BMW 525DA - проблем с тоците в колата!

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 25.08.2012
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е 61 530d

Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!

Мнение от miroleskov » 07 Ное 2012, 9:35

И никой ли не знае как се определя кой е консуматора...?Спиделете опит моля,че и моя акумулатор умря днес!!!
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!

Мнение от memorex » 07 Ное 2012, 9:54

Припомни си какви модификации са направени и ги провери една по една

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!

Мнение от Emooo » 07 Ное 2012, 10:11

Колеги, аз също имах този проблем но проблема се реши генерално като ми се смени IBS сензора. Не се е налагало да се мерят консуматори и да се сменят модули. Подозирам че този сензор който седи на минусовия кабел на акумулатора се грижи след 15 мин колата да заспи и да няма такава консумация. Не съм сигурен в това, което казвам - това е по-скоро догатка на базата на това, което съм чел за този сензор преди 1-2 годинино може да проучите за това http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/08/88/45

Това което се вижда на картинката е стария сензор той има метални части отвън и се знае, че дефектира при влага и причинява тази консумация след 15-тата минута. Новия сензор е облечен целия в пластмаса. Провете първо дали имате стария сензор ако е той значи може да е там проблема. При мене проблема се диагностицира при БМВ дилър и там ми смениха сензора с кабела за 400лв и проблема се реши. Имайте предвид, че тази повишена консумация поврежда акумулатора и той ще трябва да се сменя след няколко месеца ако оставите нещата така - там също са 400-500лв.
Tool - Fear Inoculum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 25.08.2012
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е 61 530d

Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!

Мнение от miroleskov » 07 Ное 2012, 10:30

Модификации не съм правил,оставих акумулатора за възтановяване и после отивам да търся кой е консуматора при един ел.техник.Интересно е,че снощи нямах ток дори да отключа колата-дадох и ток запалих работи на място 15 мин.,изгасих и махнах минусовата клема.Сутринта я сложих запали без проблем и без някакви съобщение от борда,закарах я до човека,от който купих акумулатора замери го и имаше 700 А ток мери там с една машинка.Възможно ли е толкова бързо да се възтанови?А и при следващо палене ми изкара грешка,че SOS системата не работи....
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 25.08.2012
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е 61 530d

Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!

Мнение от miroleskov » 07 Ное 2012, 18:44

Колеги видяхме следното - колата черпи до към 5-тата минута 11-12 А,след това 0.31 до около 15 мин след това Се опитва да заспи явно вдига изведнъж 11-15 А и пада на 0.27-0.28 А и стои толкова...преди съм гледал дали заспива и лампата на скоростния лост изгасваше,а сега не иска да изгасне :dunno:пробвахме и след като минат 15 минути и показва 0.27-0.28 почнахме да вадим бушоните и на бушон номер 57 стана така вадим консумацията скача слагаме пада до 0.03 и край .... колата заспива дълбоко лампата на скоростния лост изгасва...на бушон 57 е записано current monitoring!!!Това прословутия ibs сензор ли ще да е и ако е той само от дилър ли може да се закупи,и задължително ли с него трябва да смени и целия минусов кабел(бях чел в някаква тема).После налагат ли се някакви програмирания и т.н.
Последна промяна miroleskov на 07 Ное 2012, 19:01, променена общо 1 път
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!

Мнение от Emooo » 07 Ное 2012, 18:55

current monitoring има връзка с IBS. Сензора върви с кабела - поне на мен така ми го продадоха. При смяна на сензора трябва програмиране на колата, така че сложно да се направи от гаражен майстор но не пречи да потърсиш някой може да са се научили да го правят. Моя съвет е затова да отидеш при дилъра те ще ти диагностицират със сигурност проблема и ще ти дадат и гаранция за работата (ужким).
Tool - Fear Inoculum

Legendary
Аватар
Мнения: 1233
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX

Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!

Мнение от MadChicken » 07 Ное 2012, 19:25

До 09.2005 бушон 57 (20A) отива в MPM (Micro power module) модула, после става към климатичния панел IHKA Basic (Heating/air conditioning system). MPM-а е една малка кутийка в леглото за резервната гума, между два пласта стеропор. Ако се е навлажнил или нещо такова ей ти го проблема...

Ето за това говорим чисто илюстративно: http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-NEW-MPM-M ... 2c68e3f3c8
Only dead fish follow the stream...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 25.08.2012
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е 61 530d

Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!

Мнение от miroleskov » 07 Ное 2012, 19:33

Абе май без дилър няма да мине работата,а защо след като махна и върна бушона консумацията пада?приспивам го принудително,но после не се съживява така да се каже.Моята е произведена 06.2004
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 25.08.2012
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е 61 530d

Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!

Мнение от miroleskov » 08 Ное 2012, 20:08

Такааа....
Развитие по темата...днес цял ден си играя да вадя бушони....извадил съм ги всички отпред и отзад,значи на 5мин. Консумацията пада на 0.31, после на 15-тата пада на 0.20-21 А почвам да вадя аз бушони наред от нито на един не ми падна консумацията ама грам.!Само на някой като го върна на мястото му почва да консумира повече,явно се рестартират някой неща и бързо пада отново на 0.20-21А.
Но ми направи впечатление следното:колата ми заспива на 1час.-лампата на скоростния лост изгасва и консумацията пада на 0.03 или 0.04 и край.Това ме наведе на мисълта,че акумулатора нещо се бъгва като се има предвид,че след мерене в продължение на 5-6 часа и не е консумирало кой знае какво за това време ,следях постоянно,накрая нямаше ток да завърти стартера!!Дадох ток с кабели и край. Това беше.
Вие какво мислите.И моля на някой ако не му представлява проблем да засече кога му изгасва лампата на скоростния лост.Благодаря
П.С. Акомулатора е чисто нов на 1месец moll 95ah 850A стартов ток
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 20.07.2011
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: 528i XDrive F11

Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!

Мнение от hristocharakchiev » 08 Ное 2012, 20:53

Моята кола заспива и тя на 1 час, не знам на какво се дължи това, акумулатора ми е на 1 година бош 100 ампера и до сега не съм имал проблеми с него.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 25.08.2012
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е 61 530d

Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!

Мнение от miroleskov » 09 Ное 2012, 10:33

така върнах акомулатора и взех друг пак чисто нов...и с него ако направи проблем значи топката остава в моя двор.Надявам се да няма ядове.Ще пиша пак тук за да стане по-полезна темата
за сега това от мен :wave:
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!

Мнение от Emooo » 09 Ное 2012, 10:36

miroleskov написа:така върнах акомулатора и взех друг пак чисто нов...и с него ако направи проблем значи топката остава в моя двор.Надявам се да няма ядове.Ще пиша пак тук за да стане по-полезна темата
за сега това от мен :wave:

Като сложи новия акумулатор програмира ли колата за него?
Tool - Fear Inoculum

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 16.10.2012
Местоположение: 100лицата
Пол: Мъж
Кара: E60, E21

Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!

Мнение от Belqta #69 » 09 Ное 2012, 12:35

Моята заспива около 30-40та минута.
био химия

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 25.08.2012
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е 61 530d

Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!

Мнение от miroleskov » 09 Ное 2012, 16:37

Emooo написа:
miroleskov написа:така върнах акомулатора и взех друг пак чисто нов...и с него ако направи проблем значи топката остава в моя двор.Надявам се да няма ядове.Ще пиша пак тук за да стане по-полезна темата
за сега това от мен :wave:

Като сложи новия акумулатор програмира ли колата за него?

е как цъкнах на бързо с инпа-та
благодаря за темата тя мисля ,че беше твоя....
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 25.08.2012
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е 61 530d

Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!

Мнение от miroleskov » 16 Ное 2012, 21:31

днес идвам от Бова-та,след два дена престой и една чанта пари казаха,че проблема е в микро пауър модула.Не знам аз ли нещо не съм добре,но очаквах след 2 дни в сервиза колата да излезе оправена от там,а се оказа,че само е установен проблема.Модула трябвало да се поръча,да се монтира,да се програмира и така.
П.С.
сега четох по чуждите форуми,че нямало нужда от препрограмиране.Не знам на кой да вярвам.Някой,който се е сблъсквал с този проблем има ли тук?Или евентуално колега,който може да помогне с програмирането?
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook