За и против ремап-а

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: За и против ремап-а

Мнение от CrazyElement » 10 Юли 2014, 17:59

Strabex написа:Аз си правех при Madness -софтуерно махане на ДПФ. Минал съм над 20 000км от тогава и нито има грешки нито регенерация. Момчетата си играха доста и всичко стана на ниво. Горещо ги препоръчвам!


Sent from my iPhone using Tapatalk


E значи ти си от късметлиите , аз ходих над 20 пъти ... с 1 и също оплакване а именно регенерация изразена в пушене при връщане на газ и дори спиране ..., така и не стана накрая просто смених тунера и се оправи проблема. Иначе на 535Д + чип махане на ДПФ, катализатор и запушване на ЕГР , колата върви усезаемо МНОГО повече...

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 28.10.2009
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е60 525d, Mercedes E420 w211
Мечтае да кара: BMW S1000rr

Re: За и против ремап-а

Мнение от ILIANJO » 13 Сеп 2014, 13:25

Към ремапнатите колеги с 525д ( ръчак ). Доволни ли сте след чипването като цяло ? Аз вчера ремапнах моето чак на 3тия път вече се усещаше ускорението.. Казаха че може и още но не им се рискуваше много с 2.5 мотора, а и накрая го усилиха малко в ниските и това беше. Определено върви повече в сравнение с преди но като че ли очаквах повече, понеже всеки казваше о няма да я познаеш и т.н....
Има ли колеги в околността на ВТ да се срещнем и да ги сравним ?
П.С. Процедурата ми беше махане на ДПФ и Катализатор ( Продадох ги за 450лв. казаха че цената е мн. добра ) и след това софтуера.... Отзад само ауспуха ми почва да се очерва, но черен пушек не излиза ....
20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в http://www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО


Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 425
Регистриран на: 19.05.2014
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: За и против ремап-а

Мнение от SDLS » 14 Сеп 2014, 11:39

Аз съм с 2.5 с чип на 220кс, но е правен почти при купуването на автомобила в Германия и не знам как е била преди това. Върви доста добре за този мотор. Особено след като махнах катализатора и DPF. Дотогава се чудеше, оттогава спокойно мога да я сравня с 3.0d, особено като е в обороти :yes: Аз лично не си я познах след премахването, а щом си слагал и чип и си премахвал дпф и катализатор едновременно, наистина разликата трябва да е повече от осезаема :idea: Не може да не усетиш едни поне 70 кончета, които се прераждат под капака :ok: Единственият вариант според мен да не усетиш голяма разлика е "чипа" да е по-скоро еко модела и dpf и катализатора да са ти били в много добро състояние..

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 28.10.2009
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е60 525d, Mercedes E420 w211
Мечтае да кара: BMW S1000rr

Re: За и против ремап-а

Мнение от ILIANJO » 14 Сеп 2014, 17:33

ДПФ беше запушен и тогава реших да я чипнем, така или иначе махам ФПФ.... За това исках да се видя с някои които да я пробва да каже и той. Като купих колата беше 163к.с. със спукан колектор, смених го и вървежа стана невероятен. После с времето не знам дали ми умаля или нещо и стана и я чипнах сега ми харесва... Помня че накрая като я карах закачена за ПЦ пика на турбото беше 2.4...
20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в http://www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО


Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: За и против ремап-а

Мнение от adovet » 14 Сеп 2014, 17:35

SDLS написа:Аз съм с 2.5 с чип на 220кс, но е правен почти при купуването на автомобила в Германия и не знам как е била преди това. Върви доста добре за този мотор. Особено след като махнах катализатора и DPF. Дотогава се чудеше, оттогава спокойно мога да я сравня с 3.0d, особено като е в обороти :yes: Аз лично не си я познах след премахването, а щом си слагал и чип и си премахвал дпф и катализатор едновременно, наистина разликата трябва да е повече от осезаема :idea: Не може да не усетиш едни поне 70 кончета, които се прераждат под капака :ok: Единственият вариант според мен да не усетиш голяма разлика е "чипа" да е по-скоро еко модела и dpf и катализатора да са ти били в много добро състояние..

Колега мерил ли си на дино?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 28.10.2009
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е60 525d, Mercedes E420 w211
Мечтае да кара: BMW S1000rr

Re: За и против ремап-а

Мнение от ILIANJO » 14 Сеп 2014, 18:05

Не, беше петък... Тази седмица съм на рехабилитации в Баня - Карловско, чувал съм че в Пловдив имат и се чудя да отида ли мн. пъти са ми казвали че не показвали вярно не знам. Вие ще кажете...
20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в http://www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО


Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 1.11.2009
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW Е60 525dА

Re: За и против ремап-а

Мнение от nov77 » 15 Дек 2014, 12:07

Здравейте колеги. Когато купих колата 525д имаше закачен паур бокс или чип някакъв,не знам точно. Карах с него около половин година и ми го махнаха едни майстори, изписа ми грешка за повишени емисии и казаха,че е от него и да го хвърля в най-близкия казан,тоест при тях :D Но аз си го прибрах в багажника. Примирих се и си карам колата така,докато оня ден се зачетох в едни италиански сайтове за тунинг. Там пишат хората,че тази кутийка-чипа,се изработвала индивидуално за автомобила и струва ок.200€ .Това чудо беше включено в буксата на рейла. На кутията пише digital chip CR-7 и логото на БМВ,вътре като го отворих има една платка залята с епоксидна смола. Докато карах с него,колата си вървеше доста по-добре от сега и разхода беше по-нисък с около литър и нещо,значи има ефект тая джаджа. Сега се замислям да го сложа пак,но първо да се допитам до Вас дали да очаквам проблеми,че за паур бокса няма добри отзиви. Снимах го да видите и да кажете ,аджеба това какво е .
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: За и против ремап-а

Мнение от adovet » 15 Дек 2014, 12:26

nov77 написа:Здравейте колеги. Когато купих колата 525д имаше закачен паур бокс или чип някакъв,не знам точно. Карах с него около половин година и ми го махнаха едни майстори, изписа ми грешка за повишени емисии и казаха,че е от него и да го хвърля в най-близкия казан,тоест при тях :D Но аз си го прибрах в багажника. Примирих се и си карам колата така,докато оня ден се зачетох в едни италиански сайтове за тунинг. Там пишат хората,че тази кутийка-чипа,се изработвала индивидуално за автомобила и струва ок.200€ .Това чудо беше включено в буксата на рейла. На кутията пише digital chip CR-7 и логото на БМВ,вътре като го отворих има една платка залята с епоксидна смола. Докато карах с него,колата си вървеше доста по-добре от сега и разхода беше по-нисък с около литър и нещо,значи има ефект тая джаджа. Сега се замислям да го сложа пак,но първо да се допитам до Вас дали да очаквам проблеми,че за паур бокса няма добри отзиви. Снимах го да видите и да кажете ,аджеба това какво е .

Само не разбрах защо си го махал. Щом е по вървяла колата и разхода ти е на долу го слагай - какво му мислиш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Re: За и против ремап-а

Мнение от INTEGRALE » 15 Дек 2014, 12:59

Според мен карай без него. Промяна на картите направи при майстор с дино, за да се види резултата. Вече "майстори" в бг да искаш

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: За и против ремап-а

Мнение от VRPerformance » 15 Дек 2014, 13:26

INTEGRALE написа:Според мен карай без него. Промяна на картите направи при майстор с дино, за да се види резултата. Вече "майстори" в бг да искаш
:yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: За и против ремап-а

Мнение от netmurder » 20 Дек 2014, 19:52

Имам един въпрос към мапперите тук, как от RaceChip вдигат до 30% от мощността на мотора без да вдигат налягането на турбото?
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: За и против ремап-а

Мнение от memorex » 20 Дек 2014, 20:18

Щом питаш само мапери ,да видим кой и колко от тях ще ти отговорят.Xубав въпрос. :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: За и против ремап-а

Мнение от VRPerformance » 21 Дек 2014, 2:37

netmurder написа:Имам един въпрос към мапперите тук, как от RaceChip вдигат до 30% от мощността на мотора без да вдигат налягането на турбото?
Ела с тоя рейс чип на диното да ги видим тея 30% :ok: нема такъв филм,това какво се рекламира и каква е реалността са две коренно разлчни неща :) после ще ти направя ремап-а и ще пуснем графики тука в форума :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: За и против ремап-а

Мнение от VRPerformance » 21 Дек 2014, 2:46

memorex написа:Щом питаш само мапери ,да видим кой и колко от тях ще ти отговорят.Xубав въпрос. :yes:
кое е сложното във въпроса че да не се отговори? паурбоксовете е говорено 100000 пъти какво променят,а това е налягането в рейла,а ако са по умни и времето за отваряне на дюзи....няма как само с такава промяна да има 30% повишение на мощност...а това което те правят може да се направи и софтуерно,само че такъв вид чип бих го нарекал "кофти чип"....ето ти графика именно на такъв вид чип,от графиката ще видиш какво излиза с него и какво с правен на дино софтуер :)

https://www.facebook.com/vrperformance/ ... nt_count=1

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: За и против ремап-а

Мнение от netmurder » 21 Дек 2014, 22:58

С две думи тия от RaceChip хал хабер си нямат какво правят и какво продават :D :D :D явно това което са написали че са Евротунери на 2013г. също е лъжа...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook