Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
nedkoo написа:Мнения, впечатления ако някой е ходил или знае нещо за тази кола
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=4kbkx7
Колега, как изобщо може да питаш за М5 Е60 на цена от 29 000...лева?



tancheto написа:По темата с маслата не искам да споря, никъде не съм казала, че си сменям маслото на 25 000км. Просто очаквах, че като платя сметка от 4000лв в камор поне да са ми сменили маслото или поне да имат разубно обяснение защо компютъра казва, че все едно маслото е сменяно вчера, а те не знаят въобще дали е сменяно. Дори ми обясниха, че нямало начин да се ресетне смяната на маслото на компютъра, ако не е наистина сменяно. Това дори аз знам, че е лъжа. Ти искаше мнение за кола купена от камор и аз ти казах пресен пример, колата я взехме преди 2 месеца, така като гледам тази, която ти гледаш има подобен статус, най-вероятно е на някоя автокъща. Може и да бъркам, извинявам се за намесата си в такъв случай.
Нищо лично, просто ми стана чудно това с маслата, понеже има доста хора, които наистина ги карат по 25-30 000 и мислят, че наистина след 15 има някакво подобие на масло в мотора им.
Иначе мерси за отговора, беше си супер полезен.

- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
BMW Power ACM написа:nedkoo написа:Мнения, впечатления ако някой е ходил или знае нещо за тази кола
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=4kbkx7
Колега, как изобщо може да питаш за М5 Е60 на цена от 29 000...лева?Та те читавите, със сервизна история в Немското Мобиле почват от кажи-речи толкова, ама в евро. То е ясно, че ще е пълен кенеф. Като е иззета и някой луд ще е подари на широкото общество сигурно. Ела да ти дам една за 53 000 и няма да имаш проблеми като ще ме споменаваш цял живот.
Има и газова вече.
tancheto написа:По темата с маслата не искам да споря, никъде не съм казала, че си сменям маслото на 25 000км. Просто очаквах, че като платя сметка от 4000лв в камор поне да са ми сменили маслото или поне да имат разубно обяснение защо компютъра казва, че все едно маслото е сменяно вчера, а те не знаят въобще дали е сменяно. Дори ми обясниха, че нямало начин да се ресетне смяната на маслото на компютъра, ако не е наистина сменяно. Това дори аз знам, че е лъжа. Ти искаше мнение за кола купена от камор и аз ти казах пресен пример, колата я взехме преди 2 месеца, така като гледам тази, която ти гледаш има подобен статус, най-вероятно е на някоя автокъща. Може и да бъркам, извинявам се за намесата си в такъв случай.
Нищо лично, просто ми стана чудно това с маслата, понеже има доста хора, които наистина ги карат по 25-30 000 и мислят, че наистина след 15 има някакво подобие на масло в мотора им.
Иначе мерси за отговора, беше си супер полезен.
Сложил си газова уредба на М5,правилно ли съм те разбрал?
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
tancheto написа:Относно Камор и употребяваните коли оттам мога да кажа следното. Купихме оттам кола, която те ни казаха че е внесена от Италия, продажбата мина през автокъща, тип Горубляне. Премиум селекшън съответно няма защото всъщност колата не е купувана и поддържана тук за да знаят това онова за нея. Това поне според мен де, жена съм и може много да не разбирам. От Камор ни казаха, това и това е за смяна и ние кат истински пичове си платихме всичко. Сега като се замисля това беше излишно действие, поради някои последствия.
После се оказа, че колата е с некви безумни джанти свалени най-вероятно само заради продажбата от някой джип или нещо голямо, толкова голями че гумите стърчаха с 2см навън. Търговеца ни каза, че вероятно било заради гъзария и в Италия така вероятно ги карат. Естествено на първият дълъг път установихме, че тази кола нема как да е карана с тези джанти, щото кат натовариш 2 души отзад и при най-малката дупцица гумите опираха някъде в калниците или не знам къде ама се чуваше.
После на два пъти маслото свети, че е на минимум. А компютъра казва 23000 км остават до смяна. Звъня в Камор и викам кога е сменяно маслото, те ами ние не сме го сменяли. Викам защо свети тогава, ами долейте, и ние доливаме. След 3000 км пак. Аз питам в Камор, не трябва ли по принцип на 25 000 да се сменя, защо толкоз скоро свети тогава. Те ами не знаем кога е сменяно. След проверка при техник, препоръчан ми от форума тук, се оказа че масления филтър тече направо, то изтичаше отгоре.
Съжалявам че толкоз дълги обяснение давам, но само споделям, в крайна сметка в сервиза от форума казаха, че колата си е супер, но идеята ми е не давайте никакви пари допълнително на Камор, ако колата ви харесва, взимай и дооправяй другаде. Така и така гаранция от Камор няма. За съжаление, премиум селекшъна на камор са прекалено скъпи, а всъщност след внимателно изчитане на еднаподобна гаранция установихме, че гаранция върху двигателя и не знам си още какво няма. Лошото е, че и много 5-ци на по 5 години също не се продават, така че човек няма голям избор.
Нямам представа какво сте сменяли по автомобила след покупката му, но най-вероятно в Камор сериозно са ви натоварили със сметката. Казвам това, защото се сещам за коя кола става въпрос / предполагам, че е синьо BMW 530xDrive, седан, 2008г., със сив кожен салон /. Тази кола бе внесена в България от колега, който имаше намерение да я ползва за себе си, тъй като бе в много добро състояние и не бе километражна. Но му се наложи да я продава поради нужда от пари. Продаде я чрез Камор / сега Ауто Бавария /, като още при първия тест на колата тя премина без проблем техническата инспекция в Камор. Това, че е трябвало да бъде обслужена е отделен въпрос. Така, че не зная какви проблеми е имал автомобила, като изключим много красивите, но неуместни за тази кола джанти, та да се налага по него да се харчат такива безумни пари, за които споменавате. Колата си бе ОК още като влезе в България. Лично съм я карал и впечатленията ми бяха много добри. Даже в един момент мислех да я взема за себе си, но ми идваше една идея по-скъпа към този момент.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
timur_lenk, да съвсем правилно разбра.
- rosendaal
-
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 1.10.2013
- Местоположение: EU zone schengen, Ossendrecht
- Пол: Мъж
- Кара: '74 3.0CSi
- Мечтае да кара: made by pininfarina
- Детайли за колата: винаги над 200 к.с.
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
И бившия Камор и Софавто и Капитолия са един дол дренки.Българина е лесен за манипулация-дай му лъскава атмосфера и ще си помисли че купува прототипи.
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
BMW Power ACM написа:timur_lenk, да съвсем правилно разбра.
Евала.
Сподели за lpg любителите каква уредба/конфигурация направи :-)
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
То цяла отделна тема трябва да се направи за този прецедент.
Но не ми се обяснява подробно защото е излишно. Ако някой реши да слага на такава кола газ, всичко ще му обясня, даже и при човека ще го пратя.
Но накратко е БРЦ, с два големи изпарителя, големи тръби за газ, два отделни компютъра и два комплекта дюзи за 6-так, като естествено ползваме по 5 от всеки. Другото е много настройки, към 50 лв. газ излетя само докато се настройваше при майстора. Засега съм доволен, след 25 000 км. ще съм по-категоричен.

Но накратко е БРЦ, с два големи изпарителя, големи тръби за газ, два отделни компютъра и два комплекта дюзи за 6-так, като естествено ползваме по 5 от всеки. Другото е много настройки, към 50 лв. газ излетя само докато се настройваше при майстора. Засега съм доволен, след 25 000 км. ще съм по-категоричен.

- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Купил си си кола която в монента читава е 50 бона и правиш икономия от гориво?Да не говориме че става дума за М Power.За това нещо сигурно няма конпонент който да е под 5 бона.И сега на газ като избие гарнитурата на едната глава ми е много чудно кой ще го оправи.Съсипали сте едно произведение на изкуството.Трябваше направо метан да сложите,най-икономично ще бъде.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- rosendaal
-
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 1.10.2013
- Местоположение: EU zone schengen, Ossendrecht
- Пол: Мъж
- Кара: '74 3.0CSi
- Мечтае да кара: made by pininfarina
- Детайли за колата: винаги над 200 к.с.
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Ще си говорим до 2 години когато данъците и някои ограночения по достъпа на автомобили в курорти и централни градски части бъдат изразени чрез екологични изисквания и рестрикции.края на дизела наближава.все повече се набляга на развитие на бензиновите двигатели.както никой не е предполагал даунсайзинга и турбинирането да завземат почти цялата гама двигатели на заклетите атмосферки и с големи обеми двигатели БМВ,а това от години е факт,така до няколко години съм убеден че ще се предлагат дори серийно с еквивалентни горива.Защо пък който го кефи да не си го направи сега?????нима БМВ е осъдило някой за това че е приспособил двигателя си за работа с друго гориво.
Аз карам SRT на газ,не е мой "жипа",но ми е кеф да ми е евтинко щот аз ги вадя парите.
Аз карам SRT на газ,не е мой "жипа",но ми е кеф да ми е евтинко щот аз ги вадя парите.
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
timur_lenk написа:Купил си си кола която в монента читава е 50 бона и правиш икономия от гориво?Да не говориме че става дума за М Power.За това нещо сигурно няма конпонент който да е под 5 бона.И сега на газ като избие гарнитурата на едната глава ми е много чудно кой ще го оправи.Съсипали сте едно произведение на изкуството.Трябваше направо метан да сложите,най-икономично ще бъде.
Недей да нападаш така напразно човека. Точно затова явно не е искал да обяснява.
Със сигурност няма да върви по-малко от друга м5-ца. Честно казано и аз не
искам да влизам в излишни спорове. Не една М-ка е правена на газ и то
от световно известни тунинг ателиета. Как да е - поздравления и безаварийно !
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
timur_lenk написа:Купил си си кола която в монента читава е 50 бона и правиш икономия от гориво?Да не говориме че става дума за М Power.За това нещо сигурно няма конпонент който да е под 5 бона.И сега на газ като избие гарнитурата на едната глава ми е много чудно кой ще го оправи.Съсипали сте едно произведение на изкуството.Трябваше направо метан да сложите,най-икономично ще бъде.
Ехеее като почнете с тези разсъждения. Ми ще си я кара на каквото му изнася. Като почнеш да правиш по 5-6 000км. на месец си има голяма значение на какво караш
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Да, мерси.
А на другия колега ще кажа като си купи М5 за 50 бона, тогава да го прави каквото реши.
И икономия на гориво няма да се получи, просто ще се кара повече.
Решил съм, че за тази кола е удачно след бая четене и на чужди форуми и толкова. Там също имаше бая мераклии да слагат газ, ама интервенцията в Германия струва грубо 4000 евро, в Англия пак толкова, ама в паунда и това ги спира.
Сега колата е леко по-тежка и това се усети в дисциплината 100-200 където на бензин преди ги правех за 9.5(по каталог 9.4), а сега на бензин пробвах само веднъж и видях цифрите 9.8(т.е. 0.3 разлика при 80 литрова бутилка, компютри, изпарители и още неща не е болка за умиране), а на газ 10.0. Честно казано по нашите пътища пълния потенциал на колата не може да се използва, освен на предварително обмислена отсечка и липса на трафик, та затова реших да я направя малко по-цивилна.
А и ме дразнрше един спор в една тема, че на газ било това и онова. Митове и легенди. Сега си върви същото на усещане, а за хронометъра не ми Дреме, на писти не карам. 
И моля те не се опитваш да ми насадиш чувство за вина, че съм си направил колата на колонката да ми гори колкото дизелово Е60. По-скоро ми пожелай успех защото точно от тоя модел на газ няма...много.
Един вид трябва да се радваш, че има кой да предприеме подобна процедура и да споделя опит после, а не да ми пращаш гарнитурите в коша защото нямало кой да ги сменя след...незнайни километри.
Дай боже да я карам 5-6 години пък тогава може да скоча във Ф10, на него газ няма да му сложа, че е с директно впръскване и излиза доста скъпо - излишно скъпо.
Като гледам ще си я карам колата бая години защото тя си ми излезна тъкмо 53 000, пуснах я за толкова в нета, ама за един месец получих...нула позвънявания.
Това е защото всички на пазара в БГ са като моята на реални километри, купена от първи собственик, със сменени някои важни и скъпи за модела неща, с редовно водена сервизна история, ама както виждаш почват от 29 000. Къде са 53, човека ще си купи 2 М-ки, щото оня ще му свали и някой лев още.
Та без пари Не ми се дава кола на някой да и се радва, понеже 6 месеца съм чакал и оглеждал, та мисля да си я карам.
А на другия колега ще кажа като си купи М5 за 50 бона, тогава да го прави каквото реши.


Решил съм, че за тази кола е удачно след бая четене и на чужди форуми и толкова. Там също имаше бая мераклии да слагат газ, ама интервенцията в Германия струва грубо 4000 евро, в Англия пак толкова, ама в паунда и това ги спира.
Сега колата е леко по-тежка и това се усети в дисциплината 100-200 където на бензин преди ги правех за 9.5(по каталог 9.4), а сега на бензин пробвах само веднъж и видях цифрите 9.8(т.е. 0.3 разлика при 80 литрова бутилка, компютри, изпарители и още неща не е болка за умиране), а на газ 10.0. Честно казано по нашите пътища пълния потенциал на колата не може да се използва, освен на предварително обмислена отсечка и липса на трафик, та затова реших да я направя малко по-цивилна.


И моля те не се опитваш да ми насадиш чувство за вина, че съм си направил колата на колонката да ми гори колкото дизелово Е60. По-скоро ми пожелай успех защото точно от тоя модел на газ няма...много.


Дай боже да я карам 5-6 години пък тогава може да скоча във Ф10, на него газ няма да му сложа, че е с директно впръскване и излиза доста скъпо - излишно скъпо.
Като гледам ще си я карам колата бая години защото тя си ми излезна тъкмо 53 000, пуснах я за толкова в нета, ама за един месец получих...нула позвънявания.


Та без пари Не ми се дава кола на някой да и се радва, понеже 6 месеца съм чакал и оглеждал, та мисля да си я карам.

- _Maranello_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 15.02.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd / Ex. e61 535d
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Заформя се пак безсмисления спор бензин-газ или дизел. Всеки си има мнение. Факт е, че който кара много слага дизел. Икономията при газ не е наполовина, както казват повечето хора. Практиката ми показва икономия от порядъка на 25-30 %. При М5 не вярвам да има такава. Повечето хора не смятат първоначално изгорения бензин(особено при градско), което при съвременните ГУ си е перо и трябва да се добави към сметката. Категоричен съм защото имам два автомобила - единия 2.0 с фабрично газово, другия 3,5 дизел от подписа. Сравнявам двата пряко.
Здраве, безаварийно и безпроблемно!
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Щом нямаш пара за гориво,представям си как я поддържаш.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
А къде е казал, че няма пари за гориво? Всеки сам преценява как да си кара и поддържа колата. И аз не съм фен на газовите уредби, но след като човек си е преценил, че иска да си сложи такава, това си е негово право. Ти като имаш много пари, означава ли, че не искаш да похарчиш по-малко от тях, ако имаш такава възможност? Или истинския гъзар трябва да пръска с пълни шепи? Повечето милионери в цивилизования свят са изключително пестеливи и икономични. Тук обаче показността е важна. Това ни насадиха в главите ниско интелигентните дебеловрати новобогаташи.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]