DPF
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: DPF
stefan3232 написа:bogev написа:Здравейте, днес премахнах DPF филтъра, бях го чистил преди 5000 км. но само градско каране по задръстванията и реших да го махна. Като цяло след като подкарах колата не усетих абсолютно никаква разлика нито във вървенето, нито е станала по щумна все едно нищо не е правено, а очаквах да има голяма разлика поне от коментарите който прочетох тук. Искам да попитам колегите който са с премахнати филтри дали им се вивда в менюто на i-drive защото на мен ми показва че го има и ми казаха че са го премахнали софтуерно но датчиците за температура и за налягане са ги оставили да си работят, незнам някой да каже така ли трябва да бъде.Благодаря.
Колега на теб са ти премахнали само дпф няма да има разлика запушения катализатор си стои дефакто нищо за да тръгне по леко и за да е по шумна (което е минус ) трябва да няма и катализатор
На моята лично не и харесвам само звука иначе стана самолет никакви проблеми и 2 литра в градско надолу
Здрасти колега незнам дали е вярно но ми казаха че катализатора е метален и затова няма нужда да се маха, и искам да те попитам сега ако го махна трябва ли отново да се преправя софтуерно както и тези датчици по катализатора, ЕГР клапана остават ли , защото много противоречиви мнения прочетох и незнам какво да направя. А относно разхода сам над 15.500 л. градско.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: DPF
Не. За катализатора нищо не се преправя. Мой съвет по добре си остави катализатора защото после почва да мирише доста кофти а и колко и да е отнема част от дима
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Re: DPF
Катализатора със сигурност е запушен отвсякъде на коли над 200-300к. Ако го махнеш със сигурност ще усетиш разликата с вървенето. Както каза колегата adovet, след като го махнеш може да усещаш лек мирис понякога. Честно казано не съжалявам, че го махнах, защото вървежа се промени значително, а мириса го усещам 1 път на 4-5 пътувания, най-често като влезна в градско и смъкна леко прозореца, не знам от мен ли е и защо се усеща като сваля прозореца, но наистина има понякога мирис 

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: DPF
SDLS написа:Катализатора със сигурност е запушен отвсякъде на коли над 200-300к. Ако го махнеш със сигурност ще усетиш разликата с вървенето. Както каза колегата adovet, след като го махнеш може да усещаш лек мирис понякога. Честно казано не съжалявам, че го махнах, защото вървежа се промени значително, а мириса го усещам 1 път на 4-5 пътувания, най-често като влезна в градско и смъкна леко прозореца, не знам от мен ли е и защо се усеща като сваля прозореца, но наистина има понякога мирис
Абсолютни глупости, катализатора не се запушва и на 500 хил. Км само ДПФа се запушва за 200-300к, вземи погледни един катализатор от Е60 и ще видиш, че питата му е страшно отворена и при изрязан ДПФ почти нямаш обратно налягане ........
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: DPF
Taruno написа:SDLS написа:Катализатора със сигурност е запушен отвсякъде на коли над 200-300к. Ако го махнеш със сигурност ще усетиш разликата с вървенето. Както каза колегата adovet, след като го махнеш може да усещаш лек мирис понякога. Честно казано не съжалявам, че го махнах, защото вървежа се промени значително, а мириса го усещам 1 път на 4-5 пътувания, най-често като влезна в градско и смъкна леко прозореца, не знам от мен ли е и защо се усеща като сваля прозореца, но наистина има понякога мирис
Абсолютни глупости, катализатора не се запушва и на 500 хил. Км само ДПФа се запушва за 200-300к, вземи погледни един катализатор от Е60 и ще видиш, че питата му е страшно отворена и при изрязан ДПФ почти нямаш обратно налягане ........
Toчно така е. Аз съжалявам че махнах моя. метална пита е
Re: DPF
Добре, не се изразих правилно. Животът му не зависи толкова от километрите, колкото от експлоатацията на колата в миналото. А катализатора е "метална пита" ама пълна с катализатори, платина, паладий и родий. Тези елементи играят ролята за преобразуване на вредните газове. След 10 години познайте колко от тези елементи са "активни"? И разбира се, че катализатора спира излизането на изгорелите газове и следователно спъва колата, в това едва ли някой се съмнява. А дали ще го кажем "запушен" или "неефективен" все тая.
- stefan3232
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 23.04.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530XD
Re: DPF
Taruno написа:SDLS написа:Катализатора със сигурност е запушен отвсякъде на коли над 200-300к. Ако го махнеш със сигурност ще усетиш разликата с вървенето. Както каза колегата adovet, след като го махнеш може да усещаш лек мирис понякога. Честно казано не съжалявам, че го махнах, защото вървежа се промени значително, а мириса го усещам 1 път на 4-5 пътувания, най-често като влезна в градско и смъкна леко прозореца, не знам от мен ли е и защо се усеща като сваля прозореца, но наистина има понякога мирис
Абсолютни глупости, катализатора не се запушва и на 500 хил. Км само ДПФа се запушва за 200-300к, вземи погледни един катализатор от Е60 и ще видиш, че питата му е страшно отворена и при изрязан ДПФ почти нямаш обратно налягане ........
В никакъв случаи не махайте катализатора
Колата започва да дрънчи като трабант . Аз лично си сложих бях го махнал и сега си взех и си сложих като от завода работи а и турбото работи по правилно така
На тези коли всичко е изчислено средно задно гърне те са на дебит газове ако ги писнеш по правата и честито тръбант
МАХАЙТЕ САМО ДПФ ЗА ДА СТЕ ДОВОЛНИ ........!!!!!!!!!!
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: DPF
stefan3232 написа:Taruno написа:SDLS написа:Катализатора със сигурност е запушен отвсякъде на коли над 200-300к. Ако го махнеш със сигурност ще усетиш разликата с вървенето. Както каза колегата adovet, след като го махнеш може да усещаш лек мирис понякога. Честно казано не съжалявам, че го махнах, защото вървежа се промени значително, а мириса го усещам 1 път на 4-5 пътувания, най-често като влезна в градско и смъкна леко прозореца, не знам от мен ли е и защо се усеща като сваля прозореца, но наистина има понякога мирис
Абсолютни глупости, катализатора не се запушва и на 500 хил. Км само ДПФа се запушва за 200-300к, вземи погледни един катализатор от Е60 и ще видиш, че питата му е страшно отворена и при изрязан ДПФ почти нямаш обратно налягане ........
В никакъв случаи не махайте катализатора
Колата започва да дрънчи като трабант . Аз лично си сложих бях го махнал и сега си взех и си сложих като от завода работи а и турбото работи по правилно така
На тези коли всичко е изчислено средно задно гърне те са на дебит газове ако ги писнеш по правата и честито тръбант
МАХАЙТЕ САМО ДПФ ЗА ДА СТЕ ДОВОЛНИ ........!!!!!!!!!!
От къде си взе колега?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: DPF
stefan3232 написа:Taruno написа:SDLS написа:Катализатора със сигурност е запушен отвсякъде на коли над 200-300к. Ако го махнеш със сигурност ще усетиш разликата с вървенето. Както каза колегата adovet, след като го махнеш може да усещаш лек мирис понякога. Честно казано не съжалявам, че го махнах, защото вървежа се промени значително, а мириса го усещам 1 път на 4-5 пътувания, най-често като влезна в градско и смъкна леко прозореца, не знам от мен ли е и защо се усеща като сваля прозореца, но наистина има понякога мирис
Абсолютни глупости, катализатора не се запушва и на 500 хил. Км само ДПФа се запушва за 200-300к, вземи погледни един катализатор от Е60 и ще видиш, че питата му е страшно отворена и при изрязан ДПФ почти нямаш обратно налягане ........
В никакъв случаи не махайте катализатора
Колата започва да дрънчи като трабант . Аз лично си сложих бях го махнал и сега си взех и си сложих като от завода работи а и турбото работи по правилно така
На тези коли всичко е изчислено средно задно гърне те са на дебит газове ако ги писнеш по правата и честито тръбант
МАХАЙТЕ САМО ДПФ ЗА ДА СТЕ ДОВОЛНИ ........!!!!!!!!!!
Ела да те повозя на моята, дето е само с тръби да видим дрънчи ли като трабант



Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
Re: DPF
Тези, които им дрънчи да си сменят майстора. Премахнаха ми и двете и звука даже стана с една идея по-готин. Но почти няма разлика от преди. Винаги съм се чудел за какво дрънчене говорят хората. Моята е 525, но ми сложиха генерация от 530, заради по-голямото Ф на тръбите, защото е с remap. Но така и не съм чул дрънчене 

- stefan3232
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 23.04.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530XD
Re: DPF
adovet написа:stefan3232 написа:Taruno написа:SDLS написа:Катализатора със сигурност е запушен отвсякъде на коли над 200-300к. Ако го махнеш със сигурност ще усетиш разликата с вървенето. Както каза колегата adovet, след като го махнеш може да усещаш лек мирис понякога. Честно казано не съжалявам, че го махнах, защото вървежа се промени значително, а мириса го усещам 1 път на 4-5 пътувания, най-често като влезна в градско и смъкна леко прозореца, не знам от мен ли е и защо се усеща като сваля прозореца, но наистина има понякога мирис
Абсолютни глупости, катализатора не се запушва и на 500 хил. Км само ДПФа се запушва за 200-300к, вземи погледни един катализатор от Е60 и ще видиш, че питата му е страшно отворена и при изрязан ДПФ
В никакъв случаи не махайте катализатора
Колата започва да дрънчи като трабант . Аз лично си сложих бях го махнал и сега си взех и си сложих като от завода работи а и турбото работи по правилно така
На тези коли всичко е изчислено средно задно гърне те са на дебит газове ако ги писнеш по правата и честито тръбант
МАХАЙТЕ САМО ДПФ ЗА ДА СТЕ ДОВОЛНИ ........!!!!!!!!!!
От къде си взе колега?
Ако не си го махнал ти си имаш
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- stefan3232
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 23.04.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530XD
Re: DPF
netmurder написа:stefan3232 написа:Taruno написа:SDLS написа:Катализатора със сигурност е запушен отвсякъде на коли над 200-300к. Ако го махнеш със сигурност ще усетиш разликата с вървенето. Както каза колегата adovet, след като го махнеш може да усещаш лек мирис понякога. Честно казано не съжалявам, че го махнах, защото вървежа се промени значително, а мириса го усещам 1 път на 4-5 пътувания, най-често като влезна в градско и смъкна леко прозореца, не знам от мен ли е и защо се усеща като сваля прозореца, но наистина има понякога мирис
Абсолютни глупости, катализатора не се запушва и на 500 хил. Км само ДПФа се запушва за 200-300к, вземи погледни един катализатор от Е60 и ще видиш, че питата му е страшно отворена и при изрязан ДПФ почти нямаш обратно налягане ........
В никакъв случаи не махайте катализатора
Колата започва да дрънчи като трабант . Аз лично си сложих бях го махнал и сега си взех и си сложих като от завода работи а и турбото работи по правилно така
На тези коли всичко е изчислено средно задно гърне те са на дебит газове ако ги писнеш по правата и честито тръбант
МАХАЙТЕ САМО ДПФ ЗА ДА СТЕ ДОВОЛНИ ........!!!!!!!!!!
Ела да те повозя на моята, дето е само с тръби да видим дрънчи ли като трабант![]()
![]()
не че се заяждам ама и аз съм с чип ама не само дрънчеше а и ме беше срам да карам така
А има и друго не знам кой какво ти е обяснил ама турбото сега работи на макс и скоро ще ...........
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: DPF
stefan3232 написа:netmurder написа:stefan3232 написа:Taruno написа:SDLS написа:Катализатора със сигурност е запушен отвсякъде на коли над 200-300к. Ако го махнеш със сигурност ще усетиш разликата с вървенето. Както каза колегата adovet, след като го махнеш може да усещаш лек мирис понякога. Честно казано не съжалявам, че го махнах, защото вървежа се промени значително, а мириса го усещам 1 път на 4-5 пътувания, най-често като влезна в градско и смъкна леко прозореца, не знам от мен ли е и защо се усеща като сваля прозореца, но наистина има понякога мирис
Абсолютни глупости, катализатора не се запушва и на 500 хил. Км само ДПФа се запушва за 200-300к, вземи погледни един катализатор от Е60 и ще видиш, че питата му е страшно отворена и при изрязан ДПФ почти нямаш обратно налягане ........
В никакъв случаи не махайте катализатора
Колата започва да дрънчи като трабант . Аз лично си сложих бях го махнал и сега си взех и си сложих като от завода работи а и турбото работи по правилно така
На тези коли всичко е изчислено средно задно гърне те са на дебит газове ако ги писнеш по правата и честито тръбант
МАХАЙТЕ САМО ДПФ ЗА ДА СТЕ ДОВОЛНИ ........!!!!!!!!!!
Ела да те повозя на моята, дето е само с тръби да видим дрънчи ли като трабант![]()
![]()
не че се заяждам ама и аз съм с чип ама не само дрънчеше а и ме беше срам да карам така
А има и друго не знам кой какво ти е обяснил ама турбото сега работи на макс и скоро ще ...........
Колега аз чип нямам, а относно това как работи турбото, ти не се притеснявай



Ела в неделя на срещата, да чуеш моята как бръмчи

Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: DPF
netmurder написа:stefan3232 написа:netmurder написа:stefan3232 написа:Taruno написа:SDLS написа:Катализатора със сигурност е запушен отвсякъде на коли над 200-300к. Ако го махнеш със сигурност ще усетиш разликата с вървенето. Както каза колегата adovet, след като го махнеш може да усещаш лек мирис понякога. Честно казано не съжалявам, че го махнах, защото вървежа се промени значително, а мириса го усещам 1 път на 4-5 пътувания, най-често като влезна в градско и смъкна леко прозореца, не знам от мен ли е и защо се усеща като сваля прозореца, но наистина има понякога мирис
Абсолютни глупости, катализатора не се запушва и на 500 хил. Км само ДПФа се запушва за 200-300к, вземи погледни един катализатор от Е60 и ще видиш, че питата му е страшно отворена и при изрязан ДПФ почти нямаш обратно налягане ........
В никакъв случаи не махайте катализатора
Колата започва да дрънчи като трабант . Аз лично си сложих бях го махнал и сега си взех и си сложих като от завода работи а и турбото работи по правилно така
На тези коли всичко е изчислено средно задно гърне те са на дебит газове ако ги писнеш по правата и честито тръбант
МАХАЙТЕ САМО ДПФ ЗА ДА СТЕ ДОВОЛНИ ........!!!!!!!!!!
Ела да те повозя на моята, дето е само с тръби да видим дрънчи ли като трабант![]()
![]()
не че се заяждам ама и аз съм с чип ама не само дрънчеше а и ме беше срам да карам така
А има и друго не знам кой какво ти е обяснил ама турбото сега работи на макс и скоро ще ...........
Колега аз чип нямам, а относно това как работи турбото, ти не се притеснявай![]()
![]()
![]()
Ела в неделя на срещата, да чуеш моята как бръмчи
И аз съм с права тръба от от началото до края и никакво дрънчене не се чува. Даже мога да кажа, че с затворени джамове почти няма разлика от преди
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: DPF
hol1gans написа:netmurder написа:stefan3232 написа:netmurder написа:stefan3232 написа:Taruno написа:SDLS написа:Катализатора със сигурност е запушен отвсякъде на коли над 200-300к. Ако го махнеш със сигурност ще усетиш разликата с вървенето. Както каза колегата adovet, след като го махнеш може да усещаш лек мирис понякога. Честно казано не съжалявам, че го махнах, защото вървежа се промени значително, а мириса го усещам 1 път на 4-5 пътувания, най-често като влезна в градско и смъкна леко прозореца, не знам от мен ли е и защо се усеща като сваля прозореца, но наистина има понякога мирис
Абсолютни глупости, катализатора не се запушва и на 500 хил. Км само ДПФа се запушва за 200-300к, вземи погледни един катализатор от Е60 и ще видиш, че питата му е страшно отворена и при изрязан ДПФ почти нямаш обратно налягане ........
В никакъв случаи не махайте катализатора
Колата започва да дрънчи като трабант . Аз лично си сложих бях го махнал и сега си взех и си сложих като от завода работи а и турбото работи по правилно така
На тези коли всичко е изчислено средно задно гърне те са на дебит газове ако ги писнеш по правата и честито тръбант
МАХАЙТЕ САМО ДПФ ЗА ДА СТЕ ДОВОЛНИ ........!!!!!!!!!!
Ела да те повозя на моята, дето е само с тръби да видим дрънчи ли като трабант![]()
![]()
не че се заяждам ама и аз съм с чип ама не само дрънчеше а и ме беше срам да карам така
А има и друго не знам кой какво ти е обяснил ама турбото сега работи на макс и скоро ще ...........
Колега аз чип нямам, а относно това как работи турбото, ти не се притеснявай![]()
![]()
![]()
Ела в неделя на срещата, да чуеш моята как бръмчи
И аз съм с права тръба от от началото до края и никакво дрънчене не се чува. Даже мога да кажа, че с затворени джамове почти няма разлика от преди
Чува се на фейслифтовите
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани