Загуба на мощност, няма грешки в IDrive-a
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Загуба на мощност, няма грешки в IDrive-a
Ами провери какво налягане държи. Ако е много високо налягането ти отнема газта и за това не върви колата. Но дали е проблем на ДПФ-а или на датчик трябва да се види.
- RIDDICK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: Загуба на мощност, няма грешки в IDrive-a
А какви стоиности би трябвало да има
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Re: Загуба на мощност, няма грешки в IDrive-a
Празен ход до 65hpa, а на 2000 оборота до 150hpa. Може с ДИС да се види това, но по-скоро да имаш някакви проблеми с кабели/датчика, щом се оправя от само себе си. Когато колата "върви" добре ли върви, защото може ДПФ-а да си е задръстен, но отново датчика не винаги да отчита вярно и съответно компютъра да не знае, че е задръстен филтера и да позволява на колата да се форсира, което образува много голямо обратно налягане, което не е много полезно за турбината.
Re: Загуба на мощност, няма грешки в IDrive-a
Според мен не може да завърши регенерацията.Взимай мерки отрано.Дали датчик или свещи или нещо друго трябва да се провери .Според мен като рестартираш просто прекъсваш процеса до следващия път.
Re: Загуба на мощност, няма грешки в IDrive-a
Регенерацията няма пръст тук, а по-скоро липсата на такава. Проблема на колегата е високо обратно налягане (дали истинско, или датчика лъже не се знае), което вкарва колата в сервизен режим.
Re: Загуба на мощност, няма грешки в IDrive-a
iceblast написа:Регенерацията няма пръст тук, а по-скоро липсата на такава. Проблема на колегата е високо обратно налягане (дали истинско, или датчика лъже не се знае), което вкарва колата в сервизен режим.
Ами нали високото обратно налягане стартира регенерацията бе Ice,или сега ще почнеш да изтъкваш митове и легенди за това защо няма регенерация?
Re: Загуба на мощност, няма грешки в IDrive-a
Повишено налягане стартира регенерация, много високо налягане вкарва колата в сервизен режим, което е проблема на колегата. При нормални условия и регенерация, колата си върви съвсем доволно и се форсира без проблеми, а в случаят колегата едвам вдига 3000 оборота. При всички положения колата се опитва да прави регенерация, но при високо налягане тази регенерация прекъсва веднага, записва грешка и колата влиза в сервизен режим. Това не са митове и легенти, а точна техническа информация. Разчети се повече за целият цикъл около този DPF и ще ти стане по-ясно.
Колегата с колата за нула време може да го погледне това, ако има лаптоп и DIS, а ако няма съвета ми е да адресира проблема час по-скоро.
П.П. Колега, дай цялата информация от грешката за обратното налягане. Там има точно на какво налягане е записана самата грешка и друга интересна информация. Резни един екран от ИНПА, ако с нея гледаш. Прочети и Информационната памет, там записва информация за регенерациите.
Колегата с колата за нула време може да го погледне това, ако има лаптоп и DIS, а ако няма съвета ми е да адресира проблема час по-скоро.
П.П. Колега, дай цялата информация от грешката за обратното налягане. Там има точно на какво налягане е записана самата грешка и друга интересна информация. Резни един екран от ИНПА, ако с нея гледаш. Прочети и Информационната памет, там записва информация за регенерациите.
- RIDDICK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: Загуба на мощност, няма грешки в IDrive-a
Това е което мога да предложа като инфо колеги
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Загуба на мощност, няма грешки в IDrive-a
По-скоро проблема да не ти е в DPF-а към момента. От това, което виждам имаш проблеми със сензора, които трябва да решиш, защото няма да видиш регенерация.
Има някакви драми с бууста.
1. Виж как ти е ЕГР-а и го почисти.
2. Дръпни буксата на дебитомера и пробвай да видиш какво ще стане. Ако върви по същият начин или по-добре с изключен - почисти го да видиш дали ще може да минеш без нов.
3. Провери хубаво турбо пътищата да не изпуска от някъде налягане (когато караш се вслушай дали няма силно свистене).
4. Почисти/смени МАП сензора, който се намира при 6ти цилиндър отгоре на всмукателния колектор. Като свалиш кората се вижда веднага, малко зад пръчката на маслото е. Дърпа се нагоре и със спрей за почистване на карбуратори може да го почистиш.
5. Възможно е и актуатора на турбото да прави проблеми.
П.П. Виж и оправи и електрическата перка на радиатора, при вас май е сравнително хладно, но ако тръгнеш някъде има голяма вероятност да прегрееш колата.
Има някакви драми с бууста.
1. Виж как ти е ЕГР-а и го почисти.
2. Дръпни буксата на дебитомера и пробвай да видиш какво ще стане. Ако върви по същият начин или по-добре с изключен - почисти го да видиш дали ще може да минеш без нов.
3. Провери хубаво турбо пътищата да не изпуска от някъде налягане (когато караш се вслушай дали няма силно свистене).
4. Почисти/смени МАП сензора, който се намира при 6ти цилиндър отгоре на всмукателния колектор. Като свалиш кората се вижда веднага, малко зад пръчката на маслото е. Дърпа се нагоре и със спрей за почистване на карбуратори може да го почистиш.
5. Възможно е и актуатора на турбото да прави проблеми.
П.П. Виж и оправи и електрическата перка на радиатора, при вас май е сравнително хладно, но ако тръгнеш някъде има голяма вероятност да прегрееш колата.
- RIDDICK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: Загуба на мощност, няма грешки в IDrive-a
Благодаря за помоща колега,почти всичко което си препоръчил съм го направил,само този актуатор не съм гледал а и да го сваля ..не му разбирам, имам чуството че се запишва понеже само градско я карам. Рядко включвам 4 та, като я изкарам извън града после с дни не ми го прави. Поръчих си вчера инпа когато ми го доставят ще си направя диагностика та да видим ще се минавали пак на бензинов мотор:smile:
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
- vgza
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: A7
Re: Загуба на мощност, няма грешки в IDrive-a
Ей как ми наспамихте темата
За протокола, след смяна на гумичката - 9.36лв от ДаруКар, колата върви да си е*е

За протокола, след смяна на гумичката - 9.36лв от ДаруКар, колата върви да си е*е

- RIDDICK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: Загуба на мощност, няма грешки в IDrive-a
Проблема е решен,откраднаха ми колата вторник вечерта...
Sent from my GT-I9305 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9305 using Tapatalk 2
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Загуба на мощност, няма грешки в IDrive-a
Жалко колега, поне проблема си го решил нацяло. Пак има бум за кражби на коли, вече почнах да се пазя повече. Иначе от кой град ти го откраднаха?
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Загуба на мощност, няма грешки в IDrive-a
RIDDICK написа:Проблема е решен,откраднаха ми колата вторник вечерта...
Sent from my GT-I9305 using Tapatalk 2
Е колега, ако има каско, честито след някой месец ще вземеш нова по-хубава!


Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани