За и против ремап-а
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1894
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: За и против ремап-а
http://m.racechip.com/chiptuning/bmw/3e ... /index.php
Мнения за тези и като цяло за плуговете?
Мнения за тези и като цяло за плуговете?
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: За и против ремап-а
BMW Power ACM написа:http://m.racechip.com/chiptuning/bmw/3er/e90/330d-180kw/index.php
Мнения за тези и като цяло за плуговете?
можеш тук да прочетеш какви са мненията за тези плъгове и конкретно на този който го е сложил (тези във форума на Алпина са доста взискателни като цяло):
http://thealpinaregister.com/forums/vie ... 0c1a3b833f
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1894
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: За и против ремап-а
Мерси, ще го препратя, че не интересува конкретно мен толкова, но може и аз да почета за обща култура. 

- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: За и против ремап-а
Изчетох доста чуждестранни форуми и само добри отзиви има за този чип. Мисля и аз да го пробвам след време, пък то ще си покаже 

Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Re: За и против ремап-а
Ако някой си купи и ползва този "плъг" нека да пусне мнението си тук, моля!
Аз предполагам, че тази джаджа ще заобиколи ECU-то и ако там има правен ремап, той няма да участва и ще може лесно да се направи сравнение между двата метода, което е добре за нас, клиентите да имаме избор.
Аз предполагам, че тази джаджа ще заобиколи ECU-то и ако там има правен ремап, той няма да участва и ще може лесно да се направи сравнение между двата метода, което е добре за нас, клиентите да имаме избор.
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Re: За и против ремап-а
iceblast написа:Това не е ли пауър бокс?
Ами, май си е баш пауър бокс, но сигурно по-усъвършенстван щом хората са доволни....
Re: За и против ремап-а
То се вкарва, ако не се лъжа, на буксата на рейла и там лъже нещо рейла и набива повече гориво лъжейки мотора, но какво точно го лъже 

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1894
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: За и против ремап-а
Ами уж не барало турбината откъм атмосфери. Човекът тъкмо това не иска - да променя реално ЕКУ-то и да си направи параметрите като ги ползва когато си иска. Макар малко нереално да ми се вижда от 245 коня да изкарат 300 или 313 без премахване на ДПФ и сериозно износване... 

Re: За и против ремап-а
Няма как да пипа турбината, освен ако не се връзва и към МАП сензора по някакъв начин. Само бута гориво и евентуално налягане на рейла, което не е много препоръчително, защото сместа става богата и ДПФ-а ще даде фира много по-бързо според мен.
Какво лошо има да промени ЕКУ-то? Запазва си старият и оригинален файл и си слага нов, когато спре да го кефи връща старият и си свирка. С тоя пауър бокс е по-удобно, разкопчаваш една букса и айде, но не съм сигурен до колко това решение е рационално.
Какво лошо има да промени ЕКУ-то? Запазва си старият и оригинален файл и си слага нов, когато спре да го кефи връща старият и си свирка. С тоя пауър бокс е по-удобно, разкопчаваш една букса и айде, но не съм сигурен до колко това решение е рационално.
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: За и против ремап-а
Снощи им писах на тези от RaceChip да ми обяснят принципа на действие и днес ми върнаха e-mail:
Dear Sir,
The RaceChip receives data from the ECU (control box from the car) and optimizes these. The Injection volume and the duration of injection will be changed by the RaceChip.
We don’t change anything on the boost pressure. Therefore, it doesn’t matter if the car has a new turbo charger.
With other questions we are available to you with pleasure. Please don't delete the old messages, just because we can answer you faster then.
We hope this information was helpful for you.
Kind regards
Lunis Ait
Dear Sir,
The RaceChip receives data from the ECU (control box from the car) and optimizes these. The Injection volume and the duration of injection will be changed by the RaceChip.
We don’t change anything on the boost pressure. Therefore, it doesn’t matter if the car has a new turbo charger.
With other questions we are available to you with pleasure. Please don't delete the old messages, just because we can answer you faster then.
We hope this information was helpful for you.
Kind regards
Lunis Ait
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- stefan8898
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 26.12.2012
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: samolet
- Мечтае да кара: F10 M5
Re: За и против ремап-а
Как ви се занимава незнам, при положение , че има хора с дино - стендове, мерят ти колата, показват ти, питат - колко коня искаш-малко, много, избираш си, те все пак всеки ден правят коли и могат да хванат ако колата не е наред, ще ти кажат - това смени онова направи, незнам за разлика от някакви си 100 - 200 лева не виждам смисала от чип по пощата. Отделно има опция след време да ти върнат стария софтуер ако не ти хареса чипа.
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Re: За и против ремап-а
Хм, странно как постигат добри резултати и хората са доволни само от завишено гориво, без да пипат турбото. Със сигурност обаче повечето нафта ще води до черни пушеци за хората без катализатор и ДПФ!
Re: За и против ремап-а
stefan8898 написа:Как ви се занимава незнам, при положение , че има хора с дино - стендове, мерят ти колата, показват ти, питат - колко коня искаш-малко, много, избираш си, те все пак всеки ден правят коли и могат да хванат ако колата не е наред, ще ти кажат - това смени онова направи, незнам за разлика от някакви си 100 - 200 лева не виждам смисала от чип по пощата. Отделно има опция след време да ти върнат стария софтуер ако не ти хареса чипа.
Колега, ако видиш цената, тя дори в по-високите версии е доста по-висока. Според мен, колегите не гонят икономия на 50-100лв. а искат нещо което да си го включват и изключват самички. Попринцип съм на твоето мнение иначе.
- The^Maniac
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 11.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d
Re: За и против ремап-а
Колеги, някой пробвал ли е Madness Motorsport в Пловдив? Имам желание да махна DPF-a + remap при тях на 330д, като чувам основно хубави неща. Има и разпокъсани мнения по форума. Някой да има преки наблюдения?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани