Проблеми при студен старт

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Проблеми при студен старт

Мнение от CrazyElement » 04 Окт 2016, 18:54

Не , смянай майстора ... едвали е толкова труден проблема..

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 1.09.2016

Re: Проблеми при студен старт

Мнение от Чиката » 05 Окт 2016, 18:42

Ходих на диагностика.Момчето явно си разбира от работата.Каза ми.че е изчистил всички натрупани грешки и да я покарам още няколко дни след това отново ще я закачи на компа за да види откъде точно идва проблема.Минал съм около 60км.и никаква грешка не се появи дотук.Проблема сякаш драстично намаля но мисля скоро когато имам свободно време да отида пак при него.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 4.09.2016
Местоположение: Homburg Германия
Пол: Мъж
Кара: BMW 530DA E60 2004 218ps
Мечтае да кара: Dodge Challenger

Re: Проблеми при студен старт

Мнение от djodji77 » 06 Окт 2016, 21:14

CrazyElement написа:Не , смянай майстора ... едвали е толкова труден проблема..


Послушах те и смених майстора и се оказа че имам ниска компресия във втори цилиндър. Майстора каза че проблема е в дюзата.. Дали :?:

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 4.09.2016
Местоположение: Homburg Германия
Пол: Мъж
Кара: BMW 530DA E60 2004 218ps
Мечтае да кара: Dodge Challenger

Re: Проблеми при студен старт

Мнение от djodji77 » 06 Окт 2016, 22:33

Ето и клипче на което се чува прекъсването и се вижда пишенето за да видят и чуят хора които разбират и да ми кажат дали е възможно проблема да е в дюзата. Благодаря ви предварително!

https://www.youtube.com/watch?v=vYwFMT1xzMQ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 10.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: AUDI S8
Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago

Re: Проблеми при студен старт

Мнение от timur_lenk » 08 Окт 2016, 21:20

Бях свидетел на 530д с нацепен цилидър и компресия извън нормите.Работеше си равномерно и вървеше.Това което беше ненормално е че чукаше.
Корекцията на инжектора във въпросният цилиндър беше + 4!Отиваш при майстора,измервате компресията на всички цилиндри.Пускате живи данни с ИНПА на дюзите, правиш снимка.Грешките което е дала колата - снимаш.Смимаш номерата на всички дюзи(пише върху тях има един номер с големи цифри и букви).Влизате с ИНПА в IMA(кличествено отклонение).Номерата не инжекторите там,трябва да отговарят на тези върху дюзите.Цялата тази информация я слагаш тук и започваме да търсиме решение.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 4.09.2016
Местоположение: Homburg Германия
Пол: Мъж
Кара: BMW 530DA E60 2004 218ps
Мечтае да кара: Dodge Challenger

Re: Проблеми при студен старт

Мнение от djodji77 » 13 Окт 2016, 1:11

timur_lenk написа:Бях свидетел на 530д с нацепен цилидър и компресия извън нормите.Работеше си равномерно и вървеше.Това което беше ненормално е че чукаше.
Корекцията на инжектора във въпросният цилиндър беше + 4!Отиваш при майстора,измервате компресията на всички цилиндри.Пускате живи данни с ИНПА на дюзите, правиш снимка.Грешките което е дала колата - снимаш.Смимаш номерата на всички дюзи(пише върху тях има един номер с големи цифри и букви).Влизате с ИНПА в IMA(кличествено отклонение).Номерата не инжекторите там,трябва да отговарят на тези върху дюзите.Цялата тази информация я слагаш тук и започваме да търсиме решение.


Благодаря ти за помощта колега. Дюзата я смених и се прецаках (след смяната нямаше никаква разлика) пак си тепе на празен ход :banghead: Компресията тези дни ще я измерим тъй като сега майстора е доста зает ( сервиза е пълен) а като грешки ми дава само ДПФ нищо друго. Мъчихме се да направим регенерация но не се получава заради ниско налягане на няква джаджа преди ДПФ-А :kuku: Тези дни ще отида да ми измерят отново компресията в цилиндрите за да напиша точните данни тук но съм сигурен че на 2ри цилиндър компресията е по малко от на останалите и започвам да си мисля да не би да е клапан или пък сегмент знам ли и аз вече...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 10.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: AUDI S8
Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago

Re: Проблеми при студен старт

Мнение от timur_lenk » 13 Окт 2016, 21:31

АКо нямаш компресия,ще имаш корекция на инжектора в цилидъра извън нормите.Тогава ще има грeшка - rough idle controller,не го помня кода.
Пуснете живи данни на дюзите.Не предприемай никакви смени преди резултата от това.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 4.09.2016
Местоположение: Homburg Германия
Пол: Мъж
Кара: BMW 530DA E60 2004 218ps
Мечтае да кара: Dodge Challenger

Re: Проблеми при студен старт

Мнение от djodji77 » 17 Окт 2016, 22:58

timur_lenk написа:АКо нямаш компресия,ще имаш корекция на инжектора в цилидъра извън нормите.Тогава ще има грeшка - rough idle controller,не го помня кода.
Пуснете живи данни на дюзите.Не предприемай никакви смени преди резултата от това.


Днес измерихме компресията в цилиндрите и беше 25 бара във всички цилиндри

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 4.09.2016
Местоположение: Homburg Германия
Пол: Мъж
Кара: BMW 530DA E60 2004 218ps
Мечтае да кара: Dodge Challenger

Re: Проблеми при студен старт

Мнение от djodji77 » 06 Ное 2016, 15:24

Колеги вече ми писна от пишман майстори и реших да си закарам колата в сервиз в който правят само бмв мерцедес и ауди, от доста време се каня да я закарам там но понеже знам че не познават парите тея немци и си ме беше страх :D Та закарах я там и сега искат да ми махат дпф-а да ми изолират агр-а и да бъзнат нещо софта и казват че ще спре да тресе и ще намали пушенето, пеперудките също ще премахнат. Казват също че след тези операции колата щяла да стане около 265 коня(след бъзването на софта). Тези услуги ще ми струват 1000 евро и за това моля някой по-компетентен да ми каже дали има нещо вярно в това което твърдят от сервиза или отново ще си дам парите на вятъра. Благодаря предварително.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Проблеми при студен старт

Мнение от CrazyElement » 07 Ное 2016, 3:11

djodji77 написа:Колеги вече ми писна от пишман майстори и реших да си закарам колата в сервиз в който правят само бмв мерцедес и ауди, от доста време се каня да я закарам там но понеже знам че не познават парите тея немци и си ме беше страх :D Та закарах я там и сега искат да ми махат дпф-а да ми изолират агр-а и да бъзнат нещо софта и казват че ще спре да тресе и ще намали пушенето, пеперудките също ще премахнат. Казват също че след тези операции колата щяла да стане около 265 коня(след бъзването на софта). Тези услуги ще ми струват 1000 евро и за това моля някой по-компетентен да ми каже дали има нещо вярно в това което твърдят от сервиза или отново ще си дам парите на вятъра. Благодаря предварително.


Отпуска ела да си видиш родата в България и ще ти я оправят за двойно по-малко тука тази услуга ще струва 700-800 лева. Но не мисля , че е това проблема в софта... реално няма логика все пак си със заводски предполагам...

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 4.09.2016
Местоположение: Homburg Германия
Пол: Мъж
Кара: BMW 530DA E60 2004 218ps
Мечтае да кара: Dodge Challenger

Re: Проблеми при студен старт

Мнение от djodji77 » 07 Ное 2016, 14:40

CrazyElement написа:
djodji77 написа:Колеги вече ми писна от пишман майстори и реших да си закарам колата в сервиз в който правят само бмв мерцедес и ауди, от доста време се каня да я закарам там но понеже знам че не познават парите тея немци и си ме беше страх :D Та закарах я там и сега искат да ми махат дпф-а да ми изолират агр-а и да бъзнат нещо софта и казват че ще спре да тресе и ще намали пушенето, пеперудките също ще премахнат. Казват също че след тези операции колата щяла да стане около 265 коня(след бъзването на софта). Тези услуги ще ми струват 1000 евро и за това моля някой по-компетентен да ми каже дали има нещо вярно в това което твърдят от сервиза или отново ще си дам парите на вятъра. Благодаря предварително.


Отпуска ела да си видиш родата в България и ще ти я оправят за двойно по-малко тука тази услуга ще струва 700-800 лева. Но не мисля , че е това проблема в софта... реално няма логика все пак си със заводски предполагам...


Страх ме е да тръгна с този проблем да карам 2000км да не остана някъде по пътя, а проблема не е само в софта, казват ми че най големия проблем е дпф-а и агр-а а софта ще го пипат защото нямало как след премахването им да не се бъзне. Незнам поне така ми казват тук... :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Проблеми при студен старт

Мнение от CrazyElement » 08 Ное 2016, 3:19

djodji77 написа:
CrazyElement написа:
djodji77 написа:Колеги вече ми писна от пишман майстори и реших да си закарам колата в сервиз в който правят само бмв мерцедес и ауди, от доста време се каня да я закарам там но понеже знам че не познават парите тея немци и си ме беше страх :D Та закарах я там и сега искат да ми махат дпф-а да ми изолират агр-а и да бъзнат нещо софта и казват че ще спре да тресе и ще намали пушенето, пеперудките също ще премахнат. Казват също че след тези операции колата щяла да стане около 265 коня(след бъзването на софта). Тези услуги ще ми струват 1000 евро и за това моля някой по-компетентен да ми каже дали има нещо вярно в това което твърдят от сервиза или отново ще си дам парите на вятъра. Благодаря предварително.


Отпуска ела да си видиш родата в България и ще ти я оправят за двойно по-малко тука тази услуга ще струва 700-800 лева. Но не мисля , че е това проблема в софта... реално няма логика все пак си със заводски предполагам...


Страх ме е да тръгна с този проблем да карам 2000км да не остана някъде по пътя, а проблема не е само в софта, казват ми че най големия проблем е дпф-а и агр-а а софта ще го пипат защото нямало как след премахването им да не се бъзне. Незнам поне така ми казват тук... :dunno:


Не знам колега бих те посъветвал следното , те в Германия са фанатици, накрай ги да подпишете документ в , който заявяват , че ако не се оправи проблема след тези манипулации не си длъжен да плащаш .

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 1.09.2016

Re: Проблеми при студен старт

Мнение от Чиката » 16 Ное 2016, 19:51

Колеги възможно ли е според вас този проблем да идва от слабо напрежение на акумолатора?Защото при мене паленето даже в студено не е проблем но на изключен двигател ми светва жълт символ с акумолатор и надпис.че има разряд на напрежението.Даже майстора с компа се учуди как върти стартера.Според мен това би трябвало да дава отражение на всичките машинарийки и компа и в крайна сметка за не добра работа на мотора особенно на ниските обороти.Мисля тези дни да си закупя нов акумолатор но все пак искам и вашето мнение.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 11.05.2015
Пол: Мъж
Кара: e60 535d
Мечтае да кара: танк

Re: Проблеми при студен старт

Мнение от mds1994 » 17 Ное 2016, 15:26

Здравейте,
Колата е 535D LCI. Имам проблем при студен старт откакто застудя. Когато натисна старт бутона, на колата и отнема 2-3 секунди само да завърти и поне 3-4секунди да запали, като през това време се тресе цялата и не винаги успява да запали. Ако успее, оборотите играят сериозно. Смених реле с подгревни свещи и гелов акумулатор, и проблема си остава. Моля за помощ!

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 1.09.2016

Re: Проблеми при студен старт

Мнение от Чиката » 21 Ное 2016, 18:16

Колега ако след това мъчително запалване имаш доста пушек от аспуха според мен е някоя дюза.Но ако пушека е нормален няма да е зле да и замериш компресията.

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook