Търся сервиз за Е60 - парно РЕШЕН

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Търся сервиз за Е60 - парно

Мнение от adovet » 27 Дек 2012, 18:57

agentkypur написа:Евентуално допълнителната водна помпа, която е за парното

работи

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Търся сервиз за Е60 - парно

Мнение от memorex » 27 Дек 2012, 22:37

Колега щом като мотора ти загрява добре защо просто не провериш с напипване маркучите преди и след този клапан на водо одгревателя . Ако остава затворен изходящия ще е студен а входящия топъл.Ако установиш това после търси причината в захранването на бобината или в механично засядане на самия клапан

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Търся сервиз за Е60 - парно

Мнение от adovet » 28 Дек 2012, 7:55

memorex написа:Колега щом като мотора ти загрява добре защо просто не провериш с напипване маркучите преди и след този клапан на водо одгревателя . Ако остава затворен изходящия ще е студен а входящия топъл.Ако установиш това после търси причината в захранването на бобината или в механично засядане на самия клапан

работи нормално проверено е

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Търся сервиз за Е60 - парно

Мнение от adovet » 01 Фев 2013, 22:36

Така след дълго ходене по мъките проблема най накрая се реши. Смених няколко сервиза до като се стигне до щастлив край. Та ето накратко какво стана. Купих колата и парното в краката духаше студено. На средните и горните духалки духаше топло, но не точно както си трябва. Помислих си, че е заминало радиаторчето, но след преглед и диагностики в оторизирани сервизи (няма да споменавам, имена, защото ще стане кофти за някои, които рекламират във форума) ми казаха, че да се запуши радиаторчето е невъзможно и е някъде другаде проблема. Казаха, че най вероятно е нещо от клапите в самото парно и трябва да се отвори и да се види. Също така преди това се проверяваха клапаните на парното, маркучи и т.н. Само пари давам насам натам и никой не казва нищо конкретно. След четене на доста допълнителна литература и чужди форуми стигнах до извода, че няма какво друго да е освен радиаторчето на парното. Тук трябва да благодаря на колегата OCI, който заедно с един негов колега разглобиха цялото табло и т.н. до въпросното радиаторче. Като сигнаха до радиаторчето запалиха колата и следяхме как ще грее. Беше точно така както очаквах - грееше само в средата, а отстрани студено. Въздуховодите за краката се намираха точно там - отстрани на радиаторчето.Смениха радиаторчето с ново и запалихме.Започна да грее навсякъде. Направихме малка грешка, че не го изчакахме да загрее хубаво. Сглоби се всичко и пробвахме. Тук искам да вметна, че цялата смяна на радиаторчето отне около 5-6 часа при положение, че в специализиран сервиз ми казаха, че трябвало за тази процедура 10-12 дни. Пробвахме колата като вече бях сигурен, че проблема е решен ама НЕ :banghead: . Сега духаше от всякъде еднаква температура обаче като се пусне вентилатора на по високи обороти и въздуха изстиваше. Просто не достигаше дебит или не знам какво още :ranting: . На другия ден отидох в един сервиз при едни познати, и почнахме да разглабяме всичко по двигателя, което е свързано с охлаждащата система на автомобила - помпа, маркучи, радиатор и нищо - всичко си е ОК. На края единия майстор казва дай да видиме последно и клапаните за радиаторчето. Само да вметна, че преди това тези клапани бяха сваляни и беше казано, че са ОК. Интересното беше, че всеки път като ги проверя през Инпата ми бяха отворени се на 50%.Свалихме клапите и ги закачихме на буксата. С Инпата ми ги активирах в различни проценти. Повече от 50 % не се отваряха.Сложихме обикновен тройник вместо клапаните и запалихме. Никога в тази кола до сега не беше духало толкова топло от всякъде. Та в крайна сметка се оказа проблема в клапите и радиаторчето. След сумати майстори и сервизи проблема се реши от OCI и едно квартално сервизче, в което дори нямат инпа, но имат ъкъл в главата. :ok:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Търся сервиз за Е60 - парно РЕШЕН

Мнение от memorex » 02 Фев 2013, 14:04

Браво колега.Добре сте се справили .Като гледам какво разглобяване е да не му идва на човек на главата.
Между другото само да запитам клапите ги сменихте с нови или ги отремонтирахте и кое не беше в ред с тях.
А също дали може да се проверят тези клапи без да се сваля таблото.Благодаря предварително

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Търся сервиз за Е60 - парно РЕШЕН

Мнение от adovet » 02 Фев 2013, 15:51

memorex написа:Браво колега.Добре сте се справили .Като гледам какво разглобяване е да не му идва на човек на главата.
Между другото само да запитам клапите ги сменихте с нови или ги отремонтирахте и кое не беше в ред с тях.
А също дали може да се проверят тези клапи без да се сваля таблото.Благодаря предварително

Клапите в самото парно си бяха наред. Не бяха добре клапаните на парното дето седят на маркучите за парното. Клапите се проверяват с Инпата. Диагностицират се лесно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Re: Търся сервиз за Е60 - парно РЕШЕН

Мнение от INTEGRALE » 05 Фев 2013, 9:38

То на повечето коли клапаните се запушват преди радиатора... май само с клапана щеше да стане работата :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Търся сервиз за Е60 - парно РЕШЕН

Мнение от adovet » 05 Фев 2013, 9:54

INTEGRALE написа:То на повечето коли клапаните се запушват преди радиатора... май само с клапана щеше да стане работата :)

Нямаше. Като свалихме таблото и запалихме колата радиаторчето грееше само в средата, а отстрани беше студено. То за това духаше само на средните духалки топло. Изходите за краката бяха точно от страни на радиаторчето където е студено.

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook