Питане (проблем?) за резервната гума
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Питане (проблем?) за резервната гума
като стана дума за криковете, една дума и от мен. като си търсих крик за Е60/61 и попаднах на няколко случая на такъв крик, счупил се при употреба. затова си взех крик от Х5 Е53, който издържа доста повече кг. той е и ромбовиден, а не с рамо като оригиналния. плюса е че е доста стабилен и вдига колата по-нависоко от оригиналния. минусът е че не се побира в легена над патерицата, и трябва да седи в отделението където е усилвателя, което е малко досадно с времето.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Re: Питане (проблем?) за резервната гума
jordanpar написа:Ползвам крик от Е46,и ключ с тръба за удължаване на рамото /вижда се на снимката/.
И на мен ми продадоха крик от Е46, който щял да ми свърши работа - дано да е така и не се счупи, когато не трябва!
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Re: Питане (проблем?) за резервната гума
Сменял съм веднъж задна лява.Винаги подлагам обаче първо резервната под прага,а като сваля спуканата гума,веднага ги заменям.Крика изкара 10 минути,но забелязах че асфалта под лапата му започна да потъва.което и мен ме доведе до мисълта че площта му там където стъпва е малка и цялата тежест идва в повече.Интересно ако трябваше да надигна откъм предницата,с този тежък двигател и трансмисия и аз се чудя дали крика ще издържи.Тея ромбовидните да разбирам ли, че имат по две рамена разтягащи се,но пак един винт който се върти?Защото мисля че резбата и винта са първо важни,а после и конструкцията на самия крик.Пробвал съм и малък крокодил,проблема е че праговете идват ниски и трябва пак да надигнеш малко с винтовия крик и после да подложиш лапата на крокодила.Тегава работа.
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Питане (проблем?) за резервната гума
jordanpar написа:Сменял съм веднъж задна лява.Винаги подлагам обаче първо резервната под прага,а като сваля спуканата гума,веднага ги заменям.Крика изкара 10 минути,но забелязах че асфалта под лапата му започна да потъва.което и мен ме доведе до мисълта че площта му там където стъпва е малка и цялата тежест идва в повече.Интересно ако трябваше да надигна откъм предницата,с този тежък двигател и трансмисия и аз се чудя дали крика ще издържи.Тея ромбовидните да разбирам ли, че имат по две рамена разтягащи се,но пак един винт който се върти?Защото мисля че резбата и винта са първо важни,а после и конструкцията на самия крик.Пробвал съм и малък крокодил,проблема е че праговете идват ниски и трябва пак да надигнеш малко с винтовия крик и после да подложиш лапата на крокодила.Тегава работа.
да, две рамена и един винт по средата. ромбът се разтяга нагоре-надолу.
по-здрав е от този с едно рамо, има по-голяма товароносимост. по спомен стандартния 1500 кг, а този или 2000 кг или 2500.
важно е там където влиза винта също да е метал, щото за по-малки коли това е пластмасово, нищо че крика на вид е като за по-големите. та тази пластмаса поддава първа.
площта на стъпване не съм я сравнявал, трябва да видя дали е по-голяма.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- Николай Занчев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 30.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 touring
- Мечтае да кара: М5
Re: Питане (проблем?) за резервната гума
Искам да попитам ако някой знае всички Е60-ки ли излизат със 17"-ка леген за резервната гума и какъв трябва да е размера на гумата става въпрос за патерицата?Също така какво ЕТ трябва да бъде патерицата?
Колата е била с рънфлат гуми но са свалени взехме патерица 17"ка но не се събира в легена патерицата е с размер 135/90/17.
Някой ако може да помогне ще бъда благодарен
Също така някой ако може да каже дали колата е излезнала заводски със рънфлат гуми защото аз не можах да намеря информация по ВИН-а,ако някой може да провери ще бъда благодарен.
Колата е била с рънфлат гуми но са свалени взехме патерица 17"ка но не се събира в легена патерицата е с размер 135/90/17.
Някой ако може да помогне ще бъда благодарен
Също така някой ако може да каже дали колата е излезнала заводски със рънфлат гуми защото аз не можах да намеря информация по ВИН-а,ако някой може да провери ще бъда благодарен.
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Питане (проблем?) за резервната гума
Николай Занчев написа:Искам да попитам ако някой знае всички Е60-ки ли излизат със 17"-ка леген за резервната гума и какъв трябва да е размера на гумата става въпрос за патерицата?Също така какво ЕТ трябва да бъде патерицата?
Колата е била с рънфлат гуми но са свалени взехме патерица 17"ка но не се събира в легена патерицата е с размер 135/90/17.
Някой ако може да помогне ще бъда благодарен
Също така някой ако може да каже дали колата е излезнала заводски със рънфлат гуми защото аз не можах да намеря информация по ВИН-а,ако някой може да провери ще бъда благодарен.
1.размер патерица Е6х - 135/80/17
2.легенът вероятно е бил задължителен за първите Е60,за които РФТ е бил опционален
3.бриджстоун в БМВ вгражда за първи път рънфлет през 2002г в Z4,и след това през 2003г в Е60
4.мисля в Е60 рънфлета отначало е бил опционален,ако не за Германия,то поне за някои други пазари..
5.вин-а със сигутност ще си каже дали е излязла с РФТ
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
Re: Питане (проблем?) за резервната гума
Колеги при мене влиза точно. Аз съм с оригиналния пакет гума и крик от БМВ.
Tool - Fear Inoculum
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Питане (проблем?) за резервната гума
Emooo написа:Колеги при мене влиза точно. Аз съм с оригиналния пакет гума и крик от БМВ.
+1 и при мен си е ок
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Re: Питане (проблем?) за резервната гума
Оригиналната "патерица" е 135/80 (а не 90)/R17 и се събира идеално в легена след като се махне мокета - всичко е описано в линка, който е на предишната страница, дори оригиналния размер на гумата е даден там.
Успех
Успех
- icog
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: 20.12.2008
- Местоположение: посред Витоша
- Пол: Мъж
- Кара: Трамвай по Графа
- Мечтае да кара: Подводница
- Детайли за колата: F10 530 xd
Re: Питане (проблем?) за резервната гума
noiseless написа:Оригиналната "патерица" е 135/80 (а не 90)/R17 и се събира идеално в легена след като се махне мокета - всичко е описано в линка, който е на предишната страница, дори оригиналния размер на гумата е даден там.
Успех
Здравейте,
Имате ли идея дали "патерицата" е една и съща за моделите със задно и тези с xDrive? Знам, че при джантите имат немалка разлика в ЕТ-то, но не намирам никаква информация за патерицата. В БМВ ме застреляха с 530 лв за комплекта патерица + крик та явно ще търся по моргите.
- batzlati
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 21.03.2008
- Местоположение: Созопол
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d
- Мечтае да кара: карах почти всичко
Re: Питане (проблем?) за резервната гума
icog написа:noiseless написа:Оригиналната "патерица" е 135/80 (а не 90)/R17 и се събира идеално в легена след като се махне мокета - всичко е описано в линка, който е на предишната страница, дори оригиналния размер на гумата е даден там.
Успех
Здравейте,
Имате ли идея дали "патерицата" е една и съща за моделите със задно и тези с xDrive? Знам, че при джантите имат немалка разлика в ЕТ-то, но не намирам никаква информация за патерицата. В БМВ ме застреляха с 530 лв за комплекта патерица + крик та явно ще търся по моргите.
Аз си взех от морга комплект резервна гума с кората и инструментите за 120лв. (от Е60 2004г.). Всичко си пасва перфектно. Моята е 2008г. 530xd.
Така че , търси най-добрата оферта по моргите

- icog
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: 20.12.2008
- Местоположение: посред Витоша
- Пол: Мъж
- Кара: Трамвай по Графа
- Мечтае да кара: Подводница
- Детайли за колата: F10 530 xd
- daskaloff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 16.09.2010
- Местоположение: София Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525d
Re: Питане (проблем?) за резервната гума
колеги ....... от е92 ми предлагат една патерица 125/90/16...... някой има ли опит и дали знае дали ще стане за 525д.....
Re: Питане (проблем?) за резервната гума
da6ip написа:да, две рамена и един винт по средата. ромбът се разтяга нагоре-надолу.
по-здрав е от този с едно рамо, има по-голяма товароносимост. по спомен стандартния 1500 кг, а този или 2000 кг или 2500.
важно е там където влиза винта също да е метал, щото за по-малки коли това е пластмасово, нищо че крика на вид е като за по-големите. та тази пластмаса поддава първа.
площта на стъпване не съм я сравнявал, трябва да видя дали е по-голяма.
Колеги, този дали ще ми свърши работа, мисля че е от е36 и издържа 800кг? Някой може ли да ми каже на оригиналният колко колограма е написано? Мерси
http://prodavalnik.com/krik-bmv-i24903843
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани