За и против ремап-а
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: За и против ремап-а
Добри са Маднеса, ходил съм при тях.... но по доволен останах от Adler Auto.. лично мнение 
Sent from my GT-P6800 using Tapatalk 2

Sent from my GT-P6800 using Tapatalk 2
Re: За и против ремап-а
Махнах софтуерно ДПФ-а при Madness преди две седмици. Оттогава съм навъртял към 600км предимно извънградско. Не съм усетил регенерация, грешки няма. Докато си чаках реда в Madness момчетата си поиграха доста часове с една А3 докато не им хареса как е станал ремапа. Предполагам си изпипват нещата.
- Strabex
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 5.07.2005
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: '09 E60 535d
Re: За и против ремап-а
Аз си правех при Madness -софтуерно махане на ДПФ. Минал съм над 20 000км от тогава и нито има грешки нито регенерация. Момчетата си играха доста и всичко стана на ниво. Горещо ги препоръчвам!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk

- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
Re: За и против ремап-а
Ходил съм при Madness за DPF премахване и ремап за повишаване на мощността - вече 6 месеца никакви грешки, никакви проблеми 

Only dead fish follow the stream...
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: За и против ремап-а
С колегите от маднес сме в много добри отношения и си помагаме почти всеки ден,на много коли ДПФ премахванията са съвместна разработка затова и нямате проблеми,отностно грешките аз мога да ви направя колата да работи без ДПФ без ЕГР без Дебитомер и т.н и да не ви показва грешки или да не свети нищо 

- Slay
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 11.12.2007
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525Д'09
- Мечтае да кара: по хубави пътища
Re: За и против ремап-а
VRPerformance написа:С колегите от маднес сме в много добри отношения и си помагаме почти всеки ден,на много коли ДПФ премахванията са съвместна разработка затова и нямате проблеми,отностно грешките аз мога да ви направя колата да работи без ДПФ без ЕГР без Дебитомер и т.н и да не ви показва грешки или да не свети нищо
Ако можеш да я направиш да работи и без наФта,идвам.
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: За и против ремап-а
Ако можеше щях да съм милионер 

- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: За и против ремап-а
Ако някой разбира немски
http://www.youtube.com/watch?v=03aP4b7Wo3M
въпреки че в крайна сметка се видя от теста какви са предимствата на този чип...
http://www.youtube.com/watch?v=03aP4b7Wo3M
въпреки че в крайна сметка се видя от теста какви са предимствата на този чип...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- fena3000
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 7.12.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 520i 2004
Re: За и против ремап-а
Колеги, за премахване на Катализатор на 520i, дали ще се справят добре в Madness и колко би струвало горе долу. Като цяло добра идея ли е да се махне катализатора или по-добре да го карам докато се наложи тотално да се махне.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1894
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: За и против ремап-а
Като цяло нищо, което е сложено не е добре да се маха.
Карай докато спре и после му мисли.

Карай докато спре и после му мисли.
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Re: За и против ремап-а
fena3000 написа:Колеги, за премахване на Катализатор на 520i, дали ще се справят добре в Madness и колко би струвало горе долу. Като цяло добра идея ли е да се махне катализатора или по-добре да го карам докато се наложи тотално да се махне.
За бензин не съм сигурен, но при дизел за махане само на катализатор не се налага пипане по ECU-то....
Провери, дали няма химикали за почистване първо, защото след махането със сигурност ще ти се увеличи шума на двигателя в купето.
Успех!
- sawion
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 354
- Регистриран на: 11.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530da 04'
- Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
- Детайли за колата: China Maina Town Tuning
Re: За и против ремап-а
аз пък съм сигурен, че няма смисъл да го махаш щом си на бензин - не е запушен. На дизелите се запушва а на бензина се разбива с времето и започва да дрънчи... Казвам го от опит с кола на 300 000км - беше като нов като го изрязах....
- stefan8898
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 26.12.2012
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: samolet
- Мечтае да кара: F10 M5
Re: За и против ремап-а
Не е точно така, аз на старото ми ауди а 4 1.8 т бензин, 1996 година е колата, миналата година спря да върви, даваш газ до ламарината на 2 - ра , достига до 4 000 оборота , тъпче на място и не върви и не вдига оборотите, запушена, на 3 - та същата работа, мъчи се колата, сабо бучи, не върви и не дига повече от 3 - 4 000 об, катализатора беше се разбил вътре и всичко запушено.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1894
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: За и против ремап-а
Е, то когато се стигне дотам да се запуши и той с времето, много ясно, че го махаш или купуваш нов, ама дотогава е по-добре да си стои.
- fena3000
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 7.12.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 520i 2004
Re: За и против ремап-а
Да, и аз предполагам че е по-добре да го оставя докато не се наложи да се пипа.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани