Бързи въпроси и отговори
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Georgi_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.06.2008
- Местоположение: София, Възраждане
- Пол: Мъж
- Кара: Х3 § Lupo
Re: Бързи въпроси и отговори
Купих си една прахосмукачка за кола, на нея пише 12V, 80W.
Мога ли примерно 10-15 минути да си чистя колата, без да се притеснявам от проблеми с акумулатора, като след това си оставя колата на паркинг за около една седмица?
Акумулатора e нещо от рода на 12V, 100Ah.
Мога ли примерно 10-15 минути да си чистя колата, без да се притеснявам от проблеми с акумулатора, като след това си оставя колата на паркинг за около една седмица?
Акумулатора e нещо от рода на 12V, 100Ah.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Бързи въпроси и отговори
При изчисляване на активна мощност 80 w са 6.67 ампера за час, или консумацията на халогенна крушка и половина от 55 w (къси светлини). За 15 минути ще отнеме около 1.67 ампера. В случая има реактивна мощност (задвижва електромотор) там изчисленията са по- сложни, тъй като ротора след развъртане частично връща ел. заряд към акумулатора и консумира максимална мощност над паспортната веднага след стартиране. Друг фактор относно консумацията е нивото на запълване на чувала с прах, както и преодоляване съпротивлението на засмукваният въздух (по- висока консумация). Тези 80 w са приблизително сметнати като за активна мощност при свободно въртене на ротора без да има допълнителен товар.
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4170
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Бързи въпроси и отговори
Georgi_G написа:Купих си една прахосмукачка за кола, на нея пише 12V, 80W.
Мога ли примерно 10-15 минути да си чистя колата, без да се притеснявам от проблеми с акумулатора, като след това си оставя колата на паркинг за около една седмица?
Акумулатора e нещо от рода на 12V, 100Ah.
Запали си колата докато работи и чистиш.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Бързи въпроси и отговори
Някой знае ли дали задното стъкло е същото като на останалите E60-ки, когато колата е с S356 Climate Comfort Laminated Glass
Опитах се да намеря и не откривам еднозначен отговор

Опитах се да намеря и не откривам еднозначен отговор

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте интересува ме дали може да се напасне 8 степенен ZF на е60 535d, и ако да ще помогне ли след ъпгрейд на двигателя и някои допълнителни настройки за повишаване на мощността да развива по-висока максимална скорост без колата да се натоварва критично?
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
- sk1n
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 20.03.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530i 258hp
- Мечтае да кара: M5 Competition 2023
Re: Бързи въпроси и отговори
,
Карам N52b30 и колата прекъсва периодично. Когато работи на място, оборотите падат под 500 и притриса. Преди спиране на светофар, като изключа от скорост и пак оборотите падат до 200 300, след което се качват на 650, но понякога изгасва. Сутрин като я запаля се форсира от 900 до 1200 оборота сама, а непосредствено след запалване прекъсва, след което изчиства и започва да форсира 900-1200. Като сключа някакъв консуматор, като климатик и тресе цялата кола. Интересното е, че с ИНПА не излизат грешки, а понякога сутрин я паля и ден два няма абсолютно никакъв проблем и работи като часовник. Проблемът е и на газ, и на бензин. Някакви идеи?
Карам N52b30 и колата прекъсва периодично. Когато работи на място, оборотите падат под 500 и притриса. Преди спиране на светофар, като изключа от скорост и пак оборотите падат до 200 300, след което се качват на 650, но понякога изгасва. Сутрин като я запаля се форсира от 900 до 1200 оборота сама, а непосредствено след запалване прекъсва, след което изчиства и започва да форсира 900-1200. Като сключа някакъв консуматор, като климатик и тресе цялата кола. Интересното е, че с ИНПА не излизат грешки, а понякога сутрин я паля и ден два няма абсолютно никакъв проблем и работи като часовник. Проблемът е и на газ, и на бензин. Някакви идеи?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Hristin01 написа:Здравейте интересува ме дали може да се напасне 8 степенен ZF на е60 535d, и ако да ще помогне ли след ъпгрейд на двигателя и някои допълнителни настройки за повишаване на мощността да развива по-висока максимална скорост без колата да се натоварва критично?
Благодаря предварително!
Може да се монтира такава кутия, относно това колко ще са оборотите на последната предавка зависи от предавателното число на диференциала.
За да си отговориш на този въпрос сравни какво е числото на 6та на ZF6HP26/28 и след това сравни 8 предавка на ZF8HP70, по малко число = по висока максимална скорост.

Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, някой да знае каква трябва да е гумата на патерицата на 525xD Facelift ? Моята ламаринка я няма и не мога да намеря в интернет, а съм притеснен с тия нежни раздатки, ако ми се наложи да не изгърми моторчето.
Благодаря предварително !
Благодаря предварително !
- D.Hill
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 19.08.2020
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI 525d xDrive
Re: Бързи въпроси и отговори
135/80R17
- borke_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 12.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BWM e61 535d
- Мечтае да кара: Валяк
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
Някой може ли да ми каже къде да търся проблема, след като си изключа алармата, диода на огл. за обратно виждане продължава да премигва. Спира да мига чак като завъртя ключа и дам на контакт. До сега винаги като си изключа алармата диода е спирал да мига. Също така на 2,3 пъти ми се включва алармата, почва колата да пищи, фарове светят, мигачи мигат. На диагностика нищо не излиза, модулите в багажника са сухи. Възможно ли е от АБ? Иначе колата си пали без да се замисля.
Някой може ли да ми каже къде да търся проблема, след като си изключа алармата, диода на огл. за обратно виждане продължава да премигва. Спира да мига чак като завъртя ключа и дам на контакт. До сега винаги като си изключа алармата диода е спирал да мига. Също така на 2,3 пъти ми се включва алармата, почва колата да пищи, фарове светят, мигачи мигат. На диагностика нищо не излиза, модулите в багажника са сухи. Възможно ли е от АБ? Иначе колата си пали без да се замисля.
- D.Hill
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 19.08.2020
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI 525d xDrive
Re: Бързи въпроси и отговори
След задействана аларма е нормално диода да мига до даване на контакт, това е с цел да покаже, че е имало нещо и по миганията да се разбере какво е станало.
- crusherr1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 25.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530D LCI
- Мечтае да кара: М5 F90
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте ! Имам повишена картерна вентилация която води до омаслен интеркулер - тръбите й и към егр-а + загуба на съответно масло. Възможно ли е да е изпекла вътрешната гарнитурата на капака на главата който е към цилиндрите и бууста на турбото да минава през нея и да повишава налягането вътре? Филтъра за картерната вентилация е сменен с оригинален. През капачката за маслото дим излиза, а през щеката не. 530д фейс
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Бързи въпроси и отговори
crusherr1 написа:Здравейте ! Имам повишена картерна вентилация която води до омаслен интеркулер - тръбите й и към егр-а + загуба на съответно масло. Възможно ли е да е изпекла вътрешната гарнитурата на капака на главата който е към цилиндрите и бууста на турбото да минава през нея и да повишава налягането вътре? Филтъра за картерната вентилация е сменен с оригинален. През капачката за маслото дим излиза, а през щеката не. 530д фейс
Ако при повишаване оборотите на мотора пушекът/духането през капачката намалява, картерната ти работи коректно и едва ли надува в картера. Провери също вакуум помпата - при мен тя беше разхерметизирана и имах подобни оплаквания.
- crusherr1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 25.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530D LCI
- Мечтае да кара: М5 F90
Re: Бързи въпроси и отговори
Z3Ro* написа:crusherr1 написа:Здравейте ! Имам повишена картерна вентилация която води до омаслен интеркулер - тръбите й и към егр-а + загуба на съответно масло. Възможно ли е да е изпекла вътрешната гарнитурата на капака на главата който е към цилиндрите и бууста на турбото да минава през нея и да повишава налягането вътре? Филтъра за картерната вентилация е сменен с оригинален. През капачката за маслото дим излиза, а през щеката не. 530д фейс
Ако при повишаване оборотите на мотора пушекът/духането през капачката намалява, картерната ти работи коректно и едва ли надува в картера. Провери също вакуум помпата - при мен тя беше разхерметизирана и имах подобни оплаквания.
Точно този тест правих за филтъра и съм сигурен, че поне той работи, ноо самият пушек който излиза ми се струва вповече. А това за вакуум помпата го чувам за първи път.Как установи, че е разхематизирана?
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Бързи въпроси и отговори
Като я свалих... Ето снимки:
Втората е нова помпа и преградата на ограденото е цяла - на старата помпа тая дупка е директно в мотора към валовете.
Педалът на спирачката ми също ставаше твърд за няколко минута като изгася колата - сега е мек поне половин час след гасене на мотора.
Втората е нова помпа и преградата на ограденото е цяла - на старата помпа тая дупка е директно в мотора към валовете.
Педалът на спирачката ми също ставаше твърд за няколко минута като изгася колата - сега е мек поне половин час след гасене на мотора.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани