Проблеми при студен старт
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблеми при студен старт
Не , смянай майстора ... едвали е толкова труден проблема..
Re: Проблеми при студен старт
Ходих на диагностика.Момчето явно си разбира от работата.Каза ми.че е изчистил всички натрупани грешки и да я покарам още няколко дни след това отново ще я закачи на компа за да види откъде точно идва проблема.Минал съм около 60км.и никаква грешка не се появи дотук.Проблема сякаш драстично намаля но мисля скоро когато имам свободно време да отида пак при него.
- djodji77
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 4.09.2016
- Местоположение: Homburg Германия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530DA E60 2004 218ps
- Мечтае да кара: Dodge Challenger
Re: Проблеми при студен старт
CrazyElement написа:Не , смянай майстора ... едвали е толкова труден проблема..
Послушах те и смених майстора и се оказа че имам ниска компресия във втори цилиндър. Майстора каза че проблема е в дюзата.. Дали

- djodji77
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 4.09.2016
- Местоположение: Homburg Германия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530DA E60 2004 218ps
- Мечтае да кара: Dodge Challenger
Re: Проблеми при студен старт
Ето и клипче на което се чува прекъсването и се вижда пишенето за да видят и чуят хора които разбират и да ми кажат дали е възможно проблема да е в дюзата. Благодаря ви предварително!
https://www.youtube.com/watch?v=vYwFMT1xzMQ
https://www.youtube.com/watch?v=vYwFMT1xzMQ
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Проблеми при студен старт
Бях свидетел на 530д с нацепен цилидър и компресия извън нормите.Работеше си равномерно и вървеше.Това което беше ненормално е че чукаше.
Корекцията на инжектора във въпросният цилиндър беше + 4!Отиваш при майстора,измервате компресията на всички цилиндри.Пускате живи данни с ИНПА на дюзите, правиш снимка.Грешките което е дала колата - снимаш.Смимаш номерата на всички дюзи(пише върху тях има един номер с големи цифри и букви).Влизате с ИНПА в IMA(кличествено отклонение).Номерата не инжекторите там,трябва да отговарят на тези върху дюзите.Цялата тази информация я слагаш тук и започваме да търсиме решение.
Корекцията на инжектора във въпросният цилиндър беше + 4!Отиваш при майстора,измервате компресията на всички цилиндри.Пускате живи данни с ИНПА на дюзите, правиш снимка.Грешките което е дала колата - снимаш.Смимаш номерата на всички дюзи(пише върху тях има един номер с големи цифри и букви).Влизате с ИНПА в IMA(кличествено отклонение).Номерата не инжекторите там,трябва да отговарят на тези върху дюзите.Цялата тази информация я слагаш тук и започваме да търсиме решение.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- djodji77
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 4.09.2016
- Местоположение: Homburg Германия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530DA E60 2004 218ps
- Мечтае да кара: Dodge Challenger
Re: Проблеми при студен старт
timur_lenk написа:Бях свидетел на 530д с нацепен цилидър и компресия извън нормите.Работеше си равномерно и вървеше.Това което беше ненормално е че чукаше.
Корекцията на инжектора във въпросният цилиндър беше + 4!Отиваш при майстора,измервате компресията на всички цилиндри.Пускате живи данни с ИНПА на дюзите, правиш снимка.Грешките което е дала колата - снимаш.Смимаш номерата на всички дюзи(пише върху тях има един номер с големи цифри и букви).Влизате с ИНПА в IMA(кличествено отклонение).Номерата не инжекторите там,трябва да отговарят на тези върху дюзите.Цялата тази информация я слагаш тук и започваме да търсиме решение.
Благодаря ти за помощта колега. Дюзата я смених и се прецаках (след смяната нямаше никаква разлика) пак си тепе на празен ход


- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Проблеми при студен старт
АКо нямаш компресия,ще имаш корекция на инжектора в цилидъра извън нормите.Тогава ще има грeшка - rough idle controller,не го помня кода.
Пуснете живи данни на дюзите.Не предприемай никакви смени преди резултата от това.
Пуснете живи данни на дюзите.Не предприемай никакви смени преди резултата от това.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- djodji77
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 4.09.2016
- Местоположение: Homburg Германия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530DA E60 2004 218ps
- Мечтае да кара: Dodge Challenger
Re: Проблеми при студен старт
timur_lenk написа:АКо нямаш компресия,ще имаш корекция на инжектора в цилидъра извън нормите.Тогава ще има грeшка - rough idle controller,не го помня кода.
Пуснете живи данни на дюзите.Не предприемай никакви смени преди резултата от това.
Днес измерихме компресията в цилиндрите и беше 25 бара във всички цилиндри
- djodji77
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 4.09.2016
- Местоположение: Homburg Германия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530DA E60 2004 218ps
- Мечтае да кара: Dodge Challenger
Re: Проблеми при студен старт
Колеги вече ми писна от пишман майстори и реших да си закарам колата в сервиз в който правят само бмв мерцедес и ауди, от доста време се каня да я закарам там но понеже знам че не познават парите тея немци и си ме беше страх
Та закарах я там и сега искат да ми махат дпф-а да ми изолират агр-а и да бъзнат нещо софта и казват че ще спре да тресе и ще намали пушенето, пеперудките също ще премахнат. Казват също че след тези операции колата щяла да стане около 265 коня(след бъзването на софта). Тези услуги ще ми струват 1000 евро и за това моля някой по-компетентен да ми каже дали има нещо вярно в това което твърдят от сервиза или отново ще си дам парите на вятъра. Благодаря предварително.

- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблеми при студен старт
djodji77 написа:Колеги вече ми писна от пишман майстори и реших да си закарам колата в сервиз в който правят само бмв мерцедес и ауди, от доста време се каня да я закарам там но понеже знам че не познават парите тея немци и си ме беше страхТа закарах я там и сега искат да ми махат дпф-а да ми изолират агр-а и да бъзнат нещо софта и казват че ще спре да тресе и ще намали пушенето, пеперудките също ще премахнат. Казват също че след тези операции колата щяла да стане около 265 коня(след бъзването на софта). Тези услуги ще ми струват 1000 евро и за това моля някой по-компетентен да ми каже дали има нещо вярно в това което твърдят от сервиза или отново ще си дам парите на вятъра. Благодаря предварително.
Отпуска ела да си видиш родата в България и ще ти я оправят за двойно по-малко тука тази услуга ще струва 700-800 лева. Но не мисля , че е това проблема в софта... реално няма логика все пак си със заводски предполагам...
- djodji77
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 4.09.2016
- Местоположение: Homburg Германия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530DA E60 2004 218ps
- Мечтае да кара: Dodge Challenger
Re: Проблеми при студен старт
CrazyElement написа:djodji77 написа:Колеги вече ми писна от пишман майстори и реших да си закарам колата в сервиз в който правят само бмв мерцедес и ауди, от доста време се каня да я закарам там но понеже знам че не познават парите тея немци и си ме беше страхТа закарах я там и сега искат да ми махат дпф-а да ми изолират агр-а и да бъзнат нещо софта и казват че ще спре да тресе и ще намали пушенето, пеперудките също ще премахнат. Казват също че след тези операции колата щяла да стане около 265 коня(след бъзването на софта). Тези услуги ще ми струват 1000 евро и за това моля някой по-компетентен да ми каже дали има нещо вярно в това което твърдят от сервиза или отново ще си дам парите на вятъра. Благодаря предварително.
Отпуска ела да си видиш родата в България и ще ти я оправят за двойно по-малко тука тази услуга ще струва 700-800 лева. Но не мисля , че е това проблема в софта... реално няма логика все пак си със заводски предполагам...
Страх ме е да тръгна с този проблем да карам 2000км да не остана някъде по пътя, а проблема не е само в софта, казват ми че най големия проблем е дпф-а и агр-а а софта ще го пипат защото нямало как след премахването им да не се бъзне. Незнам поне така ми казват тук...

- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблеми при студен старт
djodji77 написа:CrazyElement написа:djodji77 написа:Колеги вече ми писна от пишман майстори и реших да си закарам колата в сервиз в който правят само бмв мерцедес и ауди, от доста време се каня да я закарам там но понеже знам че не познават парите тея немци и си ме беше страхТа закарах я там и сега искат да ми махат дпф-а да ми изолират агр-а и да бъзнат нещо софта и казват че ще спре да тресе и ще намали пушенето, пеперудките също ще премахнат. Казват също че след тези операции колата щяла да стане около 265 коня(след бъзването на софта). Тези услуги ще ми струват 1000 евро и за това моля някой по-компетентен да ми каже дали има нещо вярно в това което твърдят от сервиза или отново ще си дам парите на вятъра. Благодаря предварително.
Отпуска ела да си видиш родата в България и ще ти я оправят за двойно по-малко тука тази услуга ще струва 700-800 лева. Но не мисля , че е това проблема в софта... реално няма логика все пак си със заводски предполагам...
Страх ме е да тръгна с този проблем да карам 2000км да не остана някъде по пътя, а проблема не е само в софта, казват ми че най големия проблем е дпф-а и агр-а а софта ще го пипат защото нямало как след премахването им да не се бъзне. Незнам поне така ми казват тук...
Не знам колега бих те посъветвал следното , те в Германия са фанатици, накрай ги да подпишете документ в , който заявяват , че ако не се оправи проблема след тези манипулации не си длъжен да плащаш .
Re: Проблеми при студен старт
Колеги възможно ли е според вас този проблем да идва от слабо напрежение на акумолатора?Защото при мене паленето даже в студено не е проблем но на изключен двигател ми светва жълт символ с акумолатор и надпис.че има разряд на напрежението.Даже майстора с компа се учуди как върти стартера.Според мен това би трябвало да дава отражение на всичките машинарийки и компа и в крайна сметка за не добра работа на мотора особенно на ниските обороти.Мисля тези дни да си закупя нов акумолатор но все пак искам и вашето мнение.
- mds1994
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 11.05.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e60 535d
- Мечтае да кара: танк
Re: Проблеми при студен старт
Здравейте,
Колата е 535D LCI. Имам проблем при студен старт откакто застудя. Когато натисна старт бутона, на колата и отнема 2-3 секунди само да завърти и поне 3-4секунди да запали, като през това време се тресе цялата и не винаги успява да запали. Ако успее, оборотите играят сериозно. Смених реле с подгревни свещи и гелов акумулатор, и проблема си остава. Моля за помощ!
Колата е 535D LCI. Имам проблем при студен старт откакто застудя. Когато натисна старт бутона, на колата и отнема 2-3 секунди само да завърти и поне 3-4секунди да запали, като през това време се тресе цялата и не винаги успява да запали. Ако успее, оборотите играят сериозно. Смених реле с подгревни свещи и гелов акумулатор, и проблема си остава. Моля за помощ!
Re: Проблеми при студен старт
Колега ако след това мъчително запалване имаш доста пушек от аспуха според мен е някоя дюза.Но ако пушека е нормален няма да е зле да и замериш компресията.
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани