва, деца, животни... ама кеф батко... кат те бутне у седалката дизеловия изтребител... тва за колегата с хвърчащия дизелов звяр
спец от такива ми се драйфа като пресичам на кръстовище, може да припаднеш
ама... важното е да се присмееш и да покажеш колко по-голям тарикат си, евала
Наскоро четох една статия, за смъртността от замърсения въздух. Ние сме на челните места в Европа. Защо ли?


- Cinder
- ентусиаст
-
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: За и против ремап-а
ACT написа:andy написа:Много коли има с ремап и без дпф, които не пушат.
Е според зиндер и адовет няма.На единия публично, на другия на ЛС съм дал предложение изпуши ли им я подарявам, ако не- те тяхната. Единия кара кола за 60-70к лева и моя с тунинга е около 30 и сигурно не му е равностойно, но на другия 530-ската със сигура не струва колкото моя джип- демек си заслужава да ми скача ребром.
Само ретрофита на LED фаровете ми струват почти колкото Х-а ти, а и като цяло не си много запознат с цените като гледам



- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: За и против ремап-а
ACT написа:andy написа:Много коли има с ремап и без дпф, които не пушат.
Е според зиндер и адовет няма.На единия публично, на другия на ЛС съм дал предложение изпуши ли им я подарявам, ако не- те тяхната. Единия кара кола за 60-70к лева и моя с тунинга е около 30 и сигурно не му е равностойно, но на другия 530-ската със сигура не струва колкото моя джип- демек си заслужава да ми скача ребром.
Само от писанията става ясно колко си в час с колите. Ако не ти пуши колата от зад ауспуха трябва да е като с дпф, защото точно дпфа спира пушеците(твърдите частици). Да даваш оценки във форума на кой колко му струва колата е най малкото неуважително към другите и показва колко ти е потенциала. Така и не отговори колко коня е била колата ти и колко е станала след "зверския тунинг"

- ACT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 17.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5
Re: За и против ремап-а
За М-ката не съм гледал цена и съм я написал на прима виста. Не казвам, че струва толкова. За 530-ската обаче знам, тъй като доста често ми предлагат бартер за такава и доплащане от около 10К от тяхна страна. Аз мойта не я продавам, но в средите , в които съм аз, всички знаят колко пари съм налял и как всичко му е заменено с ново по джипа.
За това колко коня е нека остане загадка за сега. Лек намек какво е правено. ГНП от М50д,рейл с клапан и сензор пак от м50д,горивна магистрала пак от М50д, дюзи от 272к.с. с ъпгрейд и леки жокери, хибридно турбо правно в норвегия за немалко к.с., мишимото кулер, генерация с катализатори, пълен ребилд на мотора и подмяна на дребни железа, хибрид на скоростна кутия -торк и клапани на мехатроника, сериозна заигравка с раздатъчна кутия и дифове и още дребни нещица.
Конски сили няма да давам, но колата е качвана както тук на дино, така и при Спирос в Гърция.Резултатите ме удовлетворяват. Всичко останало е просто цифри. Единствен проблем по колата е, че каретата заминават в коша за има няма 10К километра. Купувам само нови от Бова и държат по 4-5 месеца. Китайците удържат точно два -три старта от място и почва великата симфония на Бетовен. Следващия ъпгрейд ще е точно в тази насока
За това колко коня е нека остане загадка за сега. Лек намек какво е правено. ГНП от М50д,рейл с клапан и сензор пак от м50д,горивна магистрала пак от М50д, дюзи от 272к.с. с ъпгрейд и леки жокери, хибридно турбо правно в норвегия за немалко к.с., мишимото кулер, генерация с катализатори, пълен ребилд на мотора и подмяна на дребни железа, хибрид на скоростна кутия -торк и клапани на мехатроника, сериозна заигравка с раздатъчна кутия и дифове и още дребни нещица.
Конски сили няма да давам, но колата е качвана както тук на дино, така и при Спирос в Гърция.Резултатите ме удовлетворяват. Всичко останало е просто цифри. Единствен проблем по колата е, че каретата заминават в коша за има няма 10К километра. Купувам само нови от Бова и държат по 4-5 месеца. Китайците удържат точно два -три старта от място и почва великата симфония на Бетовен. Следващия ъпгрейд ще е точно в тази насока
Аман от модераторски и админски произвол! Тема за турбо не мерц седи в раздел за Е60-тка и на никой не му дреме! Иначе сме безпристрастни!!!
- ACT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 17.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5
Re: За и против ремап-а
adovet написа:ACT написа:andy написа:Много коли има с ремап и без дпф, които не пушат.
Е според зиндер и адовет няма.На единия публично, на другия на ЛС съм дал предложение изпуши ли им я подарявам, ако не- те тяхната. Единия кара кола за 60-70к лева и моя с тунинга е около 30 и сигурно не му е равностойно, но на другия 530-ската със сигура не струва колкото моя джип- демек си заслужава да ми скача ребром.
Само от писанията става ясно колко си в час с колите. Ако не ти пуши колата от зад ауспуха трябва да е като с дпф, защото точно дпфа спира пушеците(твърдите частици). Да даваш оценки във форума на кой колко му струва колата е най малкото неуважително към другите и показва колко ти е потенциала. Така и не отговори колко коня е била колата ти и колко е станала след "зверския тунинг"
Пушек и твърди частици имат огромна разлика. Пушека е неизгоряла нафта в следствие на много богати смеси, лошо масло, заминал си дебитомер, нередовна смяна на филтри, некачествен ремап и прочие, което го писах в предния пост, ама кой да чете. А ако ти лично успееш да видиш с просто око твърдите частици, които улавя дпф-а, то аз ще те заведа на френската ривиера за седмица на моя издръжка.
На двама ви от сега натам подминавам мненията и се правя, че ги няма. Отговор от мен няма да има на ваши постове.Не се хабете. Бъдете живи и здрави и много успехи
Аман от модераторски и админски произвол! Тема за турбо не мерц седи в раздел за Е60-тка и на никой не му дреме! Иначе сме безпристрастни!!!
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: За и против ремап-а
ACT написа:adovet написа:ACT написа:andy написа:Много коли има с ремап и без дпф, които не пушат.
Е според зиндер и адовет няма.На единия публично, на другия на ЛС съм дал предложение изпуши ли им я подарявам, ако не- те тяхната. Единия кара кола за 60-70к лева и моя с тунинга е около 30 и сигурно не му е равностойно, но на другия 530-ската със сигура не струва колкото моя джип- демек си заслужава да ми скача ребром.
Само от писанията става ясно колко си в час с колите. Ако не ти пуши колата от зад ауспуха трябва да е като с дпф, защото точно дпфа спира пушеците(твърдите частици). Да даваш оценки във форума на кой колко му струва колата е най малкото неуважително към другите и показва колко ти е потенциала. Така и не отговори колко коня е била колата ти и колко е станала след "зверския тунинг"
Пушек и твърди частици имат огромна разлика. Пушека е неизгоряла нафта в следствие на много богати смеси, лошо масло, заминал си дебитомер, нередовна смяна на филтри, некачествен ремап и прочие, което го писах в предния пост, ама кой да чете. А ако ти лично успееш да видиш с просто око твърдите частици, които улавя дпф-а, то аз ще те заведа на френската ривиера за седмица на моя издръжка.
На двама ви от сега натам подминавам мненията и се правя, че ги няма. Отговор от мен няма да има на ваши постове.Не се хабете. Бъдете живи и здрави и много успехи
Само ще ти кажа, че не си дорасал мене да ме водиш където и да е

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: За и против ремап-а
Айде малко да поразведря темата.
Как се разбира дали един ремап е хубав или не? Ето например моя. Мислите ли, че тези клатушкания са резултат от неправилно работещ дебитомер или от лошо написан софт? По колата имаше проблем с вакуум помпата, откъде губеше масло, но тогава не го знаехме. Сега вече всичко е оправено, чудя се дали да сменям дебитомера и след няколко седмици ще отида до момчето да погледнем колата отново. Като я правихме, не исках нищо агресивно, но честно да си кажа очаквах доста повече от кола уж 190 коня. Някакви съвети какво да му кажа?
download/file.php?id=290500&mode=view
Как се разбира дали един ремап е хубав или не? Ето например моя. Мислите ли, че тези клатушкания са резултат от неправилно работещ дебитомер или от лошо написан софт? По колата имаше проблем с вакуум помпата, откъде губеше масло, но тогава не го знаехме. Сега вече всичко е оправено, чудя се дали да сменям дебитомера и след няколко седмици ще отида до момчето да погледнем колата отново. Като я правихме, не исках нищо агресивно, но честно да си кажа очаквах доста повече от кола уж 190 коня. Някакви съвети какво да му кажа?
download/file.php?id=290500&mode=view
- ACT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 17.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5
Re: За и против ремап-а
dextuar написа:Айде малко да поразведря темата.
Как се разбира дали един ремап е хубав или не? Ето например моя. Мислите ли, че тези клатушкания са резултат от неправилно работещ дебитомер или от лошо написан софт? По колата имаше проблем с вакуум помпата, откъде губеше масло, но тогава не го знаехме. Сега вече всичко е оправено, чудя се дали да сменям дебитомера и след няколко седмици ще отида до момчето да погледнем колата отново. Като я правихме, не исках нищо агресивно, но честно да си кажа очаквах доста повече от кола уж 190 коня. Някакви съвети какво да му кажа?
download/file.php?id=290500&mode=view
Как се разбира дали ремапа е добър. Ами има милион критерии, но основните са:
-дино графиката не трябва да има спайкове ( подскачания на кривата ту нагоре- ту надолу). Това говори, че мапера е пропуснал някой лимитери или тотално не е разпознал някой карти и ремапа е опасен за мотора!
- гледане на колата и на живи данни и лог за по-подробно разглеждане на същите. От тях се гледа положение на геометрията на турбината, надув на същата, дюзи корекции (повечето правят лъжлив тунинг и пипат калибриращите карти на мотора и дюзата вместо да пръска примерно за десет мили секунди, тя пръска за 20. Така увеличават изкуствено количеството гориво в мотора( понеже не знаят как правилно да го направят) и скъсяват драстично живота на дюзите
- неравномерна/твърда работа на мотора и покачване на температурата на охладителната течност над 92-93 градуса също показват некачествен ремап. Мотора работи на прекалено богата смес и грее.
Най-сигурния обаче за разпознаване на некачествен файл си остава прочитането на файла от ЕКУ-то и консултацията с доказано име в областта на тунинга. Само дето някой хора (не визирам изобщо български мапери, защото съм ги зачеркнал от списъка) само за проверка на файла дали ти е направен коректно взимат по над 300-400 евра, НО ИМА ЗАЩО.
Поздрави и успех с отстраняването на проблемите по колата ти. За мен се касае за недобър ремап. Съдия по обяснението ти за поведението на колата и най-вече кривата на динографиката ти.
Аман от модераторски и админски произвол! Тема за турбо не мерц седи в раздел за Е60-тка и на никой не му дреме! Иначе сме безпристрастни!!!
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: За и против ремап-а
ACT , чета ти коментарите и се чудя колко дни си седял на радиация приятел
, значи говориш там някакви неща наизуст разбираш ли , обясняваш разликата между пушек и твърди частици (WTF!_@!) и как ако колата ти пушело какво било заминало, значи искам да ти кажа , че колкото си ти маниак толквоа съм и аз , набил съм една торба пари всичко е проверено и сменено колата е с ремап, по-голям кулер 600*300*100 , права къстъм генерация без никакви филтри с 4ри ауспуха , без ЕГР и пеперудки и искам да ти кажа , че най-доброто , което може да изкара без пушек е като се кара нормално, в момента в който и смачкаш газта хвърля малко и спира, определено не е като някои , кофти мапнати коли , които си мятат сажди от 0 до 200 без да спират, е това е добър ремап и до там, нема как като смачкаш газта на кик даун и ти набие 2 предавки на долу и да не ти изкъди било то и минимално, самото гориво е мръсно това не ти е бензин , няма как колата да ти отрегулира висчко и да ти изкъди ти и смачкваш газта до долу мята повече нафта изкъдя леко и после започва да си набира и спира..! Именно това ти обясняваше колегата Cinder , ако изобщо никога ама по-никакви обстоятества не изкарва нищо , значи просто не са ти премахнали и ДПФ и ти си мислиш , че си без и като гледам колко МОДА си набил на "ХИКСА" и не искаш да си споделиш к.с. на диното почвам все повече да си мисля , че си чисто с къстъм генерация(типично по чуждите държави , тъй като има критерии с всички филтри). Пак ти казвам в най-добрия вариант както Cinder ти каза ще метни малко сажди като я настъпиш на кик даун, ако гледаш ауспусите под слънце , ще виждаш и нафтата която е изгоряла , това е отворена генерация , ако ще и 75 коня дизел да е. И не ми обяснявал сега , че ми се арзвалени турбините , дюзите или какво и да е защото мога да ти връча и графики и тестове и всичко на горе споменатите и разход от 6.4/100 с 120 на 350+ коня .. Айде сега спри да се заяждаш карай си не пушещата "ХИКС пИтиЦа" и живей 


- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: За и против ремап-а
ACT написа:dextuar написа:Айде малко да поразведря темата.
Как се разбира дали един ремап е хубав или не? Ето например моя. Мислите ли, че тези клатушкания са резултат от неправилно работещ дебитомер или от лошо написан софт? По колата имаше проблем с вакуум помпата, откъде губеше масло, но тогава не го знаехме. Сега вече всичко е оправено, чудя се дали да сменям дебитомера и след няколко седмици ще отида до момчето да погледнем колата отново. Като я правихме, не исках нищо агресивно, но честно да си кажа очаквах доста повече от кола уж 190 коня. Някакви съвети какво да му кажа?
http://bmwpower-bg.net/forums/download/ ... &mode=view
Как се разбира дали ремапа е добър. Ами има милион критерии, но основните са:
-дино графиката не трябва да има спайкове ( подскачания на кривата ту нагоре- ту надолу). Това говори, че мапера е пропуснал някой лимитери или тотално не е разпознал някой карти и ремапа е опасен за мотора!
- гледане на колата и на живи данни и лог за по-подробно разглеждане на същите. От тях се гледа положение на геометрията на турбината, надув на същата, дюзи корекции (повечето правят лъжлив тунинг и пипат калибриращите карти на мотора и дюзата вместо да пръска примерно за десет мили секунди, тя пръска за 20. Така увеличават изкуствено количеството гориво в мотора( понеже не знаят как правилно да го направят) и скъсяват драстично живота на дюзите
- неравномерна/твърда работа на мотора и покачване на температурата на охладителната течност над 92-93 градуса също показват некачествен ремап. Мотора работи на прекалено богата смес и грее.
Най-сигурния обаче за разпознаване на некачествен файл си остава прочитането на файла от ЕКУ-то и консултацията с доказано име в областта на тунинга. Само дето някой хора (не визирам изобщо български мапери, защото съм ги зачеркнал от списъка) само за проверка на файла дали ти е направен коректно взимат по над 300-400 евра, НО ИМА ЗАЩО.
Поздрави и успех с отстраняването на проблемите по колата ти. За мен се касае за недобър ремап. Съдия по обяснението ти за поведението на колата и най-вече кривата на динографиката ти.
Ем не бих казал, че имам някакви проблеми освен че не знам дали дебитомера работи на 100% коректно, уж отидох при доказана фирма за ремап в БГ, проблемът е, че промени файла, измери колата на диното и кой от къде е. И на тръгване ми метнаха дино графиката, тя колата свалена, след мен друга кола и въобще не можахме да обсъдим графиката. Въпросът е след 2 седмици като отида пак, какво да му кажа? Ако е зле пак ремапа, да връщаме заводските настройки и да пия една студена вода ли?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- petkoara
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 22.05.2013
- Местоположение: Стрелча
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530D F11 2015
Re: За и против ремап-а
Колеги темата стана страшно сериозна,но бих искал да попитам по средата на колата има една кутия като гърне,това катализатор ли е,защото на мойта в дпф - беше само той? 

- ACT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 17.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5
Re: За и против ремап-а
CrazyElement написа:ACT , чета ти коментарите и се чудя колко дни си седял на радиация приятел, значи говориш там някакви неща наизуст разбираш ли , обясняваш разликата между пушек и твърди частици (WTF!_@!) и как ако колата ти пушело какво било заминало, значи искам да ти кажа , че колкото си ти маниак толквоа съм и аз , набил съм една торба пари всичко е проверено и сменено колата е с ремап, по-голям кулер 600*300*100 , права къстъм генерация без никакви филтри с 4ри ауспуха , без ЕГР и пеперудки и искам да ти кажа , че най-доброто , което може да изкара без пушек е като се кара нормално, в момента в който и смачкаш газта хвърля малко и спира, определено не е като някои , кофти мапнати коли , които си мятат сажди от 0 до 200 без да спират, е това е добър ремап и до там, нема как като смачкаш газта на кик даун и ти набие 2 предавки на долу и да не ти изкъди било то и минимално, самото гориво е мръсно това не ти е бензин , няма как колата да ти отрегулира висчко и да ти изкъди ти и смачкваш газта до долу мята повече нафта изкъдя леко и после започва да си набира и спира..! Именно това ти обясняваше колегата Cinder , ако изобщо никога ама по-никакви обстоятества не изкарва нищо , значи просто не са ти премахнали и ДПФ и ти си мислиш , че си без и като гледам колко МОДА си набил на "ХИКСА" и не искаш да си споделиш к.с. на диното почвам все повече да си мисля , че си чисто с къстъм генерация(типично по чуждите държави , тъй като има критерии с всички филтри). Пак ти казвам в най-добрия вариант както Cinder ти каза ще метни малко сажди като я настъпиш на кик даун, ако гледаш ауспусите под слънце , ще виждаш и нафтата която е изгоряла , това е отворена генерация , ако ще и 75 коня дизел да е. И не ми обяснявал сега , че ми се арзвалени турбините , дюзите или какво и да е защото мога да ти връча и графики и тестове и всичко на горе споменатите и разход от 6.4/100 с 120 на 350+ коня .. Айде сега спри да се заяждаш карай си не пушещата "ХИКС пИтиЦа" и живей
Най-смешния дето смени двама мапери да ми се прави на интересен,хаххаха. Аз съм приятел с Венци Райчинов (собственика на Маднес) и преди да си смениш маперите сме се закичали при него. Ах само данж Венци пази записите да се видиш колко смешен и мазен беше,хахахаха. А моя хикс мойто момченце е четирицифрено число на торк. Конете ми са доооооста повече от твойте, но не си ги меря по твойта кола, щото не си ми фактор. На живо колко сте смешни ако се видите от страни.
Аман от модераторски и админски произвол! Тема за турбо не мерц седи в раздел за Е60-тка и на никой не му дреме! Иначе сме безпристрастни!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани