530д проблем топъл старт

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 7.12.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е60 530 d
Мечтае да кара: E60 535d
Детайли за колата: M optic + chip

Re: 530д проблем топъл старт

Мнение от dragonfly74 » 20 Ное 2015, 9:58

Колеги и при мен проблема с топлия старт се оказа от дюзите и по точно от клапаните за излишното гориво. Две от дюзите се оказаха с параметри над допустимото особено едната :). За тези които се интересуват цената за стендоване е 20лв на дюза. За ремонта на двете дюзи, който включва смяна на клапана с нов и стендоване,цената за едната е 270 лв. на дюза. Поговорихме си с човека,който извърши ремонта и той е на мнение,че с нашите горива и филтрите които се предлагат в БГ е неизбежно да се получат повреди по дюзите в един момент. Самите клапани представляват съчма и полусферично легло. Дефектите са толкова малки, че се гледат с микроскоп, не се виждат с просто око, не подлежат на ремонт ,така че се сменя клапана с нов. Ако и разпръсквача е дефектирал са още 140 лв. на дюза.
Извода е, ако не ви пали на топъл двигател, направете диагностика за да видите в реално време налягането на рейла и ако не ви покаже грешки освен ниско налягане на рейла по време на старт, можете да сте почти сигурни, че проблема е в най-прецизния възел от цялата горивна система- дюзите било то една или няколко. За да сте абсолютно сигурни кой възел е проблемния, дефектацията на горивната система е доста трудоемка. Свързана е с доста специализирани измервания на налягане и дебит на помпа ниско налягане, налягане преди и след филтъра, температура на горивото и дебит преди помпата високо налягане, дефектация на самата помпа високо налягане (сваляне и стендоване), замер на излишното гориво на дюзите (на място със специално приспособление), датчик колянов вал и разпределителен вал,регулатор на налягане на рейла,датчик за налягане на рейла и т.н.Всички измервания трябва да се правят с контролни външни за двигателя датчици за да се избегнат грешки и дефекти от самите датчици на двигателя, които могат да ви заблудят.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 13.09.2009
Местоположение: Поморие/Несебър
Кара: BMW e60 530d

Re: 530д проблем топъл старт

Мнение от off_line » 21 Ное 2015, 11:23

Колеги, писах в подфорума за е39 но темата там е стара и никой не и е обърнал внимание а гледам че дискутирате от скоро за това, та да задам въпроса и тук: мой приятел с е39 само че 528i 'страда' от същия проблем който е обсъждан тук: спира колата за 5минути върти ключа - пали, остава я за полови час, качва се и не ще!? Трябва да постои повече от час за да изстине и чак тогава може да я запали! Някакви предложения? И за бензиновите мотори ли важи същото като при дизеловите: датчика на разпределителния вал или дюзи, които са споменати като вероятни причинители на въпросното 'неудобство'?
..живота е прекалено кратък за грозни жени и бавни коли..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: 530д проблем топъл старт

Мнение от netmurder » 21 Ное 2015, 11:43

off_line написа:Колеги, писах в подфорума за е39 но темата там е стара и никой не и е обърнал внимание а гледам че дискутирате от скоро за това, та да задам въпроса и тук: мой приятел с е39 само че 528i 'страда' от същия проблем който е обсъждан тук: спира колата за 5минути върти ключа - пали, остава я за полови час, качва се и не ще!? Трябва да постои повече от час за да изстине и чак тогава може да я запали! Някакви предложения? И за бензиновите мотори ли важи същото като при дизеловите: датчика на разпределителния вал или дюзи, които са споменати като вероятни причинители на въпросното 'неудобство'?

Едва ли ще е дюзи при бензиновата, но нека да провери датчиците...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 13.09.2009
Местоположение: Поморие/Несебър
Кара: BMW e60 530d

Re: 530д проблем топъл старт

Мнение от off_line » 22 Ное 2015, 10:49

netmurder написа:Едва ли ще е дюзи при бензиновата, но нека да провери датчиците...


И ние това си мислим, но да ще почнем от датчиците. Мерси
..живота е прекалено кратък за грозни жени и бавни коли..

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 26.05.2005
Местоположение: Слънчака
Пол: Мъж
Кара: E91 330XD
Мечтае да кара: 280hp

Re: 530д проблем топъл старт

Мнение от naz » 22 Ное 2015, 20:48

off_line написа:Колеги, писах в подфорума за е39 но темата там е стара и никой не и е обърнал внимание а гледам че дискутирате от скоро за това, та да задам въпроса и тук: мой приятел с е39 само че 528i 'страда' от същия проблем който е обсъждан тук: спира колата за 5минути върти ключа - пали, остава я за полови час, качва се и не ще!? Трябва да постои повече от час за да изстине и чак тогава може да я запали! Някакви предложения? И за бензиновите мотори ли важи същото като при дизеловите: датчика на разпределителния вал или дюзи, които са споменати като вероятни причинители на въпросното 'неудобство'?

Имах същия проблем - смени датчика на коляновия вал и няма да гасне вече

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 13.09.2009
Местоположение: Поморие/Несебър
Кара: BMW e60 530d

Re: 530д проблем топъл старт

Мнение от off_line » 23 Ное 2015, 10:43

naz написа:Имах същия проблем - смени датчика на коляновия вал и няма да гасне вече


Мерси колега! :yes:
Ще предам на моя познат и като го сменим ще пиша дали всичко е минало както трябва!
..живота е прекалено кратък за грозни жени и бавни коли..

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook