Проблем
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем
netmurder написа:nikiseriogev написа:Здравеите отново,
ходих при един Майстор във Варна и той направи пълна диагностика на колата и ме увери че единственият и проблем е ДПФа. Оставих колата при него за един ден и вечерта отидох да си я взема, обаче като се качих да я пробвам не намерих почти никаква разлика във вървенето та питането ми е дали е нормално или трябва да се усеща повече. Виждам че сега Турбото се включва малко по рано към 1800 оборота а преди това беше към 2100/2300 оборота. Името и мястото на Майстора за сега няма да ги казвам но ако мислите че не ме е изработил (парите не бяха малко кито заплатих за услугата) ще ги споделя.
Чакам отзиви. Хубав ден .
Би трябвало да усетиш сериозна разлика без запушения ДПФ !!!
Чак па сериозна. При мене когато беше запушен дпфа ускоряваше до към 220-230 и до там. За да разбереш дали е правил въпросният майстор нещо по дпфа просто си погледни ауспуха от зад - ако е черен значи е махнат дпфа. Идеята е да е направено качествено и да не ти включва регенерация.
- nikiseriogev
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 15.06.2015
- Местоположение: UK
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 40D
Re: Проблем
Здравеите колеги, по рано казах че ще кажа името на ''майстора'' който ми взе 300лв.за почистване на ДПФа на моята Е60 . Намира се във Варна Чаталджа, казва се ЯСЕР мога да кажа че нищо не е правено по колата.Когато отидох при него първият път преди ''почистването'' той ми разправяше че е много работа,трябва време и така на татък(ФИШЕЦИ),трябвало да се сваля ДПФа и още какво ли не само и само да вземе парите. Сега след като я взех не намерих голяма разлика във вървенето но той ме увери че всичко е наред, показа ми на компа налягането на газовете преминаващи през ДПФа стоиностите са 17,9HPa/20,9HPa, това било много малко 2 бара налягане.Още нещо което ме кара да си мисля че нищо не е правено по колата е че когато реших да сменя маслото и вдихнахме колата на крик видях че ДПФа дори не е свалян болта на ауспуха е толкова ръждясал че ако трябва да се свали трябва да се срежи за да се свали. Тогава въпросният майстор каза че са чистели ДПФа със специална машина без да се сваля?????? дали е е възможно какво ще кажете??????? Той по принцип се знимавал със аларми на автомобили. В общи линий колата си е все така но явно във Врана няма да мога да я оправя ще видя какво ще направя във Англия като се прибера, това е моят коментар вие решете дали е добър или е поредният сладкодумец.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем
По принцип може да се чисти без да се сваля, но идеята е кога го държи това налягане -на празен ход или натоварена. Нормално е да вдига налягане при макс. Натоварване до към 200
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани