Дискове за Е60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Exclusive89
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Дискове за Е60
CrazyElement написа:Не решено е слагам ги квото такова , нито карам с 200+ постоянна по магистралите , че да прегрявам спирачките , карам си спокойно , просто сегашните след шлайфа изглежда се изтъниха доста и се изкривиха и сега само след 2 намаляния от 140 до 110 и почва да тресе. Нямам намерение да давам 1950 лева за преден мост спирачки. Експериментирам , хем и ще дам отзиви ... все пак ги взимам и от Германия , може пък да нацеля хубава партида , кой знае. Другия ми вариант е АТЕ дискове + АТЕ керамични накладки , но той е 1000 лева... и за АТЕ дисковете няма много добри отзиви по чужди форуми.
Ясно е , че ако ги сменя с БМВ няма да има проблеми спор няма , реално старите ми дискове караха 100к + км и накладките издържаха 60к , и нямаше нито свирене , нито тресене , нито пък загуба в спирачната сила ... но няма как да дам 2000 лева за предни спирачки, слагам този комплект карам си нормално и това е , ако се разтресе еми здраве да е , ще ми тресе и това е. Както казах избягам да се правя на състезател по магистралата , че да ги прегрея до тогава степен , че да не мога да спра![]()
ПС: Zimmerman дисковете са си сертификацирани и отговарят на стандарта за качество DIN EN ISO 9001:2008 , не правителствена организация , която си проверя качеството.
нищо лично ама....най - добре да си продадеш колата, вземеш едно голфче 3, бутнеш една газова и пей сърце....Удоволствието на тази кола идва от окачването и спирачките (на външен вид, без М Пакет не е кой знае какво). Ми то като почне да ти тресе при спиране и волана започне да се разхожда наляво и надясно, какво точно удоволствие ще имаш?
както писах по - горе преден, заден мост дискове и накладки са към 1000€ (за 525d LCI). При теб са малко повече, ама това е положението. След като си си взел 535d, при положение, че 530d е повече от достъчно, ще си плащаш. Хем искаш да го вадиш голям, хем ти се свидят парите.
А немските форуми....и при тях има такива, които са се объркали, че могат да карат е60 и после се чудят, откъде да спестят.....Какъв критерий може да е накой в Германия, който не може да си позволи 1000 или 1500€ за спирачки?
И да те попитам напряко - значи имаш пари да си купиш 535d, при положение, че мощността на 530d е повече от достатъчна, имаш пари да си слагаш чип тунинг, махане на филтър за твърди частици, сигурно и други простотии ама нямаш пари за едни истински спирачки?
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Дискове за Е60
Ти па му зададе егати въпроса, до скоро нямаше пари и да напълни резервоара, след всичкия тунинг най последно смени веригите, ама кара 350к.с ти да видиш хахаха
ПС. И супер мощната кола вика ще си я кара кротко за кво да и дава газ, па да си беше взел една 520 и да не изпадаш в дилеми за дискове и есин куп други глупости
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
ПС. И супер мощната кола вика ще си я кара кротко за кво да и дава газ, па да си беше взел една 520 и да не изпадаш в дилеми за дискове и есин куп други глупости
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Re: Дискове за Е60
adovet написа:Ти па му зададе егати въпроса, до скоро нямаше пари и да напълни резервоара, след всичкия тунинг най последно смени веригите, ама кара 350к.с ти да видиш хахаха
ПС. И супер мощната кола вика ще си я кара кротко за кво да и дава газ, па да си беше взел една 520 и да не изпадаш в дилеми за дискове и есин куп други глупости
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk

Вярно, като става въпрос за втора ръка кола, не е толкова лесно да намериш точно твоята - все нещо не е както го искаш. Или цветът не е твоят, или вътре кожата не е точно твоят цвят, или липсва нещо в оборудването и т.н. Все с нещо се прави компромис.
Ама 535d не е като да е пълно с тях на пазара. Просто трябва да търсиш и то усилено. И накрая като го намериш и купиш, откриваш топлата вода, т.е. че не можеш да си позволиш

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Дискове за Е60
Общо взето е смешно да купуваш най скъпия дизелов модел от серията и после да мрънкаш че са скъпи спирачките
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Дискове за Е60
dir2cas написа:maxoyn написа:Аз пък точно за zimmermann надупчени бях чел положително мнение от колегата Бай Илия. Беше минал 80к км с тях без проблеми.
Та се засилих за тях, но ме поотказвате тук.
Вероятно обаче си го чел в раздела за Е46.
Мен ме засили един форумец, при който облсужих колата първоначално и тогава сложихме задни Zimmermann Coat Z (ненадупчени) с накладки Textar. Предните са ми сменявани с оригинални. Като цяло не съм забелязал проблеми до момента, но е истина че не ми се е налагало да правя чести последователни спирания с висока скорост. Дано не съм се подвел чак толкова след като ви чета коментарите....уж zimmermann се водят читави....
правилно е прочел и на двете ми БМВ-та бях/съм с такива отпред и отзад и съм много доволен. Zimmermann Sport + Zimmermann накладки купувани от немския ибей...Не забравяйте да сменяте спирачната течност на 2-3 години, че ако е леш ,кипва лесно и така прегравят/се кривят...
"Чемодан, вокзал, Москва"
- maikooo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: Е24 М6, Е31 850i
Re: Дискове за Е60
Вчера бях в Дару Кар, до края на месеца има промоция на дискове и накладки, намалени са с около 30%. За 530д 218 к.с. предни дискове с накладки, датчик и работа е 850 лв., а задните 650 лв. Крейзи звънни да провериш за твоята какви са цените и скачай.
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk

- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Дискове за Е60
adovet написа:Стана ми интересно как ще сложи керамични накладки на обикновени метални дискове
Ами ей така без никакъв проблем , то те май не са точно керамични както ги водят , а това било уж малко маркетинг просто били от по - качествен материал това го четох из чужди форуми. И че самите керамични спирачки си идвам и с дискове както ти казваш , тези просто така ги казват , един вид имали по-хубав метал знам ли и аз в чужди форуми си ги карат тези накладки никой не се оплаква , че не спира колата му , има само +сове за това , че не цапат джантите. Скоро като ги сменя ще дам и отзиви , а и дори и да искат наистина по-висока температура за да работят хубаво , аз този проблем нямам , защото реално на мен спирачките си ми загряват доста бързо , поради факта , че челния ми кулер е толкова голям , че реално трябваше да махна въздуховодите към спирачките и определено заради това и прецаках и така вече ,старите ми оригинални дискове и прегряха , затова сега си купувам надупчени + керамични накладки ... пък каквото ще да става

- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Дискове за Е60
@2bar написа:CrazyElement написа:Не решено е слагам ги квото такова , нито карам с 200+ постоянна по магистралите , че да прегрявам спирачките , карам си спокойно , просто сегашните след шлайфа изглежда се изтъниха доста и се изкривиха и сега само след 2 намаляния от 140 до 110 и почва да тресе. Нямам намерение да давам 1950 лева за преден мост спирачки. Експериментирам , хем и ще дам отзиви ... все пак ги взимам и от Германия , може пък да нацеля хубава партида , кой знае. Другия ми вариант е АТЕ дискове + АТЕ керамични накладки , но той е 1000 лева... и за АТЕ дисковете няма много добри отзиви по чужди форуми.
Ясно е , че ако ги сменя с БМВ няма да има проблеми спор няма , реално старите ми дискове караха 100к + км и накладките издържаха 60к , и нямаше нито свирене , нито тресене , нито пък загуба в спирачната сила ... но няма как да дам 2000 лева за предни спирачки, слагам този комплект карам си нормално и това е , ако се разтресе еми здраве да е , ще ми тресе и това е. Както казах избягам да се правя на състезател по магистралата , че да ги прегрея до тогава степен , че да не мога да спра![]()
ПС: Zimmerman дисковете са си сертификацирани и отговарят на стандарта за качество DIN EN ISO 9001:2008 , не правителствена организация , която си проверя качеството.
нищо лично ама....най - добре да си продадеш колата, вземеш едно голфче 3, бутнеш една газова и пей сърце....Удоволствието на тази кола идва от окачването и спирачките (на външен вид, без М Пакет не е кой знае какво). Ми то като почне да ти тресе при спиране и волана започне да се разхожда наляво и надясно, какво точно удоволствие ще имаш?
както писах по - горе преден, заден мост дискове и накладки са към 1000€ (за 525d LCI). При теб са малко повече, ама това е положението. След като си си взел 535d, при положение, че 530d е повече от достъчно, ще си плащаш. Хем искаш да го вадиш голям, хем ти се свидят парите.
А немските форуми....и при тях има такива, които са се объркали, че могат да карат е60 и после се чудят, откъде да спестят.....Какъв критерий може да е накой в Германия, който не може да си позволи 1000 или 1500€ за спирачки?
И да те попитам напряко - значи имаш пари да си купиш 535d, при положение, че мощността на 530d е повече от достатъчна, имаш пари да си слагаш чип тунинг, махане на филтър за твърди частици, сигурно и други простотии ама нямаш пари за едни истински спирачки?
Що не си гледаш работата ти и не спрете да се заяждата пиша какви спирачки ще си слагам и ще дам отзиви , не ти искам долнопробното мнение хейтъри, мога да се обзаложа , че съм дал много повече пари за колата за поддръжка от тебе за справка.
Стигате вече с тъпия феномен , който кара е60 или пък 535Д е милионер ... стига с тези глупости колата е безбожно евтина , а поддръжката е напълно нормална , тука си бутнал някой лев за спирачки и вече голямата работа. В цял свят слагат афтърмаркет спирачки и нямат никакви проблеми дори на много по-скъпи и нови коли , айде стига с това БМВ та БМВ, ми да искаш ходи си слагай, аз няма да ида да сложа. Както долу съм написал аз давам пари за поддръжка на колата да ме закара от точка А до точка Б без да ме остави на пътя , сигурен съм , че и със спирачки за 700 лева ще е ОК, а ти ако имаш много пари ходи си давай по 3000 лева в БМВ за спирачки , но не ме изкарвай мене най-бедния човек на планетата и тем подобни , защото мога да ти кажа , че 90% от собсвениците на БМВ Е60 , няма да сложат дори и моя комплект за 700 лева , ами ще идат и ще си купят най-евтиния вариант някакъв текстар и това е!
2400 лева вериги + 3500 лева за турбини + 1800 за ск.кутия + 500 лева рейка + 600 лева вакум помпа + 1200 лева за чип + 1500 лева за м пакет и генерация и куп други неща които не ги помпя , гледай си в твоята паница не ти искам тъпото мнение , ще си слагам каквито спирачки си искам, ако не ми харесат ще ги сменя , предпочитам да пробвам!
Аводет да си гледа работата всички знаем , че той е най-богатия човек , който кара е60


ПС: Искам да ти кажа , че хората в немския форум имат 1000 евро за спирачки , просто са рационално мислещи и няма да отидат да си набият половината заплата в спирачки само защото са БМВ , ами ще потърсят друг вариант. За справка точно този сет Цимерман надупчени + АТЕ керамични има един бол теми в немския форум за коли и са слагани на какви ли не коли ауди S8 , S класи 2010 + и т.н. и т.н. ама сигурно и те са бедни нали теглили кредит и заложили къщата да си купят мерцедес за 40 000 евра и нямат пари за спирачки сега


ПС2: Пари за "истЕнски спирачки " имам , но не намирам смисъл в това , ако мога за наполовина пари да направя същия резултат! Ако не стане ще ги сменя 100 пъти го казах , спрете да нападате хората смешно е!
И разликата в цената между 535д и 530 е нищожна. Така че спри да изкарваш 535д като колата на милионер, едиствената е60ка , която е много по-скъпа е М5 е60 ...
Последна промяна CrazyElement на 25 Мар 2017, 16:28, променена общо 1 път
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Дискове за Е60
bai_ILIA написа:dir2cas написа:maxoyn написа:Аз пък точно за zimmermann надупчени бях чел положително мнение от колегата Бай Илия. Беше минал 80к км с тях без проблеми.
Та се засилих за тях, но ме поотказвате тук.
Вероятно обаче си го чел в раздела за Е46.
Мен ме засили един форумец, при който облсужих колата първоначално и тогава сложихме задни Zimmermann Coat Z (ненадупчени) с накладки Textar. Предните са ми сменявани с оригинални. Като цяло не съм забелязал проблеми до момента, но е истина че не ми се е налагало да правя чести последователни спирания с висока скорост. Дано не съм се подвел чак толкова след като ви чета коментарите....уж zimmermann се водят читави....
правилно е прочел и на двете ми БМВ-та бях/съм с такива отпред и отзад и съм много доволен. Zimmermann Sport + Zimmermann накладки купувани от немския ибей...Не забравяйте да сменяте спирачната течност на 2-3 години, че ако е леш ,кипва лесно и така прегравят/се кривят...
И тука колегата си обяснява за моята комбинация , как е карал на две коли с тези спирачки и никакви проблеми...
Чакай колега извинявай те нещо те пропуснаха затова аз ще ти го кажа ... Имам лоша новина за тебе супер беден си приятел нямаш пари за БМВ спирачки



И сега като ти чета поста разбирам , защо съм си изкривил спирачките , защото като ми дойде времето за спирачна течност закарах колата и тъй като майстора го мързеше , просто ми източи течността от казанчето и напълни нова , без да изкара всичко от системата... при което ми обясняваше , че всичко било ОК!
И да благодаря за поста вземам си Цимерманите , сменям този път абсолютно цялата течност и пей сърце


- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Дискове за Е60
всъшност аз не ви разбирам като цяло защо се джафкате, всичко е въпрос на личен избор и възможности разбира се. Мен тези ми вършат работа, но знам, че на X5/X6 камионите освен ОЕМ е пари на вятъра примерно...Накладките на Зимерман са супер откъм износване и шум, не цапат джантата, а и не са твърди да ядат диска както керамичните накладки примерно. Най-важното - немски, купени от Германия
Целия комплект - предни/задни дискове, предни/задни накладки + накладки ръчна и 2-та датчика дойдоха 1000лв. което ми се стори евтино на фона на БГ цените, където само предните дискове на Зимерман бяха към 450-500лв:
https://www.autopower.bg/%D1%81%D0%BF%D ... 03601.html
спирачната течност се сменя на машина, както и маслото в кутията...всичко е друго било същото едва ли не, щото видиш ли нямали машина

https://www.autopower.bg/%D1%81%D0%BF%D ... 03601.html
спирачната течност се сменя на машина, както и маслото в кутията...всичко е друго било същото едва ли не, щото видиш ли нямали машина

"Чемодан, вокзал, Москва"
Re: Дискове за Е60
Да споделя за Цимерман спирачките
Купих цимерман спорт + накладки и колата се сържи перфектно вече почти година.
Дисковете са възможно най-големите 348х36 на 550i
Препоръчвам ги.
Иначе и на мен колега ми каза вземи оригинални иначе ще се изкривят.
Купих цимерман спорт + накладки и колата се сържи перфектно вече почти година.
Дисковете са възможно най-големите 348х36 на 550i
Препоръчвам ги.
Иначе и на мен колега ми каза вземи оригинални иначе ще се изкривят.
- shkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 184
- Регистриран на: 17.07.2014
- Кара: E60 530d
- Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода
Re: Дискове за Е60
@2bar написа:Ама 535d не е като да е пълно с тях на пазара. Просто трябва да търсиш и то усилено. И накрая като го намериш и купиш, откриваш топлата вода, т.е. че не можеш да си позволиш.
Това дали имаш пари и дали ти се дават за нещо което смяташ че е супер завишено са съвсем различни неща.
А при накладките как стоят нещата - само оригинални дискове с оригинални накладки или там може да се варира?
Re: Дискове за Е60
CrazyElement написа:@2bar написа:CrazyElement написа:
.......Що не си гледаш работата ти и не спрете да се заяждата пиша какви спирачки ще си слагам и ще дам отзиви , не ти искам долнопробното мнение хейтъри, мога да се обзаложа , че съм дал много повече пари за колата за поддръжка от тебе за справка.......
малко тъпа взе да става темата....ама понеже се обърна към мен, ти дължа поне един отговор....
колата си е твоя, и можеш да правиш каквото си искаш с нея и да слагаш, каквито си искаш дискове и накладки. Също така удоволствието от карането си е твое - дали тресе, тропа, лопа и т.н., твой проблем. Важното е ти да си доволен. Лично за мен, аз искам да се кача в колата, тръгна и пристигна за където съм тръгнал (Италия, Щвейцария, Австрия и т.н.) без молене и чудене, дали ще пристигна.
Само моля те не ми разправяй за рационално мислещите германци.....Истинските германци са наистина рационално мислещи и затова рядко си купуват кола, на която не могат да сменят/си позволят да сменят някоя част. Даже истинските германици си купуват нови/или по на 1 или 2 години коли, защото знаят, че е по евтино, отколкото да си купиш една 10г кола и се започне обикаляне по сервизите и губене на време. И ако си мислиш, че някой рационално мислещ германец с доход 2000€ ще си купи кола, на която спирачките са 1000€ леко си се объркал. Такива изхвърляния са присъщи на българи, сърби и т.н. Само за справка - гранжданска отговорност + частично каско (срещу кражба, вандализъм, градушка и т.н.) + годишен данък и вече си на почти 1700€. Сам ти става ясно, че с 2000€ на месец няма да стигнеш далеч....
Германиците имат и друг мухабед - който купува евтино, купува два пъти...
Смяната на спирачната течност няма никаква връзка с кривенето на дисковете, това само информативно. Просто си купил дискове боклуци.
И за последно - ако ги имаше парите, щеше да ги дадеш и да приключиш темата. Толкова много фокуси за накой друг лев икономии....как беше приказката - беден човек, жив дявол...
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Дискове за Е60
Не съм купувал никакви дискове , това са оригиналните БМВ дискове , на незнайно колко хиляди километра ...
Затова и ги сменям виждаш , че и други хора карат с Цимерман дискове и са доволни има и един милион теми в интернет за най-различни модели коли с цимерман и те са доволни , единствения недостатък , който изтъкват на надупчените е , че ако направиш агресивно спиране от 200+ км/ч може да се напука диска , заради дупките и това пак не е 100% сигурно , да не говорим , че имаше дори снимки на поршета с оригинални надупчени дискове и пак спукани.
Абе виж сега , безсмислено се отклоняваш от темата, тука този форум е за да обменяме опит , на мен са ми помогали и аз съм помагал на колеги с въпроси ( на лични съобщения).
Никой не го интересува тука дали имам 2000 лева за предни БМВ спирачки , както коелгата по горе каза , това да ги имаш парите и дали искаш да ги дадеш са две различни неща. Всяко нещо , което след проверка може да се купи афтърмаркет и да върши същата работа вземам такова , все пак колега , не живеем за тези коли ... В случая най-евтиния вариант на ДЖУРИД спирачки може да ти излезнат и 400-500 лева , аз не съм тръгнал да вземам най-евтиния , Цимерман си е доста уважавана марка в Германия.
И пак ти казвам по моята кола , пари не са пестени всичко се сменя или рециклира и колата винаги я поддържам на макс за да не ме остави някъде както ти казваш. За справка във форумен сервиз се изумиха , че съм си сменил вакумпомпата , а не съм я закърпил , като ми казаха , че за първи път виждат някой да си я е сменил ... броях за нея 500 лева.
И повярвай ми има хора , дори познавам такива , които карат чисто нови коли/джипове за по 150 000 + лева и си купуват втора употреба гуми ... Нали се сещаш какво е съотношението кола ти струва 150к гумите ти струват кажи речи 2000 лева. Или кажи речи 1/75 от цената на колата са му гумите .. докато в моя случай спирачките са ми 1/6 от сумата на колата. И пак дори в този случай , аз не правя толкова лошо нещо , защото реално купувам 2 чисто нови спирачни диска на немска фирма + най-скъпите и хубави накладки на пазара.
Имам познат , който караше същата като моята кола и имаше в пъти повече пари от мене дори сега кара почти чисто ново бмв и този същия човек , си караше колата с разбит торк години без да го оправи , дори си я продаде така с разбит торк ... Така че пак ти казвам, не нападай и не съди така хората.
Аз само едно нещо не разбирам защо толкова съм ви пръст в очите и какво толкова съм ви направил, защото по-назад в темата има 10410401 хора , които са писали , че карат с какви ли не дискове и спирачки и по техен адрес нищо негативно не е казано, аз казах какви спирачки ще слагам и , че ще дам отзиви и веднага бях нападат , като клошар, бедняк , нямащ пари да си поддържа колата и тем подобни .. Хайде малко по-сериозно дръжте се като зрели хора.
Затова и ги сменям виждаш , че и други хора карат с Цимерман дискове и са доволни има и един милион теми в интернет за най-различни модели коли с цимерман и те са доволни , единствения недостатък , който изтъкват на надупчените е , че ако направиш агресивно спиране от 200+ км/ч може да се напука диска , заради дупките и това пак не е 100% сигурно , да не говорим , че имаше дори снимки на поршета с оригинални надупчени дискове и пак спукани.
Абе виж сега , безсмислено се отклоняваш от темата, тука този форум е за да обменяме опит , на мен са ми помогали и аз съм помагал на колеги с въпроси ( на лични съобщения).
Никой не го интересува тука дали имам 2000 лева за предни БМВ спирачки , както коелгата по горе каза , това да ги имаш парите и дали искаш да ги дадеш са две различни неща. Всяко нещо , което след проверка може да се купи афтърмаркет и да върши същата работа вземам такова , все пак колега , не живеем за тези коли ... В случая най-евтиния вариант на ДЖУРИД спирачки може да ти излезнат и 400-500 лева , аз не съм тръгнал да вземам най-евтиния , Цимерман си е доста уважавана марка в Германия.
И пак ти казвам по моята кола , пари не са пестени всичко се сменя или рециклира и колата винаги я поддържам на макс за да не ме остави някъде както ти казваш. За справка във форумен сервиз се изумиха , че съм си сменил вакумпомпата , а не съм я закърпил , като ми казаха , че за първи път виждат някой да си я е сменил ... броях за нея 500 лева.
И повярвай ми има хора , дори познавам такива , които карат чисто нови коли/джипове за по 150 000 + лева и си купуват втора употреба гуми ... Нали се сещаш какво е съотношението кола ти струва 150к гумите ти струват кажи речи 2000 лева. Или кажи речи 1/75 от цената на колата са му гумите .. докато в моя случай спирачките са ми 1/6 от сумата на колата. И пак дори в този случай , аз не правя толкова лошо нещо , защото реално купувам 2 чисто нови спирачни диска на немска фирма + най-скъпите и хубави накладки на пазара.
Имам познат , който караше същата като моята кола и имаше в пъти повече пари от мене дори сега кара почти чисто ново бмв и този същия човек , си караше колата с разбит торк години без да го оправи , дори си я продаде така с разбит торк ... Така че пак ти казвам, не нападай и не съди така хората.
Аз само едно нещо не разбирам защо толкова съм ви пръст в очите и какво толкова съм ви направил, защото по-назад в темата има 10410401 хора , които са писали , че карат с какви ли не дискове и спирачки и по техен адрес нищо негативно не е казано, аз казах какви спирачки ще слагам и , че ще дам отзиви и веднага бях нападат , като клошар, бедняк , нямащ пари да си поддържа колата и тем подобни .. Хайде малко по-сериозно дръжте се като зрели хора.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани