Ламаринен звук след 2.5-3.2rpm 3.0Д 218 коня
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Ламаринен звук след 2.5-3.2rpm 3.0Д 218 коня
Ако това е въпроса - и според мен е за смяна



- djerityyy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525 DA
Re: Ламаринен звук след 2.5-3.2rpm 3.0Д 218 коня
B.Stoimenov написа:Ако това е въпроса - и според мен е за смяна![]()
Да колега така или иначе искам да я сменя и се надявам тези вибрации и резонанс да изчезнат..четох,че свалянето и слагането е малко по-особено,а именно че при з.атягането се изисква специален ключ и определени градуси.Понеже съм в чужбина се надявам някои от личен опита да поясни как стоят нещата и да пробвам да се справя сам.
п.с. С четирите болта съм.
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Ламаринен звук след 2.5-3.2rpm 3.0Д 218 коня
виж в темата viewtopic.php?f=116&t=349351&hilit=%D1%88%D0%B0%D0%B9%D0%B1%D0%B0&start=15
мисля бяха посочени нютоните и градусите. А иначе някой от по-запознатите колеги, могат да ти кажат по-точно как са нещата и спецификите.
мисля бяха посочени нютоните и градусите. А иначе някой от по-запознатите колеги, могат да ти кажат по-точно как са нещата и спецификите.

- djerityyy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525 DA
Re: Ламаринен звук след 2.5-3.2rpm 3.0Д 218 коня
Останах с впечатлението,че пиниза е да се законтри самата шайба при отвъртането на болтовете,а за самото им стягане нямам никаква представа от тези
40НМ + 60* за които пише в темата ,но ще се поразровя за още информация.Благодаря за мненията.
40НМ + 60* за които пише в темата ,но ще се поразровя за още информация.Благодаря за мненията.
- ivo86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525i
Re: Ламаринен звук след 2.5-3.2rpm 3.0Д 218 коня
Колеги,
Вчера ми дойде шайбата (оригинална) нямах много време свободно но реших да я сменя, за 10тина минути разхвърлях ремъци, перки , дифузъора . До тук добре дойде момента за развиването, за съжаление наистина е супер ШИТ без инструмента на БМВ за законтряне на мотора. Рових да видя има ли шанс да сложа на венеца една отвертка но нищо не се вижда. Успях да ги развия по някаква случайност. До тук добре мойта шайба наистина се оказа не оригинална ( Вайко). Дойде момента за завиването, имахте в предвид, че има две възможности за затягането. 1-вата е ако болта ви е М10 86мм трябва да е 20Нм и 120* или както казват другите 40Нм и 60*. аз бях първият. Не мога да ви опиша колко трудно успях да завия болтовете до 120*, направо ми се плаче... Но успях. Тъпото е че не можах да правя тест. Утре със сигурност ще знам.
Поздрави.
п.с Ако нямате инструмента по добре не се захващайте или ако не сте с ръчни скорости.
Вчера ми дойде шайбата (оригинална) нямах много време свободно но реших да я сменя, за 10тина минути разхвърлях ремъци, перки , дифузъора . До тук добре дойде момента за развиването, за съжаление наистина е супер ШИТ без инструмента на БМВ за законтряне на мотора. Рових да видя има ли шанс да сложа на венеца една отвертка но нищо не се вижда. Успях да ги развия по някаква случайност. До тук добре мойта шайба наистина се оказа не оригинална ( Вайко). Дойде момента за завиването, имахте в предвид, че има две възможности за затягането. 1-вата е ако болта ви е М10 86мм трябва да е 20Нм и 120* или както казват другите 40Нм и 60*. аз бях първият. Не мога да ви опиша колко трудно успях да завия болтовете до 120*, направо ми се плаче... Но успях. Тъпото е че не можах да правя тест. Утре със сигурност ще знам.
Поздрави.
п.с Ако нямате инструмента по добре не се захващайте или ако не сте с ръчни скорости.
- djerityyy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525 DA
Re: Ламаринен звук след 2.5-3.2rpm 3.0Д 218 коня
ivo86 написа:Колеги,
Вчера ми дойде шайбата (оригинална) нямах много време свободно но реших да я сменя, за 10тина минути разхвърлях ремъци, перки , дифузъора . До тук добре дойде момента за развиването, за съжаление наистина е супер ШИТ без инструмента на БМВ за законтряне на мотора. Рових да видя има ли шанс да сложа на венеца една отвертка но нищо не се вижда. Успях да ги развия по някаква случайност. До тук добре мойта шайба наистина се оказа не оригинална ( Вайко). Дойде момента за завиването, имахте в предвид, че има две възможности за затягането. 1-вата е ако болта ви е М10 86мм трябва да е 20Нм и 120* или както казват другите 40Нм и 60*. аз бях първият. Не мога да ви опиша колко трудно успях да завия болтовете до 120*, направо ми се плаче... Но успях. Тъпото е че не можах да правя тест. Утре със сигурност ще знам.
Поздрави.
п.с Ако нямате инструмента по добре не се захващайте или ако не сте с ръчни скорости.
Колега ако болтовете са ти М10 86мм затягането е 40Нм и 2 пъти по 60*..тоест 120*.
- ivo86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525i
Re: Ламаринен звук след 2.5-3.2rpm 3.0Д 218 коня
djerityyy написа:ivo86 написа:Колеги,
Вчера ми дойде шайбата (оригинална) нямах много време свободно но реших да я сменя, за 10тина минути разхвърлях ремъци, перки , дифузъора . До тук добре дойде момента за развиването, за съжаление наистина е супер ШИТ без инструмента на БМВ за законтряне на мотора. Рових да видя има ли шанс да сложа на венеца една отвертка но нищо не се вижда. Успях да ги развия по някаква случайност. До тук добре мойта шайба наистина се оказа не оригинална ( Вайко). Дойде момента за завиването, имахте в предвид, че има две възможности за затягането. 1-вата е ако болта ви е М10 86мм трябва да е 20Нм и 120* или както казват другите 40Нм и 60*. аз бях първият. Не мога да ви опиша колко трудно успях да завия болтовете до 120*, направо ми се плаче... Но успях. Тъпото е че не можах да правя тест. Утре със сигурност ще знам.
Поздрави.
п.с Ако нямате инструмента по добре не се захващайте или ако не сте с ръчни скорости.
Колега ако болтовете са ти М10 86мм затягането е 40Нм и 2 пъти по 60*..тоест 120*.
Да такива са М10 86мм, но в аутодатата пишеше 20нм и 120 градуса. Резултата е налице,ламариненият звук го няма. Мисля, че темата можем да я приключим.
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Ламаринен звук след 2.5-3.2rpm 3.0Д 218 коня
Трбява повече да слушаш, като ти казват откъде е проблема
. Хубаво е че си се оправил и всичко е Ок сега
. Сега 



"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- ivo86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525i
Re: Ламаринен звук след 2.5-3.2rpm 3.0Д 218 коня
Trixster написа:Трбява повече да слушаш, като ти казват откъде е проблема. Хубаво е че си се оправил и всичко е Ок сега
. Сега
Още ми е чудно защо, като не е оригинална тъпата шайба прави такъв резуниращ звук на тенекия не знам. Разгледах я обстойно, не е скъсана като чисто нова е . Нямам си на идея не съм автомонтъор за да знам.
Благодаря за всичките колеги, които даваха насоки и мнения.
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Ламаринен звук след 2.5-3.2rpm 3.0Д 218 коня
ivo86 написа:Trixster написа:Трбява повече да слушаш, като ти казват откъде е проблема. Хубаво е че си се оправил и всичко е Ок сега
. Сега
Още ми е чудно защо, като не е оригинална тъпата шайба прави такъв резуниращ звук на тенекия не знам. Разгледах я обстойно, не е скъсана като чисто нова е . Нямам си на идея не съм автомонтъор за да знам.
Благодаря за всичките колеги, които даваха насоки и мнения.
Както се коментира в другата тема - проблема е лош баланс в общия случай.

- ivo86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525i
Re: Ламаринен звук след 2.5-3.2rpm 3.0Д 218 коня
B.Stoimenov написа:ivo86 написа:Trixster написа:Трбява повече да слушаш, като ти казват откъде е проблема. Хубаво е че си се оправил и всичко е Ок сега
. Сега
Още ми е чудно защо, като не е оригинална тъпата шайба прави такъв резуниращ звук на тенекия не знам. Разгледах я обстойно, не е скъсана като чисто нова е . Нямам си на идея не съм автомонтъор за да знам.
Благодаря за всичките колеги, които даваха насоки и мнения.
Както се коментира в другата тема - проблема е лош баланс в общия случай.
Хмм логично от лош баланс, съгласен но от къде идва звука на тенекията ? Завихрянето на въздуха или от вибрациите кара нещо друго да резунира. Все тая. Не искам да ровя повече. Проблема е решен.
- todorSTY
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 26.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530 XD
- Мечтае да кара: BMW M5 E60
Re: Ламаринен звук след 2.5-3.2rpm 3.0Д 218 коня
Здравейте. Изчетох цялата тема. Миналата година сменях демпфер - не взех оригинален, веднага се усети разликата, появиха се повече вибрации, един чукащ звук, абе изобщо се усети веднага разликата. Та, аз не се чудя от нея ли е не е ли, знам че е от нея, но търся демпфер оригинален, по възможност на нормална цена - колата е 530 Е60 XD.
.
.
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани