За и против ремап-а

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Re: За и против ремап-а

Мнение от INTEGRALE » 22 Апр 2016, 20:09

6ца 1.4tsi 160кс

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 19.06.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: LMB

Re: За и против ремап-а

Мнение от xacahb » 22 Апр 2016, 20:33

CrazyElement написа:Не съм я гледал , нямам кабели . Но като отида за доработки към сегашния чип след 1-2 седмици , ще видим какво се случва, около 20-25 предполагам , имайки предвид , че Вагнер кулера е мерен и вкарва колата 28 при пълно натоварване , а моят реално е точно с 0.5 литра по - голям , предполагам около същите градуси ще да е. Но въпреки , че колата не е настроена с новия кулер върви в пъти по - леко и определено съм събудил няколко коня, няма абсолютно никакъв турбо лаг а кулера е 2 пъти по голям от стоковия , дори на 3та на 1200 оборота като я настъпя и веднага откача няма чудене , затова , моя съвет е да се слага по-голям кулер на всички чипосани 535д, просто този който е на колата е изчислен точно за конете си той е около 8.6 литра ако не ме лъже паметта , а перфектното съотношение е на всеки 100 коня 3 литра , реално за 360-380 коня(предела на моята ск.кутия) ще да ми трябва кажи речи 12 литров , аз сложих малко по-голям , а вагнерския е 13.5 литра и го дават до 450 коня сетъп, където формулата си пасва пак :). Така , че да качиш г/д 100 коня и да си със сток кулер ... наистина няма смисъл. Прикачих и снимка да се добие представа колко е сегашния кулер.



Пиши като я премерите , че ми стана интересно. Ако твоя кулер вкарва 20-25 при толкова амбиентна може да го ползваш вместо климатик лятото :П
Това в кръга на шегата разбира се.

Иначе и аз се интересувам от подобен ъпгрейд,но не съм се решил на 100%

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: За и против ремап-а

Мнение от CrazyElement » 22 Апр 2016, 20:35

xacahb написа:
CrazyElement написа:Не съм я гледал , нямам кабели . Но като отида за доработки към сегашния чип след 1-2 седмици , ще видим какво се случва, около 20-25 предполагам , имайки предвид , че Вагнер кулера е мерен и вкарва колата 28 при пълно натоварване , а моят реално е точно с 0.5 литра по - голям , предполагам около същите градуси ще да е. Но въпреки , че колата не е настроена с новия кулер върви в пъти по - леко и определено съм събудил няколко коня, няма абсолютно никакъв турбо лаг а кулера е 2 пъти по голям от стоковия , дори на 3та на 1200 оборота като я настъпя и веднага откача няма чудене , затова , моя съвет е да се слага по-голям кулер на всички чипосани 535д, просто този който е на колата е изчислен точно за конете си той е около 8.6 литра ако не ме лъже паметта , а перфектното съотношение е на всеки 100 коня 3 литра , реално за 360-380 коня(предела на моята ск.кутия) ще да ми трябва кажи речи 12 литров , аз сложих малко по-голям , а вагнерския е 13.5 литра и го дават до 450 коня сетъп, където формулата си пасва пак :). Така , че да качиш г/д 100 коня и да си със сток кулер ... наистина няма смисъл. Прикачих и снимка да се добие представа колко е сегашния кулер.



Пиши като я премерите , че ми стана интересно. Ако твоя кулер вкарва 20-25 при толкова амбиентна може да го ползваш вместо климатик лятото :П
Това в кръга на шегата разбира се.

Иначе и аз се интересувам от подобен ъпгрейд,но не съм се решил на 100%


Добре , като я измерим ще кажа , но определено колата върви по-добре ;) , очаква да лагне много заради размера му , но странно няма никакъв лаг :).

ПП сега се разрових да реално , не може да падне повече температурата от външната :) , но примерно стария без значение вънка дали е студено топло , като я смачках вкарваше доста топъл въздух , някъде на 25-26 градуса съм виждал данни от рода на 60 65..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 21.11.2011
Кара: BMW 535D

Re: За и против ремап-а

Мнение от Ivel » 08 Май 2016, 19:31

535д стана на 530000км с препрограмиране на 380конски сили отпреди 100000км и е още с оригиналната голяма турбина :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: За и против ремап-а

Мнение от VRPerformance » 09 Май 2016, 17:31

Пичове,някои правил ли е 2.8ца с дросели от м3,без дебитомер и със cтандaртния компютър на колата?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 27.08.2014
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E60,530d 04'
Мечтае да кара: Eleanor
Детайли за колата: Frozen Grey matte ; Logic 7

Re: За и против ремап-а

Мнение от krispd » 10 Май 2016, 22:25

Правих чипосване при Петко от carpower,много съм доволен.Очевадна разлика във вървежа и при положение ,че направихме по safety настройки-260 коня,не исках да се надува повече.Много съм доволен.Смених и дебитомер и възд. филтър и вече няма попушване ,всичко е ток и жица. Очаквам и разхода да падне под 11 градско. Сега вече разбирам колегите казващи направиш ли веднъж ремап,повече няма да караш кола без :bchug:
Work hard in silence,let success make the noise.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 25.12.2009
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW

Re: За и против ремап-а

Мнение от Ganchev__ » 10 Май 2016, 23:32

VRPerformance написа:Пичове,някои правил ли е 2.8ца с дросели от м3,без дебитомер и със cтандaртния компютър на колата?

Това на Хрисим колата ли е ? Дай малко повече информация, ако може разбира се :ok:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 8.08.2013
Пол: Мъж
Кара: E61 530xd LCI

Re: За и против ремап-а

Мнение от Grey » 12 Май 2016, 9:43

Аз също съм с ремап ,правен при Маднес.Като цяло съм доволен и от отношението им и от резултата.Колата излезе на диното 272к.с. ,566н.м. ,защото им казах да не я пържиме много,с което се съобразиха.Премахнат е софтуерно и хардуерно ДПФ и Катализатор.Честно казано,нямам идея,дали е изолиран ЕГР,и дали изобщо е добре да се прави това???? От вървежа съм доволен.В разхода,не виждам разлика.Единственото,което ме дразни,освен понамирисването :mhihi: е че,от време на време,припушва един сивкаво,белезникав,с едва доловим синкав оттенък, пушек.Понякога е трудно да се забележи даже,ако не се гледа на някакъв тъмен фон.Обикновено,го прави на студено,но и на загрят мотор съм го забелязвал.Иначе,през повечето време,само си смърди :mhihi: ,без да се вижда пушек.Като я изръчкам на кикдаун,си прави една , по- плътна,тъмно сива завеса.Струва ми се че,при положение,че съм с премахнатите ДПФ и КАТ, може би е нормално това,ама се замислям,дали да не ида и при някой друг,да провери дали е сичко ок с МАПА??? Евентуално, до Г.Оряховица???? Как мислите,Колеги?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: За и против ремап-а

Мнение от Dextuar » 12 Май 2016, 9:58

Grey написа:Аз също съм с ремап ,правен при Маднес.Като цяло съм доволен и от отношението им и от резултата.Колата излезе на диното 272к.с. ,566н.м. ,защото им казах да не я пържиме много,с което се съобразиха.Премахнат е софтуерно и хардуерно ДПФ и Катализатор.Честно казано,нямам идея,дали е изолиран ЕГР,и дали изобщо е добре да се прави това???? От вървежа съм доволен.В разхода,не виждам разлика.Единственото,което ме дразни,освен понамирисването :mhihi: е че,от време на време,припушва един сивкаво,белезникав,с едва доловим синкав оттенък, пушек.Понякога е трудно да се забележи даже,ако не се гледа на някакъв тъмен фон.Обикновено,го прави на студено,но и на загрят мотор съм го забелязвал.Иначе,през повечето време,само си смърди :mhihi: ,без да се вижда пушек.Като я изръчкам на кикдаун,си прави една , по- плътна,тъмно сива завеса.Струва ми се че,при положение,че съм с премахнатите ДПФ и КАТ, може би е нормално това,ама се замислям,дали да не ида и при някой друг,да провери дали е сичко ок с МАПА??? Евентуално, до Г.Оряховица???? Как мислите,Колеги?


Аз мисля, че ако имаш някакви съмнения, е редно да отидеш там където са ти го правили и да им кажеш. Един вид рекламация, все пак си платил за това и не може да се обикалят хиляди майстори и да се наливат луди пари по това поне според мен. Пък ако промяна няма, винаги може да отидеш и при друг...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: За и против ремап-а

Мнение от adovet » 12 Май 2016, 10:53

Моята е 265к.с и 605 НМ и като я сръчкам има само леко черно изпушване, без завеси и т.н. И моята няма ДПф и катализатор

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 8.08.2013
Пол: Мъж
Кара: E61 530xd LCI

Re: За и против ремап-а

Мнение от Grey » 12 Май 2016, 13:41

adovet написа:Моята е 265к.с и 605 НМ и като я сръчкам има само леко черно изпушване, без завеси и т.н. И моята няма ДПф и катализатор

adovet , а,като си работи на място,има ли го това,едва доловимо,сиво-белезникаво пушене,от време на време???? Аз,като я изръчкам,черно не излиза,.......сивичко е некво такова? .....като тъмна мъгла? :shock: Наясно съм,че без филтър и кат., няма как да не изпушва като я изръчкаш.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: За и против ремап-а

Мнение от adovet » 12 Май 2016, 13:44

Grey написа:
adovet написа:Моята е 265к.с и 605 НМ и като я сръчкам има само леко черно изпушване, без завеси и т.н. И моята няма ДПф и катализатор

adovet , а,като си работи на място,има ли го това,едва доловимо,сиво-белезникаво пушене,от време на време???? Аз,като я изръчкам,черно не излиза,.......сивичко е некво такова? .....като тъмна мъгла? :shock: Наясно съм,че без филтър и кат., няма как да не изпушва като я изръчкаш.

не съм забелязал да има нещо

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Re: За и против ремап-а

Мнение от B.Stoimenov » 12 Май 2016, 13:52

Аз не съм с Ремап, но съм с премахнат физически и софтуерно ДПФ.
Изпушване има на незагрял двигател, или неимоверно след запалването на двигателя ако е преседял 20-30 минути, и препдолагам в движение при по-сериозно настъпване. Иначе на място ... по-скоро не съм забелязал да пропушва нещо (може би при студено време за кратко съм виждал да пропушва сивкав дим).
За киселата миризма - имам я постоянно. 2-3-ма човека ми казаха, че без ДПФ - миризмата била нормално да я има. Дали е така незнам.
КОлата е с 6 нови свещи на 4 месеца, ново реле на подгревните свещи, а от миналата седмица и с ново масло и филтри.
Уикенда ще намина евентуално и през момчетата които изключиха софтуерно ДПФа за да хвърлят пак един поглед(самите те ме бяха помолили след някакво време да мина контролно)
Ремап ще направя на драго сърце след като рециклирам торка, вероятно пак при колегата горе :) .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: За и против ремап-а

Мнение от CrazyElement » 12 Май 2016, 17:03

Grey написа:Аз също съм с ремап ,правен при Маднес.Като цяло съм доволен и от отношението им и от резултата.Колата излезе на диното 272к.с. ,566н.м. ,защото им казах да не я пържиме много,с което се съобразиха.Премахнат е софтуерно и хардуерно ДПФ и Катализатор.Честно казано,нямам идея,дали е изолиран ЕГР,и дали изобщо е добре да се прави това???? От вървежа съм доволен.В разхода,не виждам разлика.Единственото,което ме дразни,освен понамирисването :mhihi: е че,от време на време,припушва един сивкаво,белезникав,с едва доловим синкав оттенък, пушек.Понякога е трудно да се забележи даже,ако не се гледа на някакъв тъмен фон.Обикновено,го прави на студено,но и на загрят мотор съм го забелязвал.Иначе,през повечето време,само си смърди :mhihi: ,без да се вижда пушек.Като я изръчкам на кикдаун,си прави една , по- плътна,тъмно сива завеса.Струва ми се че,при положение,че съм с премахнатите ДПФ и КАТ, може би е нормално това,ама се замислям,дали да не ида и при някой друг,да провери дали е сичко ок с МАПА??? Евентуално, до Г.Оряховица???? Как мислите,Колеги?


Ами колега ако не ти се включва регенерацията на ДПФ( можеш да я усетиш по-това , че колата ще си промени звука и като върнеш газта примерно да спреш на светофар почва да мята облаци отзад), иначе и моята така си пропушва , но аз съм с още по-отворена генерация от стоковата(къстъм ми е с по-голямо ФИ и напълно права без нищо отдолу разделя се на четири) и моята така пропушва при мачкане на газта леко черно+сиво(трудно е да се определи точно какъв е цвета , но определено не е като ВАГ групата където като смачкат газта и могат да ти боядисат предната броня в черно :D). Конкретно с този ремап смисъл не на макс определено трябва да имаш спад в разхода , сега то си зависи и как караш. Думите тогава на маднес бяха , че някой коли си пушели(не могат да им спрат ДПФ) други били ОК, предполагам ти си от тези , които са ОК, лично на мен доста защити по-колата ми бяха вдигнати и колата общо взето не улавяше никакви грешки, ДПФ ми не беше спрян, ЕГР беше спрян със грешка(check engine) и колата беше надута на макс бара, въпреки , че им казах да не го правят. Това от мен сега при теб нз как е, но ако си тези коне предполагам са спазили условието ти :). Пеперудите ми бяха премахнати с изкормване при условие , че се продават тапи за тях(не ми казаха да поръчаме такива), дпф като отидох след няколко часа в сервиза и поискал да го видя ми казаха , че са го изхвърлили в коша , който вече го нямал и ДПФ бил се разпаднал тотално(сега немеца ми каза , че бил чисто нов , не знам не споря не мога да вярвам защото и те са джамбази ама попринцип е добре да се запази и след като го видя тогава да го хвърлят , все пак не е 10 метра част няма да им се задръсти сервиза ако бяха го запазили 1-2 часа. Тъй като имаха налично масло+филтър за ск.кутия(някой се беше отказал) ми го пребутаха , въпреки , че ги попитах , че колата клати обороти и взеха да ми обясняват , че много често се оправяло като се смени масло(за хора като тях трябва да им е било пределно ясно , че проблема е в Торка) въпреки това го смених и естествено 10 000 км по-късно пак го сменях с ремонта на торка, като цяло адски недоволен + ме пратиха за зелен хайвер да рециклирам 2 турбини заради ДПФ им, лично ти препоръчвам ако имаш излишни пари и време отиди човека в Оряховица ги прави колите с кеф и страст и ще ти я направи точно така както искаш :).

ПП: Grey и моята така си пуши , като я оставиш на място ако има хубаво слънце да блести към генерацията се вижда това сиво за което говориш или вечер ако светнеш с фенер отстрани можеш да го видиш, при ръчкане и моята така пуши черното е почти недоловимо(просто изгарянето е хубаво) колата мята яко черно когато е направена на макс да мята нафта и просто няма толкова въздух за да я изгори(въпреки , че като мина да кажем 500 км след автомивка и рпедимно извънградско лявата страна на генерацията си ми е прилично окъдена, дори и да не мачкам газта, със старата генерация впъреки че нямах ДПФ и кат не беше така изглежда тази е доста отворена и всичко си излиза).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: За и против ремап-а

Мнение от adovet » 12 Май 2016, 19:28

Аз за моя дпф взех 300лв. Като го издадох в насипно състояние

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook