Проблем с "increased emissions"
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Проблем с "increased emissions"
Atsalov написа:А педала за спирачките не е ли твърд? Провери си вакуумните мъркучи за спукване(изкочил) или клапана на вакуум помпата ти засяда.
Эабеляэах,че като напомпам педала при эапалена кола става твърд.

Re: Проблем с "increased emissions"
Колеги ,проблема май се оказа някакъв клапан за вакума на ЕГР който блокирал от време на време,а и също трябвало да се почисти геометрята на турбото защото реагирало по-бавно .Но изкам и да го премахна тази ЕГР ,понеже е ясно как става механично ме интересува как да го премахна софтуерно (да не дава грешка ) ,ако знае някои при кой да отида.
Re: Проблем с "increased emissions"
Колега като ти блокира клапана що не го измиеш може да се оправи?Ако пък си решил да го премахваш кажи от къде си че"еко активистите "да те насочат към подходящия отстранител
Re: Проблем с "increased emissions"
memorex написа:Колега като ти блокира клапана що не го измиеш може да се оправи?Ако пък си решил да го премахваш кажи от къде си че"еко активистите "да те насочат към подходящия отстранител
От софия съм колега и мисля да го махам ,защото от него освем проблеми не виждам каква полза мога да имам.
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Проблем с "increased emissions"
vlado5555 написа:Колеги ,проблема май се оказа някакъв клапан за вакума на ЕГР който блокирал от време на време,а и също трябвало да се почисти геометрята на турбото защото реагирало по-бавно .Но изкам и да го премахна тази ЕГР ,понеже е ясно как става механично ме интересува как да го премахна софтуерно (да не дава грешка ) ,ако знае някои при кой да отида.
Смени си тръбичката преди клапана,защото тя се разлага и ти запушва клапана,който се продава комплект с помпата.
Re: Проблем с "increased emissions"
Колеги ,нилой ли не знае кой може да ми изключи този ЕГР да не ми свети на таблото 

Re: Проблем с "increased emissions"
Колега, и аз от днес съм със същия проблем - тъкмо излезнах от сервиза за обслужване и ми светна increased emissions. Върнах се, прочетоха я пак и човека ми каза (доколкото го разбрах), че е клапана на ЕГР - трябвало да прави вакум от време на време, а при мен го прави постоянно (или обратното, не разбрах много щото от скоро карам дизел и не още се уча с тези двигатели:). Извади някакво маркуче и пробваше нещо с него като се форсираше по интензивно педала на газта. Каза ми че по принцип ги изолирали тези ЕГР, но на моя двигател не ставало или не било за предпочитане (530д 231кс). Та мисля, че ще се наложи да го сменям него.
В допълнение към това DPFa ми е яко задръстен, защото ми дава грешка, а и те го прочетоха. Препоръчаха ми почистване, но аз първоначално не се навих, защото се чудех дали да не го махам. На връщане следях температурата на водата, за да видя дали задръстването на филтъра е от термостатите и в движение днес в час пик температурата ми се покачи до около 75 градуса в движение (на малко по дълго каране на 5та предавка дори падна на 70), а след като паркирах колата я оставих да видя колко ще вдигне и се покачи до 89 и после не съм я чакал. Ще се сменят термостати, но може ли по темературата (по-ниска в движение и нормална температура на място) да се прецени кой термостат е за смяна. Направо им я оставям идните дни да видят термостатите и да свалят филтъра за почистване
И още нещо в моя случай - знаете ли дали не може да се изолира ЕГРто на този двигател или трябва да се сменя.
Иначе колега ако случайно още се си оправил проблема и искаш твоят да го изолират мисля, че в сервиза могат да ти го направят, ако те интересува драсни едно ЛС, ще ти дам коориднати на сервиза, да не правя реклами тук.
В допълнение към това DPFa ми е яко задръстен, защото ми дава грешка, а и те го прочетоха. Препоръчаха ми почистване, но аз първоначално не се навих, защото се чудех дали да не го махам. На връщане следях температурата на водата, за да видя дали задръстването на филтъра е от термостатите и в движение днес в час пик температурата ми се покачи до около 75 градуса в движение (на малко по дълго каране на 5та предавка дори падна на 70), а след като паркирах колата я оставих да видя колко ще вдигне и се покачи до 89 и после не съм я чакал. Ще се сменят термостати, но може ли по темературата (по-ниска в движение и нормална температура на място) да се прецени кой термостат е за смяна. Направо им я оставям идните дни да видят термостатите и да свалят филтъра за почистване
И още нещо в моя случай - знаете ли дали не може да се изолира ЕГРто на този двигател или трябва да се сменя.
Иначе колега ако случайно още се си оправил проблема и искаш твоят да го изолират мисля, че в сервиза могат да ти го направят, ако те интересува драсни едно ЛС, ще ти дам коориднати на сервиза, да не правя реклами тук.
Re: Проблем с "increased emissions"
Оправи си термостатите и ЕГР-а и я изкарай на 100км извънградско и ще си го почисти сама. Ако докато караш нещата са ок, т.е. не усещаш как все едно някой ти взима мощноста все още можеш да направиш регенерация.
Re: Проблем с "increased emissions"
Колега, мощността на колата е доста ниска през цялото време и това е много сигурно да от DPF-а, щом си ми дава и грешка дисплея. Аз също като я подкарах си помислих, че малко ми малее мощността, но не бях карал такава с подобна мощност и нямах база за сравнение, но момчето от сервиза още като потегли каза, че трябва да върви доста по-бързо. При положение, че ДПФа е доста задръстен след смяна на термостатите ще искам да го почистят, поне да знам че е чист, въпреки, че може би ще може и сам да регенерира извън града
Въпросът ми е ЕГР да се прави ли или може да се изолира на този двигател?
Мерси.

Въпросът ми е ЕГР да се прави ли или може да се изолира на този двигател?
Мерси.
Re: Проблем с "increased emissions"
Може да се изолира, но изолазията, за която говорят пичовете е да дръпнат вакуума, което няма да стане на тази кола. DPF-а може да се погледне колко е зли с ДИС, да се види какво налягане прави. Също така, е хубаво да се провери кога за последно е регенерирал.
Re: Проблем с "increased emissions"

Съвпадат ви мненията за ЕГР - явно ще се плаща

Колата са я разчели с NCS Expert, не са ми казвали в подробности какво точно им е дало като грешки, но ми казаха че филтъра е "циментирал"

При такава степен на задръстеност предпочитам да се почисти дори като сменим термостатите.
Мерси колега за мненията !
- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
Re: Проблем с "increased emissions"
По-добре да не са я "разчели" точно с NCS Expert-а, че ако е така сменяй майсторите овреме
Да няма после: "пускам диска с мп3-ките, а ми спира парното"

Да няма после: "пускам диска с мп3-ките, а ми спира парното"

Only dead fish follow the stream...
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Проблем с "increased emissions"
Не го ли махнеш този ДПФ ,само с него ще се занимаваш.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
Re: Проблем с "increased emissions"
Ами сега като се замисля може и да не са използвали NCS Expert. Исках да ми направят дългите светлини на дневни и тогава ги питах с кой софтуер работят - казаха NCS Expert. А какво са закачили днес за EGR-то незнам, може да е друг софт.
Лека колеги.
Лека колеги.
Re: Проблем с "increased emissions"
timur_lenk написа:Не го ли махнеш този ДПФ ,само с него ще се занимаваш.
Доколкото прочетох от форума за ДПФа (а то хич не е писано малко, та и яко спорове даже) ако не го махнеш - ще се занимаваш с него, ако го махнеш - пак има вероятност да се занимаваш с него...
Смятам да му дам само един шанс (почистване) и ако не е наред -

32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани