Новак с Е60 - проблеми и въпроси
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Новак с Е60 - проблеми и въпроси
ivgeorgiev написа:Taruno написа:Явно четенето и диагностиката не са за всеки - колегата ти го е казал вярно не си чел с правилни настройки и нищо не постигаме с темата до момента, отделно за ралика от колеги, които им светва скорости при теб НЕ ПОЗВОЛЯВА смяна на предавки това трябва да се погледне
Да, така е за трети път го пишеш за което ти благодаря взел съм го предвид. В един чуждестранен форум намерих колега със сущия проблем като моя и от написаното разбрах, че трябва да се слени маслото и гарнитури. На моята кола е сменяно миналата година и по сервизна книжка пише, че е за смяна след още 30 000км но явно не са го сменили като хората. Явно моята кола си е за сервиз, но имам проблем с доверието в сервизите... Все ще я закарам някъде възможно най-скоро. Сега ще я кача пак на импа и ще влезна в правилното меню, благодаря за насоките. Да споделя, че одеве я изкарах колата извънградско да загрее и поработи хубаво и после каТо се върнах в София вървеше като луда и не пушеше, но за кратко... Благодаря за мненията колеги!
Аз продължавам , да мисля, че имаш някакъв много гаден софт налят в колата , виж провери това отиди при някой да ти налее сток софт и пробвай , ако не се оправи, смени всички вакуми. Не искам да те обидя , обаче за 20-30 лева ли си? Не всеки може да разбира от всичко отиди при някой форумен сервиз да ти прочетат грешките, има много кадърни такива в София, ако нямаш никакви записани грешки(говорим клапани , дебитомер и т.н) си за вакуми, оригинален софт и пробваш пак, скоростите , сменяй маслото с филтъра и това е. Първо казваш , че "уж" по сервизна книжка ти е сменяно миналата година, а това масло се сменя на 250 000 км и сега ти оставало 30 000 , това значи , че са ти навъртяли на колата 220 000 км , колега силно се съмнявам колата ти да е била обслужвана скоро в БМВ , отиди най-добре утре до Дару кар и ги помоли да ти изкарат сервизната история или поне последните 2 , правят го момчетата даже и пари не искат.
- ivgeorgiev
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 17.01.2016
Re: Новак с Е60 - проблеми и въпроси
CrazyElement написа:ivgeorgiev написа:Taruno написа:Явно четенето и диагностиката не са за всеки - колегата ти го е казал вярно не си чел с правилни настройки и нищо не постигаме с темата до момента, отделно за ралика от колеги, които им светва скорости при теб НЕ ПОЗВОЛЯВА смяна на предавки това трябва да се погледне
Да, така е за трети път го пишеш за което ти благодаря взел съм го предвид. В един чуждестранен форум намерих колега със сущия проблем като моя и от написаното разбрах, че трябва да се слени маслото и гарнитури. На моята кола е сменяно миналата година и по сервизна книжка пише, че е за смяна след още 30 000км но явно не са го сменили като хората. Явно моята кола си е за сервиз, но имам проблем с доверието в сервизите... Все ще я закарам някъде възможно най-скоро. Сега ще я кача пак на импа и ще влезна в правилното меню, благодаря за насоките. Да споделя, че одеве я изкарах колата извънградско да загрее и поработи хубаво и после каТо се върнах в София вървеше като луда и не пушеше, но за кратко... Благодаря за мненията колеги!
Аз продължавам , да мисля, че имаш някакъв много гаден софт налят в колата , виж провери това отиди при някой да ти налее сток софт и пробвай , ако не се оправи, смени всички вакуми. Не искам да те обидя , обаче за 20-30 лева ли си? Не всеки може да разбира от всичко отиди при някой форумен сервиз да ти прочетат грешките, има много кадърни такива в София, ако нямаш никакви записани грешки(говорим клапани , дебитомер и т.н) си за вакуми, оригинален софт и пробваш пак, скоростите , сменяй маслото с филтъра и това е. Първо казваш , че "уж" по сервизна книжка ти е сменяно миналата година, а това масло се сменя на 250 000 км и сега ти оставало 30 000 , това значи , че са ти навъртяли на колата 220 000 км , колега силно се съмнявам колата ти да е била обслужвана скоро в БМВ , отиди най-добре утре до Дару кар и ги помоли да ти изкарат сервизната история или поне последните 2 , правят го момчетата даже и пари не искат.
Маслото на скоростите ми е сменяно на 271 400 и пише следваща смяна 311 400км не съм го написал правилно.
Пиша по темата евентуално някой ако има същите проблеми да знае от какво са. Снощи я закарах в сервиз и на първо четене излезе:
Двигател:
DPF, ЕГР клапа и exhaust backpressure sensor. Довечера ще я закарам на момчетата да я почват пък ще видим до къде ще я докарам.
За скоростите по-рано публикувах грешките, но за сега нямам новини, след като оправят проблемите по двигателя ще я вдигнат да видят дали тече масло от скоростите и какво е положението при тях, ако се наложи ще го сменя пак въпреки, че е скоро сменявано.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Новак с Е60 - проблеми и въпроси
ivgeorgiev написа:Маслото на скоростите ми е сменяно на 271 400 и пише следваща смяна 311 400км не съм го написал правилно.
Къде пише такова нещо ?!?!?!!? Няма интервал, който да се следи и мслото на скоростите ZF препоръчват да се сменя на 100 хил км това са 40 хил, което казваш, да не би да са ти сложили някакъв алтернативен боклук вместо оригиналното масло ZF ?
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Новак с Е60 - проблеми и въпроси
след тези грешки ... както колегата горе е писал ..има вероятност наистина софтуера да е омазан.
Допускам, че ДПФа и ЕГР са ти изолирани, но не и софтуерно ... тоест ...нещо е правено по тази кола, но определено некадърно.
За скоростите, чувал съм за доста хора, които при смяната на маслото, не сменят буксата примерно, и те прокапва след това. А и самата тя се поставя доста трудно ако не е свалена кутията, тоест ... може и от там да ти тръгва проблема.
Допускам, че ДПФа и ЕГР са ти изолирани, но не и софтуерно ... тоест ...нещо е правено по тази кола, но определено некадърно.
За скоростите, чувал съм за доста хора, които при смяната на маслото, не сменят буксата примерно, и те прокапва след това. А и самата тя се поставя доста трудно ако не е свалена кутията, тоест ... може и от там да ти тръгва проблема.
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Новак с Е60 - проблеми и въпроси
B.Stoimenov написа:след тези грешки ... както колегата горе е писал ..има вероятност наистина софтуера да е омазан.
Допускам, че ДПФа и ЕГР са ти изолирани, но не и софтуерно ... тоест ...нещо е правено по тази кола, но определено некадърно.
За скоростите, чувал съм за доста хора, които при смяната на маслото, не сменят буксата примерно, и те прокапва след това. А и самата тя се поставя доста трудно ако не е свалена кутията, тоест ... може и от там да ти тръгва проблема.
Е това е , мене като ми омазаха колата в една чип тунинг фирма , точно така ЕГР грешка (increase emissions) ДПФ не го хващаше като грешка ама като него пушеше много като спра на светофар , защото колата мята нафта да чисти ДПФ , а то ДПФ няма ... и става точно едно мазало. Аз му казах да провери кога почва да пуши , като трябва да почне като загрее добре колата да раздаде там 5-10 мин. жобки и ако почне да къди е ясно 100% омазан СОФТ , да сменя софта и тогава да покара няколко дни да види как е.. и после да почва да сменя.
- ivgeorgiev
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 17.01.2016
Re: Новак с Е60 - проблеми и въпроси
Проблема с пушенето и невървенето се оказа DPF, беше се разпаднал. Извадих парчетата и го изчистих с обезмаслител и водоструйка на автомивката.
Почистих и ЕГР и за сега колата върви нормално. Смених и всички филтри и маслото на двигателя.
А проблема със скоростите е в клапан на четвърта скорост и ще го правя някой ден.
Консумацията още не съм я решил
Пиша всичко това евентуално някой ден ако някой срещне същите проблеми да получи насоки
Странното при мен е, че след като DPF беше запушен на 100% защото се беше разпаднал и парчетата бяха запушили всичко, а колата не изкарваше грешка и не влизаше в авариен режим. Дали е възможно това без да е наливан друг софтуер?
Почистих и ЕГР и за сега колата върви нормално. Смених и всички филтри и маслото на двигателя.
А проблема със скоростите е в клапан на четвърта скорост и ще го правя някой ден.
Консумацията още не съм я решил
Пиша всичко това евентуално някой ден ако някой срещне същите проблеми да получи насоки

Странното при мен е, че след като DPF беше запушен на 100% защото се беше разпаднал и парчетата бяха запушили всичко, а колата не изкарваше грешка и не влизаше в авариен режим. Дали е възможно това без да е наливан друг софтуер?
- melvin79
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 1.07.2010
- Местоположение: Сардения italy
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530д 2004 год.
- Мечтае да кара: BMW
Re: Новак с Е60 - проблеми и въпроси
Здравейте,както и колегата и аз съм нова с Е61,та имам питане ако някой знае да ми помогне,искам да знам какво става в 5-ти цилиндър.Благодаря предварително.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Новак с Е60 - проблеми и въпроси
melvin79 написа:Здравейте,както и колегата и аз съм нова с Е61,та имам питане ако някой знае да ми помогне,искам да знам какво става в 5-ти цилиндър.Благодаря предварително.
Дюзата на 5-ти цилиндър отива на някой друг цилиндър за проба и ако е от нея отива на лекар, сменява се с нова или както прецениш да действаш. Погледни тази тема:
viewtopic.php?f=116&t=288904
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
Re: Новак с Е60 - проблеми и въпроси
melvin79 написа:Здравейте,както и колегата и аз съм нова с Е61,та имам питане ако някой знае да ми помогне,искам да знам какво става в 5-ти цилиндър.Благодаря предварително.
Ако искаш пробвай първо с добавки към нафтата, но според всички дюзи са ти зле.
Както на повечето дизели. Това, което гледаш през инпа е работа на дюзата в цилиндъра.
Тук оказват влияние дебитомер, ламбда сонда, компресия на цилиндър, дюза и т.н.
Според мен задължително трябва да свалиш дюзите, да ги прегледаш на стенд.
Може и с корекция на дюзата да минеш, за да влезе в норма.
Ако правиш пълно рециклиране прави и на шесте. Иначе не го прави.
И погледни темата за дюзите :-)
- melvin79
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 1.07.2010
- Местоположение: Сардения italy
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530д 2004 год.
- Мечтае да кара: BMW
Re: Новак с Е60 - проблеми и въпроси
Благодаря за съветите, този тест беше на студен двигател,ако има значение
.Видях че много колеги са използвали Pro Tec Common Rail diesel System Clean & Protect 375мл ,само не разбрах дали върши някаква работа




- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Новак с Е60 - проблеми и въпроси
melvin79 написа:Благодаря за съветите, този тест беше на студен двигател,ако има значение.Видях че много колеги са използвали Pro Tec Common Rail diesel System Clean & Protect 375мл ,само не разбрах дали върши някаква работа
![]()
Никаква пълни митове са тези добавки , най-добре сваляй и стенд , по 20 лева средно на дюза 120 за проверката и там за труда за свалянето колкото се договориш , ама това е най-добре.
- Й. Маринов
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 2.05.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 535D
Re: Новак с Е60 - проблеми и въпроси
Здравейте, колеги, и аз като новак, изобщо с марката BMW, от скоро притежавам Е60 535 Д и имам следния проблем с колата: не ми включва перката, когато включа климатроника и когато колата загрее. Пробвах с 4 други перки - разлика няма! Дайте някакви препоръки или качествен сервиз с диагностика и евентуално решаване на проблема! Благодаря предварително!
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Новак с Е60 - проблеми и въпроси
Й. Маринов написа:Здравейте, колеги, и аз като новак, изобщо с марката BMW, от скоро притежавам Е60 535 Д и имам следния проблем с колата: не ми включва перката, когато включа климатроника и когато колата загрее. Пробвах с 4 други перки - разлика няма! Дайте някакви препоръки или качествен сервиз с диагностика и евентуално решаване на проблема! Благодаря предварително!
Проверявал ли си температурата от скритото меню(ако не знаеш какво е това напиши hidden menu e60 в гугъл), аз лично не съм усетил моята да пуща перка освен може би в най-големите жеги, ако реално не ти пуща перка най-вероятно не е проблема в перката а в някое реле , бушон , датчик , намери някой читав електричар и ще го оправи

28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани