Oтносно DPF removal - правилния начи да се направи
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- djerityyy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525 DA
Re: Oтносно DPF removal - правилния начи да се направи
Здравейте моя дпф по борд му остават 33 000 км...та нямам представа за чистене ли е за кво е...колата си върви доволно поне според мен! Но не разбирам особено кога трябва да се правят тези козметични процедури,и ако го почистя ще се промени ли пробега който остава на борда??
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Oтносно DPF removal - правилния начи да се направи
на 33 000 дори може да му е късно, но ако нямаш проблеми отиди или за ТУНАП чистене или го свали, накисни го в обезмаслител и после с водоструйка от изпускателния отвор към входа
- djerityyy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525 DA
Re: Oтносно DPF removal - правилния начи да се направи
Мисля да пробвам сам да го изчистя,но какъв обезмаслител?..или какъв да е просто го кисна 1 2 дни и после с водоструйката нали така?Проблеми не съм осещал,но и нямам впечатления как трябва да върви колата,и за тази регенерация как да разбера дали ми е активна,на сервиз ли?
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: Oтносно DPF removal - правилния начи да се направи
Да се включа и аз в дискусията
преди 2 дни си махнах катализатора и ДПФ филтъра поради причината че бяха тотално задръстени(колата пристигна от италия преди 1 седмица) като сменях колекторите които бяха пукнати и сложих чугунени обърнах внимание на катализатора че беше дупчен още от италия някакви жабарски изпълнения за да минават малко газовете проверих и дпф филтъра и видях че се е изместил,разронил направо ги премахнах по кадърния начин
.
Резултата ми беше ясен че турбината ще започне да свири като самолет но пък е по добре от колкото да пръсна двигателя или пък турбината с тея задръстеняци..
Минуси:
Изпуши голям черен облак при първия кик доун(защото гърнетата бяха задръстени от катализаторите) след това нямаше следи от пушек
Турбината се чува по силно в купето
Плюсове:
Колата върви с лекота(това всеки го знае)
,относно разход не съм пробвал още но едва ли ще е кои знае какво...
Ниските станаха по атрактивни
Звука си е същия просто мотора стана един вид по агресивен
Единственото за което се плаших да не ми светне чека когато махна ДПФ-а но за мои късмет така и не светна и дано така си остане


Резултата ми беше ясен че турбината ще започне да свири като самолет но пък е по добре от колкото да пръсна двигателя или пък турбината с тея задръстеняци..
Минуси:
Изпуши голям черен облак при първия кик доун(защото гърнетата бяха задръстени от катализаторите) след това нямаше следи от пушек

Турбината се чува по силно в купето

Плюсове:
Колата върви с лекота(това всеки го знае)

Ниските станаха по атрактивни

Звука си е същия просто мотора стана един вид по агресивен

Единственото за което се плаших да не ми светне чека когато махна ДПФ-а но за мои късмет така и не светна и дано така си остане

Re: Oтносно DPF removal - правилния начи да се направи
Няма да ти светне чека, но много вероятно да почнат едни пушеци на празен ход. Хубаво е да се премахне софтуерно, което може да се комбинира и с лек тунек 

- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: Oтносно DPF removal - правилния начи да се направи
за пушеци на свободна нямам ама днес като си тръгвах от работа и както си карах в момента в които пусна газта на независимо която и да е скорост започваха едни бели пушеци отзад та мъгла се дигаше(бял пушек)
Отидох на автомивка и я оставих за едно външно и около 15мин след като запалих нямаше такива пушеци странно

Отидох на автомивка и я оставих за едно външно и около 15мин след като запалих нямаше такива пушеци странно

Re: Oтносно DPF removal - правилния начи да се направи
Топката ми е объркала кога ще са пушеците, важното е, че ги има. Най-вероятно и на свободна ще почнат
Та, хубаво е да се премахне и софтуерно ДПФ-а 


- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Oтносно DPF removal - правилния начи да се направи
Кристалната топка,ако се чудиш за какви "топки" говори колегата. А хубаво е да се премахне софтуерно защото ще започне един процес на регенерация ,който няма да може да приключи. Такаче е много спорно кой е по-добрия вариант дали да си го премахнеш или да си сложиш друг (дали нов или втора ръка е въпрос на личен избор).
- cerber_91
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 10.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d
- Мечтае да кара: на 1.20 лв/л нафта :(
- Детайли за колата: италианка на реални 120 000 км.
Re: Oтносно DPF removal - правилния начи да се направи
Колеги, задавам много тъп въпрос, но питането е майка на знанието.
DPF филтър и филтър картерни газове са две различни неща, нали?
DPF филтър и филтър картерни газове са две различни неща, нали?
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: Oтносно DPF removal - правилния начи да се направи
Не че нещо но на други е60-тки които съм свалял дпф и катализатори са им святкали веднагически чека и започва регенерацията и следователно са стигали до премахване софтуерно,та относно на сегашната ми имам чувството че е чипосана защото върви в повече и може да е премахнато от преди но не мога да потвърдя други ден ще и изтеглим софтуера и ще си каже какво има и какво не
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Oтносно DPF removal - правилния начи да се направи
cerber_91 написа:Колеги, задавам много тъп въпрос, но питането е майка на знанието.
DPF филтър и филтър картерни газове са две различни неща, нали?
Напълно различни. Потърси, има теми и за двете.
Never mistake motion for action...
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Oтносно DPF removal - правилния начи да се направи
cerber_91 написа:Колеги, задавам много тъп въпрос, но питането е майка на знанието.
DPF филтър и филтър картерни газове са две различни неща, нали?
DPF е на изпускателната система след катализатора. За картерните газове е на двигателя.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Oтносно DPF removal - правилния начи да се направи
Здравейте колеги,
И аз да споделя мойто премахване на ДПФ и катализатор + софт... значи не знам от къде да започна ама от както ги направих тези 3 неща не съм излезнал от сервизи и дори 6 месеца по - късно над 3000 лева за ремонти още не мога да намеря причината за проблема . А самият проблем е следният, турбините принципно се чуват доста добре без филтрите обаче при подаване на повече газ .. изведнъж звука на колата почва да се чува нещо като буботене , все едно става ехо в гърнетата много не приятен звук( нищо общо с лекото свирене на турбините) и като върна газта след около 3-4 секунди започва да къди отзад ... по-думите на приятели (бял,сив пушек) .... Така минах всичко 1 по 1 ремонтирах турбините и двете ( колата е 535Д) дюзите на диагностика излизат перфектни всичко ток !! Клапаните са сменени на турбините ... АМА УВИ даде ли се повече газ на колата това става турбините почват да ВИЯТ странно .. и при връщане на газта( примерно спиране на светофар като се спе след около 2-3 сек почва да пуши отзад около 4-5 сек и спира ...) Бях тествал колата пренадуваше имаше проблем с синхронизацията на клапаните , оправи се ... но ПАК си остана този проблем ... ВЕЧЕ наистина съм обезкоражен
не знам от къде да търся вече проблема
но е адски дразнещо колата да ти пуше на всяко спиране
.. Някой имали някакви идеи от какво може да е това просто да започна да търся .. че вече ми се изчерпаха идеите ... А и майсторите също...
И аз да споделя мойто премахване на ДПФ и катализатор + софт... значи не знам от къде да започна ама от както ги направих тези 3 неща не съм излезнал от сервизи и дори 6 месеца по - късно над 3000 лева за ремонти още не мога да намеря причината за проблема . А самият проблем е следният, турбините принципно се чуват доста добре без филтрите обаче при подаване на повече газ .. изведнъж звука на колата почва да се чува нещо като буботене , все едно става ехо в гърнетата много не приятен звук( нищо общо с лекото свирене на турбините) и като върна газта след около 3-4 секунди започва да къди отзад ... по-думите на приятели (бял,сив пушек) .... Така минах всичко 1 по 1 ремонтирах турбините и двете ( колата е 535Д) дюзите на диагностика излизат перфектни всичко ток !! Клапаните са сменени на турбините ... АМА УВИ даде ли се повече газ на колата това става турбините почват да ВИЯТ странно .. и при връщане на газта( примерно спиране на светофар като се спе след около 2-3 сек почва да пуши отзад около 4-5 сек и спира ...) Бях тествал колата пренадуваше имаше проблем с синхронизацията на клапаните , оправи се ... но ПАК си остана този проблем ... ВЕЧЕ наистина съм обезкоражен



- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: Oтносно DPF removal - правилния начи да се направи
Не са ти премахнали качествено регенерацията,ще споделя с вас как процедирах и дори не ми се е налагало да ходя по сервизи за софтуерно премахване.
Значи разрових се из нета и по форумите попаднах на една статия в която бе описано как се прави регенерация.
1.Горивото ви трябва да е над 1/4
2.Работна температура на двигателя 75 градуса минимум
3.Излизате на магистралата е препоръчително и карате на 4-та скорост 3000 оборота без да падат нито пък да ги подминавате един вид като автопилот трябва да ви е крака
карате така около 15-20мин и следователно регенерацията постепенно се активира извършва си регенерирането и следователно колата трябва да спре да пуши.
Казвам го от личен опит а не от четене защото при мен след като премахнах катализатора и ДПФ-а(премахнах ги защото бяха задръстени и потрошени и от краиното гърне не излизаха никакви газове) колата първия път като я пробвах нямаше никакви проблеми освен че изкара един черен облак като се отпуши генерацията
Вечерта като си тръгвах и започнаха едни ужасни пушаци из главните в Пловдив чак ми казваха на един от сфетофарите че турбината ми е заминала
Та същата вечер се поразрових относно за тази регенерация и попаднах на горе описаните неща на другия ден първото нещо беше да пробвам.Ефекта беше положителен и надявам се така да си остане
От тогава както го направих до миналата събота нямах никакви проблеми с регенерацията(за 2 дни бях изминал около 800км) без проблеми.Казвам миналата събота защото тогава я закачих на инпа-та да видя дали записва грешки и имаше нещо за exhaust backpressure не запомних цялата грешка и partical filter.
След изтриването им още с паленето започна да пуши
веднагически хванах посока асеновград по начина които споделих и колата за 15мин си извърши регенерацията и заспа
Малко изчерпателно го описах но дано помогне.Поздраши

Значи разрових се из нета и по форумите попаднах на една статия в която бе описано как се прави регенерация.
1.Горивото ви трябва да е над 1/4
2.Работна температура на двигателя 75 градуса минимум
3.Излизате на магистралата е препоръчително и карате на 4-та скорост 3000 оборота без да падат нито пък да ги подминавате един вид като автопилот трябва да ви е крака

Казвам го от личен опит а не от четене защото при мен след като премахнах катализатора и ДПФ-а(премахнах ги защото бяха задръстени и потрошени и от краиното гърне не излизаха никакви газове) колата първия път като я пробвах нямаше никакви проблеми освен че изкара един черен облак като се отпуши генерацията

Вечерта като си тръгвах и започнаха едни ужасни пушаци из главните в Пловдив чак ми казваха на един от сфетофарите че турбината ми е заминала


Та същата вечер се поразрових относно за тази регенерация и попаднах на горе описаните неща на другия ден първото нещо беше да пробвам.Ефекта беше положителен и надявам се така да си остане

От тогава както го направих до миналата събота нямах никакви проблеми с регенерацията(за 2 дни бях изминал около 800км) без проблеми.Казвам миналата събота защото тогава я закачих на инпа-та да видя дали записва грешки и имаше нещо за exhaust backpressure не запомних цялата грешка и partical filter.
След изтриването им още с паленето започна да пуши


Малко изчерпателно го описах но дано помогне.Поздраши


34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани