BMW E60 N52 2006 - разход на масло

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 26.08.2012
Местоположение: Велико Търново
Кара: Е60 530i N52

Re: BMW E60 N52 2006 - разход на масло

Мнение от pa4oni » 23 Дек 2020, 0:27

Kurtov написа:
Vankata_84 написа:С две думи са тапа която вдига температурата на изгорелите газове прекомерно много. Температурата на из.газове от буталото до катализатора, целия тракт! Всичко по този път се опича. Обикновено Евро 4-5 моторите имат по един пред-катализатор след него основен катализатор, на 4 цилиндров имаш 2бр. тапи(катализатори). При Ауди V6 имаш 4бр. катализатори, при БМВ може да имаш два предкатализатора и един общ основен не знам как е, но докато тия неща ги нямаше всичко беше наред :)(имам предвид двигатели Евро3 категория преди 2002ра). Имаше масларки, но можеше да се оправят. Иначе производителите много добре знаят какво ще стане в един момент с мотора, но за тях това е само добре. Основно проблема тръгва и от развитието на двигателите и опитите на се постигне по-високо КПД. Масово на новите мотори не се слагат маслени пръскалки и мазане на пистонния болт през биелата. Правят ги да работят на сухо и каквото плисне в цилиндъра да смаже. Целта е махане на съпротивление от мотора = на по-висока мощност при едни и същи условия. С две думи толкова, не конкретизирам за 3.0 при БМВ а като цяло за алум.блокове и моторите Евро4.



А дизелите, защо не опичат, като освен катализаторите имат и ДПФ-и, че и турбини на всичкото отгоре ?
:mhihi:

Те не опичат а направо запичат и стопяват :lol:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1371
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: BMW E60 N52 2006 - разход на масло

Мнение от Kurtov » 23 Дек 2020, 19:54

pa4oni написа:
Kurtov написа:
Vankata_84 написа:С две думи са тапа която вдига температурата на изгорелите газове прекомерно много. Температурата на из.газове от буталото до катализатора, целия тракт! Всичко по този път се опича. Обикновено Евро 4-5 моторите имат по един пред-катализатор след него основен катализатор, на 4 цилиндров имаш 2бр. тапи(катализатори). При Ауди V6 имаш 4бр. катализатори, при БМВ може да имаш два предкатализатора и един общ основен не знам как е, но докато тия неща ги нямаше всичко беше наред :)(имам предвид двигатели Евро3 категория преди 2002ра). Имаше масларки, но можеше да се оправят. Иначе производителите много добре знаят какво ще стане в един момент с мотора, но за тях това е само добре. Основно проблема тръгва и от развитието на двигателите и опитите на се постигне по-високо КПД. Масово на новите мотори не се слагат маслени пръскалки и мазане на пистонния болт през биелата. Правят ги да работят на сухо и каквото плисне в цилиндъра да смаже. Целта е махане на съпротивление от мотора = на по-висока мощност при едни и същи условия. С две думи толкова, не конкретизирам за 3.0 при БМВ а като цяло за алум.блокове и моторите Евро4.



А дизелите, защо не опичат, като освен катализаторите имат и ДПФ-и, че и турбини на всичкото отгоре ?
:mhihi:

Те не опичат а направо запичат и стопяват :lol:



:ok:
Има стопени и опечени, ама ДПФ, а не сегменти.
Давам веднага друг пример, м43 двигателя на БМВ.
В е46 този двигател също държи много високи температури, но няма проблем със сегментите.

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook