Проблем след смяна на двата термостата

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от B.Stoimenov » 13 Май 2016, 11:06

Смени и големия. и трябва да се оправи.

Ти май беше с автомат и ти ... ако искаш прегледай в другата тема, виж си маркучите, че може и 3тия да е ...

Ако си ръчка ... значи е от Големия проблема.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 6.10.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: бмв E60 530d
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от xxx500 » 13 Май 2016, 18:54

Току що се прибирам от сервиза.Днес смених пак големия термостат,бях си внушил,че може да съм карък и този от вчера да е дефектен,пак оригинален.Свалих и водния радиатор ,направих го като нов на пароструйката,вътре нямаше никакви утайки,водната помпа е ок(дори без газ върти водата).Даже махнах захранването на жалузите ,за да са постоянно свободни и я пробвах.Горе долу същата работа.Извънгр.-99 до 103 град. ,градско-94 до 98.Имам познати с е60 и никой няма жалузи.В сервиза ми казаха,че може би колата е произведена за по студен климат,после ми показаха някаква информация,където имаше таблица с градусите за температурата на двигателя на 530д и наистина пишеше (до 105 normal mode)Казаха ми да си карам колата без притеснения ,нямало какво друго да направят.При норм. каране извънгр. държи 99 100 ,и аз вече се отказвам да търся ,ще карам така.Нека някой да сподели ако знае нещо по въпроса.Колата е автомат ,комфорт. кожен салон,ниско окачване,уникална е и не искам да се разделям с нея.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 6.10.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: бмв E60 530d
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от xxx500 » 13 Май 2016, 19:05

Просто не разбирам логиката-извънгр.100 ,в града-97.Тук има хора ,дето са мн. в час,нека някой сподели за тази шантава история.Благодаря!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от memorex » 13 Май 2016, 19:55

Да ти кажа от опит тези знаещите се включват при положение че нещото не е било дискутирано вече.Ами те колите станаха 10-15 годешни а все едно и също се коментира.Я кажи сега знаеш ли що е форумно преяждане и как се отразява на колегите. :no: И не съм кисел ами отегчен.Майтап. :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от B.Stoimenov » 13 Май 2016, 20:37

Аз, макар и незнаещ, да попитам, ако на колегата третия термостат е останал затворен, не следва ли колата да държи завишена температура ?
Или ако системата не е прочистена?

Sent from my iPhone using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 6.10.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: бмв E60 530d
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от xxx500 » 13 Май 2016, 21:21

B.Stoimenov написа:Аз, макар и незнаещ, да попитам, ако на колегата третия термостат е останал затворен, не следва ли колата да държи завишена температура ?
Или ако системата не е прочистена?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Питах майстора за такъв трети термостат,той вика ,че по охладителната системе няма такъв,имало в скоростната кутия ,който нямал отношение към проблема.Така каза.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 6.10.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: бмв E60 530d
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от xxx500 » 13 Май 2016, 21:28

memorex написа:Да ти кажа от опит тези знаещите се включват при положение че нещото не е било дискутирано вече.Ами те колите станаха 10-15 годешни а все едно и също се коментира.Я кажи сега знаеш ли що е форумно преяждане и как се отразява на колегите. :no: И не съм кисел ами отегчен.Майтап. :yes:

Ами аз не намерих подобна тема,а именно ,че извънградско държи по висока температура.Затова публикувах нова тема.Това ми е трето БМВ и винаги като съм имал странни проблеми съм ги дискотирал тук и винаги са се отстранявали(особено като станаха шумни дюзите на Е39ката,един колега много ми помогна-датчик разпределит. вал),за което съм много благодарен.Аз също имам много опит и помагам на всеки ,само че с предишния модел.Тази ми е доста неясна :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от adovet » 13 Май 2016, 21:35

При яко ръчкане при мен температурата е стигала до 105 извън градско. Клапите ми се отварят на 102 градуса. Колега не виждам къде ти е проблема

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 869
Регистриран на: 12.12.2014
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 2015
Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от BorislavB » 13 Май 2016, 21:38

Аз като взех моята държеше 60-65 извън и 65-70 градско ясно беше,че е за термостат. Отидох в един магазин по вин ми казаха,че била само с един термостат :dunno:
След смяната държи 92-96 извънградско при нормално каране и най-много съм я виждал 102 по баир. Градско 92-98 в зависимост от трафика. 530d 218к.с. ръчка.

п.п. колега xxx500 недей да пишеш пост след пост,че ще ти направят забележка модераторите :)
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 6.10.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: бмв E60 530d
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от xxx500 » 13 Май 2016, 21:46

nikolae написа:Аз имам сходни проблеми. Сменен е малкия термостат, големия не е (оригиналния стои) и ефекта е следния.
Градско достига 97-98 градуса - перката работи.
Извънградско средно 82-84 градуса. На баирите се качва до ~92, на спускане пада до ~75.

Клапите според мен зимата имат по-голям ефект, защото колата загрява по-бързо.
Някои съветват лятото да бъдат отворени постоянно - по-лесно се охлажда, повече въздух и т.н.

Аз доколкото знам се отварят при достигане на някаква темп. на двигател, скорост, обороти и др.
Всъщност те не се отварят ами един соленоид ако не се лъжа ги държи затворени.
При достигане на горните параметри, той освобождава и насрещната струя ги "отваря".

Все съветва термостатите да се сменят само с оригинални.

@xxx500
Какво стана с температурите ?
Същата работа ,след чистене на радиатора ,махане на захранването на клапите(сега са свободно движещи се).Извънгр. 99 , 103 , В града 94 , 98

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от Taruno » 14 Май 2016, 14:55

Колега често се случва да се отчупят крачетата на големия термостат и да се зацепят някъде и съответно охлаждането страда.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 6.10.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: бмв E60 530d
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от xxx500 » 14 Май 2016, 18:13

Колега,като сменихме големия термостат ,той си беше едно към едно с новия,не липсваше нищо от него.А дори и така да е ,защо извън града държи по висока темп .Днес пробвах, докато паркирам я оставих на място да работи и я форсирах няколко минути -не качи 100 градуса.А извън градско ,настъпвам я за момент и то не много и започва да качва градусите почти моментално.И другото ,което ме притеснява ,например ,ако пътувам 200км и колата държи около 99 до 102 градуса,това означава ,че перката ще е постоянно включена.Това ,нормално ли ще бъде !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от adovet » 14 Май 2016, 19:18

Имаш явно някакъв проблем

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от CrazyElement » 14 Май 2016, 20:02

xxx500 написа:Колега,като сменихме големия термостат ,той си беше едно към едно с новия,не липсваше нищо от него.А дори и така да е ,защо извън града държи по висока темп .Днес пробвах, докато паркирам я оставих на място да работи и я форсирах няколко минути -не качи 100 градуса.А извън градско ,настъпвам я за момент и то не много и започва да качва градусите почти моментално.И другото ,което ме притеснява ,например ,ако пътувам 200км и колата държи около 99 до 102 градуса,това означава ,че перката ще е постоянно включена.Това ,нормално ли ще бъде !


Колега извинявай малко за глупавия въпрос , обаче какъв ти е концентрата на антифриза мерил ли си го като градуси , проверявал ли си го на студен мотор до къде е , принципно има датчик , който мяука ако нямаш течност ама знаеш ли да е изправен?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 6.10.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: бмв E60 530d
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от xxx500 » 14 Май 2016, 21:08

Концентрацията е на около -38 -червен. Всъщност около 50 процента е Хепу ,50процента феби (и двата са червени,и на двата пише ,че са за алуминиеви двигатели ).Така се получи ,защото като трябваше да сменя термостата не исках да слагам този дето се стича по мазните ролки,но в магазина нямаха Феби и взех Хепу-нямат разлика на око).Пък и майстора каза ,че нямя проблем ,щом са с червен цвят и двата.Иначе е разреден с вода от чешмата,то така или иначе не може да се източи абсолютно целия ,много количестжо остава в блока.Мислиш ли ,че това може да е проблема ?

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook