За и против ремап-а
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: За и против ремап-а
Strabex написа:Аз си правех при Madness -софтуерно махане на ДПФ. Минал съм над 20 000км от тогава и нито има грешки нито регенерация. Момчетата си играха доста и всичко стана на ниво. Горещо ги препоръчвам!
Sent from my iPhone using Tapatalk
E значи ти си от късметлиите , аз ходих над 20 пъти ... с 1 и също оплакване а именно регенерация изразена в пушене при връщане на газ и дори спиране ..., така и не стана накрая просто смених тунера и се оправи проблема. Иначе на 535Д + чип махане на ДПФ, катализатор и запушване на ЕГР , колата върви усезаемо МНОГО повече...
- ILIANJO
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 28.10.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525d, Mercedes E420 w211
- Мечтае да кара: BMW S1000rr
Re: За и против ремап-а
Към ремапнатите колеги с 525д ( ръчак ). Доволни ли сте след чипването като цяло ? Аз вчера ремапнах моето чак на 3тия път вече се усещаше ускорението.. Казаха че може и още но не им се рискуваше много с 2.5 мотора, а и накрая го усилиха малко в ниските и това беше. Определено върви повече в сравнение с преди но като че ли очаквах повече, понеже всеки казваше о няма да я познаеш и т.н....
Има ли колеги в околността на ВТ да се срещнем и да ги сравним ?
П.С. Процедурата ми беше махане на ДПФ и Катализатор ( Продадох ги за 450лв. казаха че цената е мн. добра ) и след това софтуера.... Отзад само ауспуха ми почва да се очерва, но черен пушек не излиза ....
Има ли колеги в околността на ВТ да се срещнем и да ги сравним ?
П.С. Процедурата ми беше махане на ДПФ и Катализатор ( Продадох ги за 450лв. казаха че цената е мн. добра ) и след това софтуера.... Отзад само ауспуха ми почва да се очерва, но черен пушек не излиза ....
Re: За и против ремап-а
Аз съм с 2.5 с чип на 220кс, но е правен почти при купуването на автомобила в Германия и не знам как е била преди това. Върви доста добре за този мотор. Особено след като махнах катализатора и DPF. Дотогава се чудеше, оттогава спокойно мога да я сравня с 3.0d, особено като е в обороти
Аз лично не си я познах след премахването, а щом си слагал и чип и си премахвал дпф и катализатор едновременно, наистина разликата трябва да е повече от осезаема
Не може да не усетиш едни поне 70 кончета, които се прераждат под капака
Единственият вариант според мен да не усетиш голяма разлика е "чипа" да е по-скоро еко модела и dpf и катализатора да са ти били в много добро състояние..



- ILIANJO
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 28.10.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525d, Mercedes E420 w211
- Мечтае да кара: BMW S1000rr
Re: За и против ремап-а
ДПФ беше запушен и тогава реших да я чипнем, така или иначе махам ФПФ.... За това исках да се видя с някои които да я пробва да каже и той. Като купих колата беше 163к.с. със спукан колектор, смених го и вървежа стана невероятен. После с времето не знам дали ми умаля или нещо и стана и я чипнах сега ми харесва... Помня че накрая като я карах закачена за ПЦ пика на турбото беше 2.4...
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: За и против ремап-а
SDLS написа:Аз съм с 2.5 с чип на 220кс, но е правен почти при купуването на автомобила в Германия и не знам как е била преди това. Върви доста добре за този мотор. Особено след като махнах катализатора и DPF. Дотогава се чудеше, оттогава спокойно мога да я сравня с 3.0d, особено като е в оборотиАз лично не си я познах след премахването, а щом си слагал и чип и си премахвал дпф и катализатор едновременно, наистина разликата трябва да е повече от осезаема
Не може да не усетиш едни поне 70 кончета, които се прераждат под капака
Единственият вариант според мен да не усетиш голяма разлика е "чипа" да е по-скоро еко модела и dpf и катализатора да са ти били в много добро състояние..
Колега мерил ли си на дино?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- ILIANJO
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 28.10.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525d, Mercedes E420 w211
- Мечтае да кара: BMW S1000rr
Re: За и против ремап-а
Не, беше петък... Тази седмица съм на рехабилитации в Баня - Карловско, чувал съм че в Пловдив имат и се чудя да отида ли мн. пъти са ми казвали че не показвали вярно не знам. Вие ще кажете...
- nov77
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 1.11.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60 525dА
Re: За и против ремап-а
Здравейте колеги. Когато купих колата 525д имаше закачен паур бокс или чип някакъв,не знам точно. Карах с него около половин година и ми го махнаха едни майстори, изписа ми грешка за повишени емисии и казаха,че е от него и да го хвърля в най-близкия казан,тоест при тях
Но аз си го прибрах в багажника. Примирих се и си карам колата така,докато оня ден се зачетох в едни италиански сайтове за тунинг. Там пишат хората,че тази кутийка-чипа,се изработвала индивидуално за автомобила и струва ок.200€ .Това чудо беше включено в буксата на рейла. На кутията пише digital chip CR-7 и логото на БМВ,вътре като го отворих има една платка залята с епоксидна смола. Докато карах с него,колата си вървеше доста по-добре от сега и разхода беше по-нисък с около литър и нещо,значи има ефект тая джаджа. Сега се замислям да го сложа пак,но първо да се допитам до Вас дали да очаквам проблеми,че за паур бокса няма добри отзиви. Снимах го да видите и да кажете ,аджеба това какво е .

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: За и против ремап-а
nov77 написа:Здравейте колеги. Когато купих колата 525д имаше закачен паур бокс или чип някакъв,не знам точно. Карах с него около половин година и ми го махнаха едни майстори, изписа ми грешка за повишени емисии и казаха,че е от него и да го хвърля в най-близкия казан,тоест при тяхНо аз си го прибрах в багажника. Примирих се и си карам колата така,докато оня ден се зачетох в едни италиански сайтове за тунинг. Там пишат хората,че тази кутийка-чипа,се изработвала индивидуално за автомобила и струва ок.200€ .Това чудо беше включено в буксата на рейла. На кутията пише digital chip CR-7 и логото на БМВ,вътре като го отворих има една платка залята с епоксидна смола. Докато карах с него,колата си вървеше доста по-добре от сега и разхода беше по-нисък с около литър и нещо,значи има ефект тая джаджа. Сега се замислям да го сложа пак,но първо да се допитам до Вас дали да очаквам проблеми,че за паур бокса няма добри отзиви. Снимах го да видите и да кажете ,аджеба това какво е .
Само не разбрах защо си го махал. Щом е по вървяла колата и разхода ти е на долу го слагай - какво му мислиш.
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: За и против ремап-а
Според мен карай без него. Промяна на картите направи при майстор с дино, за да се види резултата. Вече "майстори" в бг да искаш
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: За и против ремап-а
INTEGRALE написа:Според мен карай без него. Промяна на картите направи при майстор с дино, за да се види резултата. Вече "майстори" в бг да искаш

- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: За и против ремап-а
Имам един въпрос към мапперите тук, как от RaceChip вдигат до 30% от мощността на мотора без да вдигат налягането на турбото?
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
Re: За и против ремап-а
Щом питаш само мапери ,да видим кой и колко от тях ще ти отговорят.Xубав въпрос. 

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: За и против ремап-а
Ела с тоя рейс чип на диното да ги видим тея 30%netmurder написа:Имам един въпрос към мапперите тук, как от RaceChip вдигат до 30% от мощността на мотора без да вдигат налягането на турбото?



- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: За и против ремап-а
кое е сложното във въпроса че да не се отговори? паурбоксовете е говорено 100000 пъти какво променят,а това е налягането в рейла,а ако са по умни и времето за отваряне на дюзи....няма как само с такава промяна да има 30% повишение на мощност...а това което те правят може да се направи и софтуерно,само че такъв вид чип бих го нарекал "кофти чип"....ето ти графика именно на такъв вид чип,от графиката ще видиш какво излиза с него и какво с правен на дино софтуерmemorex написа:Щом питаш само мапери ,да видим кой и колко от тях ще ти отговорят.Xубав въпрос.

https://www.facebook.com/vrperformance/ ... nt_count=1
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: За и против ремап-а
С две думи тия от RaceChip хал хабер си нямат какво правят и какво продават
явно това което са написали че са Евротунери на 2013г. също е лъжа...



Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани