Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
конкретния екземпляр е доста гол на фона на екстрите които се предлагат за модела .. но пък е евтин
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
" За светлините не съм сигурен, но по-скоро и те да си вървят стандартно, да не са като при последните Е39ки само когато са с кеснони. Пръскалките на фаровете също. "
Ксенон и пръскалки не са стандарт а екстра. Иначе да, климатроника си е стандарт, а двузоновия екстра. Сензор за дъжд също е стандарт.
Иначе по-темата. Колега ти явно търсиш цена и няма как да я намериш с повечко екстри. Тъй че те съветвам да си нсочиш вниманието към състоянието на колата (особенно на седана) че после да не ти излезне солено все едно си взел с всички екстри.

Иначе по-темата. Колега ти явно търсиш цена и няма как да я намериш с повечко екстри. Тъй че те съветвам да си нсочиш вниманието към състоянието на колата (особенно на седана) че после да не ти излезне солено все едно си взел с всички екстри.
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Говоря за сензора за светлини. Аз Е60, дори без ксенон, не съм виждал да няма пръскалки на фаровете.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Е60 с кранчета:
Има написани градуси, добре, климатроник е
Ако ми остане време ще се разровя за стари каталози, да видим дали има базови екстри при масовите двигатели.

Има написани градуси, добре, климатроник е

Never mistake motion for action...
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
jaden написа:Много благодаря за отговорите! Изясниха ми се доста нещаЩе ви помоля,за последно, да коментирате и следващия автомобил,като изключим липсата на екстри, но ме интересува има или няма авто пилот тази кола! Моля ви,кажете си мнението!
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=6b34r5
От снимки може ли да се разбере вида на озвучаването!? Т.е. дали чете MP3 и пр. .. Извинете ме за вероятно глупавите въпроси,но няма от къде другаде да се "обуча"
Автопилот има ако се съди по това ,че има лостчето.
МР3 явно няма да чете ако се съди по това че е само с инфо дисплей и годината.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
това на снимката за мене не е климатроник .. просто вместо синя и червена лента са написали някакви градуси .. не може да си регулира сам вентилатора нито клапите
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Климатроник е, колега
Виж ауто бутона, това ме изглежда дървено не значи че е със жила отзад като на Москвич. Всичко е електроника и лесно стават нещата.

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Alexi написа:това на снимката за мене не е климатроник .. просто вместо синя и червена лента са написали някакви градуси .. не може да си регулира сам вентилатора нито клапите
Може има AUTO. Просто не е двузонов климатроник и регулира само температурата.
- atanasov_aa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 740 d xDrive M Sportpaket 2020
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
adovet написа:Alexi написа:това на снимката за мене не е климатроник .. просто вместо синя и червена лента са написали някакви градуси .. не може да си регулира сам вентилатора нито клапите
Може има AUTO. Просто не е двузонов климатроник и регулира само температурата.
Под AUTO, има и решетка с дупчица за датчика на температурата в купето, който се слага само на коли с климатроник.

- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Мен си ме кефи с врътките, нормален климатроник си е, не е двузонов, но това си е една и от най-тъпите екстри, имал съм на старите ми бмв-та и няма никаква полза от двузоновия за мен поне!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Nukem написа:Мен си ме кефи с врътките, нормален климатроник си е, не е двузонов, но това си е една и от най-тъпите екстри, имал съм на старите ми бмв-та и няма никаква полза от двузоновия за мен поне!
Аааа има има

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
И аз съм споделял че няма полза обаче на дълъг път има .На водача по принцип му е по-топло и трябва да се чувства бодър така да се каже
Инче си е климатроник на снимката,така излиза и при проверка по вин.

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
На мерцедес е и с два вентилатора и е още по комфортно
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Е не само при мерцедес. Седмиците са с два вентилатора, поне повечето от тях 

- balabana2001
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 12.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525dA
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Здравейте колеги
И аз съм решил да минавам от дизел на бензин. От няколко години карам фейслифт е39 525д, но нещо този пуст бензин не ми излиза от главата - без вибрации и турбо дупка, ускорение и 6 цилиндров звук от двигателя дето те кара да си изключиш радио-то
От това което изчетох по форума стигам до следния извод какво трябва да се търси, ако съм разбрал правилно:
1. Е60 с двигател Н53Б30, след март 2007 с директно впръскване (майната и на газта)
2. Типични неща по двигателя Н52Б25 някои от тях валидни и за Н53Б30( има тема в подфорума за Е90 от колегата Кронос полезно за собствениците на 325i и 330i)
- някаде около 1000 лв. ако се наложи, което не е болка за умиране, като тука не включвам първоначалното обслужване с масла и филтри и окачване ако има нещо".
3. Задно ( четах че има слабост в раздатъчните кутии на Х драйв което малко ме притеснява пък и не съм запален по офроуд и ски така че не ми пука много)
4. Разходите по окачването не ми се струват голям проблем както гледам и моята кола леко полеко се разтропва, сменяш по нещо всяка година и си е ок, цените за Е60 не са кой знае колко по-високи.
5. Автоматик или ръчни май ми е все едно карал съм и двата вида коли, сегашната е автоматик ама много често ми се кара ръчка - каквото излезне макар че комплекта съденител сигурно отива към 2000 лв, някаде бях чел в тема за Х3 че маховика е едва ли не конусматив и се сменя при смяна на съединителя - вярно ли е това?
Въпроса ми е освен тези неща по точка 2 има ли и някакви други известни конструктивни проблеми/недомислици с този двигател за което трябва да се внимава (примерно като пеперудките на Е39 525д автоматик),нещо сериозно по електроника, горивна състема, кормилна рейка, диф което да се има впредвид с ремонти над 1500 - 2000 лв ?
Ей това ми грабна окото - макар че съм я виждал в мобилето и преди 1 година някаде и беше на цена към 32 000 лв.
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=6bef9j
Някой да е ходил да я гледа ?
Поздрави.
И аз съм решил да минавам от дизел на бензин. От няколко години карам фейслифт е39 525д, но нещо този пуст бензин не ми излиза от главата - без вибрации и турбо дупка, ускорение и 6 цилиндров звук от двигателя дето те кара да си изключиш радио-то

От това което изчетох по форума стигам до следния извод какво трябва да се търси, ако съм разбрал правилно:
1. Е60 с двигател Н53Б30, след март 2007 с директно впръскване (майната и на газта)
2. Типични неща по двигателя Н52Б25 някои от тях валидни и за Н53Б30( има тема в подфорума за Е90 от колегата Кронос полезно за собствениците на 325i и 330i)
- някаде около 1000 лв. ако се наложи, което не е болка за умиране, като тука не включвам първоначалното обслужване с масла и филтри и окачване ако има нещо".
3. Задно ( четах че има слабост в раздатъчните кутии на Х драйв което малко ме притеснява пък и не съм запален по офроуд и ски така че не ми пука много)
4. Разходите по окачването не ми се струват голям проблем както гледам и моята кола леко полеко се разтропва, сменяш по нещо всяка година и си е ок, цените за Е60 не са кой знае колко по-високи.
5. Автоматик или ръчни май ми е все едно карал съм и двата вида коли, сегашната е автоматик ама много често ми се кара ръчка - каквото излезне макар че комплекта съденител сигурно отива към 2000 лв, някаде бях чел в тема за Х3 че маховика е едва ли не конусматив и се сменя при смяна на съединителя - вярно ли е това?
Въпроса ми е освен тези неща по точка 2 има ли и някакви други известни конструктивни проблеми/недомислици с този двигател за което трябва да се внимава (примерно като пеперудките на Е39 525д автоматик),нещо сериозно по електроника, горивна състема, кормилна рейка, диф което да се има впредвид с ремонти над 1500 - 2000 лв ?
Ей това ми грабна окото - макар че съм я виждал в мобилето и преди 1 година някаде и беше на цена към 32 000 лв.
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=6bef9j
Някой да е ходил да я гледа ?
Поздрави.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани