N52B30 530xi проблем.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Re: N52B30 530xi проблем.
lupu написа:AmW написа:zaharia написа:...
Да дадеш отзиви за тази добавка
Аз я ползвах тая добавка на bardahl maxi compression и няма разлика в харча на масло сега взех едно италиянско масло и е малко по-добре.
Ами честно казано и аз не очаквам някакво значително подобрение, но за всеки случай ще опитам и това. След някой месец ще се види какво е положението.
На един немски сайт попаднах на инфромация за случай където уж е помогнала при М54, обаче там освен нея са правили и някакиви промени по филътра на картерните газове, някакви тръби са пускали от него към всмукателния колектор и нещо е променяно нялагането в него. Може горенето да е намаляло от това.
Последна промяна zaharia на 30 Яну 2018, 17:57, променена общо 3 пъти
- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: N52B30 530xi проблем.
В realoem и за М54 съм виждал ,че има сегменти +0,25.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2925
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2925
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: N52B30 530xi проблем.
В тубата един смериканец обясни, че разхода на маслото при М54 е от кофти замислени маслени сегменти.zaharia написа:lupu написа:AmW написа:zaharia написа:...
Да дадеш отзиви за тази добавка
Аз я ползвах тая добавка на bardahl maxi compression и няма разлика в харча на масло сега взех едно италиянско масло и е малко по-добре.
Ами честно казано и аз не очаквам някакво значително подобрение, но за всеки случай ще опитам и това. След някой месец ще се види какво е положението.
На един немски сайт попаднах на инфромация за случай където уж е помогнала при М54, обаче там освен нея са правили и някакиви промени по филътра на картерните газове, някакви тръби са пускали от него към всмукателния колектор и нещо е променяно нялагането в него. Може горенето да е намаляло от това.
При ремонта на неговата той слага първият и втория сегмент от М54, а масления от М52 и всичко заспива.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- lyu_records
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 5.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото си иска
- Детайли за колата: Обикновенно много бърза
Re: N52B30 530xi проблем.
N52 няма нищо общо с M54
N52B30 няма размери ЦЪК!
До колкото знам от моя майстор идват малко по-големи и се напасват спрямо състоянието на мотора.
N52B30 няма размери ЦЪК!
До колкото знам от моя майстор идват малко по-големи и се напасват спрямо състоянието на мотора.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: N52B30 530xi проблем.
Ша ма прощавати колеги. Сега зацепих, че темата е за N52.lyu_records написа:N52 няма нищо общо с M54
N52B30 няма размери ЦЪК!
До колкото знам от моя майстор идват малко по-големи и се напасват спрямо състоянието на мотора.
Все пак горното може да е полезно за някой колега с М54.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Re: N52B30 530xi проблем.
lyu_records написа:N52 няма нищо общо с M54
N52B30 няма размери ЦЪК!
До колкото знам от моя майстор идват малко по-големи и се напасват спрямо състоянието на мотора.
Благодаря за инфомацията колега, не знаех, че N52B25 е последният бензинов двигател на БМВ за който се предлагат комплекти с ремонтни размери.
- lyu_records
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 5.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото си иска
- Детайли за колата: Обикновенно много бърза
Re: N52B30 530xi проблем.
Все тая, въпроса е, че нещата не се оправят със смяната на сегменти, след 10 000-20 000 като се разработят сегментите на старите бутала работили 300 000 - 400 000км нещата остават в изходно положение. Аз сменях биелни и основни лагери, вече всичко беше отворено и реших да подменя и сегментите.
Re: N52B30 530xi проблем.
Здравейте колеги по съдба. Имам n52b30a бях изключително доволен от него дои съвикато не реши да си место оборотите на празен ход.Смених свещи бобини дебитомер.....всички гумени гарнитури и маркучи в смукателната верига.и нищо. Ходих на пълна диагностика в БМВ сервиз всичко по двигателя работи съвършено но уви. Последното нещо което направих бе да откача датчика на валвтроника и колата се оправи. Възможно ли е този датчик да се сбърква нещо. Днес направих проба върнах го обратно и пак се скапаха оборотите. Моля ако някой се е сблъсквал с подобна щуротия да сподели. Благодаря
- sk1n
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 20.03.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530i 258hp
- Мечтае да кара: M5 Competition 2023
Re: N52B30 530xi проблем.
Slavkorav написа:Здравейте колеги по съдба. Имам n52b30a бях изключително доволен от него дои съвикато не реши да си место оборотите на празен ход.Смених свещи бобини дебитомер.....всички гумени гарнитури и маркучи в смукателната верига.и нищо. Ходих на пълна диагностика в БМВ сервиз всичко по двигателя работи съвършено но уви. Последното нещо което направих бе да откача датчика на валвтроника и колата се оправи. Възможно ли е този датчик да се сбърква нещо. Днес направих проба върнах го обратно и пак се скапаха оборотите. Моля ако някой се е сблъсквал с подобна щуротия да сподели. Благодаря
Здравейте и от мен, колеги.
Имам сходен проблем с този на колегата.
Колата е n52b30 258коня, ръчка (е61 12/2005г.) и има проблем с оборотите. Сутрин като я запаля и докато работи на смукач към 900 оборота се форсира сама до 1200 няколко пъти и след минута-две падат на 650. Преди светофар като изключа от скорост и оборотите падат до към 200-300, притриса и понякога гасне. При потегляне също - притриса оборотите падат и може да изгасне. Като карам на дълъг път и поддържам някаква скорост има едно леко придърпване.. като отпуска газта и подам пак има леко колебание с прекъсване, след което потегля. Когато е в тази фаза с прекъсването, включа ли климатик направо трепери цялата кола, оборотите падат и може да изгасне.
Многократно съм я закачал с ИНПА и не излизат никакви грешки, което е много странно. Интересното е, че понякога сутрин я паля и работи като часовник целия ден. На следващия ден отново прави проблем.
Почистих филтрите на ваноса и соленоидите.
Някой да е имал сходен проблем?
39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]