Студен двигател - без мощност E61 530D
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
63 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- RIDDICK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: Студен двигател - без мощност E61 530D
Имах същия проблем колега дори моят актуатор издаваше звук след като загася колата...,леко сцепен маркуч на кулера които влиза в егр клапана...,провери си маркучите
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
- blackyhn
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 1.04.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D 218hp
- Мечтае да кара: Параход
Re: Студен двигател - без мощност E61 530D
Ще откача дебитомера и ще видя дали има някаква промяна в мощността. МАП сензора ... не знам дори какво е и как изглежда но ще прочета и за него. ОСвен тези дни да я оставя на майстора да я покара малко, че трудно се хваща проблема. Но ако я кара 1-2 дни 100% ще му направи впечатление и на него ...
А за маркучите - проверих ги. Уж всичко е наред. Ще ги прегледам пак!
Може ли този проблем да е резултат от кофти ремап? За съжаление се качих на колата след ремап-а и не знам как е била преди това
А за маркучите - проверих ги. Уж всичко е наред. Ще ги прегледам пак!
Може ли този проблем да е резултат от кофти ремап? За съжаление се качих на колата след ремап-а и не знам как е била преди това

- RIDDICK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: Студен двигател - без мощност E61 530D
Моят маркуч беше леко цепнат от вътрешната страна на коляното което влиза в егр-а,всеки месец го свалях за почистване и не го бях забелязал докато не се разцепи хубаво и взе да къди отзад...
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
- blackyhn
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 1.04.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D 218hp
- Мечтае да кара: Параход
Re: Студен двигател - без мощност E61 530D
По същия начин ли се държеше? След като гасеше и палеше пак оправяше ли се ?
Re: Студен двигател - без мощност E61 530D
Щом е баран софта може да са я осрали,върни си оригиналният софт
- RIDDICK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: Студен двигател - без мощност E61 530D
Същото като при теб,гасиш палиш и се оправя но идваше момент в който това не помагаше
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Re: Студен двигател - без мощност E61 530D
Или са омазали нещо с мапа ,или губи вакум тая кола ,от цепнати маркучи да губи налягането ще се виждат (дупки ,цепки) сваляш и гледаш .
А за вакумите трябва да се свали колектора .
Виж и този с оплетката дали не е сцепен .
А за вакумите трябва да се свали колектора .
Виж и този с оплетката дали не е сцепен .
- blackyhn
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 1.04.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D 218hp
- Мечтае да кара: Параход
Re: Студен двигател - без мощност E61 530D
Май наистина някоя дупка или цепка съм пропуснал защото като затапих ЕГР клапана нещата малко се пооправиха. Но проблема още си го има. Ще намеря време тези дни пак да проверя маркучите и пак ще пиша.
Благодаря, колеги!
Благодаря, колеги!
- RIDDICK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: Студен двигател - без мощност E61 530D
Моят проблем беше от този маркуч по скоро от горното коляно към егра,точно на прегъвката беше спукан но стана ясно след година
))
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Студен двигател - без мощност E61 530D
blackyhn написа:Май наистина някоя дупка или цепка съм пропуснал защото като затапих ЕГР клапана нещата малко се пооправиха. Но проблема още си го има. Ще намеря време тези дни пак да проверя маркучите и пак ще пиша.
Благодаря, колеги!
При мен като беше спукан този маркуч над 2000 оборота се едно имах прахосмукачка под капака
RIDDICK написа:Моят проблем беше от този маркуч по скоро от горното коляно към егра,точно на прегъвката беше спукан но стана ясно след година))
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
- blackyhn
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 1.04.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D 218hp
- Мечтае да кара: Параход
Re: Студен двигател - без мощност E61 530D
Aми, пичове ... ИЗНЕНАДА!!!
Оказа се алтернатора.
По-тозно се оказа, че алтернатора презарежда. Когато е студена колата се стига и до 19V !!!!
Та оправи ми майстора ( господ здраве да му дава) алтернатора и всичко заспа.
Не очаквах такъв да е проблема но ето на!
Явно някоя защита се е включвала и затова е било това странно поведение.
Лампата за акумулатор ми светна 1-2 пъти ама после гаснеше и не и обърнах внимание.

Оказа се алтернатора.
По-тозно се оказа, че алтернатора презарежда. Когато е студена колата се стига и до 19V !!!!
Та оправи ми майстора ( господ здраве да му дава) алтернатора и всичко заспа.

Не очаквах такъв да е проблема но ето на!
Явно някоя защита се е включвала и затова е било това странно поведение.
Лампата за акумулатор ми светна 1-2 пъти ама после гаснеше и не и обърнах внимание.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Студен двигател - без мощност E61 530D
blackyhn написа:Aми, пичове ... ИЗНЕНАДА!!!![]()
Оказа се алтернатора.
По-тозно се оказа, че алтернатора презарежда. Когато е студена колата се стига и до 19V !!!!
Та оправи ми майстора ( господ здраве да му дава) алтернатора и всичко заспа.![]()
Не очаквах такъв да е проблема но ето на!
Явно някоя защита се е включвала и затова е било това странно поведение.
Лампата за акумулатор ми светна 1-2 пъти ама после гаснеше и не и обърнах внимание.
хубаво че не си поизпържил модулите

Re: Студен двигател - без мощност E61 530D
blackyhn написа:Aми, пичове ... ИЗНЕНАДА!!!![]()
Оказа се алтернатора.
По-тозно се оказа, че алтернатора презарежда. Когато е студена колата се стига и до 19V !!!!
Та оправи ми майстора ( господ здраве да му дава) алтернатора и всичко заспа.![]()
Не очаквах такъв да е проблема но ето на!
Явно някоя защита се е включвала и затова е било това странно поведение.
Лампата за акумулатор ми светна 1-2 пъти ама после гаснеше и не и обърнах внимание.
Добре, че си попаднал на свестен майстор и е разбрал проблема.
- blackyhn
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 1.04.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D 218hp
- Мечтае да кара: Параход
Re: Студен двигател - без мощност E61 530D





Пак го направи! Не е било от алтернатора.
Сагата продължава ...



- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Студен двигател - без мощност E61 530D
А бе знаех си аз ама викам аре да не се обаждам - няма как от тоци да нямаш мощност
63 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани