Дискове за Е60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Дискове за Е60
Не е въпроса колко струва сега, а колко е струвала нова, което определя и цената на резервните части. И докато цената на колата пада, то частите си стоят на същите цени, че дори и се покачват. На мен също не ми харесва, но е факт. Преди 3 години вериги със зъбни колела в Дару са били 600лв, сега са 1100. Но това, че БМВ има по-скъпа поддръжка от Ауди и Мерцедес не е вярно.
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Дискове за Е60
Колеги, мисля че няма смисъл да се джафкате повече. Квото било било - важното е да няма криви дискове и драми със спирачките 

"Чемодан, вокзал, Москва"
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Дискове за Е60
Ами аз на старата Е60 бях слагал афъермаркет от колега от форума, 2 пъти ми ги сменя слвд това без пари защото се кривеха и не става това си е. Сега преди 25к. Км сложих оригинални и за сега няма никакви ядове, а соирачките изобщо не ги пазя
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Дискове за Е60
adovet написа:Ами аз на старата Е60 бях слагал афъермаркет от колега от форума, 2 пъти ми ги сменя слвд това без пари защото се кривеха и не става това си е. Сега преди 25к. Км сложих оригинални и за сега няма никакви ядове, а соирачките изобщо не ги пазя
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Ами виж сега колко смешен изглеждаш досега обясняваш да не се пестят пари от спирачките и ала бала , накрая се оказва , че точно ти 2 пъти пробваш с афтър маркетски спирачки и след като очевидно си нацелил ментета и най-накрая ти се е развързала кесията и си се прежалил да дадеш пари за оригиналните ... Сега обясняваш как ние сме бедняци и голфаджии


Re: Дискове за Е60
adovet написа:И отново идваме на въпроса: защо си купуваме кола, която не ни е по възможностите да подържаме? Явно не е карал Мерцедес или Ауди да види какви са цифрите там. Взимаш ли оригинални части няма евтино, ако ще да е и Шкода.
На всеки му се иска да кара самолет, а да поддържа колело

Много съм доволен, че когато преди години реших да сменя 335и-цата (доста некомфортен автомобил за нашите пътища) с Е60 не скочих на 535 или 530, а подходих практично и минах на 520д

- мога да си сложа 16-ки зимата (че и лятото)
- цилиндрите са с 1/3 по-малко, съответно разходите за части свързани с тях (като дюзи, свещи и т.н.)
- смяна на масло в официален дилър ми струва колкото в гаражен сервиз и звънене по телефони, пратки, Еконт и т.н.
- нисък данък
- нисък разход
- оригинални преди дискове излизат 250-ина лв (въпреки, че аз лично не ги смених с оригинални, защото никога не съм го правил досега и съм се доверявал на АТЕ на предните си коли)
- сигурно има и други
Недостатъците са:
- трака (ама те май всички дизели тракат, този ми е първи в живота)

- не прави 0-100 за 5-6 секунди (на кого му пука, това е ши*ан дизел)

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Дискове за Е60
CrazyElement написа:adovet написа:Ами аз на старата Е60 бях слагал афъермаркет от колега от форума, 2 пъти ми ги сменя слвд това без пари защото се кривеха и не става това си е. Сега преди 25к. Км сложих оригинални и за сега няма никакви ядове, а соирачките изобщо не ги пазя
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Ами виж сега колко смешен изглеждаш досега обясняваш да не се пестят пари от спирачките и ала бала , накрая се оказва , че точно ти 2 пъти пробваш с афтър маркетски спирачки и след като очевидно си нацелил ментета и най-накрая ти се е развързала кесията и си се прежалил да дадеш пари за оригиналните ... Сега обясняваш как ние сме бедняци и голфаджии. ХАХАХА благодаря наистина няма смисъл да отговаряш повече , този коментар обяснява всичко
.
Тъпото си е тъпо, как се вика к.... да му го набиеш ама ъкъл трудна работа. Толкова ли не можеш да проумееш че всичките постове до сега, които пишем аз и други колеги са за да ориентираме други ползватели на БМВта какво да си вземат и че цялата тема от началото е в тази насоченост и се базира единствено на опита който е имал всеки един от нас. Ноооо ти както обикновено си изграждаш някаква своя си страна за нещата ( явно имаш някакви комплекси към бедните и богатите) и си изливаш помията тук.
Както казах и по на горе на няколко пъти, никой не го интересува какви дискове и накладки ще слагаш, просто си даваме мнението, защото сме минали по този път.
ПС. Стига си оценявал дали съм богат или беден, много зле говори за теб да даваш такива оценки.
ПС:Спри с обидните епитети [color=#BF0040][b]CrazyElement:Никой не мрънка бе калъф ,
Земи се застреляй , ако искаш да караме двете коли в БМВ да видим коя ще излезни по-читава , въпреки , че твоята е 4 год по-нова. Айде мълчи там стига се обажда.
Нямали възможност , кой няма възможност ме интересува тука? Колата не е била оставяне нито за един ден в гаража защото съм нямал пари да я оправя или нещо такова, всичко и е изправно, стига си нападал пациент. Всички знаем , че тебе те е яд , че женати те е хванала за м*** и не ти е дала да си купиш по-висок клас кола и сега те е яд и гледаш да си изкараваш комплексите ..[/color]
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Последна промяна adovet на 31 Мар 2017, 9:05, променена общо 2 пъти
- shkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 184
- Регистриран на: 17.07.2014
- Кара: E60 530d
- Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода
Re: Дискове за Е60
Indiana написа:adovet написа:И отново идваме на въпроса: защо си купуваме кола, която не ни е по възможностите да подържаме? Явно не е карал Мерцедес или Ауди да види какви са цифрите там. Взимаш ли оригинални части няма евтино, ако ще да е и Шкода.
На всеки му се иска да кара самолет, а да поддържа колело![]()
Много съм доволен, че когато преди години реших да сменя 335и-цата (доста некомфортен автомобил за нашите пътища) с Е60 не скочих на 535 или 530, а подходих практично и минах на 520де, вярно, не е 500-600 Нм, но е напълно прилично-вървящ автомобил със следните предимства:
- мога да си сложа 16-ки зимата (че и лятото)
- цилиндрите са с 1/3 по-малко, съответно разходите за части свързани с тях (като дюзи, свещи и т.н.)
- смяна на масло в официален дилър ми струва колкото в гаражен сервиз и звънене по телефони, пратки, Еконт и т.н.
- нисък данък
- нисък разход
- оригинални преди дискове излизат 250-ина лв (въпреки, че аз лично не ги смених с оригинални, защото никога не съм го правил досега и съм се доверявал на АТЕ на предните си коли)
- сигурно има и други
Недостатъците са:
- трака (ама те май всички дизели тракат, този ми е първи в живота)![]()
- не прави 0-100 за 5-6 секунди (на кого му пука, това е ши*ан дизел)
Ще се учудиш колко от нещата не са така както си ги мислиш...
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Дискове за Е60
Indiana написа:adovet написа:И отново идваме на въпроса: защо си купуваме кола, която не ни е по възможностите да подържаме? Явно не е карал Мерцедес или Ауди да види какви са цифрите там. Взимаш ли оригинални части няма евтино, ако ще да е и Шкода.
На всеки му се иска да кара самолет, а да поддържа колело![]()
Много съм доволен, че когато преди години реших да сменя 335и-цата (доста некомфортен автомобил за нашите пътища) с Е60 не скочих на 535 или 530, а подходих практично и минах на 520де, вярно, не е 500-600 Нм, но е напълно прилично-вървящ автомобил със следните предимства:
- мога да си сложа 16-ки зимата (че и лятото)
- цилиндрите са с 1/3 по-малко, съответно разходите за части свързани с тях (като дюзи, свещи и т.н.)
- смяна на масло в официален дилър ми струва колкото в гаражен сервиз и звънене по телефони, пратки, Еконт и т.н.
- нисък данък
- нисък разход
- оригинални преди дискове излизат 250-ина лв (въпреки, че аз лично не ги смених с оригинални, защото никога не съм го правил досега и съм се доверявал на АТЕ на предните си коли)
- сигурно има и други
Недостатъците са:
- трака (ама те май всички дизели тракат, този ми е първи в живота)![]()
- не прави 0-100 за 5-6 секунди (на кого му пука, това е ши*ан дизел)
Няма някаква голяма фрапираща разлика между 520 и 530, по финансово чувствителна е при 535 и останалите. Също така важно е да се спомене и че ако попаднеш на 520 (177к.с) както знаем там си е драма с веригите. Иначе от към разход, данък си е точно така.
Re: Дискове за Е60
adovet написа:Indiana написа:adovet написа:И отново идваме на въпроса: защо си купуваме кола, която не ни е по възможностите да подържаме? Явно не е карал Мерцедес или Ауди да види какви са цифрите там. Взимаш ли оригинални части няма евтино, ако ще да е и Шкода.
На всеки му се иска да кара самолет, а да поддържа колело![]()
Много съм доволен, че когато преди години реших да сменя 335и-цата (доста некомфортен автомобил за нашите пътища) с Е60 не скочих на 535 или 530, а подходих практично и минах на 520де, вярно, не е 500-600 Нм, но е напълно прилично-вървящ автомобил със следните предимства:
- мога да си сложа 16-ки зимата (че и лятото)
- цилиндрите са с 1/3 по-малко, съответно разходите за части свързани с тях (като дюзи, свещи и т.н.)
- смяна на масло в официален дилър ми струва колкото в гаражен сервиз и звънене по телефони, пратки, Еконт и т.н.
- нисък данък
- нисък разход
- оригинални преди дискове излизат 250-ина лв (въпреки, че аз лично не ги смених с оригинални, защото никога не съм го правил досега и съм се доверявал на АТЕ на предните си коли)
- сигурно има и други
Недостатъците са:
- трака (ама те май всички дизели тракат, този ми е първи в живота)![]()
- не прави 0-100 за 5-6 секунди (на кого му пука, това е ши*ан дизел)
Няма някаква голяма фрапираща разлика между 520 и 530, по финансово чувствителна е при 535 и останалите. Също така важно е да се спомене и че ако попаднеш на 520 (177к.с) както знаем там си е драма с веригите. Иначе от към разход, данък си е точно така.
О, аз далеч нямам намерение и време да споря и да влизам в чесането на пръсти от последните 5 страници

Моторът е M47N2 и драма с веригите нямам, по-скоро вие с М57 имате, защото всеки, който си "поддържа" колата ги е сменял вече или ще го направи.
И във връзка с темата: дискове с накладки в БМВ излизат сигурно 200лв (не са много, но са си 2 резервоара нафта от Марешки

Всеки сам да си прави сметката и избора преди да мрънка, че е скъпо

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Дискове за Е60
Indiana написа:adovet написа:Indiana написа:adovet написа:И отново идваме на въпроса: защо си купуваме кола, която не ни е по възможностите да подържаме? Явно не е карал Мерцедес или Ауди да види какви са цифрите там. Взимаш ли оригинални части няма евтино, ако ще да е и Шкода.
На всеки му се иска да кара самолет, а да поддържа колело![]()
Много съм доволен, че когато преди години реших да сменя 335и-цата (доста некомфортен автомобил за нашите пътища) с Е60 не скочих на 535 или 530, а подходих практично и минах на 520де, вярно, не е 500-600 Нм, но е напълно прилично-вървящ автомобил със следните предимства:
- мога да си сложа 16-ки зимата (че и лятото)
- цилиндрите са с 1/3 по-малко, съответно разходите за части свързани с тях (като дюзи, свещи и т.н.)
- смяна на масло в официален дилър ми струва колкото в гаражен сервиз и звънене по телефони, пратки, Еконт и т.н.
- нисък данък
- нисък разход
- оригинални преди дискове излизат 250-ина лв (въпреки, че аз лично не ги смених с оригинални, защото никога не съм го правил досега и съм се доверявал на АТЕ на предните си коли)
- сигурно има и други
Недостатъците са:
- трака (ама те май всички дизели тракат, този ми е първи в живота)![]()
- не прави 0-100 за 5-6 секунди (на кого му пука, това е ши*ан дизел)
Няма някаква голяма фрапираща разлика между 520 и 530, по финансово чувствителна е при 535 и останалите. Също така важно е да се спомене и че ако попаднеш на 520 (177к.с) както знаем там си е драма с веригите. Иначе от към разход, данък си е точно така.
О, аз далеч нямам намерение и време да споря и да влизам в чесането на пръсти от последните 5 страници![]()
Моторът е M47N2 и драма с веригите нямам, по-скоро вие с М57 имате, защото всеки, който си "поддържа" колата ги е сменял вече или ще го направи.
И във връзка с темата: дискове с накладки в БМВ излизат сигурно 200лв (не са много, но са си 2 резервоара нафта от Марешки) по-евтино от 530д.
Всеки сам да си прави сметката и избора преди да мрънка, че е скъпо
Абсолютно вярно, особено сега има акции в БМВ, обаждах се миналата седмица и ми направиха оферта за смяна на маслото за 179лв., за 520 мисля че беше 150лв., като имат и оферта за смяна на дискове и накладки ама там вече не помня какви бяха цифрите, но не беше нещо фрапиращо.
- shkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 184
- Регистриран на: 17.07.2014
- Кара: E60 530d
- Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода
Re: Дискове за Е60
Indiana написа:О, аз далеч нямам намерение и време да споря и да влизам в чесането на пръсти от последните 5 страници![]()
Моторът е M47N2 и драма с веригите нямам, по-скоро вие с М57 имате, защото всеки, който си "поддържа" колата ги е сменял вече или ще го направи.
И във връзка с темата: дискове с накладки в БМВ излизат сигурно 200лв (не са много, но са си 2 резервоара нафта от Марешки) по-евтино от 530д.
Всеки сам да си прави сметката и избора преди да мрънка, че е скъпо
Не е въпроса да се спори, а въпроса е че влизаш и пишеш неща които не са верни.
И на 530 може да се сложат 16-ки, и разхода не е кой знае колко по различен и маслото не е кой знае колко по скъпо...
Цялата ти икономия да е 20 лв по евтино масло , 100 лв данък и това е.(и да кажем че хипотетично може да смениш някоя дюза по малко...)
На фона на цените за поддръжка на Е60 тази икономия е толкова незначителна ...
Нямам никаква идея колко струват оригинални дискове с накладки за 520д , но нещо ме съмнява да са 200лв...
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Дискове за Е60
http://www.bmw.bg/bg/topics/offers-and- ... nance.html
Всъщност смяната на маслото на 520д е 159лв, реално с 20лв. по малко от на моята 530д. А офертата за спирачната система е само за накладките с датчика без дисковете.
Всъщност смяната на маслото на 520д е 159лв, реално с 20лв. по малко от на моята 530д. А офертата за спирачната система е само за накладките с датчика без дисковете.
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Дискове за Е60
shkata написа:Indiana написа:О, аз далеч нямам намерение и време да споря и да влизам в чесането на пръсти от последните 5 страници![]()
Моторът е M47N2 и драма с веригите нямам, по-скоро вие с М57 имате, защото всеки, който си "поддържа" колата ги е сменял вече или ще го направи.
И във връзка с темата: дискове с накладки в БМВ излизат сигурно 200лв (не са много, но са си 2 резервоара нафта от Марешки) по-евтино от 530д.
Всеки сам да си прави сметката и избора преди да мрънка, че е скъпо
Не е въпроса да се спори, а въпроса е че влизаш и пишеш неща които не са верни.
И на 530 може да се сложат 16-ки, и разхода не е кой знае колко по различен и маслото не е кой знае колко по скъпо...
Цялата ти икономия да е 20 лв по евтино масло , 100 лв данък и това е.(и да кажем че хипотетично може да смениш някоя дюза по малко...)
На фона на цените за поддръжка на Е60 тази икономия е толкова незначителна ...
Нямам никаква идея колко струват оригинални дискове с накладки за 520д , но нещо ме съмнява да са 200лв...
Той колегата имаше предвид, че с толкова по-евтино излизат.
Лично аз едва ли бих си взел 2.0 дизел заради тези не толкова големи икономии. Освен това вече съм имал Е39 2.0 бензин.

Каквото и да си говорите тук, съмнява ме повечето колеги да са си купили БМВ само заради придвижването от точка А до точка Б. Има други коли за това. А кефа да е пълен си има цена.

- maikooo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: Е24 М6, Е31 850i
Re: Дискове за Е60
adovet написа:http://www.bmw.bg/bg/topics/offers-and-services/personal-services/vehicle-check-maintenance.html
Всъщност смяната на маслото на 520д е 159лв, реално с 20лв. по малко от на моята 530д. А офертата за спирачната система е само за накладките с датчика без дисковете.
Някъде по-назад го бях писал, до края на месеца, т.е. днес за 530д предни дискове с накладки, датчик и работа е 850 лв., а задните 650 лв.

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Дискове за Е60
maikooo написа:adovet написа:http://www.bmw.bg/bg/topics/offers-and-services/personal-services/vehicle-check-maintenance.html
Всъщност смяната на маслото на 520д е 159лв, реално с 20лв. по малко от на моята 530д. А офертата за спирачната система е само за накладките с датчика без дисковете.
Някъде по-назад го бях писал, до края на месеца, т.е. днес за 530д предни дискове с накладки, датчик и работа е 850 лв., а задните 650 лв.[/quot
дефакто дисковете излизат по 250лв. със смяната което си е много добра цена. Аз не знам кой би предпочел да сложи за няма и 100лв. на колело някакви дискове с много неизвестни дали са истински или не. Също така предимството на дилъра е че имаш и гаранция и ако изкривиш диск отиваш и ти го сменяват. Друг плюс е че ти се води и някаква сервизна история което никак не е малко за нашите коли, все пак като запродаваш един ден друго е да се цъкне и да се види че е подържана колата в оторизиран сервиз.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани