Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
mstef написа:Като му звъннеш питай доктора и що е свалил 2 бона за 2 седмици
Щото трябва да свали още 5, за да я продаде...

- kostadinovj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 29.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Е 60 520 D - 2006
- Мечтае да кара: 5 GT
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
mstef написа:bmwss написа:......
Като му звъннеш питай доктора и що е свалил 2 бона за 2 седмици
Абе хора, аз ли не съм наред? Аз примерно купувам кола , карам я 2 години и след това е продавам доста по евтино от колкото е на пазара! Идеята е да се развържат пари и да взема друга! Сега ако допуснем, че доктора я е подържал тази кола, а му трябват спешно 30 бона, кое е първо? колата! Видял е после , че е над пазарната цена и пада! Мноо ме яд на тази черта на всички българи. Страх ги да не ги излъжеш! Вина имат и търговците де, ама това поне което гледам на снимките на доктора си заслужава! Айде дим да ме няма!
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
kostadinovj написа:Аз примерно купувам кола , карам я 2 години и след това е продавам доста по евтино от колкото е на пазара!
пусни едно лично като дойде време да си продаваш следващата

а за конкретната кола, според мен е много над пазарната цена и пробегът е съмнително реален.
- bmwss
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 28.05.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530 xd
- Детайли за колата: 530 xd, LCI
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
май няма да е от доктора колата. Не бях обърнал внимание на: 530 218 коня. както се казваше във др. коментари във форума, ако ще е гарга ще е рошава. Ако ще е 530 двигателя ще трябва да е от 2005 231 коня. Та продължавам да търся и със сигурност ще споделя ако намеря нещо което ми допата
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
bmwss написа:май няма да е от доктора колата. Не бях обърнал внимание на: 530 218 коня. както се казваше във др. коментари във форума, ако ще е гарга ще е рошава. Ако ще е 530 двигателя ще трябва да е от 2005 231 коня. Та продължавам да търся и със сигурност ще споделя ако намеря нещо което ми допата
И какви според теб са "рошавите" разлики между 218 и 231 коня?
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- bmwss
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 28.05.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530 xd
- Детайли за колата: 530 xd, LCI
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
da6ip написа:bmwss написа:май няма да е от доктора колата. Не бях обърнал внимание на: 530 218 коня. както се казваше във др. коментари във форума, ако ще е гарга ще е рошава. Ако ще е 530 двигателя ще трябва да е от 2005 231 коня. Та продължавам да търся и със сигурност ще споделя ако намеря нещо което ми допата
И какви според теб са "рошавите" разлики между 218 и 231 коня?
Може би след изчетените теми във форума в мен се "нагнети" идеята да взме колкото се може по добра година, с надеждата за по добро качество и т.н. а не толкова за 10-те коня вповече. Сега няма нужда от критика, или да ми се казва колко съм заблуден, но след далго четене за проблемите на модела и т.н. това беше резултата...
- NINJA_S_BMW
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 1.05.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330xd
- Мечтае да кара: МиГ-29
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
@ndro написа:mstef написа:Като му звъннеш питай доктора и що е свалил 2 бона за 2 седмици
Щото трябва да свали още 5, за да я продаде...
Защо да трябва да сваля 5 бона? Колко е реалната цена на тази кола? Все пак е М пакет и е 2006 година. Според мен 24-25 000 е нормална цена за такава кола при положение, че колата има каско до 2013 и друг комплект гуми, обслужена е и т.н. Вярно че пазара е залят от Е60-ки в момента и са доста достъпни (на по 16-17 000 лева). Но по мои наблюдения, защото и аз следя ситуацията, М-ките са доста по-малко и си държат цена. Да не говорим че визията на М-пакета е в пъти по добра от нормалната (поне за мен).
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
231 кс се прави от Септември 2005 до Март 2007, т.е. е подобрената версия на преди-фейса.
ако става дума за самия двигател, доколкото ми е известно единствената значима разлика между 218 и 231 е всмукателния колектор с по-здрави пеперуди. този колектор в много случаи е сменян, или ще бъде сменян (и е заменяем между "двата" двигателя), а самите пеперуди често премахнати, така че не си заслужава да гониш тази версия. разликата в конете е чисто софтуерна, и със ремап ще извадиш доста повече, ако това е целта.
ако става дума за самата кола преди и след Септември 2005, пак втората няма някакви съществени подобрения, освен стоп-старт бутона, ако ти е толкова важен.
с това искам да кажа, че няма особена разлика между 218 и 231 кс.
фейслифта с 235 кс е друга история, там има много промени които си струват, но и разликата в цената е по-сериозна.
ако става дума за самия двигател, доколкото ми е известно единствената значима разлика между 218 и 231 е всмукателния колектор с по-здрави пеперуди. този колектор в много случаи е сменян, или ще бъде сменян (и е заменяем между "двата" двигателя), а самите пеперуди често премахнати, така че не си заслужава да гониш тази версия. разликата в конете е чисто софтуерна, и със ремап ще извадиш доста повече, ако това е целта.
ако става дума за самата кола преди и след Септември 2005, пак втората няма някакви съществени подобрения, освен стоп-старт бутона, ако ти е толкова важен.
с това искам да кажа, че няма особена разлика между 218 и 231 кс.
фейслифта с 235 кс е друга история, там има много промени които си струват, но и разликата в цената е по-сериозна.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- bmwss
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 28.05.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530 xd
- Детайли за колата: 530 xd, LCI
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
da6ip написа:231 кс се прави от Септември 2005 до Март 2007, т.е. е подобрената версия на преди-фейса.
ако става дума за самия двигател, доколкото ми е известно единствената значима разлика между 218 и 231 е всмукателния колектор с по-здрави пеперуди. този колектор в много случаи е сменян, или ще бъде сменян (и е заменяем между "двата" двигателя), а самите пеперуди често премахнати, така че не си заслужава да гониш тази версия. разликата в конете е чисто софтуерна, и със ремап ще извадиш доста повече, ако това е целта.
ако става дума за самата кола преди и след Септември 2005, пак втората няма някакви съществени подобрения, освен стоп-старт бутона, ако ти е толкова важен.
с това искам да кажа, че няма особена разлика между 218 и 231 кс.
фейслифта с 235 кс е друга история, там има много промени които си струват, но и разликата в цената е по-сериозна.
мерси за изчерпателната информация... това съм го изпуснал като съм чел или просто инфото е доста
- bordo_77
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 XD
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Не желая да влизам в спорове, но според мен си заслужава Е60-ка с 231 к.с.,мотор след 2005г. Много от проблемите по мотор и купе вече са отстранени и е логично инженерите в БМВ да си оправят грешките с всяка следваща версия на модела. Ще упомена някои изменения които са съществени.
Всмукателен колектор, с времето и изминатите километри протича, но не "хвърчат" пеперуди.
Изпускателния колектор е чугунен, стария е от ламарина която с времето изгаря и това създава проблеми.
Турбината е различна, моята вече е на 280 000 км., и все още не е рециклирана или подменяна с нова.
В дъното на багажника е останал само модула на PDC, и то на достатъчно високо ниво.
Рейката също е друга, теч и хлопане са рядко явление.
Много модули които забиват или горят, са вече сменени с по надеждни.
Позовавам се на лични впечатления и много информация от този и чужди форуми.
Всмукателен колектор, с времето и изминатите километри протича, но не "хвърчат" пеперуди.
Изпускателния колектор е чугунен, стария е от ламарина която с времето изгаря и това създава проблеми.
Турбината е различна, моята вече е на 280 000 км., и все още не е рециклирана или подменяна с нова.
В дъното на багажника е останал само модула на PDC, и то на достатъчно високо ниво.
Рейката също е друга, теч и хлопане са рядко явление.
Много модули които забиват или горят, са вече сменени с по надеждни.
Позовавам се на лични впечатления и много информация от този и чужди форуми.
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
NINJA_S_BMW написа:@ndro написа:mstef написа:Като му звъннеш питай доктора и що е свалил 2 бона за 2 седмици
Щото трябва да свали още 5, за да я продаде...
Защо да трябва да сваля 5 бона? Колко е реалната цена на тази кола? Все пак е М пакет и е 2006 година. Според мен 24-25 000 е нормална цена за такава кола при положение, че колата има каско до 2013 и друг комплект гуми, обслужена е и т.н. Вярно че пазара е залят от Е60-ки в момента и са доста достъпни (на по 16-17 000 лева). Но по мои наблюдения, защото и аз следя ситуацията, М-ките са доста по-малко и си държат цена. Да не говорим че визията на М-пакета е в пъти по добра от нормалната (поне за мен).
нинджа, ти си си отговорил сам, а М-ковите брони са просто пластмаса с различна форма, за едни по-привлекателна, за други - не, която може да се смени по избор на собственика и то на доста достъпна цена.
- bordo_77
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 XD
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
@ndro написа:NINJA_S_BMW написа:@ndro написа:mstef написа:Като му звъннеш питай доктора и що е свалил 2 бона за 2 седмици
Щото трябва да свали още 5, за да я продаде...
Защо да трябва да сваля 5 бона? Колко е реалната цена на тази кола? Все пак е М пакет и е 2006 година. Според мен 24-25 000 е нормална цена за такава кола при положение, че колата има каско до 2013 и друг комплект гуми, обслужена е и т.н. Вярно че пазара е залят от Е60-ки в момента и са доста достъпни (на по 16-17 000 лева). Но по мои наблюдения, защото и аз следя ситуацията, М-ките са доста по-малко и си държат цена. Да не говорим че визията на М-пакета е в пъти по добра от нормалната (поне за мен).
нинджа, ти си си отговорил сам, а М-ковите брони са просто пластмаса с различна форма, за едни по-привлекателна, за други - не, която може да се смени по избор на собственика и то на доста достъпна цена.

- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
bordo_77 написа:Не желая да влизам в спорове, но според мен си заслужава Е60-ка с 231 к.с.,мотор след 2005г. Много от проблемите по мотор и купе вече са отстранени и е логично инженерите в БМВ да си оправят грешките с всяка следваща версия на модела. Ще упомена някои изменения които са съществени.
1. Всмукателен колектор, с времето и изминатите километри протича, но не "хвърчат" пеперуди.
2. Изпускателния колектор е чугунен, стария е от ламарина която с времето изгаря и това създава проблеми.
3. Турбината е различна, моята вече е на 280 000 км., и все още не е рециклирана или подменяна с нова.
4. В дъното на багажника е останал само модула на PDC, и то на достатъчно високо ниво.
5. Рейката също е друга, теч и хлопане са рядко явление.
6. Много модули които забиват или горят, са вече сменени с по надеждни.
Позовавам се на лични впечатления и много информация от този и чужди форуми.
Аз също не желая да влизам в спорове, но според моя личен опит и това което съм прочел, 5 и 6 не мога да ги потвърдя изобщо, 2 и 4 са нови за мен и ще ми е интересно ако наистина са така, 3 е вярно технически, но при коли на по над 200 хил км едва ли това е от значение, понеже първата турбина най-вероятно е сменена ако е била проблемна (моята е сменена на 96 хил км), а 1 вече го споменах, макар че случаи на паднали пеперуди има и при колектора след 09/2005.
Но с теб вече два пъти водихме подобни дискусии, един път за разходите по поддръжката на xd, и втори път за преди/след фейса, така че който се интересува може просто да погледне там и да си оформи мнение за себе си

Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
bordo_77 написа:Много от проблемите по мотор и купе вече са отстранени и е логично инженерите в БМВ да си оправят грешките с всяка следваща версия на модела.
и да създадат вечния неразвалящ се автомобил след 2-3 нови модела, така ли?

отстранени са само фрапантните "проблеми", всичко се прави с икономическа цел - повечето инженерни "грешки" са планирани.
никой производител няма изгода да прави нещо надеждно и вечно.
- bmwgrozdev
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 28.01.2008
- Местоположение: dobrich
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Извинявам се за може би тъпия въпрос но на 99% от Е60 на километражите има един знак с удивителен, какво означава това? 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани