535d палене

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Re: 535d палене

Мнение от ICE » 20 Окт 2012, 22:06

Audi А6 (4F) са прословити с тяхното бавно палене. При тях проблема е във втулките на стартера. Затова на мен ми звучи резонно да се търси решението там!
Пишете като решите проблема!
Усоех!

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 16.10.2012
Местоположение: BG
Кара: 7er F01
Мечтае да кара: Aventador

Re: 535d палене

Мнение от movistar » 22 Окт 2012, 14:12

Всичко е проверено и няма абсолютно никакви проблеми, акумулатора е чисто нов - проверен и зареден. Майстора който е поддържал колата 2 години и му имам доверие каза че е нормално специално този мотор (535Д) да пали малко по мудно. Имам доверие на човека да се надяваме всичко да е наред. Разговарях и с един познат със бензинов мотор и неговата палеше по същия малко по муден начин.
видеонаблюдение шпионски магазин
Старинни мебели втора ръка от AntiqueBoutique
Спортни залози и казино сайтове в HustleBet
Всичко за Свети Влас на SvetiVlas.net

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 563
Регистриран на: 20.11.2005
Местоположение: Бургас
Кара: E60 530D '05

Re: 535d палене

Мнение от toni » 22 Окт 2012, 23:57

Туй като на всеки му се чува различно как пали двигателя, ето какво са записали хората в тубата http://www.youtube.com/watch?v=DXeVhZLs4_M

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: 535d палене

Мнение от da6ip » 23 Окт 2012, 0:48

ето как пали моята при нормални температури: http://www.youtube.com/watch?v=32FSrgO3LKg

на някои колеги колите палят по-бързо. въртенето в началото е може би наполовина.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: 535d палене

Мнение от xerial » 23 Окт 2012, 9:19

da6ip написа:ето как пали моята при нормални температури: http://www.youtube.com/watch?v=32FSrgO3LKg

на някои колеги колите палят по-бързо. въртенето в началото е може би наполовина.


Екстра си пали според мен , само при по-студените стартове играят оборотите ти - всички свещи ли са ти в изправност?
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: 535d палене

Мнение от da6ip » 23 Окт 2012, 10:32

xerial написа:
da6ip написа:ето как пали моята при нормални температури: http://www.youtube.com/watch?v=32FSrgO3LKg

на някои колеги колите палят по-бързо. въртенето в началото е може би наполовина.


Екстра си пали според мен , само при по-студените стартове играят оборотите ти - всички свещи ли са ти в изправност?


Toва не е моята кола - просто моята пали по същия начин.
Свещи и реле ги смених миналата зима и не очаквам изненади от тази посока :)
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: 535d палене

Мнение от xerial » 23 Окт 2012, 10:43

da6ip написа:
xerial написа:
da6ip написа:ето как пали моята при нормални температури: http://www.youtube.com/watch?v=32FSrgO3LKg

на някои колеги колите палят по-бързо. въртенето в началото е може би наполовина.


Екстра си пали според мен , само при по-студените стартове играят оборотите ти - всички свещи ли са ти в изправност?


Toва не е моята кола - просто моята пали по същия начин.
Свещи и реле ги смених миналата зима и не очаквам изненади от тази посока :)


Ясно :) :yes:
Изображение Изображение


Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 20.02.2007
Местоположение: 1000,4000,6000
Пол: Мъж
Кара: автомобил
Мечтае да кара: два автомобила
Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми

Re: 535d палене

Мнение от jordanpar » 23 Окт 2012, 16:39

Всъщност показания автомобил пали доста зле.Аз имах две изгорели подгревни и акумулатора ми беше още за смяна зимата,когато палеше за същото време ,но пък оборотите ми не играят така,Плюс това се вижда доста голямо притрисане при паленето.Ето как пали при мен:

http://youtu.be/CkyrmytXXnU

Първо палене сутрин,вижда се и по чертичките на оборотомера че не е на загрял двигател,тези съобщения за грешки в крушките отзад за мъгла и габарит са защото съм ги подменил с ЛЕД.Преди ремонта на стартера палеше с до секунда повече въртене и един хърхорещ звук,който всъщност и ме накара да погледнем стартера,защото след подгревни и акумулатор и изряден волтаж друго вече не ми идваше наум.Между другото след още стотина паления сигурно ротора щеше да задере вече в тялото на някоя от втулките и да затегне.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: 535d палене

Мнение от memorex » 23 Окт 2012, 18:08

"Първо палене сутрин,вижда се и по чертичките на оборотомера че не е на загрял двигател"

Оборотите са като на загрял защото все още е топло.И мойта така пали след като и налях PRO TEC.Преди това беше зле заради дюзи

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: 535d палене

Мнение от da6ip » 23 Окт 2012, 20:40

jordanpar написа:Всъщност показания автомобил пали доста зле.Аз имах две изгорели подгревни и акумулатора ми беше още за смяна зимата,когато палеше за същото време ,но пък оборотите ми не играят така,Плюс това се вижда доста голямо притрисане при паленето.Ето как пали при мен:

http://youtu.be/CkyrmytXXnU

Първо палене сутрин,вижда се и по чертичките на оборотомера че не е на загрял двигател,тези съобщения за грешки в крушките отзад за мъгла и габарит са защото съм ги подменил с ЛЕД.Преди ремонта на стартера палеше с до секунда повече въртене и един хърхорещ звук,който всъщност и ме накара да погледнем стартера,защото след подгревни и акумулатор и изряден волтаж друго вече не ми идваше наум.Между другото след още стотина паления сигурно ротора щеше да задере вече в тялото на някоя от втулките и да затегне.


Tочно така палят и колите на колегите които визирам по-горе - това според мен е идеалното палене.

При мен паленето винаги е било с един-два оборота повече. Няма никакво значение дали е студена или топла, нафта, абе нищо.
Също така, при нормални температури нито свещите нито акумулатора играят някаква роля.
Имал съм и аз две изгорели свещи, чак при -10 се проявяваха. Акумулаторът когато е "слаб" няма разлика в паленето, има разлика чак когато издъхва, бях 2 месеца с издъхващ акумулатор и се налагаше от време на време да паля колата с кабели. Паленето на моята остана такова като на първия клип.

С една дума, надявам се и при мен да е от стартер и ще го проверя при първа възможност.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com


Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 20.02.2007
Местоположение: 1000,4000,6000
Пол: Мъж
Кара: автомобил
Мечтае да кара: два автомобила
Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми

Re: 535d палене

Мнение от jordanpar » 23 Окт 2012, 20:52

А аз не съм забелязал зиме или лете да се променят оборотите-винаги на стартиране са около 695 об/мин^-1 и при загравяне стават около 670 об/мин^-1.И просто отбелязах че това е първото палене сутринта на неработил от 12-13 часа двигател.Забелязал съм че и броя на подгревите нямат значение,докато преди години на едно ауди колкото повече връщах на контакт да подгрее преди стартиране,толкова по добре се справяше.Та БМВ са се справили много добре с цялостната конструкция на този двигател.При мен с изгорели свещи и калпав акумулатор все пак палеше,което ме навежда на мисълта че при добро физическо здраве и компресия двигателя си пали имайки впредвид и налягането на впръскване на горивото,а подгрева просто може би е една екстра за по-здравословен старт.
А за стартера,четейки след свършен факт вече в чуждестранен форум се оказва че първо за него трябва да се хване човек при муден старт.Нито е сложен,нито отнема време ,просто е наврян малко на гадно място.И то по-вътрешния му болт,който го държи за двигателя.
Между другото най-чистия да го нарека старт съм наблюдавал при В8 дизеляк на мерцедес.Там даже двигателя не трепваше.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: 535d палене

Мнение от memorex » 23 Окт 2012, 21:49

А за стартера,четейки след свършен факт вече в чуждестранен форум се оказва че първо за него трябва да се хване човек при муден старт.Нито е сложен,нито отнема време ,просто е наврян малко на гадно място.И то по-вътрешния му болт,който го държи за двигателя.

При муден старт аз бих се хванал и за помпа резервоар или втората /бустер помпа/ .Не отписвам стартера разбира се.


Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 20.02.2007
Местоположение: 1000,4000,6000
Пол: Мъж
Кара: автомобил
Мечтае да кара: два автомобила
Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми

Re: 535d палене

Мнение от jordanpar » 23 Окт 2012, 22:00

Помпите се хващат много лесно.Който е сменял горивен филтър дори с изваден от клемореда ключ без да запуши с нещо нафтопровода мисля ще се сети защо :mhihi: :mhihi: Аз така разбрах какви са тези звуци които се чуват от колата регулярно даже и заключена.с цената на две измивания на очите с нафта.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: 535d палене

Мнение от memorex » 24 Окт 2012, 18:55

:mhihi: :mhihi: :mhihi: Най добре се разбира ако усетиш разлика (а също и странни звуци)при ниво в резервоара под 1/4 и над 3/4.Това при положение че филтри и цедки cа наред

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 16.10.2012
Местоположение: BG
Кара: 7er F01
Мечтае да кара: Aventador

Re: 535d палене

Мнение от movistar » 06 Ное 2012, 15:28

Да ъпдейтна малко темата. След като ми писна да пали като локомотив и на няколко пъти даже не искаше и да завърти както трябва все едно е слаб акумулатора, се оказа че е проблема е в стартера (масата вътре се била разместила до колкото разбрах и не дава искра където трябва) вече всичко е 6 точки и колата пали като новичка :lalala: :lalala: :lalala: Благодаря на отзовалите се колеги!

Сега мога да ви занимая с малко друг проблем. Пру въртене на волана има едно почукване където в бмв ми казаха че е от тампоните на стабилизиращата щанга, вчера ги смених обаче почукването пак си го има, някакви идеи?
видеонаблюдение шпионски магазин
Старинни мебели втора ръка от AntiqueBoutique
Спортни залози и казино сайтове в HustleBet
Всичко за Свети Влас на SvetiVlas.net

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook