iDrive не запаметява (разрешена)
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Re: iDrive не запаметява
Колега, какво значи "различен чип" и "различна платка"? Чипът за който са ти казали, че е за заключването/отключването (страхотно обяснение са ти дали, няма що...) всъщност е електронна схема, която представлява генератор на сигнал с определена честота - тази честота е фиксирана и е в зависимост от модела на ключа с който е оборудвана колата. За европейските модели честотата е 868 или 433 MHz и причините ключът да не излъчва сигнал най-общо са две: липса на захранване (батерия) или повреда в самата микросхема (чипът за заключването
). Разбира се, не е изключена и възможността за проблем в друг елемент по платката (да кажем антената), но да не влизаме в подробности! Според мен има доста въпроси в цялата ситуация. Как така и двата ти ключа отказаха едновременно и как така и при двата проблемът е един и същ - липса на сигнал!?! Как ги провериха, че не излъчват - с тестер за честота или...? След като платката на ключа, който си им предоставил е "различна" (не знам какво означава това), защо взеха и прехвърлиха "чипа за заключване" на твоята платка - това, че микросхемата (чипът) е същата като тип, не означава нищо, щом я "насаждаш" на друга платка!?! След цялата интервенция, някой опита ли да синхронизира ключа с колата (обучаване) или всички очакваха, че по магически път бутоните ще почнат за работят от само себе си...!?! И други неща ме озадачават, но казано най-общо не мисля, че си попаднал на правилното място!

Re: iDrive не запаметява
Ето как изглеждат платките. С батерията е старата!
http://alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=opt1388341043q.jpg
http://alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=rgh1388341114n.jpg
http://alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=opt1388341043q.jpg
http://alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=rgh1388341114n.jpg
I Don't Drive Fast I Just Fly Low
Re: iDrive не запаметява
Колега, ти сигурен ли си, че изобщо са ти сменили батерията на ключа? Не мога да твърдя нищо със сигурност по снимките, но мога да ти кажа следното:
1. Оригиналната батерия (като тази на твоята платка) точно с този спираловиден държач се произвежда САМО И ЕДИНСТВЕНО от Panasonic за BMW по специална поръчка и не може да се намери никъде, освен при покупка на оригинален ключ от дилъра! Като гледам състоянието на батерията и на държача към нея силно се съмнявам, че тази батерия е сменяна.
2. Никой сериозен майстор, който е запознат с тези ключове няма да се хване да запоява батерията към държача - най-малкото, защото от високата температура батерията е съсипана още преди да е използвана на практика. Всеки, който си разбира от работата, запоява батерията директно, като просто удължава едното "краче" с парче тънък проводник, защото иначе (без държача) крачетата не пасват точно.
3. Като гледам "професионалните" спойки на сменената микросхема (чип) още повече се засилват съмненията ми, че батерията ти е подменена с нова.
P.S. Дължа да се поправя, че ако са взели батерията директно от втората платка - да, може да се приеме, че е сменена, като просто е запоена направо с държача. Тук обаче изниква въпросът, дали е проверена преди да се прехвърли на новия ключ?
1. Оригиналната батерия (като тази на твоята платка) точно с този спираловиден държач се произвежда САМО И ЕДИНСТВЕНО от Panasonic за BMW по специална поръчка и не може да се намери никъде, освен при покупка на оригинален ключ от дилъра! Като гледам състоянието на батерията и на държача към нея силно се съмнявам, че тази батерия е сменяна.
2. Никой сериозен майстор, който е запознат с тези ключове няма да се хване да запоява батерията към държача - най-малкото, защото от високата температура батерията е съсипана още преди да е използвана на практика. Всеки, който си разбира от работата, запоява батерията директно, като просто удължава едното "краче" с парче тънък проводник, защото иначе (без държача) крачетата не пасват точно.
3. Като гледам "професионалните" спойки на сменената микросхема (чип) още повече се засилват съмненията ми, че батерията ти е подменена с нова.
P.S. Дължа да се поправя, че ако са взели батерията директно от втората платка - да, може да се приеме, че е сменена, като просто е запоена направо с държача. Тук обаче изниква въпросът, дали е проверена преди да се прехвърли на новия ключ?
Re: iDrive не запаметява
Батерията не съм я сменял, защото уж работи (предполагам майстора я е проверил). Тя е от новия ключ, защото старата беше сменена с някаква обикновена. След празниците ще търся други майстори.
Благодаря за изчерпателните отговори и весело посрещане на новата година
Благодаря за изчерпателните отговори и весело посрещане на новата година
I Don't Drive Fast I Just Fly Low
Re: iDrive не запаметява (разрешена)
barro написа:Весела Коледа колеги. Проблема е, че не иска да запамети радиото, л/100 (показва ми постоянно л/км, нито настройките на климатика (духа студено). общо взето като настроя нещо след като извадя ключа се загубва. Възможно ли е да е от ключа (старт/стоп бутон), защото не му работят бутоните и не излъчва сигнал (носих го в сервиз). Най-дразнещото е, че се е запаметила една ЧАЛГА станция и при това много усилена. Изчетох доста, но не намерих подобен проблем, затова реших да пиша. Колата е Е61 11/2005
Инсталирах си ИНПА и ДИС. Чрез ДИС ресетнах КАС модула и всичко се оправи. Единствено ми остана проблема с ключа, където не иска да отключва и заключва от дистанционното. Сума ти сервизи обиколих и никой не можа да се справи. Смених и батерията с нова, все същата работа. И двата ми ключа не излъчват. Опитах да го обуча през ДИС (изписва ми, че всичко е наред). Ще си отключвам с ключето и това е. По-важното в, че се оправиха настройките и радиото!
I Don't Drive Fast I Just Fly Low
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: iDrive не запаметява (разрешена)
barro написа:barro написа:Весела Коледа колеги. Проблема е, че не иска да запамети радиото, л/100 (показва ми постоянно л/км, нито настройките на климатика (духа студено). общо взето като настроя нещо след като извадя ключа се загубва. Възможно ли е да е от ключа (старт/стоп бутон), защото не му работят бутоните и не излъчва сигнал (носих го в сервиз). Най-дразнещото е, че се е запаметила една ЧАЛГА станция и при това много усилена. Изчетох доста, но не намерих подобен проблем, затова реших да пиша. Колата е Е61 11/2005
Инсталирах си ИНПА и ДИС. Чрез ДИС ресетнах КАС модула и всичко се оправи. Единствено ми остана проблема с ключа, където не иска да отключва и заключва от дистанционното. Сума ти сервизи обиколих и никой не можа да се справи. Смених и батерията с нова, все същата работа. И двата ми ключа не излъчват. Опитах да го обуча през ДИС (изписва ми, че всичко е наред). Ще си отключвам с ключето и това е. По-важното в, че се оправиха настройките и радиото!
Щом ключа не излъчва значи там е проблема.
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: iDrive не запаметява (разрешена)
Точно под спойлера на 5-тата врата,отдолу е с торкс 30 и се издърпва навън на плъзгачи.
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани