Форсиране на DPF регенерация
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- bijuto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 8.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 5GT F07 530 xDrive 258hp
Re: Форсиране на DPF регенерация
И при мен не иска да регенерира вече 2000 км. Гледам че тръбите на аспуха са опушени, а не керемидени, и се чудя да ли е нормално ?
Re: Форсиране на DPF регенерация
Мойте търби дори след регенерацията са без петно отзад, при теб явно има нещо
- petio
- младши ентусиаст
- Мнения: 270
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 550d xdrive
Re: Форсиране на DPF регенерация
При мен регенерира през 300-400 км. Колата от 3000 км не е излизала на градско. Всеки ден по около сто градско. Почва да ръмжи и да дуржи оборотите малко по нагоре от нормалното. Не правя нищо по специално, а си карам нормално. Дори след пауза като тръгна и пак продължава. Средно десет минути кара един цикъл. Какво прави, добре ли го прави и дали е нормално, но колата я карам от миналата година по това време и съм минал над 40000 км и няма проблеми. Дръжте се малко повече като юзъри и се радвайте на колите . Имах WAG group преди това с дпф и за 200000 км не ми е светкала лампата нито веднъж, а в сврвиза се редяха за месечно прочистване . Карайте нормално и с хубава нафта. Регенерацията не е самоцел и ако нещо не е наред июа голям дисплллей и много лампи за светене. Хи хи. Извинявам се за покровителствения тон колеги.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- Niko M3
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 22.07.2005
- Местоположение: Голям град, голяма простотия
Форсиране на DPF регенерация
bijuto написа:И при мен не иска да регенерира вече 2000 км. Гледам че тръбите на аспуха са опушени, а не керемидени, и се чудя да ли е нормално ?
Не колега не е нормално да няма регенерация на филтъра 2000км. Аз също нямах горе долу 1000км. и се порових по форума за проблеми с регенерация и намерих отговор Оказа се че колата изстива (термостатите бяха чао и двата) и затова не прави регенерация на DPF смених си двата термостата и о чудо колата залепи на 88-91 градуса и веднага щом подуши извънградски път се регенерира а филтъра ми е сравнително нов на 40к км. е тоест колата си е искала температура за да я пусне, моята кола е е61 525d 2005г. А по между другото открих лесен начин за влизане в скритото меню на таблото , докато рових за температурата. Слагате ключа , но не завъртате натискате копчето за ресет на км. и завъртате ключа на позиция 1 и воала вече сте в скритото меню.
Поздрави и безаварийно шофиране през зимата
Sent from my iPhone using Tapatalk
Супер. Сега отиди да си купиш opel нафтичка и ще се возиш от сервиз до сервиз икономично
- bijuto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 8.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 5GT F07 530 xDrive 258hp
Re: Форсиране на DPF регенерация
Niko M3 написа:bijuto написа:И при мен не иска да регенерира вече 2000 км. Гледам че тръбите на аспуха са опушени, а не керемидени, и се чудя да ли е нормално ?
Не колега не е нормално да няма регенерация на филтъра 2000км. Аз също нямах горе долу 1000км. и се порових по форума за проблеми с регенерация и намерих отговор Оказа се че колата изстива (термостатите бяха чао и двата) и затова не прави регенерация на DPF смених си двата термостата и о чудо колата залепи на 88-91 градуса и веднага щом подуши извънградски път се регенерира а филтъра ми е сравнително нов на 40к км. е тоест колата си е искала температура за да я пусне, моята кола е е61 525d 2005г. А по между другото открих лесен начин за влизане в скритото меню на таблото , докато рових за температурата. Слагате ключа , но не завъртате натискате копчето за ресет на км. и завъртате ключа на позиция 1 и воала вече сте в скритото меню.
Поздрави и безаварийно шофиране през зимата
Sent from my iPhone using Tapatalk[/q
Малкият термостат го смених защото протече, но големият не съм го сменял.Тези дни ще включа сервизното меню и ще следя температурата да видя дали загрява достатъчно.
- bijuto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 8.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 5GT F07 530 xDrive 258hp
Re: Форсиране на DPF регенерация
Днес карах около 20км. градско и колата загря до 75 градуса.Явно ще трябва да сменя и големия термостат. Уговорих се с майстора за вторник да го сменим. После ще пробвам да регенерирам ДПФ-а ,пък да видим какво ще стане.
Re: Форсиране на DPF регенерация
Колата регенерира когато има нужда, не през определен интервал. Според мен колкото по-често регенерира, толкова по-зле е положението. Това ще рече, че колата работи с богата смес и пропушва повече, отколкото е необходимо.
- bijuto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 8.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 5GT F07 530 xDrive 258hp
Re: Форсиране на DPF регенерация
Днес сменихме и големия термостат, обаче загря максимум до 80 градуса, и после падна на около 75 постоянна температура . Парно има много добро но не вдига повече от 75 градуса. Предполагам че пак няма да иска да регенерира ДПФ-а.
- unikalen88
- старши ентусиаст
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Форсиране на DPF регенерация
bijuto написа:Днес сменихме и големия термостат, обаче загря максимум до 80 градуса, и после падна на около 75 постоянна температура . Парно има много добро но не вдига повече от 75 градуса. Предполагам че пак няма да иска да регенерира ДПФ-а.
колега щом след смяна на термостата незагрява това означава че трябва да се смени термостата на актоматичната кутия,по нагоре има тема
Re: Форсиране на DPF регенерация
bijuto написа:Днес сменихме и големия термостат, обаче загря максимум до 80 градуса, и после падна на около 75 постоянна температура . Парно има много добро но не вдига повече от 75 градуса. Предполагам че пак няма да иска да регенерира ДПФ-а.
Над 75 градуса пуска регенерация, но колегата е прав иначе за топлообменника.
Попринцип ако иска да пусне регенерация и не може, мисля, че трябвада ти светне нещо по таблото.
- bijuto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 8.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 5GT F07 530 xDrive 258hp
Re: Форсиране на DPF регенерация
iceblast написа:bijuto написа:Днес сменихме и големия термостат, обаче загря максимум до 80 градуса, и после падна на около 75 постоянна температура . Парно има много добро но не вдига повече от 75 градуса. Предполагам че пак няма да иска да регенерира ДПФ-а.
Над 75 градуса пуска регенерация, но колегата е прав иначе за топлообменника.
Попринцип ако иска да пусне регенерация и не може, мисля, че трябвада ти светне нещо по таблото.
Аз прочетох за топлообменника, но колегата споменаваше че няма хубаво парно ,а при мен е много добре. Този маркуч който води от радиатора към топлообменика , на същото място като преди фейса ли е ? Гледах от пред ,но не можах да го видя къде е за да го проверя на 50 градуса дали е топъл.
- bijuto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 8.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 5GT F07 530 xDrive 258hp
Re: Форсиране на DPF регенерация
Днес проверих маркуча на топлоонменника, но на 50 градуса на двг. беше студен, стопли се на около 62 градуса . Има ли някой колега на който му държи 88-90 градуса, да провери този маркуч на колко градуса се стопля ?
Re: Форсиране на DPF регенерация
На мен ми ги държи тези градуси, но съм ръчка, макар че пак имам някаквъ топлообменник май, трябва да погледна, че съм забравил как изглеждат нещата под капака
- nik0las
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 169
- Регистриран на: 6.06.2012
- Местоположение: Houston, TX
- Кара: F10 535i Msport - Jb4 tunne
Re: Форсиране на DPF регенерация
Малко да завъртя нещата в обратната насока.
При мен дпф е махнат и колата ужким е мапната но все още ми се пуска регенерация. Има ли начин да бъде забранена изобщо?
Иначе колата плюе 3 грешки за света на 5ти цил., ниско налягане на изгорелите газове в дпф., сензор а на дпф.
При мен дпф е махнат и колата ужким е мапната но все още ми се пуска регенерация. Има ли начин да бъде забранена изобщо?
Иначе колата плюе 3 грешки за света на 5ти цил., ниско налягане на изгорелите газове в дпф., сензор а на дпф.
Re: Форсиране на DPF регенерация
Ами след ремапа би трябвало да ти е изтрит регенарационният цикъл и никога да не влиза в него както и грешки не трябва да ти записва. Ако просто са ти го изтърбушили, тогава е нормално да имаш грешки.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани