Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от Nukem » 26 Авг 2013, 11:55

Колеги тука си мислим weekend-a и измислих следното за странното тупкащо изместващо се поведение при смяната на скоростите, може ли да е луфт в диф-а, значи качихме я на канал и наистина установихме луфт в диф-а, сега моя майстор ми обяснява, че можел да пробва да го натегне или регулира, проверих нов диф идва към 3000лв, а за е60 2.2 е много рядко да изпадне 2-ра ръка, пък и може и да е в същото състояние, според вас ще стане ли с това натягане или да търся други варианти.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 27.10.2002
Местоположение: Lonsdale Sofia
Пол: Мъж
Кара: Ееее шейсе
Мечтае да кара: кънки

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от E34 » 27 Авг 2013, 18:17

Батка тая кола на колко милиона километра е? И цената явно е била доста атрактивна, иначе просто нямаше да има толкова проблеми.
" Акулата е най-добрия учител по плуване " - Тихоокеанска мъдрост

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от Nukem » 27 Авг 2013, 18:28

Не знам на кое казваш много проблеми, имам да взема две бленди, едно уплътнение и да видя дали са тампони на мотора или самия диф други неща не останаха, всичко друго е сменено вече!
Та по темата, взех да клоня повече към тампони на мотора, защото като в на скорост и подам газ и ако притискам лоста пак усещам как се мести нещо, май няма да се окаже, че луфтът на дифа, сега ги проверих тампоните не са скъпи мисля другата седмица профилактично да ги сменя!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA
Мечтае да кара: на nordschleife

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от Trixster » 27 Авг 2013, 18:59

Ако сменяш тампони на двигателя, трябва да са оригинални иначе с ментетата боли глава и за нула време става по-зле от колкото е било!
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 10.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: AUDI S8
Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от timur_lenk » 01 Сеп 2013, 0:55

Източете маслото на дифа,ако има проблем цялото ще е металик(пълно със стружки). Дифернциал се тества единствено когато автомобила ускорява.Трябва да има виене.Имам джип на който правихме диференциал.Той беше с блокаж LSD(ограничено приплъзване).На нашите е60ки са отворени без блокаж.
Отворен тип диф трудно се прецаква,освен ако не остане без масло. Всякакво тупкане и думкане не е от дифа.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от Nukem » 03 Сеп 2013, 0:18

Момчета, налижи ми се едно по-дълго пътуване с колата и се оказа че няма cupholder-и хаиванчето, за да сложа трябва да намеря тази пластмаса над жабката с отвори за cupholder-и и да се снабдя със самите cupholder-и, така ли?
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 767
Регистриран на: 20.02.2004
Местоположение: София
Кара: 5er

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от aero » 03 Сеп 2013, 1:20

тази пластмаска, е цялото табло :yes:
Изображение

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от adovet » 03 Сеп 2013, 10:26

до колкото знам всичко излизаше около 300лв

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от Nukem » 19 Сеп 2013, 17:39

Момчета, да споделя развитието по-колата!
През изминалия месец се установи че демферния маховик се усеща леко че е проблемен и ще се наложи да се смени може би догодина и вие леко заден ляв лагер на главината и една от предните ламбда сонди. В понеделник влзаме в болс-а за следните неща:
-антифриз.
-лагер главина.
-уплътнение на шофьорска врата.
-смяна на течността на хидравликата и казанчето.
-ще я закачим на диагностиката и ще свалим кардана и всичко отзад да прегледаме за това тупкане което се чува.
За догодина остават:
-маховика и ламбдата/за която ще я търся от щатите май/
-метални спирачни маркучи с меки накладки и спирачна течност.
Ето няколко снимки от днес, пристигна уплътнението за вратата, също съм изключително благодарен на Роби за блендите за огледалата:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 25.11.2007
Пол: Мъж
Кара: и БМВ кара
Мечтае да кара: по А-8

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от toncho83 » 20 Сеп 2013, 8:54

блендите за огледалата колко струват колега?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от Nukem » 27 Сеп 2013, 0:49

Така след излизането на колата от сервиза нещата стоят така:
Сменени:
-антифриз
-течност на хидравликата+казанче
-всички ролки + 2-та ремъка
-уплътнението на шофьорската врата
-лагера на главината, въпреки че виенето се оказа от крива гума, но той си виеше леко както и десният също
Установих го откъде идва много дразнещото ме тупкане и поместването на скоростния лост, луфт и в двете карета откъм гумите на полуоските.
Сега тъй като каретата не се продават отделни, пък и може да са износени и самите шлици на полуоските мисля някакви варианти защото не ми се дават 2х1160лв за полуоски.
Та се чудя стават ли каретата от полуоските за е46 или е39 който са масови тук из моргите, самите полуоски гледах по номера от realoem са различни?
П.С: За колегата който пита блендите оригинални вървят от 100 до 200лв за парче, нови турски ги гледах някъде към 70лв говорим за такива с autodim!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от INTEGRALE » 27 Сеп 2013, 17:53

Страхотна кола :) сигурно е и на малко километри :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от Nukem » 27 Сеп 2013, 20:32

170 000km реални, уникат :mhihi:
Е колега, все пак колата е 7000 евро не може да се очакват чудеса! Все пак и го има и момента че в този форум сме малко маняци, според повечето хора няма забележка искала само каране!
Блендите работят одеве ги проверих, Роби :bchug: като се видим! След смяната на уплътнението на шофьорската врата е доста по-тихо, има едно леко свирене от задната дясна врата, но преди малко я инспектирах мм по мм и всички уплътнения са здрави вратата няма следи от интервенции и удари, откъде идва това свистене си остава загадка.
Течноста на хидравликата беше много мръсна, сега с новото казанче и течност се усеща леко подобрение, антифриза сложихме червен г12.
До края на годината е това, остана да взема нови зимни гуми и джанти, напролет вече маховика и съединителя. Ще дебна и за някоя 520-ка на части да си взема едни полуоски и някой дребни неща, случайно ако изкочи.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от Nukem » 19 Окт 2013, 16:56

Колеги след месец на спокойно сравнително безпроблемно каране, снощи колата ме изненада с това:
Изображение
От смяната на мслото съм минал 3000км с маслко 5х30 високия клас на Кастрол, долях 1л, Кастол Едже 5х30 от 36лв за 1л, с каквото беше и досега и съм взел 1л резерва да избутаме до 9000км.
Чудя се какво да следва, не съм сменил клапана на картерните газове мисля другия месец да го направя, но такъв разход не вярвам да е от него, чудя се гумички ли да сменям или направо са сигмените, според вас?
Имам още двама приятели със същият мотор, снощи говорих с тях и те се оплакват от точно същия разход на масло, единото птиятелче прави основен ремонт при няма да казвам кой, защото ще използвам обидни епитети и пак му гори масло!
Мисля си при следващата смяна да пробвам с 5х40, преди да я взема колата беше с 10х40 явно предния собственик заради разхода я е карал с по-гъсто масло!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 27.10.2002
Местоположение: Lonsdale Sofia
Пол: Мъж
Кара: Ееее шейсе
Мечтае да кара: кънки

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от E34 » 19 Окт 2013, 21:35

Доливай и ич да не ти пука! Тия колици си харчат масълце, нормално е.
" Акулата е най-добрия учител по плуване " - Тихоокеанска мъдрост

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook