Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Stoqnchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 8.02.2015
- Местоположение: ЛяуЛИН
- Пол: Мъж
- Кара: ше M54 , сега N53
- Мечтае да кара: нормално
- Детайли за колата: КомБееее
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Vort написа:Огледах я днес, то пък се падна че точно я беше вкарал в сервиз. Пичовете там бяха много точни и ми я показаха от всякъде. Току що беше сменено масло и филтри, както и амортисьори sachs с тампони. Гарантираха ми, че преди 35к или 2 години е била напълно обслужена. Като проблем излизаше грешка на Night vision, защото камерата е махната при слагането на мпакета, който е оригинален видях щампи и си личи че не е китаец. Покарахме я, върви доста приятно, скоростите без забележка, но е премахнат дпфа, определено върви осезаемо по-добре от срок, мапа е направен кадърно. Вътре запазена, но няма подгрев, обаче салона е надуваемия. Общо взето това е. Коментар на цената минимален. А само един чифт джанти, другите били китайски и ги е разкарал,но с два чифта гуми.
Колата излиза 2009 година макар и да е 12 месец - пак си е 2009 ..... това , че е написал реална 2010 година бих му се заял на момента. Не знам дали ли я карал ти за да усетиш скоростите как включват.Това за ДПФ -а е ясно така са голяма част от продаваните кола у нас.
НО кола която искат за нея 15 500 лв с минималния коментар от 3-400 лв и да няма един елементарен подгрев на седалките си е направо смешно ..... дори М-пакета не им е пълен .... и накрая ХД ( това си е мое мнение за ХД-то )
са прекалено много пари за нея ..... като тази кола ще струва след няколко от 2 до 3 месеца под 13 500 лв
Големия мотор е като спестените пари , имаш ги! ама не винаги ти трябват.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Stoqnchev написа:Vort написа:Огледах я днес, то пък се падна че точно я беше вкарал в сервиз. Пичовете там бяха много точни и ми я показаха от всякъде. Току що беше сменено масло и филтри, както и амортисьори sachs с тампони. Гарантираха ми, че преди 35к или 2 години е била напълно обслужена. Като проблем излизаше грешка на Night vision, защото камерата е махната при слагането на мпакета, който е оригинален видях щампи и си личи че не е китаец. Покарахме я, върви доста приятно, скоростите без забележка, но е премахнат дпфа, определено върви осезаемо по-добре от срок, мапа е направен кадърно. Вътре запазена, но няма подгрев, обаче салона е надуваемия. Общо взето това е. Коментар на цената минимален. А само един чифт джанти, другите били китайски и ги е разкарал,но с два чифта гуми.
Колата излиза 2009 година макар и да е 12 месец - пак си е 2009 ..... това , че е написал реална 2010 година бих му се заял на момента. Не знам дали ли я карал ти за да усетиш скоростите как включват.Това за ДПФ -а е ясно така са голяма част от продаваните кола у нас.
НО кола която искат за нея 15 500 лв с минималния коментар от 3-400 лв и да няма един елементарен подгрев на седалките си е направо смешно ..... дори М-пакета не им е пълен .... и накрая ХД ( това си е мое мнение за ХД-то )
са прекалено много пари за нея ..... като тази кола ще струва след няколко от 2 до 3 месеца под 13 500 лв
Аз изказвам мнение, какво видях. Иначе да прав си излезе 2009 12месец и 290к км до 2018 ноември,с човека я гледахме. Честно казано за 1 седмица огледах повечето за 11-12 к само кошове. Та бая се чудя за тази, изглежда че е доста пари и на мен ми е малко в повече, но като сравнявам пазара... Иначе за скоростите аз я карах и наистина са ок. А бе ако я свали на 14.500-14000 ще скачам. Благодаря на всички за мненията!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
За връщан километраж цената е висока!
Изобщо лев не бих дал за кола на която пробега е манипулиран.
Много рискове крие това, просто като не знаеш каква е реалността трябва да си готов за абсолютно всякакви ремонти още в самото начало.
А щом за един тъп километраж лъжат какво остава за това че вериги и били сменени и прочие. На тоя мотор нито се чуват нито нищо, просто абсурд.
Явно напоследък стана модерно гледам доста обяви пишат че веригите са сменени, ама ако няма документ доказващ това, това си остават търговски трик.
Изобщо лев не бих дал за кола на която пробега е манипулиран.
Много рискове крие това, просто като не знаеш каква е реалността трябва да си готов за абсолютно всякакви ремонти още в самото начало.
А щом за един тъп километраж лъжат какво остава за това че вериги и били сменени и прочие. На тоя мотор нито се чуват нито нищо, просто абсурд.
Явно напоследък стана модерно гледам доста обяви пишат че веригите са сменени, ама ако няма документ доказващ това, това си остават търговски трик.

- Stoqnchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 8.02.2015
- Местоположение: ЛяуЛИН
- Пол: Мъж
- Кара: ше M54 , сега N53
- Мечтае да кара: нормално
- Детайли за колата: КомБееее
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
vld написа:За връщан километраж цената е висока!
Изобщо лев не бих дал за кола на която пробега е манипулиран.
Много рискове крие това, просто като не знаеш каква е реалността трябва да си готов за абсолютно всякакви ремонти още в самото начало.
А щом за един тъп километраж лъжат какво остава за това че вериги и били сменени и прочие. На тоя мотор нито се чуват нито нищо, просто абсурд.
Явно напоследък стана модерно гледам доста обяви пишат че веригите са сменени, ама ако няма документ доказващ това, това си остават търговски трик.
Поне в мойто търсене ( което все още продължава ) за дизелово Е60 фейс седаново - не срещнах такова без манипулиран километраж , и тук си много прав за рисковете от самото начало !
Всеки един от огледаните автомобили беше на цена от 14 000 - 17 000 лв и 80 процента бяха със сменени вериги !!! Даже едната няма да я забравя в Пловдив беше на частно лице .... каза , че е сменил веригата и ме убеждаваше ,че е само ЕДНА верига



Големия мотор е като спестените пари , имаш ги! ама не винаги ти трябват.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
vld написа:За връщан километраж цената е висока!
Изобщо лев не бих дал за кола на която пробега е манипулиран.
Много рискове крие това, просто като не знаеш каква е реалността трябва да си готов за абсолютно всякакви ремонти още в самото начало.
А щом за един тъп километраж лъжат какво остава за това че вериги и били сменени и прочие. На тоя мотор нито се чуват нито нищо, просто абсурд.
Явно напоследък стана модерно гледам доста обяви пишат че веригите са сменени, ама ако няма документ доказващ това, това си остават търговски трик.
Верно ли има хора, които мислят че 3литров двигател на повече от 10 години е възможно да е на под 300к. Аз се надявам да не е над 500хиляди... Искам да ми покажете въпросната кола, която е на 160-170хил км и да я взимам, ама доказани. И друго примерно сега я взимам, както е посочил човека на 180к и утре други ден я пускам за продажба, тва автоматично прави ли ме лъжец че е въртян километража? Се тая никой не убеждавам, но логиката на някои хора ми бяга. Лека вечер.
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Stoqnchev написа:Поне в мойто търсене ( което все още продължава ) за дизелово Е60 фейс седаново - не срещнах такова без манипулиран километраж , и тук си много прав за рисковете от самото начало !
Аз като търсих Е60-ка преди 3 години и половина намерих само две, които не бяха превъртани с екстрите, които търсех.
Първата беше на Горубляне и я купиха за секунди, швейцарски бензин 530, черна с м-пакет наблъскана с почти всичко.
Втората, т.е. намерил съм само един дизел, беше на един чичак с много пари от Стара Загора и я купих.
Останалите, включително и такива от форума, бяха въртяни яко. Дори имаше колеги тука, дето ми се разсърдиха
и ме хейтиха, че много съм се вживявал и няма да си намеря такава кола, каквато търся. По назад в тая тема е писано.
Ами намерих, ама ми се разказа играта от търсене. В момента предполагам, че Е60 дизелово под 300 000 км. реални е почти невъзможно да се намери

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- dd.borislav
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 10.01.2017
- Пол: Мъж
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
zAcK написа:Stoqnchev написа:Поне в мойто търсене ( което все още продължава ) за дизелово Е60 фейс седаново - не срещнах такова без манипулиран километраж , и тук си много прав за рисковете от самото начало !
Аз като търсих Е60-ка преди 3 години и половина намерих само две, които не бяха превъртани с екстрите, които търсех.
Първата беше на Горубляне и я купиха за секунди, швейцарски бензин 530, черна с м-пакет наблъскана с почти всичко.
Втората, т.е. намерил съм само един дизел, беше на един чичак с много пари от Стара Загора и я купих.
Останалите, включително и такива от форума, бяха въртяни яко. Дори имаше колеги тука, дето ми се разсърдиха
и ме хейтиха, че много съм се вживявал и няма да си намеря такава кола, каквато търся. По назад в тая тема е писано.
Ами намерих, ама ми се разказа играта от търсене. В момента предполагам, че Е60 дизелово под 300 000 км. реални е почти невъзможно да се намери
Може би глупав въпрос, но освен по историята в дилъра, само с диагностика, може ли да се установи дали пробега е реален или не?
- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
dd.borislav написа:zAcK написа:Stoqnchev написа:Поне в мойто търсене ( което все още продължава ) за дизелово Е60 фейс седаново - не срещнах такова без манипулиран километраж , и тук си много прав за рисковете от самото начало !
Аз като търсих Е60-ка преди 3 години и половина намерих само две, които не бяха превъртани с екстрите, които търсех.
Първата беше на Горубляне и я купиха за секунди, швейцарски бензин 530, черна с м-пакет наблъскана с почти всичко.
Втората, т.е. намерил съм само един дизел, беше на един чичак с много пари от Стара Загора и я купих.
Останалите, включително и такива от форума, бяха въртяни яко. Дори имаше колеги тука, дето ми се разсърдиха
и ме хейтиха, че много съм се вживявал и няма да си намеря такава кола, каквато търся. По назад в тая тема е писано.
Ами намерих, ама ми се разказа играта от търсене. В момента предполагам, че Е60 дизелово под 300 000 км. реални е почти невъзможно да се намери
Може би глупав въпрос, но освен по историята в дилъра, само с диагностика, може ли да се установи дали пробега е реален или не?
Истата някой път показва ако има грешки записани на повече километри, примерно на километража пише 130 000 а на 230 000 е записало нещо си в някой модул, само внимавай защото на някои коли на реални км им записваше нещо в светлините и двааше стойност на км ~52x xxx km ама тук ИТ-тата са виновни

Иначе си говорих с oci , той каза че пипне ли се както трябва, забрави да го хванеш , каквото искаш използвай и гледай. Хубавото е че това пипане стува пари.
Edit: 524280 бяха км
Последна промяна ivanski_2 на 05 Фев 2021, 10:33, променена общо 1 път
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

- ivan_petkov
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 24.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 525d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Вече ще е само на късмет с тия е60-тки , чак почваш да се чудиш тия 12-14 000 лв дали са много за тая кола
... Не знам как вече ще я процедираме с вас 


- ice_box
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 14.11.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
- Мечтае да кара: ///M
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
ivanski_2 написа:dd.borislav написа:zAcK написа:Stoqnchev написа:Поне в мойто търсене ( което все още продължава ) за дизелово Е60 фейс седаново - не срещнах такова без манипулиран километраж , и тук си много прав за рисковете от самото начало !
Аз като търсих Е60-ка преди 3 години и половина намерих само две, които не бяха превъртани с екстрите, които търсех.
Първата беше на Горубляне и я купиха за секунди, швейцарски бензин 530, черна с м-пакет наблъскана с почти всичко.
Втората, т.е. намерил съм само един дизел, беше на един чичак с много пари от Стара Загора и я купих.
Останалите, включително и такива от форума, бяха въртяни яко. Дори имаше колеги тука, дето ми се разсърдиха
и ме хейтиха, че много съм се вживявал и няма да си намеря такава кола, каквато търся. По назад в тая тема е писано.
Ами намерих, ама ми се разказа играта от търсене. В момента предполагам, че Е60 дизелово под 300 000 км. реални е почти невъзможно да се намери
Може би глупав въпрос, но освен по историята в дилъра, само с диагностика, може ли да се установи дали пробега е реален или не?
Истата някой път показва ако има грешки записани на повече километри, примерно на километража пише 130 000 а на 230 000 е записало нещо си в някой модул, само внимавай защото на някои коли на реални км им записваше нещо в светлините и двааше стойност на км ~52x xxx km ама тук ИТ-тата са виновниНа повечето които съм гледал имаше грешки записани на км доста повече от показанията на таблото.
Иначе си говорих с oci , той каза че пипне ли се както трябва, забрави да го хванеш , каквото искаш използвай и гледай. Хубавото е че това пипане стува пари.
Извинявам се за офф-а, обаче аз имам същия проблем ако може да се нарече, колта ми е на 220к км обаче преди около 3 - 4 месеца, ходих да сменям неща по окачването и в сервиза ги помолих за пълна диагностика, защото гледам да ми е изправна колата и ако има нещо тръгнало да знам и да го оправям.. И ми дават документа на който имаше грешка и пишеше 500к км+(не помня точната стойност) и направо ми стана лошо, но човека веднга ме успокой, каза това си е грешка от модул или от самите фарове и изобщо да не се притеснявам от това. Ама си остана един неприятен спомен и го мисля от време на време, понеже не бях чувал до тогава за такова нещо, добре че вече няма да го мисля, след като знам че не е само при мен това нещо и си е явно не толкова рядко явление

- Malik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d '09
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Намират се на доста под 300к км, но не и на нашия пазар.
Като знам на какви неща съм се нагледал, не мога да повярвам, че има хора, които купуват такива коли от тука.
Айде някое Голфче или Сеат за 5-6 хилки, ок, но да дадеш 15к, за кола, която е омагосвана по какви ли не начини, за мен е безумие.
Но всеки си знае.
Като знам на какви неща съм се нагледал, не мога да повярвам, че има хора, които купуват такива коли от тука.
Айде някое Голфче или Сеат за 5-6 хилки, ок, но да дадеш 15к, за кола, която е омагосвана по какви ли не начини, за мен е безумие.
Но всеки си знае.
- sssssl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 2.08.2014
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi / Волво ЕХ30, 428 к.с.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Malik написа:
Като знам на какви неща съм се нагледал, не мога да повярвам, че има хора, които купуват такива коли от тука.
.
Ако от 10-12 г. е поддържана в дарукар, като как ще се изманипулират километрите?
- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
sssssl написа:Malik написа:
Като знам на какви неща съм се нагледал, не мога да повярвам, че има хора, които купуват такива коли от тука.
.
Ако от 10-12 г. е поддържана в дарукар, като как ще се изманипулират километрите?
Много лесно, сещам се поне за няколко варианта, най простия - да се връща периодично.
В Германия дори правят следната схема купуват колата на лизинг с XX XXX KM за година (Условие на лизинг), отиват бах Хасан 50- пъти до Турция и обратно, връща я на 30 000 и я вкарва за смяна на масло и това го повтаря 2-3 пъти и хоп има кола на 60-90 000 км с доказана история от бмва реалноста е по 2 , по 3...... Схеми за манипулиране на км колкото искаш...
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

- nickem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Много се вглъбявате в тея километри.
1. 300хил км не са нищо за поддържана 60-ка.
2. Колкото и пълна да е историята, винаги може да е манипулирана, схеми безброй стига да има желание. Още повече от сайтовете, които не дават почти никакви детайли какво и защо.
Преглеждаш в сервиз, заделяш някакви пари за евентуални ремонти и караш.
1. 300хил км не са нищо за поддържана 60-ка.
2. Колкото и пълна да е историята, винаги може да е манипулирана, схеми безброй стига да има желание. Още повече от сайтовете, които не дават почти никакви детайли какво и защо.
Преглеждаш в сервиз, заделяш някакви пари за евентуални ремонти и караш.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Vort написа:vld написа:За връщан километраж цената е висока!
Изобщо лев не бих дал за кола на която пробега е манипулиран.
Много рискове крие това, просто като не знаеш каква е реалността трябва да си готов за абсолютно всякакви ремонти още в самото начало.
А щом за един тъп километраж лъжат какво остава за това че вериги и били сменени и прочие. На тоя мотор нито се чуват нито нищо, просто абсурд.
Явно напоследък стана модерно гледам доста обяви пишат че веригите са сменени, ама ако няма документ доказващ това, това си остават търговски трик.
Верно ли има хора, които мислят че 3литров двигател на повече от 10 години е възможно да е на под 300к. Аз се надявам да не е над 500хиляди... Искам да ми покажете въпросната кола, която е на 160-170хил км и да я взимам, ама доказани. И друго примерно сега я взимам, както е посочил човека на 180к и утре други ден я пускам за продажба, тва автоматично прави ли ме лъжец че е въртян километража? Се тая никой не убеждавам, но логиката на някои хора ми бяга. Лека вечер.
Има има, моята е на 212 000км.
Иначе да има неща по които си личи и се хващат с диагностика, не може да се види колко са били но определено си личи че са манипулирани.
А относно записа от 524 000км който понякога се записва като пробег на някой модул(доста често в FRM), това е служебен запис, който се записва когато не е имало връзка с модула.
Има и не въртяни коли, просто са по скъпи.
Естествено има страшно много курници със части от алиекспрес шаренко, лампички джанти, гуми всичко китайско, то не останало нищо БМВ по нея, ма и искат пари като за БМВ


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани