Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Hardy88
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 2.02.2021
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Здравейте , мнение за този автомобил https://m.mobile.bg/details/11609739370282130
- JIygoTo^KoneJIe
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 7.02.2021
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: g20 330i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Привет, колеги, от доста време се каня за Е60 и най-сетне се реших. И като е гарга - да е рошава, затова се мятам директно на 550. Тази изглежда доста прилична, като изключим проблема споменат в описанието : https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=ivmhtc
Бюджетът ми е 25 000 лв общо, но се чудя дали наистина тази грешка 4F85(Ratio Monitoring, Clutch E) се лекува със смяна на пакет съединители (уж 2500-3000 лв) ? Ако е така и ремонтът е само 2-3000 ме устройва, но ме притеснява да не изскочи още нещо покрай кутията. Иначе за двигателя поизчетох какви често срещани проблеми има, нищо фрапиращо няма май (поправете ме ако греша).
Бюджетът ми е 25 000 лв общо, но се чудя дали наистина тази грешка 4F85(Ratio Monitoring, Clutch E) се лекува със смяна на пакет съединители (уж 2500-3000 лв) ? Ако е така и ремонтът е само 2-3000 ме устройва, но ме притеснява да не изскочи още нещо покрай кутията. Иначе за двигателя поизчетох какви често срещани проблеми има, нищо фрапиращо няма май (поправете ме ако греша).
- Denis yusein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 24.07.2018
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
- Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
- Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Здравейте ,
Някой маже ли да провери по vin за оборудването на тази кола , вече 2 часа пробвам в различни сайтове и не става.
Излиза всичко но не и оборудване
WBAUD71000P313020
БЛАГОДАРЯ
Някой маже ли да провери по vin за оборудването на тази кола , вече 2 часа пробвам в различни сайтове и не става.
Излиза всичко но не и оборудване
WBAUD71000P313020
БЛАГОДАРЯ
- Stoqnchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 8.02.2015
- Местоположение: ЛяуЛИН
- Пол: Мъж
- Кара: ше M54 , сега N53
- Мечтае да кара: нормално
- Детайли за колата: КомБееее
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Denis yusein написа:Здравейте ,
Някой маже ли да провери по vin за оборудването на тази кола , вече 2 часа пробвам в различни сайтове и не става.
Излиза всичко но не и оборудване
WBAUD71000P313020
БЛАГОДАРЯ
Type
Value
VIN P313020
Prod. Date 2008-12-04
Service History !! CHECK HISTORY !!
Type 118d
Series E87 (1 Series)
Body Type -
Steering Left Hand Drive
Engine N47
Displacement 0
Power 0kw / 0hp
Drive -
Transmission Automatic
Colour alpinweiss 3
Upholstery Fabric "Network"/anthracite
Check mileage http://www.auto-records.com
Comfort And Interior Equipment
S411 Window Lifts,Electric,Front/Rear
S441 Smoker Package
S473 Armrest Front
S4AT Interior Trim Finishers Black High-Gloss
Multimedia
S644 Preparation F Mobile Phone W Bluetooth
S663 Radio BMW Professional
S698 Area-Code 2 For DVD
Driver Assistance And Lightning
S520 Fog Lights
S534 Automatic Air Conditioning
S540 Cruise Control
S548 Kilometre Speedo
Wheels And Drive
S205 Automatic Transmission
S249 Multifunction F Steering Wheel
S255 Sports Leather Steering Wheel
S2KH BMW Light Alloy Wheel, V-Spoke 229
S2PA Locking Wheel Bolt
Environment And Safety
S321 Exterior Parts In Vehicle Colour
S845 Acoustic Fasten Seat Belt Reminder
S855 Language Version, Italian
S863 Dealer List Europe
S884 On-Board Literature Italian
S8SC Telematics Access Request,Country-Spec.
S8SP Control Unit COP
Individual Equipment
S775 Headlining Anthracite
Other Equipment
S1CA Selection Of COP-Relevant Vehicles
S1CB CO2 Equipment
S1CD Brake Energy Regeneration
SA080 80 Ah AGM Battery
Available Upgrades
- Vgate ICar Pro OBD For Bimmercode
- Highest Quality Bluetooth 5.0 Audio Receiver With AptX HD Support
Големия мотор е като спестените пари , имаш ги! ама не винаги ти трябват.
- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
На мен ми харесва колата много. Моята 530i 2008г дойде със същия проблем в кутията. Основния проблем беше изпуснали втулки, но и един пакет беше заминал заради тях. Ремонта с консумативите беше 1650лв преди 3 години (само консумативите с труд са 600-650лв в сервиз с оригинален филтър и картер). В сервиз който се занимават с това е наистина стандартен ремонт. Кутия на 550и разбира се е малко по различна от тази на 530и ( hp19z vs hp26z) но принципа е същия. Заради това вероятно ремонта ще е по-скъп но най добре звънни в сервиза където ще е правиш да ти кажат по-точно от там.JIygoTo^KoneJIe написа:Привет, колеги, от доста време се каня за Е60 и най-сетне се реших. И като е гарга - да е рошава, затова се мятам директно на 550. Тази изглежда доста прилична, като изключим проблема споменат в описанието : https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=ivmhtc
Бюджетът ми е 25 000 лв общо, но се чудя дали наистина тази грешка 4F85(Ratio Monitoring, Clutch E) се лекува със смяна на пакет съединители (уж 2500-3000 лв) ? Ако е така и ремонтът е само 2-3000 ме устройва, но ме притеснява да не изскочи още нещо покрай кутията. Иначе за двигателя поизчетох какви често срещани проблеми има, нищо фрапиращо няма май (поправете ме ако греша).
Основния симптом на проблем със втулки е грешка при опит за ускорение от 90-110км. Тестваш е като караш с 90-110 км с равномерна скорост и изведнъж подаваш повечко гас да свали предавка и тога излиза грешката. Ако само и се раздава гас, както направих аз като купувах моята, грешка няма.
Но човек които си е поръчал 550i да се плаши от еднократен ремонт за 2-3к си е странно, но свят голям шъшкъни много. Според мен основното което трябва да провериш е мотора и да не е била подводница в Каракас. Успех и да пишеш дали си е взел и дали си заслужава.
- nickem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
JIygoTo^KoneJIe написа:Привет, колеги, от доста време се каня за Е60 и най-сетне се реших. И като е гарга - да е рошава, затова се мятам директно на 550. Тази изглежда доста прилична, като изключим проблема споменат в описанието : https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=ivmhtc
Бюджетът ми е 25 000 лв общо, но се чудя дали наистина тази грешка 4F85(Ratio Monitoring, Clutch E) се лекува със смяна на пакет съединители (уж 2500-3000 лв) ? Ако е така и ремонтът е само 2-3000 ме устройва, но ме притеснява да не изскочи още нещо покрай кутията. Иначе за двигателя поизчетох какви често срещани проблеми има, нищо фрапиращо няма май (поправете ме ако греша).
Много съмнително звучи цялата история с дистроника. Явно колата е била удряна отпред, аз въобще не бих я взел докато не се оправи.
Дори и да приемем, че всичко е здраво, трябва да се свали бронята, да се види дали всичко е на място и да се калибрират радара, което освен в БМВ, не знам някой дали би се нагърбил да го прави. Аз като съм питал, беше към 200 кинта.
LRR последно съм го гледал към 1000 кинта ако трябва да се сменя(втора ръка), SRR сензорите бяха по 300-400.
Като цяло ако я взимаш, трябва първо да се увериш, че круз контрола работи като хората(нямам идея дали може да работи без АСС сензорите) и второ да си готов да го отпишеш напълно АСС(или да си подоготвиш парите за евентуален ремонт).
Иначе изглежда супер колата и доста запазена, като екстри е доста близо до мойта, такива коли обикновено се продават като излезе проблем, който струва половината от колата. При мен беше хидравличната помпа и активната рейка.

- sysmurdoc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 13.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E61 LCI космос
- Мечтае да кара: Йемки
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Някой дали е оглеждал този екземпляр https://www.cars.bg/offer/5f612e85bbca094bdb4b5892
- bmw55
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Едно нещо забелязах: задна лява и задна дясна гуми са различни марки и шарки
И предните две май са летни, а задните зимни
Натам има ли нужда да коментираме...

И предните две май са летни, а задните зимни

Натам има ли нужда да коментираме...
Бъди честен пък да става квото ще
- Stoqnchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 8.02.2015
- Местоположение: ЛяуЛИН
- Пол: Мъж
- Кара: ше M54 , сега N53
- Мечтае да кара: нормално
- Детайли за колата: КомБееее
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
sysmurdoc написа:Някой дали е оглеждал този екземпляр https://www.cars.bg/offer/5f612e85bbca094bdb4b5892
Със сигурност не е 2008 година по Вин , но това си е масова практика да се пише евентуално датата на първата регистрация което мен ме дразни адски много ......


Италианка е .... с което много трябва да се внимава по мой лични наблюдения с жабарските им коли на тия ....
Екстри клонящи към 0 ( нула ).
Комби + дизел + Италианка = не бих се занимавал и като капак е ХД ( трябва си доста обстоен преглед в даден сервиз който е в час с марката ) - и там си е един разход ...
Броните ми изглеждат една идея по-черни - но това може да се вида само на огледа.
Като цяло за мен не си струва нищо , че е фейс колата и не се знае какво ще изкочи като ремонти за да стане кола която няма да те остави някъде по пътищата ,
но всичко това си е по снимките само ..... всеки си преценята за себе си.
Аз имам една теория за пазарните цени на Е60 към момента и след няколко месеца (към средата на лятото ) ми се върти , че ще са яко надолу


П.С освен , че гумите са различни и 4те ... джантите са от Е46 което си е направo срам .....

Големия мотор е като спестените пари , имаш ги! ама не винаги ти трябват.
- sysmurdoc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 13.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E61 LCI космос
- Мечтае да кара: Йемки
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Stoqnchev написа:sysmurdoc написа:Някой дали е оглеждал този екземпляр https://www.cars.bg/offer/5f612e85bbca094bdb4b5892
Със сигурност не е 2008 година по Вин , но това си е масова практика да се пише евентуално датата на първата регистрация което мен ме дразни адски много ......![]()
![]()
Италианка е .... с което много трябва да се внимава по мой лични наблюдения с жабарските им коли на тия ....
Екстри клонящи към 0 ( нула ).
Комби + дизел + Италианка = не бих се занимавал и като капак е ХД ( трябва си доста обстоен преглед в даден сервиз който е в час с марката ) - и там си е един разход ...
Броните ми изглеждат една идея по-черни - но това може да се вида само на огледа.
Като цяло за мен не си струва нищо , че е фейс колата и не се знае какво ще изкочи като ремонти за да стане кола която няма да те остави някъде по пътищата ,
но всичко това си е по снимките само ..... всеки си преценята за себе си.
Аз имам една теория за пазарните цени на Е60 към момента и след няколко месеца (към средата на лятото ) ми се върти , че ще са яко надолу![]()
П.С освен , че гумите са различни и 4те ... джантите са от Е46 което си е направo срам .....
Мерси

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Като цяло не съм много съгласен с по-горния пост, но ще апострофирам няколко твърдения.
- как човек разбира на коя дата точно е излязъл автомобилът от поточната линия, след като в талона има само дата на 1ва регистрация?
- джантите са стил 135, не са само за Е46 и са страхотни http://www.bmwstylewheels.com/bmw/135
- екстри клонящи към 0, при наличие на щори за задните стъкла, което е дооста рядка екстра. Има си основен набор от добри екстри, изобщо не е тотална база.
- не е ясно колко ще се налее, за да стане кола и дали няма да те остави на пътя - това важи за почти всяка е60 в тоя ценови диапазон, а и за по-скъпите...
- как човек разбира на коя дата точно е излязъл автомобилът от поточната линия, след като в талона има само дата на 1ва регистрация?
- джантите са стил 135, не са само за Е46 и са страхотни http://www.bmwstylewheels.com/bmw/135
- екстри клонящи към 0, при наличие на щори за задните стъкла, което е дооста рядка екстра. Има си основен набор от добри екстри, изобщо не е тотална база.
- не е ясно колко ще се налее, за да стане кола и дали няма да те остави на пътя - това важи за почти всяка е60 в тоя ценови диапазон, а и за по-скъпите...
- Stoqnchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 8.02.2015
- Местоположение: ЛяуЛИН
- Пол: Мъж
- Кара: ше M54 , сега N53
- Мечтае да кара: нормално
- Детайли за колата: КомБееее
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
pampo написа:Като цяло не съм много съгласен с по-горния пост, но ще апострофирам няколко твърдения.
- как човек разбира на коя дата точно е излязъл автомобилът от поточната линия, след като в талона има само дата на 1ва регистрация?
- джантите са стил 135, не са само за Е46 и са страхотни http://www.bmwstylewheels.com/bmw/135
- екстри клонящи към 0, при наличие на щори за задните стъкла, което е дооста рядка екстра. Има си основен набор от добри екстри, изобщо не е тотална база.
- не е ясно колко ще се налее, за да стане кола и дали няма да те остави на пътя - това важи за почти всяка е60 в тоя ценови диапазон, а и за по-скъпите...
- Вин ??? пише си продуктовата дата на автомобила ден месец и година в която слиза от линията и е в завършен вид и готова за продажба. Тук не го твърдя , че не е произведена 2008 февруари ... но след многократни преглеждания на вин номера много малко коли съм видял да са произведени февруари месец ( лично мое наблюдение ).
- Джантите съм съгласен , че се ги има и за Е60 и Е46 като може би са едни от най - красивите и за двата модела ( лично мнение ) НО специално тези са от Е46 с това голяма ЕТ и се виждат от километър.
- Да !!! екстрите са клонящи към 0 , защото една щора не я прави с добър набор от екстри !!!! като след това може да се добави в последствие .... няма подгрев , обикновен салон , няма шибидах , най-грозния волан за модела , няма дори и един елементарен къпхолдер - пък да не говорим за по големия набор от екстри който се предлагат за модела .... но все пак е в долния ценови диапазон за фейс кола.
- Да първоначално може да се мине само с едно стандартно обслужване , но може и да се стигне до N-сума само за няколко седмици , но това се е до късмет както се казва.
Големия мотор е като спестените пари , имаш ги! ама не винаги ти трябват.
- Exclusive89
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Елементарните къпхолдъри липсват в много Е-шеесетки
Иначе за обявата.. ''за тия пари толкова''

Иначе за обявата.. ''за тия пари толкова''
- Denis yusein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 24.07.2018
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
- Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
- Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Кажете сервиз в Пловдив кадето можем да проверим едно БМВ преди закупуване.
Благодаря
Благодаря
- brabusbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E60 520d LCI
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Хора кажете спешно как се качва кола автоматик на Пътна помощ при положение че не трябва да я паля? Благодаря
Изпратено от моят VOG-L29 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят VOG-L29 с помощта на Tapatalk

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани