Малко помощ за 530d Е60 '04
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- RIDDICK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: Малко помощ за 530d Е60 '04
Аз имах в предвид без да се сваля как да се разбере
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Малко помощ за 530d Е60 '04
Ако имаш проблем с демпферната шайба ще го чуеш. При форсиране на двигателя при обороти над 2000 до 2500 много ясно и отчетливо се чува метално стържещ звук. При по-високи обороти най-вероятно се чува пак, но и ревът на 6-така заглушава. Ако усещаш неприятен звук в този диапазон демпферната шайба е тръгнала.
Иначе колегата netmurder го е казал най-точно. Сваля се демпферната шайба и леко се потропва в земята. Ако се сравняват нова и стара демпферна шайба разликата в звука е голяма, ако нямаш резервена се чува подрънкване с ехо, което наподобява камбанен звън.
П.С. Сваля се сравнително лесно, ако имаш инструменти. Само си направи снимка за положението на ремъка и внимавай да не се прещипеш при демонтаж/монтаж.
Иначе колегата netmurder го е казал най-точно. Сваля се демпферната шайба и леко се потропва в земята. Ако се сравняват нова и стара демпферна шайба разликата в звука е голяма, ако нямаш резервена се чува подрънкване с ехо, което наподобява камбанен звън.
П.С. Сваля се сравнително лесно, ако имаш инструменти. Само си направи снимка за положението на ремъка и внимавай да не се прещипеш при демонтаж/монтаж.
Последна промяна Trixster на 02 Юли 2014, 12:35, променена общо 1 път
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- RIDDICK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: Малко помощ за 530d Е60 '04
Благодаря
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
- E60Power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 25.06.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d E39 '01
Re: Малко помощ за 530d Е60 '04
BMWDream написа:1.Торка като си затръгва почва да рита,да играят оборотите...Щом няма проблем до сега,ходи си до Германия и като се прибереш си смени маслото в скоростите и филтъра...Такива вечни кутий,необслужваеми,това е несериозно...
2.Тоя датчик за нивото на маслото ще го смениш като сменяваш маслото,около 50лв е по моргите.Иначе трябва да източиш маслото само да го смениш него.
3.Виж дали имаш вихрови клапи(пеперудки) на колектора...И за тях има изписано много.Ако има-шлайфера,режеш и караш.Един час работа...
4.Както по-горе бяха писали,виж демпфера в какво състояние .
ясно, благодаря много за изчерпателния отговор колега! А само може ли малко да поразясниш с това играене на оборотите.. ? Защото ми се случи скоро, стоеше си на място на свободна на оборот и стрелката вътре на оборотомера играеше съвсем леко нагоре, надолу, но нямаше промяна в звука, нито пак се тресеше или работеше неравномерно... не обърнах особено внимание, защото мислех че е просто някакъв "bug" . След това не ми се е случвало.
Re: Малко помощ за 530d Е60 '04
E60Power написа:BMWDream написа:1.Торка като си затръгва почва да рита,да играят оборотите...Щом няма проблем до сега,ходи си до Германия и като се прибереш си смени маслото в скоростите и филтъра...Такива вечни кутий,необслужваеми,това е несериозно...
2.Тоя датчик за нивото на маслото ще го смениш като сменяваш маслото,около 50лв е по моргите.Иначе трябва да източиш маслото само да го смениш него.
3.Виж дали имаш вихрови клапи(пеперудки) на колектора...И за тях има изписано много.Ако има-шлайфера,режеш и караш.Един час работа...
4.Както по-горе бяха писали,виж демпфера в какво състояние .
ясно, благодаря много за изчерпателния отговор колега! А само може ли малко да поразясниш с това играене на оборотите.. ? Защото ми се случи скоро, стоеше си на място на свободна на оборот и стрелката вътре на оборотомера играеше съвсем леко нагоре, надолу, но нямаше промяна в звука, нито пак се тресеше или работеше неравномерно... не обърнах особено внимание, защото мислех че е просто някакъв "bug" . След това не ми се е случвало.
Това е симптом за не добра работа на някой от дюзите .Най-напред се пробва да се оправи с каране на магистралата на по-високи обороти а още по-добре и със добавка.Случва се понякога ако не се кара редовно автомобила или се кара само в града.
- BMWDream
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 26.03.2010
- Местоположение: Перник
- Кара: BMW F01 740d xDrive
Re: Малко помощ за 530d Е60 '04
E60Power написа:BMWDream написа:1.Торка като си затръгва почва да рита,да играят оборотите...Щом няма проблем до сега,ходи си до Германия и като се прибереш си смени маслото в скоростите и филтъра...Такива вечни кутий,необслужваеми,това е несериозно...
2.Тоя датчик за нивото на маслото ще го смениш като сменяваш маслото,около 50лв е по моргите.Иначе трябва да източиш маслото само да го смениш него.
3.Виж дали имаш вихрови клапи(пеперудки) на колектора...И за тях има изписано много.Ако има-шлайфера,режеш и караш.Един час работа...
4.Както по-горе бяха писали,виж демпфера в какво състояние .
ясно, благодаря много за изчерпателния отговор колега! А само може ли малко да поразясниш с това играене на оборотите.. ? Защото ми се случи скоро, стоеше си на място на свободна на оборот и стрелката вътре на оборотомера играеше съвсем леко нагоре, надолу, но нямаше промяна в звука, нито пак се тресеше или работеше неравномерно... не обърнах особено внимание, защото мислех че е просто някакъв "bug" . След това не ми се е случвало.
От както съм купил моята кола,вече 1 година ще стане,стрелката на оборотомера на място си играе леко...
На диагноските оборотите не играят.Имах проблемни дюзи 2бр,оправих ги и пак така си играе стрелката и не мога повече да се занимавам...
Както се казва "за нея си е"

- E60Power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 25.06.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d E39 '01
Re: Малко помощ за 530d Е60 '04
memorex написа:E60Power написа:BMWDream написа:1.Торка като си затръгва почва да рита,да играят оборотите...Щом няма проблем до сега,ходи си до Германия и като се прибереш си смени маслото в скоростите и филтъра...Такива вечни кутий,необслужваеми,това е несериозно...
2.Тоя датчик за нивото на маслото ще го смениш като сменяваш маслото,около 50лв е по моргите.Иначе трябва да източиш маслото само да го смениш него.
3.Виж дали имаш вихрови клапи(пеперудки) на колектора...И за тях има изписано много.Ако има-шлайфера,режеш и караш.Един час работа...
4.Както по-горе бяха писали,виж демпфера в какво състояние .
ясно, благодаря много за изчерпателния отговор колега! А само може ли малко да поразясниш с това играене на оборотите.. ? Защото ми се случи скоро, стоеше си на място на свободна на оборот и стрелката вътре на оборотомера играеше съвсем леко нагоре, надолу, но нямаше промяна в звука, нито пак се тресеше или работеше неравномерно... не обърнах особено внимание, защото мислех че е просто някакъв "bug" . След това не ми се е случвало.
Това е симптом за не добра работа на някой от дюзите .Най-напред се пробва да се оправи с каране на магистралата на по-високи обороти а още по-добре и със добавка.Случва се понякога ако не се кара редовно автомобила или се кара само в града.
аха благодаря, значи е от стоене, защото я зех от автосалон и там беше стояла много и най-вероятно ще се оправи като му хакна малко добавка!

- Николай Диянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 24.03.2010
- Местоположение: София/Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39/ Е60
- Мечтае да кара: X6 цвят бордо
Re: Малко помощ за 530d Е60 '04
Смени маслото и филтъра на скоростната кутия, колега. Освен това, ако не се лъжа тези кутии на ЗФ имаха и проблемна букса, която също се сменя при подмяната на маслото. Не рискувай- малко вероятно е собственикът преди теб да е сменял маслото.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Малко помощ за 530d Е60 '04
Има писано предостатъчно за смяната на маслото и торка и "буксата", която не е букса, а е само маншон на буксата на мекатрониката и той е ревизиран с по-нов, който не тече, стария е със червени гумички, а новия с черни!
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани