DPF

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 23.01.2014
Кара: BMW 530d E61

Re: DPF

Мнение от bogev » 05 Ное 2014, 16:18

stefan3232 написа:
bogev написа:Здравейте, днес премахнах DPF филтъра, бях го чистил преди 5000 км. но само градско каране по задръстванията и реших да го махна. Като цяло след като подкарах колата не усетих абсолютно никаква разлика нито във вървенето, нито е станала по щумна все едно нищо не е правено, а очаквах да има голяма разлика поне от коментарите който прочетох тук. Искам да попитам колегите който са с премахнати филтри дали им се вивда в менюто на i-drive защото на мен ми показва че го има и ми казаха че са го премахнали софтуерно но датчиците за температура и за налягане са ги оставили да си работят, незнам някой да каже така ли трябва да бъде.Благодаря.



Колега на теб са ти премахнали само дпф няма да има разлика запушения катализатор си стои дефакто нищо за да тръгне по леко и за да е по шумна (което е минус ) трябва да няма и катализатор
На моята лично не и харесвам само звука иначе стана самолет никакви проблеми и 2 литра в градско надолу


Здрасти колега незнам дали е вярно но ми казаха че катализатора е метален и затова няма нужда да се маха, и искам да те попитам сега ако го махна трябва ли отново да се преправя софтуерно както и тези датчици по катализатора, ЕГР клапана остават ли , защото много противоречиви мнения прочетох и незнам какво да направя. А относно разхода сам над 15.500 л. градско.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: DPF

Мнение от adovet » 06 Ное 2014, 7:58

Не. За катализатора нищо не се преправя. Мой съвет по добре си остави катализатора защото после почва да мирише доста кофти а и колко и да е отнема част от дима

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 425
Регистриран на: 19.05.2014
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: DPF

Мнение от SDLS » 06 Ное 2014, 9:43

Катализатора със сигурност е запушен отвсякъде на коли над 200-300к. Ако го махнеш със сигурност ще усетиш разликата с вървенето. Както каза колегата adovet, след като го махнеш може да усещаш лек мирис понякога. Честно казано не съжалявам, че го махнах, защото вървежа се промени значително, а мириса го усещам 1 път на 4-5 пътувания, най-често като влезна в градско и смъкна леко прозореца, не знам от мен ли е и защо се усеща като сваля прозореца, но наистина има понякога мирис :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: DPF

Мнение от Taruno » 06 Ное 2014, 12:02

SDLS написа:Катализатора със сигурност е запушен отвсякъде на коли над 200-300к. Ако го махнеш със сигурност ще усетиш разликата с вървенето. Както каза колегата adovet, след като го махнеш може да усещаш лек мирис понякога. Честно казано не съжалявам, че го махнах, защото вървежа се промени значително, а мириса го усещам 1 път на 4-5 пътувания, най-често като влезна в градско и смъкна леко прозореца, не знам от мен ли е и защо се усеща като сваля прозореца, но наистина има понякога мирис :)


Абсолютни глупости, катализатора не се запушва и на 500 хил. Км само ДПФа се запушва за 200-300к, вземи погледни един катализатор от Е60 и ще видиш, че питата му е страшно отворена и при изрязан ДПФ почти нямаш обратно налягане ........

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: DPF

Мнение от adovet » 06 Ное 2014, 12:26

Taruno написа:
SDLS написа:Катализатора със сигурност е запушен отвсякъде на коли над 200-300к. Ако го махнеш със сигурност ще усетиш разликата с вървенето. Както каза колегата adovet, след като го махнеш може да усещаш лек мирис понякога. Честно казано не съжалявам, че го махнах, защото вървежа се промени значително, а мириса го усещам 1 път на 4-5 пътувания, най-често като влезна в градско и смъкна леко прозореца, не знам от мен ли е и защо се усеща като сваля прозореца, но наистина има понякога мирис :)


Абсолютни глупости, катализатора не се запушва и на 500 хил. Км само ДПФа се запушва за 200-300к, вземи погледни един катализатор от Е60 и ще видиш, че питата му е страшно отворена и при изрязан ДПФ почти нямаш обратно налягане ........

Toчно така е. Аз съжалявам че махнах моя. метална пита е

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 425
Регистриран на: 19.05.2014
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: DPF

Мнение от SDLS » 06 Ное 2014, 18:28

Добре, не се изразих правилно. Животът му не зависи толкова от километрите, колкото от експлоатацията на колата в миналото. А катализатора е "метална пита" ама пълна с катализатори, платина, паладий и родий. Тези елементи играят ролята за преобразуване на вредните газове. След 10 години познайте колко от тези елементи са "активни"? И разбира се, че катализатора спира излизането на изгорелите газове и следователно спъва колата, в това едва ли някой се съмнява. А дали ще го кажем "запушен" или "неефективен" все тая.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 23.04.2014
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530XD

Re: DPF

Мнение от stefan3232 » 06 Ное 2014, 22:20

Taruno написа:
SDLS написа:Катализатора със сигурност е запушен отвсякъде на коли над 200-300к. Ако го махнеш със сигурност ще усетиш разликата с вървенето. Както каза колегата adovet, след като го махнеш може да усещаш лек мирис понякога. Честно казано не съжалявам, че го махнах, защото вървежа се промени значително, а мириса го усещам 1 път на 4-5 пътувания, най-често като влезна в градско и смъкна леко прозореца, не знам от мен ли е и защо се усеща като сваля прозореца, но наистина има понякога мирис :)


Абсолютни глупости, катализатора не се запушва и на 500 хил. Км само ДПФа се запушва за 200-300к, вземи погледни един катализатор от Е60 и ще видиш, че питата му е страшно отворена и при изрязан ДПФ почти нямаш обратно налягане ........




В никакъв случаи не махайте катализатора
Колата започва да дрънчи като трабант . Аз лично си сложих бях го махнал и сега си взех и си сложих като от завода работи а и турбото работи по правилно така
На тези коли всичко е изчислено средно задно гърне те са на дебит газове ако ги писнеш по правата и честито тръбант
МАХАЙТЕ САМО ДПФ ЗА ДА СТЕ ДОВОЛНИ ........!!!!!!!!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: DPF

Мнение от adovet » 06 Ное 2014, 22:33

stefan3232 написа:
Taruno написа:
SDLS написа:Катализатора със сигурност е запушен отвсякъде на коли над 200-300к. Ако го махнеш със сигурност ще усетиш разликата с вървенето. Както каза колегата adovet, след като го махнеш може да усещаш лек мирис понякога. Честно казано не съжалявам, че го махнах, защото вървежа се промени значително, а мириса го усещам 1 път на 4-5 пътувания, най-често като влезна в градско и смъкна леко прозореца, не знам от мен ли е и защо се усеща като сваля прозореца, но наистина има понякога мирис :)


Абсолютни глупости, катализатора не се запушва и на 500 хил. Км само ДПФа се запушва за 200-300к, вземи погледни един катализатор от Е60 и ще видиш, че питата му е страшно отворена и при изрязан ДПФ почти нямаш обратно налягане ........




В никакъв случаи не махайте катализатора
Колата започва да дрънчи като трабант . Аз лично си сложих бях го махнал и сега си взех и си сложих като от завода работи а и турбото работи по правилно така
На тези коли всичко е изчислено средно задно гърне те са на дебит газове ако ги писнеш по правата и честито тръбант
МАХАЙТЕ САМО ДПФ ЗА ДА СТЕ ДОВОЛНИ ........!!!!!!!!!!

От къде си взе колега?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: DPF

Мнение от netmurder » 06 Ное 2014, 22:46

stefan3232 написа:
Taruno написа:
SDLS написа:Катализатора със сигурност е запушен отвсякъде на коли над 200-300к. Ако го махнеш със сигурност ще усетиш разликата с вървенето. Както каза колегата adovet, след като го махнеш може да усещаш лек мирис понякога. Честно казано не съжалявам, че го махнах, защото вървежа се промени значително, а мириса го усещам 1 път на 4-5 пътувания, най-често като влезна в градско и смъкна леко прозореца, не знам от мен ли е и защо се усеща като сваля прозореца, но наистина има понякога мирис :)


Абсолютни глупости, катализатора не се запушва и на 500 хил. Км само ДПФа се запушва за 200-300к, вземи погледни един катализатор от Е60 и ще видиш, че питата му е страшно отворена и при изрязан ДПФ почти нямаш обратно налягане ........




В никакъв случаи не махайте катализатора
Колата започва да дрънчи като трабант . Аз лично си сложих бях го махнал и сега си взех и си сложих като от завода работи а и турбото работи по правилно така
На тези коли всичко е изчислено средно задно гърне те са на дебит газове ако ги писнеш по правата и честито тръбант
МАХАЙТЕ САМО ДПФ ЗА ДА СТЕ ДОВОЛНИ ........!!!!!!!!!!

Ела да те повозя на моята, дето е само с тръби да видим дрънчи ли като трабант :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 425
Регистриран на: 19.05.2014
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: DPF

Мнение от SDLS » 06 Ное 2014, 22:57

Тези, които им дрънчи да си сменят майстора. Премахнаха ми и двете и звука даже стана с една идея по-готин. Но почти няма разлика от преди. Винаги съм се чудел за какво дрънчене говорят хората. Моята е 525, но ми сложиха генерация от 530, заради по-голямото Ф на тръбите, защото е с remap. Но така и не съм чул дрънчене :nono:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 23.04.2014
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530XD

Re: DPF

Мнение от stefan3232 » 06 Ное 2014, 23:42

adovet написа:
stefan3232 написа:
Taruno написа:
SDLS написа:Катализатора със сигурност е запушен отвсякъде на коли над 200-300к. Ако го махнеш със сигурност ще усетиш разликата с вървенето. Както каза колегата adovet, след като го махнеш може да усещаш лек мирис понякога. Честно казано не съжалявам, че го махнах, защото вървежа се промени значително, а мириса го усещам 1 път на 4-5 пътувания, най-често като влезна в градско и смъкна леко прозореца, не знам от мен ли е и защо се усеща като сваля прозореца, но наистина има понякога мирис :)


Абсолютни глупости, катализатора не се запушва и на 500 хил. Км само ДПФа се запушва за 200-300к, вземи погледни един катализатор от Е60 и ще видиш, че питата му е страшно отворена и при изрязан ДПФ



В никакъв случаи не махайте катализатора
Колата започва да дрънчи като трабант . Аз лично си сложих бях го махнал и сега си взех и си сложих като от завода работи а и турбото работи по правилно така
На тези коли всичко е изчислено средно задно гърне те са на дебит газове ако ги писнеш по правата и честито тръбант
МАХАЙТЕ САМО ДПФ ЗА ДА СТЕ ДОВОЛНИ ........!!!!!!!!!!

От къде си взе колега?



Ако не си го махнал ти си имаш

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 23.04.2014
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530XD

Re: DPF

Мнение от stefan3232 » 06 Ное 2014, 23:46

netmurder написа:
stefan3232 написа:
Taruno написа:
SDLS написа:Катализатора със сигурност е запушен отвсякъде на коли над 200-300к. Ако го махнеш със сигурност ще усетиш разликата с вървенето. Както каза колегата adovet, след като го махнеш може да усещаш лек мирис понякога. Честно казано не съжалявам, че го махнах, защото вървежа се промени значително, а мириса го усещам 1 път на 4-5 пътувания, най-често като влезна в градско и смъкна леко прозореца, не знам от мен ли е и защо се усеща като сваля прозореца, но наистина има понякога мирис :)


Абсолютни глупости, катализатора не се запушва и на 500 хил. Км само ДПФа се запушва за 200-300к, вземи погледни един катализатор от Е60 и ще видиш, че питата му е страшно отворена и при изрязан ДПФ почти нямаш обратно налягане ........




В никакъв случаи не махайте катализатора
Колата започва да дрънчи като трабант . Аз лично си сложих бях го махнал и сега си взех и си сложих като от завода работи а и турбото работи по правилно така
На тези коли всичко е изчислено средно задно гърне те са на дебит газове ако ги писнеш по правата и честито тръбант
МАХАЙТЕ САМО ДПФ ЗА ДА СТЕ ДОВОЛНИ ........!!!!!!!!!!

Ела да те повозя на моята, дето е само с тръби да видим дрънчи ли като трабант :mhihi: :mhihi: :mhihi:



не че се заяждам ама и аз съм с чип ама не само дрънчеше а и ме беше срам да карам така
А има и друго не знам кой какво ти е обяснил ама турбото сега работи на макс и скоро ще ...........

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: DPF

Мнение от netmurder » 07 Ное 2014, 0:06

stefan3232 написа:
netmurder написа:
stefan3232 написа:
Taruno написа:
SDLS написа:Катализатора със сигурност е запушен отвсякъде на коли над 200-300к. Ако го махнеш със сигурност ще усетиш разликата с вървенето. Както каза колегата adovet, след като го махнеш може да усещаш лек мирис понякога. Честно казано не съжалявам, че го махнах, защото вървежа се промени значително, а мириса го усещам 1 път на 4-5 пътувания, най-често като влезна в градско и смъкна леко прозореца, не знам от мен ли е и защо се усеща като сваля прозореца, но наистина има понякога мирис :)


Абсолютни глупости, катализатора не се запушва и на 500 хил. Км само ДПФа се запушва за 200-300к, вземи погледни един катализатор от Е60 и ще видиш, че питата му е страшно отворена и при изрязан ДПФ почти нямаш обратно налягане ........




В никакъв случаи не махайте катализатора
Колата започва да дрънчи като трабант . Аз лично си сложих бях го махнал и сега си взех и си сложих като от завода работи а и турбото работи по правилно така
На тези коли всичко е изчислено средно задно гърне те са на дебит газове ако ги писнеш по правата и честито тръбант
МАХАЙТЕ САМО ДПФ ЗА ДА СТЕ ДОВОЛНИ ........!!!!!!!!!!

Ела да те повозя на моята, дето е само с тръби да видим дрънчи ли като трабант :mhihi: :mhihi: :mhihi:



не че се заяждам ама и аз съм с чип ама не само дрънчеше а и ме беше срам да карам така
А има и друго не знам кой какво ти е обяснил ама турбото сега работи на макс и скоро ще ...........

Колега аз чип нямам, а относно това как работи турбото, ти не се притеснявай :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Ела в неделя на срещата, да чуеш моята как бръмчи :mhihi:
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 22.05.2012
Пол: Мъж
Кара: E61 530d
Мечтае да кара: М6 G-PoweR

Re: DPF

Мнение от hol1gans » 07 Ное 2014, 20:09

netmurder написа:
stefan3232 написа:
netmurder написа:
stefan3232 написа:
Taruno написа:
SDLS написа:Катализатора със сигурност е запушен отвсякъде на коли над 200-300к. Ако го махнеш със сигурност ще усетиш разликата с вървенето. Както каза колегата adovet, след като го махнеш може да усещаш лек мирис понякога. Честно казано не съжалявам, че го махнах, защото вървежа се промени значително, а мириса го усещам 1 път на 4-5 пътувания, най-често като влезна в градско и смъкна леко прозореца, не знам от мен ли е и защо се усеща като сваля прозореца, но наистина има понякога мирис :)


Абсолютни глупости, катализатора не се запушва и на 500 хил. Км само ДПФа се запушва за 200-300к, вземи погледни един катализатор от Е60 и ще видиш, че питата му е страшно отворена и при изрязан ДПФ почти нямаш обратно налягане ........




В никакъв случаи не махайте катализатора
Колата започва да дрънчи като трабант . Аз лично си сложих бях го махнал и сега си взех и си сложих като от завода работи а и турбото работи по правилно така
На тези коли всичко е изчислено средно задно гърне те са на дебит газове ако ги писнеш по правата и честито тръбант
МАХАЙТЕ САМО ДПФ ЗА ДА СТЕ ДОВОЛНИ ........!!!!!!!!!!

Ела да те повозя на моята, дето е само с тръби да видим дрънчи ли като трабант :mhihi: :mhihi: :mhihi:



не че се заяждам ама и аз съм с чип ама не само дрънчеше а и ме беше срам да карам така
А има и друго не знам кой какво ти е обяснил ама турбото сега работи на макс и скоро ще ...........

Колега аз чип нямам, а относно това как работи турбото, ти не се притеснявай :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Ела в неделя на срещата, да чуеш моята как бръмчи :mhihi:


И аз съм с права тръба от от началото до края и никакво дрънчене не се чува. Даже мога да кажа, че с затворени джамове почти няма разлика от преди

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: DPF

Мнение от adovet » 08 Ное 2014, 0:43

hol1gans написа:
netmurder написа:
stefan3232 написа:
netmurder написа:
stefan3232 написа:
Taruno написа:
SDLS написа:Катализатора със сигурност е запушен отвсякъде на коли над 200-300к. Ако го махнеш със сигурност ще усетиш разликата с вървенето. Както каза колегата adovet, след като го махнеш може да усещаш лек мирис понякога. Честно казано не съжалявам, че го махнах, защото вървежа се промени значително, а мириса го усещам 1 път на 4-5 пътувания, най-често като влезна в градско и смъкна леко прозореца, не знам от мен ли е и защо се усеща като сваля прозореца, но наистина има понякога мирис :)


Абсолютни глупости, катализатора не се запушва и на 500 хил. Км само ДПФа се запушва за 200-300к, вземи погледни един катализатор от Е60 и ще видиш, че питата му е страшно отворена и при изрязан ДПФ почти нямаш обратно налягане ........




В никакъв случаи не махайте катализатора
Колата започва да дрънчи като трабант . Аз лично си сложих бях го махнал и сега си взех и си сложих като от завода работи а и турбото работи по правилно така
На тези коли всичко е изчислено средно задно гърне те са на дебит газове ако ги писнеш по правата и честито тръбант
МАХАЙТЕ САМО ДПФ ЗА ДА СТЕ ДОВОЛНИ ........!!!!!!!!!!

Ела да те повозя на моята, дето е само с тръби да видим дрънчи ли като трабант :mhihi: :mhihi: :mhihi:



не че се заяждам ама и аз съм с чип ама не само дрънчеше а и ме беше срам да карам така
А има и друго не знам кой какво ти е обяснил ама турбото сега работи на макс и скоро ще ...........

Колега аз чип нямам, а относно това как работи турбото, ти не се притеснявай :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Ела в неделя на срещата, да чуеш моята как бръмчи :mhihi:


И аз съм с права тръба от от началото до края и никакво дрънчене не се чува. Даже мога да кажа, че с затворени джамове почти няма разлика от преди

Чува се на фейслифтовите

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook