Проблем с EGR - Exhaust recirculation regulation
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- bordo_77
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 XD
Re: Проблем с EGR - Exhaust recirculation regulation
Taruno написа:Bordo_77 в затворено положение е голям проблем, но ето ви да прочетете за различните симптомиEGR Valve Stuck in the Closed Position
An EGR valve that is stuck in the closed position will raise the temperatures in the combustion chamber, creating a knocking or pinging. This is especially noticeable in situations where the vehicle is accelerating or cruising. EGR valves stuck in the closed position are especially dangerous for vehicles equipped with turbos since the high temperature and constant exposure will eventually cause the turbo to seize.
EGR Valve Stuck in the Open Position
If the EGR valve is stuck in the open position, the vehicle will experience a rough idle or frequently stall. If the valve is not completely stuck open but never achieves a tight seal when it closes, the engine can "miss" or shudder because of the improper mixture of the combustion elements.
EGR Valve Opens Too Much or Too Soon
Sticky EGR valves that open too much or too soon will cause the vehicle to stumble or hesitate when accelerating. Experiencing a loss of power, when accelerating, may also be a symptom of a sticky EGR valve.
Благодаря колега

- Niko M3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 22.07.2005
- Местоположение: Голям град, голяма простотия
Проблем с EGR - Exhaust recirculation regulation
А как може да се разбере дали работи коректно и дали затваря и отваря както трябва EGR, моя го позачистих малко като махах пеперудките не беше зле и се движеше нормално, но сега като ги чета тея постове и се замислих как да разбера дали си работи ???
Супер. Сега отиди да си купиш opel нафтичка и ще се возиш от сервиз до сервиз икономично 

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Проблем с EGR - Exhaust recirculation regulation
Ако се е движил нормално , без да залепя значи работи
- nov77
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 1.11.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60 525dА
Re: Проблем с EGR - Exhaust recirculation regulation
Да питам,какво значи да се движи нормално?Моя като го чистих се движеше много трудно,и чист и докато беше мръсен,голям зор,абсурд вакуума да го задвижи.Стоеше в затворено положение и така го монтирах,но поне почистен.На Д4Д на Тойота съм чистил и си се движеше свободно.Вашите леко ли се движат-примерно като понатиснеш с отверка отваря ли или трябва сериозно натискане?Ако карам с постоянно затворен ЕГР предполагам е проблем.Грешки не ми излизат на таблото и лампи не светят.Дайте съвет.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Проблем с EGR - Exhaust recirculation regulation
Моя на тройката се движеше с лек натиск с отвертка и самото движение е плавно. Относно другите въпроси, постнал съм текста за неправилната работа на предишната страница ?!
Re: Проблем с EGR - Exhaust recirculation regulation
nov77 написа:Да питам,какво значи да се движи нормално?Моя като го чистих се движеше много трудно,и чист и докато беше мръсен,голям зор,абсурд вакуума да го задвижи.Стоеше в затворено положение и така го монтирах,но поне почистен.На Д4Д на Тойота съм чистил и си се движеше свободно.Вашите леко ли се движат-примерно като понатиснеш с отверка отваря ли или трябва сериозно натискане?Ако карам с постоянно затворен ЕГР предполагам е проблем.Грешки не ми излизат на таблото и лампи не светят.Дайте съвет.
Нормално е да се движи бавно и тежко, не го мисли .
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Проблем с EGR - Exhaust recirculation regulation
Важното е да е ПЛАВНО да няма залепяния по пътя нагоре или надолу
- nov77
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 1.11.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60 525dА
Re: Проблем с EGR - Exhaust recirculation regulation
Вчера имах свободно време и реших малко да се поизцапам
. Свалих си всмукателния колектор и ЕГР ,да видя в какво състояние са. Точно преди 1 година съм ги чистил. За това време съм изминал 30000 км. Изненадващо бяха в добро състояние. Очаквах много сажди и нагар,но нямаше. Та просто споделям,за такъв пробег няма смисъл да се чистят,може би на 50000 км. След чистенето не открих разлика в поведението на колата(не,че съм очаквал). Снимах мръсния ЕГР.

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- bordo_77
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 XD
Re: Проблем с EGR - Exhaust recirculation regulation
Интересното при мен беше че като разкарах пеперудите на 300000км., клапана нямаше нагар и вероятно никой не го е чистил, а сега след 40000км., си имаше нагар. Може би пеперудите го пазят, поне така си мисля.
- nov77
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 1.11.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60 525dА
Re: Проблем с EGR - Exhaust recirculation regulation
От месец става нещо странно с колата. Незнам дали от ЕГР ли е или от друго. Много често започна да се включва регенерацията на ДПФ, който е премахнат механично и уж софтуерно. Значи,килата започва да бучи,един по-боботещ глас вади,и пуши светъл пушек,но само като отнема газта. При товар няма пешеци,и това продължава 15-20мин. после си е нормално и така през 200-300км. Защо мисля,че е от ЕГР,понякога забелязвам,че ми излиза пушек и от двигателният отсег,но немога да установя точно от къде,веднъж е от към ЕГР,друг път от към турбото. На диагностика нищо не излиза. Някакви идеи?
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Проблем с EGR - Exhaust recirculation regulation
Първо ходи да го премахнат правилно, защото явно все още си регенерира, а пушека в двигателния е, защото при регенерация дроселовата клапа се затваря и явни има някое маркуче или връзка, които не издържат
Re: Проблем с EGR - Exhaust recirculation regulation
nov77 написа:От месец става нещо странно с колата. Незнам дали от ЕГР ли е или от друго. Много често започна да се включва регенерацията на ДПФ, който е премахнат механично и уж софтуерно. Значи,килата започва да бучи,един по-боботещ глас вади,и пуши светъл пушек,но само като отнема газта. При товар няма пешеци,и това продължава 15-20мин. после си е нормално и така през 200-300км. Защо мисля,че е от ЕГР,понякога забелязвам,че ми излиза пушек и от двигателният отсег,но немога да установя точно от къде,веднъж е от към ЕГР,друг път от към турбото. На диагностика нищо не излиза. Някакви идеи?
Провери си турбината докато не е изревала.
- mincho2191
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 5.11.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d e60 LCI
Re: Проблем с EGR - Exhaust recirculation regulation
Здр Колеги Карам 530д е60.. Има проблем, Егр клапан, клапана не се движи като подавам газ,, проверих вакумния маркуч дали има вакум,,, (няма) някой ще може ли дами каже от къде идва малкия маркуч със някаква схема или подобно нещо.. Благодаря 

- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Re: Проблем с EGR - Exhaust recirculation regulation
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- mincho2191
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 5.11.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d e60 LCI
Re: Проблем с EGR - Exhaust recirculation regulation
Благодаря ти реших вече проблема 

43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани