Загуба на мощност, няма грешки в IDrive-a

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Загуба на мощност, няма грешки в IDrive-a

Мнение от iceblast » 05 Май 2014, 11:22

Ами провери какво налягане държи. Ако е много високо налягането ти отнема газта и за това не върви колата. Но дали е проблем на ДПФ-а или на датчик трябва да се види.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 678
Регистриран на: 1.07.2006
Местоположение: Дъблин
Пол: Мъж
Кара: F10 525D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....

Re: Загуба на мощност, няма грешки в IDrive-a

Мнение от RIDDICK » 05 Май 2014, 11:48

А какви стоиности би трябвало да има

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Загуба на мощност, няма грешки в IDrive-a

Мнение от iceblast » 05 Май 2014, 14:41

Празен ход до 65hpa, а на 2000 оборота до 150hpa. Може с ДИС да се види това, но по-скоро да имаш някакви проблеми с кабели/датчика, щом се оправя от само себе си. Когато колата "върви" добре ли върви, защото може ДПФ-а да си е задръстен, но отново датчика не винаги да отчита вярно и съответно компютъра да не знае, че е задръстен филтера и да позволява на колата да се форсира, което образува много голямо обратно налягане, което не е много полезно за турбината.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Загуба на мощност, няма грешки в IDrive-a

Мнение от memorex » 05 Май 2014, 17:15

Според мен не може да завърши регенерацията.Взимай мерки отрано.Дали датчик или свещи или нещо друго трябва да се провери .Според мен като рестартираш просто прекъсваш процеса до следващия път.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Загуба на мощност, няма грешки в IDrive-a

Мнение от iceblast » 05 Май 2014, 19:58

Регенерацията няма пръст тук, а по-скоро липсата на такава. Проблема на колегата е високо обратно налягане (дали истинско, или датчика лъже не се знае), което вкарва колата в сервизен режим.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Загуба на мощност, няма грешки в IDrive-a

Мнение от memorex » 05 Май 2014, 21:01

iceblast написа:Регенерацията няма пръст тук, а по-скоро липсата на такава. Проблема на колегата е високо обратно налягане (дали истинско, или датчика лъже не се знае), което вкарва колата в сервизен режим.

Ами нали високото обратно налягане стартира регенерацията бе Ice,или сега ще почнеш да изтъкваш митове и легенди за това защо няма регенерация?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Загуба на мощност, няма грешки в IDrive-a

Мнение от iceblast » 05 Май 2014, 22:24

Повишено налягане стартира регенерация, много високо налягане вкарва колата в сервизен режим, което е проблема на колегата. При нормални условия и регенерация, колата си върви съвсем доволно и се форсира без проблеми, а в случаят колегата едвам вдига 3000 оборота. При всички положения колата се опитва да прави регенерация, но при високо налягане тази регенерация прекъсва веднага, записва грешка и колата влиза в сервизен режим. Това не са митове и легенти, а точна техническа информация. Разчети се повече за целият цикъл около този DPF и ще ти стане по-ясно.

Колегата с колата за нула време може да го погледне това, ако има лаптоп и DIS, а ако няма съвета ми е да адресира проблема час по-скоро.

П.П. Колега, дай цялата информация от грешката за обратното налягане. Там има точно на какво налягане е записана самата грешка и друга интересна информация. Резни един екран от ИНПА, ако с нея гледаш. Прочети и Информационната памет, там записва информация за регенерациите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 678
Регистриран на: 1.07.2006
Местоположение: Дъблин
Пол: Мъж
Кара: F10 525D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....

Re: Загуба на мощност, няма грешки в IDrive-a

Мнение от RIDDICK » 05 Май 2014, 23:45

Това е което мога да предложа като инфо колеги

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Загуба на мощност, няма грешки в IDrive-a

Мнение от iceblast » 06 Май 2014, 0:15

По-скоро проблема да не ти е в DPF-а към момента. От това, което виждам имаш проблеми със сензора, които трябва да решиш, защото няма да видиш регенерация.

Има някакви драми с бууста.

1. Виж как ти е ЕГР-а и го почисти.
2. Дръпни буксата на дебитомера и пробвай да видиш какво ще стане. Ако върви по същият начин или по-добре с изключен - почисти го да видиш дали ще може да минеш без нов.
3. Провери хубаво турбо пътищата да не изпуска от някъде налягане (когато караш се вслушай дали няма силно свистене).
4. Почисти/смени МАП сензора, който се намира при 6ти цилиндър отгоре на всмукателния колектор. Като свалиш кората се вижда веднага, малко зад пръчката на маслото е. Дърпа се нагоре и със спрей за почистване на карбуратори може да го почистиш.
5. Възможно е и актуатора на турбото да прави проблеми.

П.П. Виж и оправи и електрическата перка на радиатора, при вас май е сравнително хладно, но ако тръгнеш някъде има голяма вероятност да прегрееш колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 678
Регистриран на: 1.07.2006
Местоположение: Дъблин
Пол: Мъж
Кара: F10 525D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....

Re: Загуба на мощност, няма грешки в IDrive-a

Мнение от RIDDICK » 07 Май 2014, 1:02

Благодаря за помоща колега,почти всичко което си препоръчил съм го направил,само този актуатор не съм гледал а и да го сваля ..не му разбирам, имам чуството че се запишва понеже само градско я карам. Рядко включвам 4 та, като я изкарам извън града после с дни не ми го прави. Поръчих си вчера инпа когато ми го доставят ще си направя диагностика та да видим ще се минавали пак на бензинов мотор:smile:

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Загуба на мощност, няма грешки в IDrive-a

Мнение от iceblast » 07 Май 2014, 9:07

Възможно е да запича геометрията на турбината.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 405
Регистриран на: 15.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: A7

Re: Загуба на мощност, няма грешки в IDrive-a

Мнение от vgza » 07 Май 2014, 11:21

Ей как ми наспамихте темата :D
За протокола, след смяна на гумичката - 9.36лв от ДаруКар, колата върви да си е*е :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 678
Регистриран на: 1.07.2006
Местоположение: Дъблин
Пол: Мъж
Кара: F10 525D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....

Re: Загуба на мощност, няма грешки в IDrive-a

Мнение от RIDDICK » 09 Май 2014, 14:25

Проблема е решен,откраднаха ми колата вторник вечерта...

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk 2

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 22.05.2012
Пол: Мъж
Кара: E61 530d
Мечтае да кара: М6 G-PoweR

Re: Загуба на мощност, няма грешки в IDrive-a

Мнение от hol1gans » 09 Май 2014, 14:40

Жалко колега, поне проблема си го решил нацяло. Пак има бум за кражби на коли, вече почнах да се пазя повече. Иначе от кой град ти го откраднаха?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Загуба на мощност, няма грешки в IDrive-a

Мнение от Nukem » 09 Май 2014, 15:12

RIDDICK написа:Проблема е решен,откраднаха ми колата вторник вечерта...

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk 2

Е колега, ако има каско, честито след някой месец ще вземеш нова по-хубава! :D И аз бих се зарадвал да я няма някоя сутрин моята :)
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook