Грешка 4020 Back pressure Sensor
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Грешка 4020 Back pressure Sensor
Не работи
Утре ще го отварям. Гледам, че се пълни с масло и гори платката, та най-вероятно това му е проблема.
Дросела обаче няма връзка с датчиците според мен.


- vgza
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: A7
Re: Грешка 4020 Back pressure Sensor
Смени си го, най-добре си купи нов, все пак е механична част и сподели.
- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Грешка 4020 Back pressure Sensor
ти твоя смени ли го?vgza написа:Смени си го, най-добре си купи нов, все пак е механична част и сподели.
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- vgza
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: A7
Re: Грешка 4020 Back pressure Sensor
да, колата ми сега се изгася около 1000 пъти по-добре от преди. Натискам старт-стоп бутона и тя просто спира - няма претрисания, скърцания....
Имах и няколко грешки, свързани с ДПФ-а, които изчезнаха.
Имах и няколко грешки, свързани с ДПФ-а, които изчезнаха.
Re: Грешка 4020 Back pressure Sensor
Смених го днес заедно с всички свещи минус пеперудките
Колата гасне по-добре, но пак не ми харесва как гасне, може би тампоните на мотора или знам ли и аз. Попринцип това с гасенето е май от модела
Остана само грешката за сензора, да видя кой точно е и него да сменя
П.П. Моята клапа я разглобих веднага, разбира се
Имаше съвсем малко масло вътре, пуснах ток на моторчето - работи, така че явно нещо по платката е сдало багажа, но и нея ще я разгледам, че въобще не ми се стори сложна и според мен тези неща трябва да подлежат на ремонт а не да сипеме по 1 торба с пари за такава глупост 

Колата гасне по-добре, но пак не ми харесва как гасне, може би тампоните на мотора или знам ли и аз. Попринцип това с гасенето е май от модела

Остана само грешката за сензора, да видя кой точно е и него да сменя

П.П. Моята клапа я разглобих веднага, разбира се


Re: Грешка 4020 Back pressure Sensor
Колеги, да ви информирам, че колата почна да се гаси перфектно
Не знам тази клапа адаптира ли се по някакъв начин, но в момента не разбирам кога съм я изгасил, много съм доволен, заслужаваше си всяка стотинка 


Re: Грешка 4020 Back pressure Sensor
Браво колега.Да добавя и аз едно мнение а именно че дросела и егр имат връзка със споменатите датчици макар и косвена през компютъра т.е когато компютъра отчете определени стойности от датчиците той подава определен сигнал кам дросела и егр .По този начин те се притварят или отварят.Например при регенерация на дпф трябва да се притваря дросела за да се повиши т на газовете.Ако обаче дроссела е повреден и не изпълнява командата Т на газовете расте без да е необходимо и сензора отчита .При по висока температура на изх.газове и работата на мотора е по твърда и затова тресе повече и трака.Ако се затапи егр има същия ефект.
- bordo_77
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 XD
Re: Грешка 4020 Back pressure Sensor
memorex написа:Браво колега.Да добавя и аз едно мнение а именно че дросела и егр имат връзка със споменатите датчици макар и косвена през компютъра т.е когато компютъра отчете определени стойности от датчиците той подава определен сигнал кам дросела и егр .По този начин те се притварят или отварят.Например при регенерация на дпф трябва да се притваря дросела за да се повиши т на газовете.Ако обаче дроссела е повреден и не изпълнява командата Т на газовете расте без да е необходимо и сензора отчита .При по висока температура на изх.газове и работата на мотора е по твърда и затова тресе повече и трака.Ако се затапи егр има същия ефект.
Преди две седмици сменях веригите, както писах в темата за тях. След диагностика се оказа че и този дросел е заминал та сменихме и него. DPF-а не е регененерирал на време, не бих казал че е бил задръстен, но сега не мога да разбера кога съм спрял мотора. Разлика има и във вървенето и в разхода, а бурията е кремаво-бяла отзад, чак ми пълни очите

Последна промяна bordo_77 на 21 Сеп 2013, 21:45, променена общо 2 пъти
Re: Грешка 4020 Back pressure Sensor
Аз се чудя дали да не пусна регенериране през DIS-а, понеже видях, че има такава опция. Вие какво ще ме посъветвате?
Re: Грешка 4020 Back pressure Sensor
Е аз ще я изкарам, не на място, но през DIS-а просто да стартирам самият процес.
След като я закачих с DIS-а направих тест на сензорите и темепратурата на газовете преди катализатора беше 115, налягането (back pressure) беше около 3-4 мбар-а на място, а температурата преди DPF-а седеше 259, при положение, че DIS-а казва, че разликата между казовете преди катализатора и тези преди DPF-а трябва да са не повече от 70 - сиреч, този сензор е сдал багажа най-вероятно, макар че грешката в DIS-а казваше "back pressure sensor".
След като я закачих с DIS-а направих тест на сензорите и темепратурата на газовете преди катализатора беше 115, налягането (back pressure) беше около 3-4 мбар-а на място, а температурата преди DPF-а седеше 259, при положение, че DIS-а казва, че разликата между казовете преди катализатора и тези преди DPF-а трябва да са не повече от 70 - сиреч, този сензор е сдал багажа най-вероятно, макар че грешката в DIS-а казваше "back pressure sensor".
- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Грешка 4020 Back pressure Sensor
iceblast написа:Смених го днес заедно с всички свещи минус пеперудките![]()
Колата гасне по-добре, но пак не ми харесва как гасне, може би тампоните на мотора или знам ли и аз. Попринцип това с гасенето е май от модела![]()
Остана само грешката за сензора, да видя кой точно е и него да сменя
П.П. Моята клапа я разглобих веднага, разбира сеИмаше съвсем малко масло вътре, пуснах ток на моторчето - работи, така че явно нещо по платката е сдало багажа, но и нея ще я разгледам, че въобще не ми се стори сложна и според мен тези неща трябва да подлежат на ремонт а не да сипеме по 1 торба с пари за такава глупост
гасне като котенце както казах по-рано.....
и аз го давах моя на хора,които се занимават с електроника....намериха проблема,но не можаха да намерят там каквото беше изгоряло(струвало стотинки)...ако някой може да го направи имам един за правене
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
Re: Грешка 4020 Back pressure Sensor
Като ми остане време ще го побългарим 
Иначе е ясно че струва стотинки, само че ние нали сме баровци с БМВ-та и трябва да ръсим пари

Иначе е ясно че струва стотинки, само че ние нали сме баровци с БМВ-та и трябва да ръсим пари

- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Грешка 4020 Back pressure Sensor

Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- nasko_hd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е46
- Детайли за колата: E46 318i 1999г
Re: Грешка 4020 Back pressure Sensor
Колега ремонтира ли дросела??
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани