Поддръжка на e60 530d/535d.

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 3.04.2014
Местоположение: София
Кара: Каквото има
Мечтае да кара: Влакчето на метрото

Re: Поддръжка на e60 530d/535d.

Мнение от nickem » 31 Юли 2019, 14:33

pinko_23 написа:Проблемът е в качеството, аз имам Е60 и Е36 което е на 23 години само за сравнени фаривете не са мръднали нито една напукана жица няма. При Е60 не мога да кажа това просто качеството отива много надолу явно бизнес стратегия щото трябва да затварят заводите ако правят вечни коли, както е мерцедес 124.

Извинявай, ама тва са пълни глупости. Е36 първо никога не е имало светещи фарове, второ след 3-4г потъмняваха и почваха да светят като светулки. Смешно е да ги сравняваш с адаптивния ксенон на Е60, който след 10г и 300К още свети по-добре от по-евтини нови коли. И 124 точно да го хвалим не е сериозно, ръждясващо купе, гниещи пружини, фарове несветещи от завода, калпавия съединител. Израстнал съм с такава кола купена на 100хил и мога още да ти кажа за всичките й болки.

Искате да карате коли по 300кс, ама и да имат навигации, блутут, актив круз, активни рейки, комфортен аксес, динамик драйв, ама и да са евтини за поддръжка като Е36. Да не ставаме нахални.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1048
Регистриран на: 19.02.2007
Местоположение: Fairbanks, AK

Re: Поддръжка на e60 530d/535d.

Мнение от pinko_23 » 31 Юли 2019, 17:02

nickem написа:
pinko_23 написа:Проблемът е в качеството, аз имам Е60 и Е36 което е на 23 години само за сравнени фаривете не са мръднали нито една напукана жица няма. При Е60 не мога да кажа това просто качеството отива много надолу явно бизнес стратегия щото трябва да затварят заводите ако правят вечни коли, както е мерцедес 124.

Извинявай, ама тва са пълни глупости. Е36 първо никога не е имало светещи фарове, второ след 3-4г потъмняваха и почваха да светят като светулки. Смешно е да ги сравняваш с адаптивния ксенон на Е60, който след 10г и 300К още свети по-добре от по-евтини нови коли. И 124 точно да го хвалим не е сериозно, ръждясващо купе, гниещи пружини, фарове несветещи от завода, калпавия съединител. Израстнал съм с такава кола купена на 100хил и мога още да ти кажа за всичките й болки.

Искате да карате коли по 300кс, ама и да имат навигации, блутут, актив круз, активни рейки, комфортен аксес, динамик драйв, ама и да са евтини за поддръжка като Е36. Да не ставаме нахални.


Колега да ти докарам Е36-ца и да се убедиш че ще свети по добре от Е60-то. Кое му потъмнява стъкленият фар ли? И аз съм с ксенон динамик драйв и като исках да си сложа 55 вата не може никъде не слагат трябва само 35. А на Е36-ца без проблем си забих най мощните ксенони и прави ден. Как пък на Е36-ца не се протърка дръжката и не се олюпи някое копче. Само да ти кажа Е36 си я докарах от Австрия като беше кола на 7 години бях студент, Е60 си го докарах от Германия на 9 години и смело мога да твърдя че Е36 е много по качествено изработено. За мерцедеса купе 124 година 1992 всичко му работи и нема грам ръжда, айде сега Е класа 2007 година през 2 месеца е в сервиза. Имам служебна S-claa S500 уникален автомобил класи над всяко БМВ, еми то постоянно нещо му свети и иска нещо а е кола купувана чисто нова на реални 120 000 дистроника се скапа в балканстар казаха 5000 лв и цялата кола е усветкана като коледна елха, бензинова помпа се сменя наскоро 1700 лв, бате това новите коли са много зле ще си ревеме за старите коли.
Няма начин да няма начин

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: Поддръжка на e60 530d/535d.

Мнение от Emooo » 31 Юли 2019, 17:27

Евала сравни е36 с S класа. Иначе анализа ти се базира на твоето е36 която явно е уникално. Аз нямам наблюдение това да е така за повечето е36, така че не си прави изводите само от твоята кола.
Tool - Fear Inoculum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1048
Регистриран на: 19.02.2007
Местоположение: Fairbanks, AK

Re: Поддръжка на e60 530d/535d.

Мнение от pinko_23 » 31 Юли 2019, 17:35

Emooo написа:Евала сравни е36 с S класа. Иначе анализа ти се базира на твоето е36 която явно е уникално. Аз нямам наблюдение това да е така за повечето е36, така че не си прави изводите само от твоята кола.

Четеш между редовете не сравнявам S klass с Е36, но мога да се похваля че моята Е36 е гаражна не само тя а всичките ми коли и се подържат с нови части а не като 80% от Е60 дето всеки търси втора употреба части и слага китайски гуми
Няма начин да няма начин

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Поддръжка на e60 530d/535d.

Мнение от Dextuar » 31 Юли 2019, 19:06

pinko_23 написа:
Emooo написа:Евала сравни е36 с S класа. Иначе анализа ти се базира на твоето е36 която явно е уникално. Аз нямам наблюдение това да е така за повечето е36, така че не си прави изводите само от твоята кола.

Четеш между редовете не сравнявам S klass с Е36, но мога да се похваля че моята Е36 е гаражна не само тя а всичките ми коли и се подържат с нови части а не като 80% от Е60 дето всеки търси втора употреба части и слага китайски гуми
Чек малко - лично твоя служебна ли е S500? И за кое S500, W220,221,222?


Sent from my iPhone using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: Поддръжка на e60 530d/535d.

Мнение от Emooo » 31 Юли 2019, 21:43

Аз съм много доволен от е60-ката, преди това карах на баща ми колите цитроен ксантия, фиат регата, VW поло, opel astra - тея коли след 130хил умират и всичко тропа и е за смяна. Не ми обяснявай колко са здрави старите коли. Продадох е60ката на 165хил и като дръпна чертата се оказва че съм дал повече пари да подържам колата на жена ми Рено Сценик отколкото БМВ-то защото нямаше повреди. Ти сравняваш твоята е36 която явно е много пазена с "нов внос" е60 на 600хил км и правиш изводи. Ми сравни пазено е60 с твоята. Според мене е60 е много здрав модел но всичко си има край на живота, а в БГ все трупове на е60 вкарват.
Tool - Fear Inoculum

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Поддръжка на e60 530d/535d.

Мнение от vld » 01 Авг 2019, 10:56

Emooo написа:Аз съм много доволен от е60-ката, преди това карах на баща ми колите цитроен ксантия, фиат регата, VW поло, opel astra - тея коли след 130хил умират и всичко тропа и е за смяна. Не ми обяснявай колко са здрави старите коли. Продадох е60ката на 165хил и като дръпна чертата се оказва че съм дал повече пари да подържам колата на жена ми Рено Сценик отколкото БМВ-то защото нямаше повреди. Ти сравняваш твоята е36 която явно е много пазена с "нов внос" е60 на 600хил км и правиш изводи. Ми сравни пазено е60 с твоята. Според мене е60 е много здрав модел но всичко си има край на живота, а в БГ все трупове на е60 вкарват.

Колега всички БМВ-та които са поддържани са доста здрави като коли.
Аз Съм имал няколко Е36, Е39. Е91, Сега Е61, важно е да не си купиш най евтиния гроб и да знаеш какво да гледаш като купуваш, защото може и скъп гроб някой да ти продаде.
Тези коли не им личат километрите и затова лесно може да се заблудиш в това дали е на 200 или на 500к км. доста по малко им се захабява интериора от на масовките тип ваг, пса, тойота и прочие еднодневки.
Е39ката ми беше на над 500 000км. работеше като часовник и мотора и автомата, но беше много добре поддържана с редовно сменяни консумативи.
Е91цата ми на 330 000км. беше с абсолютно оригиналното си окачване от завода нищо не беше сменявано никъде, салона и беше като нов, а тези километри са навъртяни за 5.5 години.
Карах я 40 000км. предимно градско в софия и най скъпото нещо което му дойде ред е съединител с маховик, окачването беше все така здраво, единствено прахоуливителите на задните амортесьори се бяха скъсали точно преди да я продам. Нямат база за сравнение тези коли с коли тип пежо ситроен и тн. Имаме служебни такива и на 100 000км. са пълен дреб влизали по 5 пъти в годината за какви ли не ремонти....
Но ако не попаднеш на гледана кола мъката е голяма, просто се превръщаш в реставратор и сметката винаги е по дебела от това да дадеш повече пари за кола с история и добре гледана.
Много голям проблем е това, че всеки си мисли, че на него няма да му се случи и , че случайно е ударил шестица от тотото с покупката на евтина и лъскава кола....
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 3.04.2014
Местоположение: София
Кара: Каквото има
Мечтае да кара: Влакчето на метрото

Re: Поддръжка на e60 530d/535d.

Мнение от nickem » 01 Авг 2019, 11:08

pinko_23 написа:Колега да ти докарам Е36-ца и да се убедиш че ще свети по добре от Е60-то. Кое му потъмнява стъкленият фар ли? И аз съм с ксенон динамик драйв и като исках да си сложа 55 вата не може никъде не слагат трябва само 35. А на Е36-ца без проблем си забих най мощните ксенони и прави ден. Как пък на Е36-ца не се протърка дръжката и не се олюпи някое копче. Само да ти кажа Е36 си я докарах от Австрия като беше кола на 7 години бях студент, Е60 си го докарах от Германия на 9 години и смело мога да твърдя че Е36 е много по качествено изработено. За мерцедеса купе 124 година 1992 всичко му работи и нема грам ръжда, айде сега Е класа 2007 година през 2 месеца е в сервиза. Имам служебна S-claa S500 уникален автомобил класи над всяко БМВ, еми то постоянно нещо му свети и иска нещо а е кола купувана чисто нова на реални 120 000 дистроника се скапа в балканстар казаха 5000 лв и цялата кола е усветкана като коледна елха, бензинова помпа се сменя наскоро 1700 лв, бате това новите коли са много зле ще си ревеме за старите коли.


Потъмняват скапаните рефлектори във фара,
Прави ден друг път. Какви точно кеснони "си забил". Блестящи автърмаркети светещи в 15 посоки, които да заслепяват хората по пътя, евала.
Е36 най-голямата й екстра беше климатик. Смело може да си твърдиш квото искаш, ама ти не си единствения, който е имал Е36 и е карал Е36. Няма нищо толкова качествено в нея, ръждясва, чупят се и се търкат отвратително гадните пластмаси в него, кожата на седалките е жалка и за 300к става на нищо. И на колко км е тая Е36-ца точно, та нищо не се е портъркало, отлюпило и счупило, да отворим Мобилето да видим как изглеждат салоните на гробниците там? Както ти чета суепрлативите почвам да се чудя кой от двама ни не е сядал в Е36.

Докарвай 36-цата на следващата Е60 сбирка, да ни удариш в земята с качество.

S-класа "уникален автомобил, класи над всяко БМВ" :lol: :lol: :lol: Тук вече паднах от смях, би ли обяснил какво точно му е класи над 7-мата серия, ще се радваме да ни просветли един такъв разбирач на качеството. :lol:

Мойта 60-ка е на 300К и дистроника си бачка перфектно, начи тя е "класи над S-класата" по твойта логика? Как пък ГМ-а в мойта фирма кара 3-та поред 7-ца и нищо не им се е чупило до сега, пък S-класата хем е "класи над всяко БМВ", хем "постоянно нещо му свети"?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 23.08.2016
Пол: Мъж
Кара: E93 335i
Детайли за колата: не върви

Re: Поддръжка на e60 530d/535d.

Мнение от hibernate » 01 Авг 2019, 11:33

Доста от колегите са ти отговорили на въпроса. Истината е, че не е безбожно скъпа поддръжката, ако трябва да сравняваме с друга марка в същия клас, да не давам живи примери за цени в пъти по-високи от тези на БМВ.
Скъпото идва при повечето когато станат N на брой проблеми и капка по капка като стане вир и накрая чертата като се тегли е солидна сума. Трябва да изкарваш айде не 2000 нето, но поне 1200-1300, за да ти е спокойно и да не си даваш всичките по колата. Дизеловият агрегат е много добър на BMW, проблемът е че са изтърбушени от каране. В чужбина минават по 400000-500000 км и тук идват на 150000-200000км.
Личен съвет - вземи си от Англия някоя фейсова с по-малко км. Там поне знаеш със сигурност, че са на реални км. Тук ще си я обърнеш при читав човек (подчертавам читав!!!) за още грубо 3000 лв.
Ако не ти се занимава с такива неща, търсиш обстойно, не се спираш на първия кош за 8000 в cars или мобилето.
Ако можеш и сам да си правиш колата - ще си спестиш и пари и ще си сигурен в това какво си направил. Поне аз така вече процедирам, вниманието което ти ще отделиш на колата си и прецизността, ще е в пъти по-голяма от майстора дето оправя по 5 такива на седмица.
BMW 335i E93 2007 - Automatic 360 whp at 100 octane Stage 1 MHD
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1048
Регистриран на: 19.02.2007
Местоположение: Fairbanks, AK

Re: Поддръжка на e60 530d/535d.

Мнение от pinko_23 » 01 Авг 2019, 15:07

Dextuar написа:
pinko_23 написа:
Emooo написа:Евала сравни е36 с S класа. Иначе анализа ти се базира на твоето е36 която явно е уникално. Аз нямам наблюдение това да е така за повечето е36, така че не си прави изводите само от твоята кола.

Четеш между редовете не сравнявам S klass с Е36, но мога да се похваля че моята Е36 е гаражна не само тя а всичките ми коли и се подържат с нови части а не като 80% от Е60 дето всеки търси втора употреба части и слага китайски гуми
Чек малко - лично твоя служебна ли е S500? И за кое S500, W220,221,222?


Sent from my iPhone using Tapatalk

W221 5.5L 381 коня V8, не е лично моя а служебен автомобил, не съм шофьор на някой ако това ще ти е следващият въпрос, карам я работно
Няма начин да няма начин

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: Поддръжка на e60 530d/535d.

Мнение от Emooo » 01 Авг 2019, 15:14

Ебаси вярно ли само 381 коня от 5.5 V8.... те мерц вече вадят повече коне от 4цил си двигатели :)
Tool - Fear Inoculum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 3.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: като тъпанар ... Е61 530D
Детайли за колата: Параход

Re: Поддръжка на e60 530d/535d.

Мнение от Nikkie » 01 Авг 2019, 17:03

В тоя ред на мисли препоръчайте ми майстор , който работи на разумни цени и няма да се учи на моята кола в София ? :oops:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Поддръжка на e60 530d/535d.

Мнение от FaceOff » 01 Авг 2019, 17:46

Nikkie написа:В тоя ред на мисли препоръчайте ми майстор , който работи на разумни цени и няма да се учи на моята кола в София ? :oops:
Стига де.. не се заяждам, ама нали го намери вече? Или не?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Поддръжка на e60 530d/535d.

Мнение от Dextuar » 01 Авг 2019, 21:37

Nikkie написа:В тоя ред на мисли препоръчайте ми майстор , който работи на разумни цени и няма да се учи на моята кола в София ? :oops:
За какво точно ти трябва?

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 3.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: като тъпанар ... Е61 530D
Детайли за колата: Параход

Re: Поддръжка на e60 530d/535d.

Мнение от Nikkie » 01 Авг 2019, 21:44

Dextuar написа:
Nikkie написа:В тоя ред на мисли препоръчайте ми майстор , който работи на разумни цени и няма да се учи на моята кола в София ? :oops:
За какво точно ти трябва?

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk


Механика предимно , колата ми трака според мене кормилния прът .. , да ми се види кутията защо взе да рита ( може да се окаже акумулатор след хилядите изчетени неща ) и т.н ...
Ще има сигурно нужда да се смъква рейка или кормилен прът за рециклаж .. кутия да се сменят масла и ресет на адаптации и тн..

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook