За и против ремап-а
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: За и против ремап-а
B.Stoimenov написа:badjo E60 написа:Чисто информативно, от Адлер тунинг какви са ви впечатленията??
За адлер - имам индиректни наблюдения, мой близък рециклира при тях турбина и направи ремап и е изключително доволен. Но говорим за е46 фейсова 320ка - с ръчни скорости.
На колегата с въпроса за VW - предполагам може и на лично да се питате,че тук все пак е тема за е60 ..
на колегата VRPerformance лично му благодаря - оправи некадърно премахнатия преди това ДПФ, а сега ми е вкарал мухата и съм в размисли и страсти за ремапаама сигурно ще е по-натам.

Re: За и против ремап-а
Хм.. да не излезе, че ще се плюе по М****с, но няколко човека казват така.
Защо така се получава. В смисъл от къде идва проблема. Много натоварване на агрегатите,
не оптимална горивна карта или ?
Принципно ми се иска ако правя ремап да има стенд преди/след за да се видят разликите.
Адлер и Карп**** предполагам за същите пари правят услугата.
пп.
Овърд**** ми казаха 1500 Евро с ддс :-)
Защо така се получава. В смисъл от къде идва проблема. Много натоварване на агрегатите,
не оптимална горивна карта или ?
Принципно ми се иска ако правя ремап да има стенд преди/след за да се видят разликите.
Адлер и Карп**** предполагам за същите пари правят услугата.
пп.
Овърд**** ми казаха 1500 Евро с ддс :-)
- xacahb
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 19.06.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: LMB
Re: За и против ремап-а
Относно М*****С , карам втора кола с техен софтуер - на Х5 3.0Д вече 50к км без проблеми , а сега 535д за момента също без главоболия. Сам исках по-сериозни коне, от колкото предлагат нормално.Ясно ми е, че при това положение натоварването е по-голямо и при евентуални проблеми не мога да виня тях. Познавам и още доста хора , някои от които от форума , също много доволни от момчетата.
** по никакъв начин не съм свързан с тях и не им правя просто реклама , а говоря от опит
** по никакъв начин не съм свързан с тях и не им правя просто реклама , а говоря от опит

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: За и против ремап-а
Интересно е, че в последно време има разминавания между диното на Маднес и други стендове. При маднеса излизат винаги в повечко от реалното
. Интересно е и че при маднеса винаги дават резултатите на коляновия вал, а не на гумите( наблюденията са ми от страницата им във фейсбук). Както знаем на коляновия вал резултата може доста лесно да се манипулира. Също така обаче и съм виждал мнооого добре направени ремапи от тях, така че всеки сам си преценява

- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: За и против ремап-а
adovet написа:Интересно е, че в последно време има разминавания между диното на Маднес и други стендове. При маднеса излизат винаги в повечко от реалното. Интересно е и че при маднеса винаги дават резултатите на коляновия вал, а не на гумите( наблюденията са ми от страницата им във фейсбук). Както знаем на коляновия вал резултата може доста лесно да се манипулира. Също така обаче и съм виждал мнооого добре направени ремапи от тях, така че всеки сам си преценява
Моето мнение е , че хич не им се отдават бмвтата , лично при мен ме вкараха в големи филми , тъй като не бяха ми спрели нито ДПФ регенерацията нито ЕГР , а реално си бях платил за тези услуги , ремапа ми беше на макс надути турбини , при условие , че им казах максимума , но да не си строша колата , изглежда те са разбрали само максимум. В крайна сметка получих обратно кола , която при кик даун вкарваше 60 + градуса въздух от кулера(още тогава исках да сложа по-голям те ме уверяваха , че нямало нужда ... ( предполагам не им се е занимавало)) , всеки път когато генерацията загрееше за ДПФ регенерация, тя се пускаше и колата пушеше като локомотив , което след разговори с тях ми казаха , че били турбините , рециклирах турбините смених всички уптлатния с ремонтите и прочие 2300 лева всичко , колата продължи да пуши , ходих в М кар 200 лева там нищо не оправиха, колата беше с постоянна грешка за ЕГР (CHeck Engine Lamp). В крайна сметка отидох при моя човек от Горна оряховица и всичко се оправи , сега ЕГР си е спрян без грешка , ДПФ не се регенерира(респективно не пуши) , турбините са намаление до 2.0 бара ( което е кажи речи предела на някаква безопастност- при МАД**** бяха на 2.3 , ако не и повече нз защото коалта изкара на диното 380 коня). В крайна сметка ремапа не беше изпълнен както аз исках( да не е пренадута колата , така че да се строши след 1 месец, ЕГР не ми беше спрян , ДПФ също + 2300 лева за рециклаш на турбини + 500 лева за нов чип) , така че скромния ми чип тунинг при МАД*** ми излеле около 3500 лева


- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: За и против ремап-а
Като цяло май при повечето големи всички са много добри при ВАГ групата, но не и за БМВ.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: За и против ремап-а
Маднеса направиха едно пернишко БМВ 515к.с 335д, но доста пъти се чупи след това
- xacahb
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 19.06.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: LMB
Re: За и против ремап-а
Относно пернишкото, колата е правена на макс, има азот може и метанол да пръска. Там е нормално да не е особено издръжлива , защото се гонят времена на писта.
Иначе много често изскача някой , който разбира повече от утвърдените вече на пазара и знае как се случват нещата, за разлика от тях
Към колегата @Crazy, след кулера и подобрения софт каква ти е входната температура?
Иначе много често изскача някой , който разбира повече от утвърдените вече на пазара и знае как се случват нещата, за разлика от тях

Към колегата @Crazy, след кулера и подобрения софт каква ти е входната температура?
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: За и против ремап-а
Тоест в О.Е Мотор ги умеят и може да им се довери човек или... ?
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: За и против ремап-а
xacahb написа:Относно пернишкото, колата е правена на макс, има азот може и метанол да пръска. Там е нормално да не е особено издръжлива , защото се гонят времена на писта.
Иначе много често изскача някой , който разбира повече от утвърдените вече на пазара и знае как се случват нещата, за разлика от тях
Към колегата @Crazy, след кулера и подобрения софт каква ти е входната температура?
Не съм я гледал , нямам кабели . Но като отида за доработки към сегашния чип след 1-2 седмици , ще видим какво се случва, около 20-25 предполагам , имайки предвид , че Вагнер кулера е мерен и вкарва колата 28 при пълно натоварване , а моят реално е точно с 0.5 литра по - голям , предполагам около същите градуси ще да е. Но въпреки , че колата не е настроена с новия кулер върви в пъти по - леко и определено съм събудил няколко коня, няма абсолютно никакъв турбо лаг а кулера е 2 пъти по голям от стоковия , дори на 3та на 1200 оборота като я настъпя и веднага откача няма чудене , затова , моя съвет е да се слага по-голям кулер на всички чипосани 535д, просто този който е на колата е изчислен точно за конете си той е около 8.6 литра ако не ме лъже паметта , а перфектното съотношение е на всеки 100 коня 3 литра , реално за 360-380 коня(предела на моята ск.кутия) ще да ми трябва кажи речи 12 литров , аз сложих малко по-голям , а вагнерския е 13.5 литра и го дават до 450 коня сетъп, където формулата си пасва пак

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: За и против ремап-а
INTEGRALE написа:Тоест в О.Е Мотор ги умеят и може да им се довери човек или... ?
Ами колега , колата ми върви повече , гори по-малко , не ми пищят грешки и не ми къди колата като стар локомотив. Човека в момента дори прави ремап на ДСГ ск.кутии , като почват да сменят по-бързо и от таква на РС6, просто човека се интересува много учи се постоянно и знае какво прави , като колата на клиента е на първо място , никога няма да ти я издуе само за да постигне една дино графика. Реално турбините ми са намалени с цели 0.3 бара а колата се усеща в пъти по-добре отколкото при маднесс. А вече има и дино сега ще видим с новия кулер колко коне ще хване , макар че аз не гоня коне , а просто колата да си върви оптимално и да не мята турбини през смяна на масло

- badjo E60
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: bmw F 11 530 D
- Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио
Re: За и против ремап-а
CrazyElement написа:INTEGRALE написа:Тоест в О.Е Мотор ги умеят и може да им се довери човек или... ?
Ами колега , колата ми върви повече , гори по-малко , не ми пищят грешки и не ми къди колата като стар локомотив. Човека в момента дори прави ремап на ДСГ ск.кутии , като почват да сменят по-бързо и от таква на РС6, просто човека се интересува много учи се постоянно и знае какво прави , като колата на клиента е на първо място , никога няма да ти я издуе само за да постигне една дино графика. Реално турбините ми са намалени с цели 0.3 бара а колата се усеща в пъти по-добре отколкото при маднесс. А вече има и дино сега ще видим с новия кулер колко коне ще хване , макар че аз не гоня коне , а просто колата да си върви оптимално и да не мята турбини през смяна на масло.
Кой е майстора колега??
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: За и против ремап-а
badjo E60 написа:CrazyElement написа:INTEGRALE написа:Тоест в О.Е Мотор ги умеят и може да им се довери човек или... ?
Ами колега , колата ми върви повече , гори по-малко , не ми пищят грешки и не ми къди колата като стар локомотив. Човека в момента дори прави ремап на ДСГ ск.кутии , като почват да сменят по-бързо и от таква на РС6, просто човека се интересува много учи се постоянно и знае какво прави , като колата на клиента е на първо място , никога няма да ти я издуе само за да постигне една дино графика. Реално турбините ми са намалени с цели 0.3 бара а колата се усеща в пъти по-добре отколкото при маднесс. А вече има и дино сега ще видим с новия кулер колко коне ще хване , макар че аз не гоня коне , а просто колата да си върви оптимално и да не мята турбини през смяна на масло.
Кой е майстора колега??
О.Е.Моторспорт https://www.facebook.com/oemotorsport/?fref=ts
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: За и против ремап-а
Честно казано голфа е за жена ми... Но сега аз го карам а върви много и искам да видя още колко може. С компресор и турбо е... Мисля да му се доверя и... Каквото стане 

- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: За и против ремап-а
INTEGRALE написа:Честно казано голфа е за жена ми... Но сега аз го карам а върви много и искам да видя още колко може. С компресор и турбо е... Мисля да му се доверя и... Каквото стане
Не мисля ,че ще те разочарова , какъв е точно голфа?
П.П. Сега се сетих преди доста време бях на Слънчев Бряг и на прибиране гледам едно е60 пред нас , мисля , че беше 530Д (тръбите на генерацията му бяха по-малки от на 535) и по същия начин къдеше , като моята , а то става именно като даваш газ и после като върнеш газта тогава почва да къди(изглежда мята нафтата малко по-късно в генерацията) та мисълта ми беше , че и при него не беше спрян ДПФ софтуерно и естествено , имаше лепенка на номера МАД*** Моторспорт

Последна промяна CrazyElement на 22 Апр 2016, 20:14, променена общо 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани