Дайте съвет относно INPA/EDIABAS
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Дайте съвет относно INPA/EDIABAS
netmurder написа:При мен също я имаше тази грешка за модула на свещите в комбинация със 6 изгорели свещи, които се оказаха само 2 в последствие....
За мен лично това означава,че има грешка за реле преди фейс лифт.Колега,триеше ли се тази грешка за реле или беше нон стоп активна?
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- dragonfly74
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 7.12.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530 d
- Мечтае да кара: E60 535d
- Детайли за колата: M optic + chip
Re: Дайте съвет относно INPA/EDIABAS
Грешките се трият и при следващо четене без палене пак се появяват.
Дали е възможно тези грешки в комуникацията на свещите,алтернатора и IBS сензора да се появяват поради това че колата има чип тунинг? Четох едно сервизно писмо на BMW в което германците казват, че за да се направи чип тунинг се дезактивират някои функции на DDE модула за да се постигне максимално натоварване на двигателя. На пръв поглед, свещите,алтернатора и IBS-а нямат връзка с мощността, но все пак DDE модула е явно препрограмиран.
Дали е възможно тези грешки в комуникацията на свещите,алтернатора и IBS сензора да се появяват поради това че колата има чип тунинг? Четох едно сервизно писмо на BMW в което германците казват, че за да се направи чип тунинг се дезактивират някои функции на DDE модула за да се постигне максимално натоварване на двигателя. На пръв поглед, свещите,алтернатора и IBS-а нямат връзка с мощността, но все пак DDE модула е явно препрограмиран.
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Дайте съвет относно INPA/EDIABAS
miroleskov написа:netmurder написа:При мен също я имаше тази грешка за модула на свещите в комбинация със 6 изгорели свещи, които се оказаха само 2 в последствие....
За мен лично това означава,че има грешка за реле преди фейс лифт.Колега,триеше ли се тази грешка за реле или беше нон стоп активна?
Ами грешката за свещите се триеше и се появява чак на другия ден, а тази за релето се появяваше веднага на следващото палене. Нещо от сорта беше Glow communication module.
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- dragonfly74
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 7.12.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530 d
- Мечтае да кара: E60 535d
- Детайли за колата: M optic + chip
Re: Дайте съвет относно INPA/EDIABAS
Вчера бях на диагностика по повод на моите проблеми с DDE модула. В крайна сметка се оказа проблем в алтернатора. По време на работа от време на време подава по-високо напрежение, получават се пикове които смущават DDE модула, който забива и отчита грешки. Препоръчаха ми смяна на алтернатора за скромната сума от 1365 лв.
. При това положение типично по български ще се опитам да го ремонтирам.

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Дайте съвет относно INPA/EDIABAS
Алтернатора ти е напълно изряден - проблема всъщност е релето на самия алтернатор.
Вече 4ма наши клиенти дошли с диагноза "Алтернатор" си тръгнаха доволни ... без да се сменя алтернатора, а само и единствено релето.
Не знам как е във Варна, но релето е само оригинално - фирми занимаващи се с ремонт/рециклаж на стартери и алтернатори го имат налично (пак казвам - само оригинално на БМВ) - цената с труда и самото реле се върти между 200 и 260 лева в зависимост от това какво друго се прави по алтернатора - тук в София (фирмата с която работим) отварят, почистват, ако има нужда презапояват елементи, сменят релето и връщат перфектно зареждащият алетернатор за споменатата вече цена.
ЕДИТ: Масово проблема с релето се наблюдава на 530д и 535д....
Вече 4ма наши клиенти дошли с диагноза "Алтернатор" си тръгнаха доволни ... без да се сменя алтернатора, а само и единствено релето.
Не знам как е във Варна, но релето е само оригинално - фирми занимаващи се с ремонт/рециклаж на стартери и алтернатори го имат налично (пак казвам - само оригинално на БМВ) - цената с труда и самото реле се върти между 200 и 260 лева в зависимост от това какво друго се прави по алтернатора - тук в София (фирмата с която работим) отварят, почистват, ако има нужда презапояват елементи, сменят релето и връщат перфектно зареждащият алетернатор за споменатата вече цена.
ЕДИТ: Масово проблема с релето се наблюдава на 530д и 535д....

- nedkoo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: Paris
- Пол: Мъж
- Кара: 730d G11 2018
Re: Дайте съвет относно INPA/EDIABAS
Колеги не мога да подкарам DiS на Win7 дайте малко съвети
- Stani_63
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 3.05.2010
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525 TDS E39 E60 525d
- Детайли за колата: 17.11.1998g.
26.08.2004g.
Re: Дайте съвет относно INPA/EDIABAS
Dimitroff написа:Алтернатора ти е напълно изряден - проблема всъщност е релето на самия алтернатор.
Вече 4ма наши клиенти дошли с диагноза "Алтернатор" си тръгнаха доволни ... без да се сменя алтернатора, а само и единствено релето.
Не знам как е във Варна, но релето е само оригинално - фирми занимаващи се с ремонт/рециклаж на стартери и алтернатори го имат налично (пак казвам - само оригинално на БМВ) - цената с труда и самото реле се върти между 200 и 260 лева в зависимост от това какво друго се прави по алтернатора - тук в София (фирмата с която работим) отварят, почистват, ако има нужда презапояват елементи, сменят релето и връщат перфектно зареждащият алетернатор за споменатата вече цена.
ЕДИТ: Масово проблема с релето се наблюдава на 530д и 535д....
Колега коя е тази фирма която има оригинални релета на Валео...Търся си такова за Е60.
Някакви координати?
- daskaloff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 16.09.2010
- Местоположение: София Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525d
Re: Дайте съвет относно INPA/EDIABAS
nedkoo написа:Колеги не мога да подкарам DiS на Win7 дайте малко съвети
ако ти е 64битова - можеби е оттова...
Re: Дайте съвет относно INPA/EDIABAS
Колеги имам Същата грешка след ремонт на генератора и подмяна на релето ... На диса ми показва комуникация между релето и дде модула 0% . Колата сутрин не пали и си мисля че е от това ..,, пали много пушене и изпразване почти до край на акумулатора .,, дюзите ми са нови ...
Re: Дайте съвет относно INPA/EDIABAS
Колеги, да ъпна малко темата и да ви питам при вас как се държи INPA-та.
При мен много често ми изкарва съобщение, че нещо по връзката се е разпаднало и трябва да цъкна YES няколко пъти да се закачи. Най-често се случва, когато гледам живите данни на мотора, и често пъти дори ми дава някакви луди стойности, които са неверни.
Грешката е подобна на тази:

Кабела го бях купувал преди време от SKLAD66 (ТОЗИ). При вас прави ли го този проблем? Трябва ли да мина на DCAN кабела, за да нямам драми, или някъде на друго място имам проблеми?
При мен много често ми изкарва съобщение, че нещо по връзката се е разпаднало и трябва да цъкна YES няколко пъти да се закачи. Най-често се случва, когато гледам живите данни на мотора, и често пъти дори ми дава някакви луди стойности, които са неверни.
Грешката е подобна на тази:

Кабела го бях купувал преди време от SKLAD66 (ТОЗИ). При вас прави ли го този проблем? Трябва ли да мина на DCAN кабела, за да нямам драми, или някъде на друго място имам проблеми?
- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Дайте съвет относно INPA/EDIABAS
и аз съм с този и живи данни забиват повечето пъти....според мен е от кабела....и все пак ако си настоятелен ти показва истинските(временно) 

Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
Re: Дайте съвет относно INPA/EDIABAS
Същата работа. Ще пробвам с ДКан и ако работи този заминава към кофата.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Дайте съвет относно INPA/EDIABAS
Явно този кабел нещо не е в ред или всички ни е хванал грипа. Преди нова година си взех кабел от sklad66, защото ми е неудобно са притеснявам колегата Dimitroff с моите малки проблемчета (Ванка ти си човека за големите уравнения), и си работеше ОК. Беше този синьо-прозрачен кабел от 70лв. Сега ми потрябва DIS-a или INPA-та и нищо не върви.
При INPA-a се случва това:
1.Пускам я, уж работи:
2. Избирам си Е60-ката (535d):
3. После Engine... Имам DDE5.0 за мотор М57, не му харесва. Избирам DDE6.0 за М57/TU/TU2 и пак се мръщи:
.....
При INPA-a се случва това:
1.Пускам я, уж работи:
2. Избирам си Е60-ката (535d):
3. После Engine... Имам DDE5.0 за мотор М57, не му харесва. Избирам DDE6.0 за М57/TU/TU2 и пак се мръщи:
.....
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Дайте съвет относно INPA/EDIABAS
....
Давам четене на грешките (Error Memory):
И е както при колегата по-горе, който ги беше написал всичките!
Какво става тук не ми е ясно...
ПП. А уж преди нова година триех успешно някакви грешки.
ПП2. Направо сън не ме хваща....
Давам четене на грешките (Error Memory):
И е както при колегата по-горе, който ги беше написал всичките!
Какво става тук не ми е ясно...
ПП. А уж преди нова година триех успешно някакви грешки.

ПП2. Направо сън не ме хваща....
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Дайте съвет относно INPA/EDIABAS
Има ли някой колега, малко по-грамотен компютърно и със същият кабел от склада (работещ де), да го черпя някоя бира и да видим какво се случва при мен? 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани