Поддръжка на BMW E60/E61
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- stasko5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 11.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f80 M3 Competition Package
- Мечтае да кара: M6 GC
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
Според мен колегата питаше за разходите на гориво в обявата. Ами по наблюдение на приятели, които имат подобна в София под 8-9 не им пада разхода. Колкото за извънградско при нормално каране с 90 разход от 5 за тази кола е напълно нормален.
- jassenme
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 15.05.2011
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW 520i 1998 Комби E39
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
stasko5 написа:Според мен колегата питаше за разходите на гориво в обявата. Ами по наблюдение на приятели, които имат подобна в София под 8-9 не им пада разхода. Колкото за извънградско при нормално каране с 90 разход от 5 за тази кола е напълно нормален.
Благодаря ти за бързият отговор. Един потребител в предишните мнения спомена, че разлика в цената между тройка и петица от една и съща генерация/еднакви екстри няма кой знае колко значителна. Нито в първоначалната, нито в поддръжката след това.
Но според мен има разлика, гледам обявите и цените се различават ? Готов съм да отделя 30 000лв за да взема най-доброто за тези пари. Все си мисля, че тройката ще е по-евтиния и малко по-икономичен вариант ?
А какво ще изгубя, ако я взема без "дисплей" ? Какви екстри ще загубия ?
Какво ще кажете за този автомобил ?
- stasko5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 11.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f80 M3 Competition Package
- Мечтае да кара: M6 GC
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
Tази кола, която си показал е много..много далеч от всички екстри. Като гледам състоянието на салона е на около 250-300к хиляди км. Доста е гола, но ако е читав двигателя и окачването може би не е толкова зле. Просто е поредната кола, която доказва какво говорим тук, че хубав екземпляр в момента върви към 25-30к. Аз моята бих я продал за 30 в момента, но примерно я давам с 2 чифта джанти с гуми едните от които най-хубавия модел 19-ки, имам доста екстри като комфортен салон с подгряване и обдухване и перфорирана кожа при това електрически, голямата нави, пролоджик 7 музика, шибидах, адаптивен ксенон, м-пакет външен, спортния волан, и други. Липсват ми head-up дисплей и тв. Примерно на колега Cinder или бившата кола на аssasin са коли, които май имат 99% от екстрите.
- peters75
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 352
- Регистриран на: 12.08.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E 60 530d
- Мечтае да кара: Нещо с голям мотор
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
jassenme написа:stasko5 написа:Според мен колегата питаше за разходите на гориво в обявата. Ами по наблюдение на приятели, които имат подобна в София под 8-9 не им пада разхода. Колкото за извънградско при нормално каране с 90 разход от 5 за тази кола е напълно нормален.
Благодаря ти за бързият отговор. Един потребител в предишните мнения спомена, че разлика в цената между тройка и петица от една и съща генерация/еднакви екстри няма кой знае колко значителна. Нито в първоначалната, нито в поддръжката след това.
Но според мен има разлика, гледам обявите и цените се различават ? Готов съм да отделя 30 000лв за да взема най-доброто за тези пари. Все си мисля, че тройката ще е по-евтиния и малко по-икономичен вариант ?
А какво ще изгубя, ако я взема без "дисплей" ? Какви екстри ще загубия ?
Какво ще кажете за този автомобил ?
Тя дори няма климатроник.....
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
jassenme написа: Един потребител в предишните мнения спомена, че разлика в цената между тройка и петица от една и съща генерация/еднакви екстри няма кой знае колко значителна. Нито в първоначалната, нито в поддръжката след това.
Но според мен има разлика, гледам обявите и цените се различават ? Готов съм да отделя 30 000лв за да взема най-доброто за тези пари. Все си мисля, че тройката ще е по-евтиния и малко по-икономичен вариант ?
А какво ще изгубя, ако я взема без "дисплей" ? Какви екстри ще загубия ?
Тройка и петица не излизат като нови модификации в еднакви години. Е90,което е технически и визуален по-малък аналог на Е60 излиза почти 3 години след петицата. Та затова петица може и на по-ниска цена да ти дойде но с поне 2-3 години по-стара.
А иначе разбира се че имат разлики,то иначе нямаше да са различни класове автомобили. Возия,комфорт както за шофьора и за пасажерите,кожения салон,автоматика,дисплея на централната конзола,Айдрайва,темпомата.... са много често по-срещани при петицата и се водят като екстри при тройката.
Прочети темите за всичките кусури на Е60,че те не са никак малко нещата на които да обърнеш внимание.
Казваш 30К лева а показваш кола за 19К--разликата е огромна наистина. А и истинските харчове започват след покупката на колата ,а не свършват дотам. Лично аз като следя настроенията на постовете ти те съветвам също като един колега по-горе да си купиш последни години Е46 или Е39 с Мпакет,автоматик и т.н. Иначе кола за 19К до една година ще те накара да вкараш в нея поне половината и то далеч не само за консумативи.
- MHoGoJlyg
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 6.11.2011
- Местоположение: karlovo
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39 535
- Мечтае да кара: M6 G-power
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
http://www.auto-data.net/bg/?f=showSubM ... eli_id=944
Тук има технически характеристики за всички модели 5 серия
Тук има технически характеристики за всички модели 5 серия

Re: Поддръжка на BMW E60/E61
Какво ще кажете за този автомобил ?
Вчера обикалях по горубляне (търсим New Beatle на жената

всички екстри без шибедах, реални километри, в добро състояние- малко е карана тук, всичко платено до края на годината.
Какво повече да кажа, като още първата дума в обявата е абсолютна лъжа. Тая кола е минимум на 300.000км, като "екстрите" й са възможно НАЙ-базовите за модела (като изключим кожения салон).
Истината колега е, че чарът на този клас автомобили е в екстрите. Няма да изпадам в обяснения и опити да те убеждавам в нещо, но го запомни това от мен

Поздрави!
Последна промяна dpetrov на 13 Ное 2011, 22:31, променена общо 1 път
F07 535d
F07 530d
E60 530d
- bordo_77
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 XD
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
jassenme написа:stasko5 написа:Според мен колегата питаше за разходите на гориво в обявата. Ами по наблюдение на приятели, които имат подобна в София под 8-9 не им пада разхода. Колкото за извънградско при нормално каране с 90 разход от 5 за тази кола е напълно нормален.
Благодаря ти за бързият отговор. Един потребител в предишните мнения спомена, че разлика в цената между тройка и петица от една и съща генерация/еднакви екстри няма кой знае колко значителна. Нито в първоначалната, нито в поддръжката след това.
Но според мен има разлика, гледам обявите и цените се различават ? Готов съм да отделя 30 000лв за да взема най-доброто за тези пари. Все си мисля, че тройката ще е по-евтиния и малко по-икономичен вариант ?
А какво ще изгубя, ако я взема без "дисплей" ? Какви екстри ще загубия ?
Какво ще кажете за този автомобил ?
Няма и прктроник, в обявата пише 139000 км

- Deo_10
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 19.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10, 535i X Drive LCI
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
Рядко пиша тук, не претендирам и да съм голям разбирач на тема коли, но да си кажа моето мнение 
Следя от доооста време форума на Е60, защото и аз като създателя на темата разучавам модела. Всъщност с тази идея се регистрирах във форума, но както и да е. До сега не съм имал възможност да събера достатъчно пари за читава петица и за това си оставам с четенето. В една друга тема също бях писал, но и тук ще се повторя - обикновенно евтиното излиза скъпо. Такива коли с прилично количество екстри, от по-първите години, на + 200 000км. (което при добра поддръжка не е много де) в Германия започват от 25000лв. Тези 5ци в България на по 120 000км. за по 20000лв. сам човек може да се досети за какво става дума.
Аз лично кола от България не си купувам повече. Достатъчно съм страдал.
Моя съвет към Ясен е ако има познат, който може да му съдейства с покупка на кола от Германия (да е сигурен човек, защото иначе може да си купи по-скъп боклук и от там). В определен вариант може и кола от този форум, но само ако се знае, че човека зад компютъра не е поредния "горублянец".
Така поне бих направил аз, не ангажирам никой с мнението си.
Стига толкова, че се отплеснах

Следя от доооста време форума на Е60, защото и аз като създателя на темата разучавам модела. Всъщност с тази идея се регистрирах във форума, но както и да е. До сега не съм имал възможност да събера достатъчно пари за читава петица и за това си оставам с четенето. В една друга тема също бях писал, но и тук ще се повторя - обикновенно евтиното излиза скъпо. Такива коли с прилично количество екстри, от по-първите години, на + 200 000км. (което при добра поддръжка не е много де) в Германия започват от 25000лв. Тези 5ци в България на по 120 000км. за по 20000лв. сам човек може да се досети за какво става дума.
Аз лично кола от България не си купувам повече. Достатъчно съм страдал.
Моя съвет към Ясен е ако има познат, който може да му съдейства с покупка на кола от Германия (да е сигурен човек, защото иначе може да си купи по-скъп боклук и от там). В определен вариант може и кола от този форум, но само ако се знае, че човека зад компютъра не е поредния "горублянец".
Така поне бих направил аз, не ангажирам никой с мнението си.
Стига толкова, че се отплеснах

- jassenme
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 15.05.2011
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW 520i 1998 Комби E39
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
Благодаря на всички отзовали се ! Наистина много ми помагате. От това, което разбрах е че трябва да имам поне 30 000лв само за колата и отделно 5 000 - 6 000лв за след покупката.
- _Maranello_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 15.02.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd / Ex. e61 535d
- bordo_77
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 XD
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Виж тази обява, ако автомобила е подържан както трябва в сервиз,а това може лесно да се провери, тези километри не са никакъв проблем и за 32000-33000 лв.,можеш да имаш една добра кола.
Можеш да обърнеш внимание на седалките и на волана като състояние
Виж тази обява, ако автомобила е подържан както трябва в сервиз,а това може лесно да се провери, тези километри не са никакъв проблем и за 32000-33000 лв.,можеш да имаш една добра кола.
Можеш да обърнеш внимание на седалките и на волана като състояние

- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
Състоянието на волана и седалките много често изобщо не може да е точен критерий,ако автомобила се експлоатира в градски условия с чести слизания ще се износят в ПЪТИ повече от тези в един магистрален крузер,дори и при 200к км по-малко на борда!
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- bordo_77
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 XD
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
stankata777 написа:Състоянието на волана и седалките много често изобщо не може да е точен критерий,ако автомобила се експлоатира в градски условия с чести слизания ще се износят в ПЪТИ повече от тези в един магистрален крузер,дори и при 200к км по-малко на борда!
А добре ли е според теб, един автомобил да се кара предимно в градски условия и ако е фирмен на ден да го ползват по няколко човека с различен опит и стил на шофиране. Това със сигурност скапва колата.
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
bordo_77 написа:stankata777 написа:Състоянието на волана и седалките много често изобщо не може да е точен критерий,ако автомобила се експлоатира в градски условия с чести слизания ще се износят в ПЪТИ повече от тези в един магистрален крузер,дори и при 200к км по-малко на борда!
А добре ли е според теб, един автомобил да се кара предимно в градски условия и ако е фирмен на ден да го ползват по няколко човека с различен опит и стил на шофиране. Това със сигурност скапва колата.
В посочения частен случай от теб-естествено че не е добре.Мисълта ми е,че по волана и седалките може да се съди единствено дали автомобила е експлоатиран предимно в градски или магистрални условия и не може да бъде ориентир за реалните км или състоянието на автомобила!
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани