Е60 отворена дискусия
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
32 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Re: Е60 отворена дискусия
За 2к лева бих си купил пунто или голф в завидно състояние.Другото ще е не 6/49,а 3/10000 да излезе читаво. 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Е60 отворена дискусия
A.Stoyanov написа:Сравнявам двата 3 литрови мотора М54 и М57 защото всичко друго идва прекалено слабо за тези коли.
При м54 и разхода на масло – ако мотора е сух и няма течове, проблема съществува, но изобщо не е толкова страшен колкото го изкарвате. Мотор на 310к от смяна до смяна, което при мен е 8500км 1.5литра масло и като го източвам съм на максимума на щеката. Използвам Фукс Титан 5/40 long life.
Като двигател - коляно мотовилков механизъм, да може би м57 е по-здравият мотор. Но периферията на дизела е скапана – турбо, кулер, колектор, дюзи, подгрев, свързаните с екологията дпф, егр, всички тези правят дизела много по скъп и малко по-сложен за поддръжка.
От към разход на гориво – при равни условия, дизела ясно е по-икономичен, при кадърно поставен газов инжекцион м54 дава разход в града 15/100 извън 10/100 в момента по 0.7-0.8лв ти си го сметни, като минус поддържаш още една система
Поведение на пътя…М54 по-балансиран и тих , за мен по-приятен за каране с малко допълнителни пари почва да звучи добре. М57 (2.5/3.0) в нормално състояние нищо особено откъм вървеж, но с голям потенциал за засилване почти без пари.
Аз съм яко старомоден и се заглеждам по коли само на задно, само ръчки и само бензинови мотори
Ето и ти казваш турбо дюзи кулери, ама тези неща знаеш ли кога ще ти се развалят на 300 000км ?. точно никога на М57.
Дюзите не са като на ваг или на пса групата, просто са мега здрави и ако сипваш нафта като нормален човек от бензиностанцията, просто няма какво да им стане.
Всички проблеми при дизела са от ненавременна поддръжка, масово не сменявано масло да време и карана мурдарската от някой италянец, просто това е масовата картинка на нашия пазар. Аз М54ка на 600 - 700к км. не съм виждал, докато М57 има доста на тея километри и то без да е правен мотора.

32 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани