Колата спря на пътя.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
Re: Колата спря на пътя.
колега провери за хлабав кабел (+) на акумулатора имах същия проблем само че на 318 дизел на плюсовата клема едното кабелче беше разхлабено и колата ми гаснеше в движение светваше като елха и т.н.дано се разминеш с хлабав кабел
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Колата спря на пътя.
и аз залагам на алтернатор, от това което съм срещал.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: Колата спря на пътя.
Днеска забелязах, следното: колата е на P и гледам показанията на генератора от скритото меню. При подаване на газ или работа на празен ход генератора показва 14.3V но в момента когато дигна малко обороти и пусна педала показанията падат на 13.3V докато стрелката на оборотите пада незнам дали това е нормално. Моля някой да погледне как е при него. И колко струва този генератор + работата за смяна ако не е скъпо направо да го сменям.
Tool - Fear Inoculum
- Krasimir19
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 11.04.2010
- Местоположение: Planet Roterende
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 136hp И BMW 530XiA 258hp
Re: Колата спря на пътя.
Emooo написа:Днеска забелязах, следното: колата е на P и гледам показанията на генератора от скритото меню. При подаване на газ или работа на празен ход генератора показва 14.3V но в момента когато дигна малко обороти и пусна педала показанията падат на 13.3V докато стрелката на оборотите пада незнам дали това е нормално. Моля някой да погледне как е при него. И колко струва този генератор + работата за смяна ако не е скъпо направо да го сменям.
Номенклатурен номер : 12317802928
Описание : ГЕНЕРАТОР
Ед.цена (с ДДС) : 1186.31 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените


ЕДИТ- Бе значи, 855 евро ми излезе всичко, а това беше- нов акумулатор, генератор, релета, и някои кабели. По спомен генератора беше около 400 евро някъде, в Германия.
Re: Колата спря на пътя.
Emooo написа:Днеска забелязах, следното: колата е на P и гледам показанията на генератора от скритото меню. При подаване на газ или работа на празен ход генератора показва 14.3V но в момента когато дигна малко обороти и пусна педала показанията падат на 13.3V докато стрелката на оборотите пада незнам дали това е нормално. Моля някой да погледне как е при него. И колко струва този генератор + работата за смяна ако не е скъпо направо да го сменям.
Emooo, съвсем нормално е. не се шашкай. колата ти е супер, просто трябва да не й обръщаш толкова внимание и да отидеш при един свестен майстор да види защо гасне - вероятно е нещо елементарно.
относно генератора (не е ли "алтернатора"?


Re: Колата спря на пътя.
@ndro написа:относно генератора (не е ли "алтернатора"?).
Генератор и алтернатор са 2 думи за едно и също нещо. http://en.wikipedia.org/wiki/Alternator
Tool - Fear Inoculum
Re: Колата спря на пътя.
Колеги, алтернатор втора употреба - 200 лв. по моргите. Просто трябва да отидете в тази, в която познавате някой от работниците там, за да ви свършат работа.
Препоръчвам, преди закупуването на каквото и да е - четки, реле, нов алтернатор, да се свали и да се прегледа от кадърен доктор. 13.3 волта не е нормален пад на 170 амперов алтернатор. Това би сигнализирало за проблем и то не в релето ... поне според мен.
Препоръчвам, преди закупуването на каквото и да е - четки, реле, нов алтернатор, да се свали и да се прегледа от кадърен доктор. 13.3 волта не е нормален пад на 170 амперов алтернатор. Това би сигнализирало за проблем и то не в релето ... поне според мен.
Животът е сложен и непредсказуем, но това го прави по-сладък и желан. Загубим ли желанието, губим и себе си!
- skoti79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Panamera 4S
Re: Колата спря на пътя.
Ако е алтернатора в най-лошия случай,ремонта му е 150-180 лв.
Няма смисъл да купуваш нов.
Няма смисъл да купуваш нов.
Re: Колата спря на пътя.
peter_tg написа:К13.3 волта не е нормален пад на 170 амперов алтернатор.
защо да не е нормален? принципно е 12V и всичко над него означава, че зарежда.
Re: Колата спря на пътя.
Със сигурност не е алтернатора държи ми 14.4V +- 0.2V. При включване на фарове, радио, климатик, халогени. Напрежението не пада. Подозирам акумулатора, защото преди няколко месеца имах проблем с IBS сензора който причиняваше "High rate of battery discharge" нощем. Може би тази консумация нощем е скапало акумулатора, защото преди да отрементирам кабела минаха 3 месеца през които се имало голяма консумация от акумулатора нощем. Напрежението което измервам с волтметъра на акумулатора след зареждане е 12.25V което общо взето в нормите но мисля да сменя акумулатора за всеки случай.
Tool - Fear Inoculum
Re: Колата спря на пътя.
@ndro написа:peter_tg написа:К13.3 волта не е нормален пад на 170 амперов алтернатор.
защо да не е нормален? принципно е 12V и всичко над него означава, че зарежда.
Нормално зареден акумулатор трябва да държи заряд от 12.8V. Замерен под товар (в порядъка 70-100А) не трябва да пада под 10.5V, имайки в предвид дизела и подгряващите свещи. За да се зарежда един акумулатор му трябва напрежение от порядъка на 13.5-14.5V.
Относно алтернатора на Емооо, колега, моментните показания на заряда не могат да бъдат достоверни за определяне дали има проблем или не. Ако проблема е в релето и в даден момент подава свръх заряд, то в този момент всички системи изключват. Поне така беше при мен. Имай малко търпение и виж колко често ти прави проблема и в какъв момент.
Животът е сложен и непредсказуем, но това го прави по-сладък и желан. Загубим ли желанието, губим и себе си!
Re: Колата спря на пътя.
peter_tg написа:@ndro написа:peter_tg написа:К13.3 волта не е нормален пад на 170 амперов алтернатор.
защо да не е нормален? принципно е 12V и всичко над него означава, че зарежда.
Нормално зареден акумулатор трябва да държи заряд от 12.8V. Замерен под товар (в порядъка 70-100А) не трябва да пада под 10.5V, имайки в предвид дизела и подгряващите свещи. За да се зарежда един акумулатор му трябва напрежение от порядъка на 13.5-14.5V.
да, така е

Re: Колата спря на пътя.
БГ форум да се нарадваш!До като има проблем се плаче страшно
реши ли се проблема тишина
Сигурно е сменил батерията и всичко е ок
Залагам 2 кинта на акумолатор


Сигурно е сменил батерията и всичко е ок
Залагам 2 кинта на акумолатор

- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Колата спря на пътя.
Eмо има няколко теми в които най-подробно е обяснил какво е сменял. Да не говорим че междувременно е нещо като експерт по акУмУлаторите в тези коли.
Прегледай другите теми, пък после ако искаш критикувай на воля
Прегледай другите теми, пък после ако искаш критикувай на воля

Space, pace and grace. www.more-to-come.com
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани