Новак с Е60 - проблеми и въпроси

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Новак с Е60 - проблеми и въпроси

Мнение от CrazyElement » 25 Яну 2016, 22:46

ivgeorgiev написа:
Taruno написа:Явно четенето и диагностиката не са за всеки - колегата ти го е казал вярно не си чел с правилни настройки и нищо не постигаме с темата до момента, отделно за ралика от колеги, които им светва скорости при теб НЕ ПОЗВОЛЯВА смяна на предавки това трябва да се погледне

Да, така е за трети път го пишеш за което ти благодаря взел съм го предвид. В един чуждестранен форум намерих колега със сущия проблем като моя и от написаното разбрах, че трябва да се слени маслото и гарнитури. На моята кола е сменяно миналата година и по сервизна книжка пише, че е за смяна след още 30 000км но явно не са го сменили като хората. Явно моята кола си е за сервиз, но имам проблем с доверието в сервизите... Все ще я закарам някъде възможно най-скоро. Сега ще я кача пак на импа и ще влезна в правилното меню, благодаря за насоките. Да споделя, че одеве я изкарах колата извънградско да загрее и поработи хубаво и после каТо се върнах в София вървеше като луда и не пушеше, но за кратко... Благодаря за мненията колеги!


Аз продължавам , да мисля, че имаш някакъв много гаден софт налят в колата , виж провери това отиди при някой да ти налее сток софт и пробвай , ако не се оправи, смени всички вакуми. Не искам да те обидя , обаче за 20-30 лева ли си? Не всеки може да разбира от всичко отиди при някой форумен сервиз да ти прочетат грешките, има много кадърни такива в София, ако нямаш никакви записани грешки(говорим клапани , дебитомер и т.н) си за вакуми, оригинален софт и пробваш пак, скоростите , сменяй маслото с филтъра и това е. Първо казваш , че "уж" по сервизна книжка ти е сменяно миналата година, а това масло се сменя на 250 000 км и сега ти оставало 30 000 , това значи , че са ти навъртяли на колата 220 000 км , колега силно се съмнявам колата ти да е била обслужвана скоро в БМВ , отиди най-добре утре до Дару кар и ги помоли да ти изкарат сервизната история или поне последните 2 , правят го момчетата даже и пари не искат.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 17.01.2016

Re: Новак с Е60 - проблеми и въпроси

Мнение от ivgeorgiev » 27 Яну 2016, 11:08

CrazyElement написа:
ivgeorgiev написа:
Taruno написа:Явно четенето и диагностиката не са за всеки - колегата ти го е казал вярно не си чел с правилни настройки и нищо не постигаме с темата до момента, отделно за ралика от колеги, които им светва скорости при теб НЕ ПОЗВОЛЯВА смяна на предавки това трябва да се погледне

Да, така е за трети път го пишеш за което ти благодаря взел съм го предвид. В един чуждестранен форум намерих колега със сущия проблем като моя и от написаното разбрах, че трябва да се слени маслото и гарнитури. На моята кола е сменяно миналата година и по сервизна книжка пише, че е за смяна след още 30 000км но явно не са го сменили като хората. Явно моята кола си е за сервиз, но имам проблем с доверието в сервизите... Все ще я закарам някъде възможно най-скоро. Сега ще я кача пак на импа и ще влезна в правилното меню, благодаря за насоките. Да споделя, че одеве я изкарах колата извънградско да загрее и поработи хубаво и после каТо се върнах в София вървеше като луда и не пушеше, но за кратко... Благодаря за мненията колеги!


Аз продължавам , да мисля, че имаш някакъв много гаден софт налят в колата , виж провери това отиди при някой да ти налее сток софт и пробвай , ако не се оправи, смени всички вакуми. Не искам да те обидя , обаче за 20-30 лева ли си? Не всеки може да разбира от всичко отиди при някой форумен сервиз да ти прочетат грешките, има много кадърни такива в София, ако нямаш никакви записани грешки(говорим клапани , дебитомер и т.н) си за вакуми, оригинален софт и пробваш пак, скоростите , сменяй маслото с филтъра и това е. Първо казваш , че "уж" по сервизна книжка ти е сменяно миналата година, а това масло се сменя на 250 000 км и сега ти оставало 30 000 , това значи , че са ти навъртяли на колата 220 000 км , колега силно се съмнявам колата ти да е била обслужвана скоро в БМВ , отиди най-добре утре до Дару кар и ги помоли да ти изкарат сервизната история или поне последните 2 , правят го момчетата даже и пари не искат.

Маслото на скоростите ми е сменяно на 271 400 и пише следваща смяна 311 400км не съм го написал правилно.

Пиша по темата евентуално някой ако има същите проблеми да знае от какво са. Снощи я закарах в сервиз и на първо четене излезе:

Двигател:
DPF, ЕГР клапа и exhaust backpressure sensor. Довечера ще я закарам на момчетата да я почват пък ще видим до къде ще я докарам.

За скоростите по-рано публикувах грешките, но за сега нямам новини, след като оправят проблемите по двигателя ще я вдигнат да видят дали тече масло от скоростите и какво е положението при тях, ако се наложи ще го сменя пак въпреки, че е скоро сменявано.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Новак с Е60 - проблеми и въпроси

Мнение от Taruno » 27 Яну 2016, 16:26

ivgeorgiev написа:Маслото на скоростите ми е сменяно на 271 400 и пише следваща смяна 311 400км не съм го написал правилно.


Къде пише такова нещо ?!?!?!!? Няма интервал, който да се следи и мслото на скоростите ZF препоръчват да се сменя на 100 хил км това са 40 хил, което казваш, да не би да са ти сложили някакъв алтернативен боклук вместо оригиналното масло ZF ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Re: Новак с Е60 - проблеми и въпроси

Мнение от B.Stoimenov » 27 Яну 2016, 17:14

след тези грешки ... както колегата горе е писал ..има вероятност наистина софтуера да е омазан.
Допускам, че ДПФа и ЕГР са ти изолирани, но не и софтуерно ... тоест ...нещо е правено по тази кола, но определено некадърно.
За скоростите, чувал съм за доста хора, които при смяната на маслото, не сменят буксата примерно, и те прокапва след това. А и самата тя се поставя доста трудно ако не е свалена кутията, тоест ... може и от там да ти тръгва проблема.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Новак с Е60 - проблеми и въпроси

Мнение от CrazyElement » 29 Яну 2016, 0:47

B.Stoimenov написа:след тези грешки ... както колегата горе е писал ..има вероятност наистина софтуера да е омазан.
Допускам, че ДПФа и ЕГР са ти изолирани, но не и софтуерно ... тоест ...нещо е правено по тази кола, но определено некадърно.
За скоростите, чувал съм за доста хора, които при смяната на маслото, не сменят буксата примерно, и те прокапва след това. А и самата тя се поставя доста трудно ако не е свалена кутията, тоест ... може и от там да ти тръгва проблема.


Е това е , мене като ми омазаха колата в една чип тунинг фирма , точно така ЕГР грешка (increase emissions) ДПФ не го хващаше като грешка ама като него пушеше много като спра на светофар , защото колата мята нафта да чисти ДПФ , а то ДПФ няма ... и става точно едно мазало. Аз му казах да провери кога почва да пуши , като трябва да почне като загрее добре колата да раздаде там 5-10 мин. жобки и ако почне да къди е ясно 100% омазан СОФТ , да сменя софта и тогава да покара няколко дни да види как е.. и после да почва да сменя.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 17.01.2016

Re: Новак с Е60 - проблеми и въпроси

Мнение от ivgeorgiev » 01 Фев 2016, 9:55

Проблема с пушенето и невървенето се оказа DPF, беше се разпаднал. Извадих парчетата и го изчистих с обезмаслител и водоструйка на автомивката.
Почистих и ЕГР и за сега колата върви нормално. Смених и всички филтри и маслото на двигателя.
А проблема със скоростите е в клапан на четвърта скорост и ще го правя някой ден.
Консумацията още не съм я решил

Пиша всичко това евентуално някой ден ако някой срещне същите проблеми да получи насоки :)

Странното при мен е, че след като DPF беше запушен на 100% защото се беше разпаднал и парчетата бяха запушили всичко, а колата не изкарваше грешка и не влизаше в авариен режим. Дали е възможно това без да е наливан друг софтуер?

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 1.07.2010
Местоположение: Сардения italy
Пол: Мъж
Кара: Е61 530д 2004 год.
Мечтае да кара: BMW

Re: Новак с Е60 - проблеми и въпроси

Мнение от melvin79 » 18 Апр 2016, 15:34

20160418_145045.jpg
Здравейте,както и колегата и аз съм нова с Е61,та имам питане ако някой знае да ми помогне,искам да знам какво става в 5-ти цилиндър.Благодаря предварително.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA
Мечтае да кара: на nordschleife

Re: Новак с Е60 - проблеми и въпроси

Мнение от Trixster » 18 Апр 2016, 18:03

melvin79 написа:
20160418_145045.jpg
Здравейте,както и колегата и аз съм нова с Е61,та имам питане ако някой знае да ми помогне,искам да знам какво става в 5-ти цилиндър.Благодаря предварително.



Дюзата на 5-ти цилиндър отива на някой друг цилиндър за проба и ако е от нея отива на лекар, сменява се с нова или както прецениш да действаш. Погледни тази тема:
viewtopic.php?f=116&t=288904
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Новак с Е60 - проблеми и въпроси

Мнение от nikolae » 20 Апр 2016, 8:07

melvin79 написа:
20160418_145045.jpg
Здравейте,както и колегата и аз съм нова с Е61,та имам питане ако някой знае да ми помогне,искам да знам какво става в 5-ти цилиндър.Благодаря предварително.


Ако искаш пробвай първо с добавки към нафтата, но според всички дюзи са ти зле.
Както на повечето дизели. Това, което гледаш през инпа е работа на дюзата в цилиндъра.
Тук оказват влияние дебитомер, ламбда сонда, компресия на цилиндър, дюза и т.н.

Според мен задължително трябва да свалиш дюзите, да ги прегледаш на стенд.
Може и с корекция на дюзата да минеш, за да влезе в норма.
Ако правиш пълно рециклиране прави и на шесте. Иначе не го прави.
И погледни темата за дюзите :-)

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 1.07.2010
Местоположение: Сардения italy
Пол: Мъж
Кара: Е61 530д 2004 год.
Мечтае да кара: BMW

Re: Новак с Е60 - проблеми и въпроси

Мнение от melvin79 » 28 Апр 2016, 20:15

Благодаря за съветите, този тест беше на студен двигател,ако има значение :D .Видях че много колеги са използвали Pro Tec Common Rail diesel System Clean & Protect 375мл ,само не разбрах дали върши някаква работа :confused: :confused:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Новак с Е60 - проблеми и въпроси

Мнение от CrazyElement » 02 Май 2016, 14:36

melvin79 написа:Благодаря за съветите, този тест беше на студен двигател,ако има значение :D .Видях че много колеги са използвали Pro Tec Common Rail diesel System Clean & Protect 375мл ,само не разбрах дали върши някаква работа :confused: :confused:


Никаква пълни митове са тези добавки , най-добре сваляй и стенд , по 20 лева средно на дюза 120 за проверката и там за труда за свалянето колкото се договориш , ама това е най-добре.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 2.05.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 535D

Re: Новак с Е60 - проблеми и въпроси

Мнение от Й. Маринов » 02 Май 2016, 19:07

Здравейте, колеги, и аз като новак, изобщо с марката BMW, от скоро притежавам Е60 535 Д и имам следния проблем с колата: не ми включва перката, когато включа климатроника и когато колата загрее. Пробвах с 4 други перки - разлика няма! Дайте някакви препоръки или качествен сервиз с диагностика и евентуално решаване на проблема! Благодаря предварително!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Новак с Е60 - проблеми и въпроси

Мнение от CrazyElement » 02 Май 2016, 23:58

Й. Маринов написа:Здравейте, колеги, и аз като новак, изобщо с марката BMW, от скоро притежавам Е60 535 Д и имам следния проблем с колата: не ми включва перката, когато включа климатроника и когато колата загрее. Пробвах с 4 други перки - разлика няма! Дайте някакви препоръки или качествен сервиз с диагностика и евентуално решаване на проблема! Благодаря предварително!


Проверявал ли си температурата от скритото меню(ако не знаеш какво е това напиши hidden menu e60 в гугъл), аз лично не съм усетил моята да пуща перка освен може би в най-големите жеги, ако реално не ти пуща перка най-вероятно не е проблема в перката а в някое реле , бушон , датчик , намери някой читав електричар и ще го оправи :). Но все пак провери си градусите от скритото меню един колега беше казал , че колите ни пускали перки на 98 градуса.. ако реално не стигаш тази температура....( не знам дали като пуснеш климатика , трябва да се пусни и перката , както е при другите коли).

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook