проблем със скоростна кутия на е60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Колега ходи в София при Недко Стефанов и не се занимавай с други доколкото знам е най-добрият! А колкото до скоростните кутии на Е60 са здрави колкото и на всички други модели, но си искат обслужване= смяна на масла и филтри на около 40000-50000км. като маслата си ги вземайте от БМВ сервизи щото има много ментета.Според мен е много трудно( но не и невъзможно) кола от Германия година 2003 да е на 80000 не искам да обиждам колегата, но според мен са му свалили 100000км.По мои наблюдения скоростните кутии издържат до около 150000км. със сигурност, от там нататък си е руска рулетка ако не се сменят маслата да не забравяме че гаранцията на BMW е 100000км. а ако си платиш допълнително и до 150000км.от там нататък-ДУХАМЕ!
Никой не умира девствен защото живота преебава ВСИЧКИ!!!!
- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
Аве Маслото на скоростната кутия на новите модели трябва да се сменя на 50хил км. Имам пряко виждане върху БМВ автоматите ...


- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
добре де само за автоматите ли говорите за смяна на масло!?!?
да използвам разговора....!
ако е с ръчни или ,както е мойта с СМГ-трябва ли да сменям масло и некакви филтри или си пера!? аз съм сменил до сега на 130хил някакво серво на съединителя ,но цената беше 380лв ....!
дайте акъл...!!!
да използвам разговора....!
ако е с ръчни или ,както е мойта с СМГ-трябва ли да сменям масло и некакви филтри или си пера!? аз съм сменил до сега на 130хил някакво серво на съединителя ,но цената беше 380лв ....!
дайте акъл...!!!
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Langata написа:Ми тя твоята си е пак автомат така че си трябват същите процедури(масла,филтри и т.н.) и недей отлага много да няма после "КАЖЕТЕ МИ МАЙСТОР ЗА SMG КУТИИ".Незнам само дали няма некви спец. процедури затова в BMW - да е сигурна работата.
не знам що реши ,че е като автомата-СМГ-то си е чиста механична кутия със зъби ,но може да превключва с автоматичен съединител и има управляващ блок. самата кутия си е нормална кутия! за тва питам -примерно нормалната обслужва ли се ,праи ли се нещо с масла !? филтъра на е39 в нормална кутия беше в картера на кутията -вграден и самата смяна е доста дебела-тука при е60 знае ли някой как е положението с филтъра !?
- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Прочетох темата и нещо не разбрах един каза че ремонт на кутия излиза към 4000 лева(цялостен предполагам). Колега каза че нищо и няма на нея а са сменили некво бутало и пак 4000 лева. Правилно ли сам разбрал?
- icog
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: 20.12.2008
- Местоположение: посред Витоша
- Пол: Мъж
- Кара: Трамвай по Графа
- Мечтае да кара: Подводница
- Детайли за колата: F10 530 xd
Цените им са страшни а се оказа, че хич не са надеждни. Относно смяната на масло на автоматик - СМЕНЯЙТЕ СИ МАСЛОТО ЧЕ МАМАТА СИ ТРАКА! Аз другата седмица ще мина тази процедура и ще пиша подробно какво и колко. А мнението ми за смяната на маслото е от няколко човека, всичките са малко или много "майстори", но всичките казват че маслото било с доживотна гаранция, лошото обаче е, че го мерят спрямо живота на кутията...
Препоръката е до 100К задължителна смяна, като гледах по хамериканските форуми го правят на около 50К мили (около 90К км). И там дилърите си държат, че няма нужда от смяна но хората си сменят. Един сърч в гугъл показва, че строшените кутии не са една или две. Всеки да си прави сметка.

Langata написа:Колега ходи в София при Недко Стефанов и не се занимавай с други доколкото знам е най-добрият! А колкото до скоростните кутии на Е60 са здрави колкото и на всички други модели, но си искат обслужване= смяна на масла и филтри на около 40000-50000км. като маслата си ги вземайте от БМВ сервизи щото има много ментета.Според мен е много трудно( но не и невъзможно) кола от Германия година 2003 да е на 80000 не искам да обиждам колегата, но според мен са му свалили 100000км.По мои наблюдения скоростните кутии издържат до около 150000км. със сигурност, от там нататък си е руска рулетка ако не се сменят маслата да не забравяме че гаранцията на BMW е 100000км. а ако си платиш допълнително и до 150000км.от там нататък-ДУХАМЕ!
Колегата ти е написал, че я е купувал от Германия 2003г чисто нова. Чети!
- Richmond
- ентусиаст
-
- Мнения: 1308
- Регистриран на: 12.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: харабийската
- Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
- Детайли за колата: Пълно шукаритети!
Отиди при Ясен, сервиза се намира в София, много бързо ще намери проблема. Цени - атрактивни!
Давам ти линк към сервиза, обади му се за повече информация!
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 48&start=0
Давам ти линк към сервиза, обади му се за повече информация!
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 48&start=0
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
тя колата оправена вече, четете колеги
Проблема с автоматиците на всички модели с монтиран 3,0Д М57 е още от самото начало... Просто торка на този мотор е брутален и всичко зависи от стила на каране . В повечето случай механичния пакет е направо смлян , което си е в реда на нещата ако се кара на тежки стартове с ръката до лакътя отвън
Говорих си с човек от централатав Мюнхен по въпроса , по специално го питах защо на кутиите пише , че маслото е лайфтайм и не се сменя, а той с лека насмешка отговори - защо да си харчиш парите за смяната на масло , по-добре събирай за кутия
И така, спасението е само в ръчната кутия ако искаш динамика, с автомата трябва пенсионерската да се отнасяме

Проблема с автоматиците на всички модели с монтиран 3,0Д М57 е още от самото начало... Просто торка на този мотор е брутален и всичко зависи от стила на каране . В повечето случай механичния пакет е направо смлян , което си е в реда на нещата ако се кара на тежки стартове с ръката до лакътя отвън



- zapalvane
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 19.04.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: x5 3.0d
- bossorange
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 10.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: x5 g05 4.0i
- Мечтае да кара: кола дет не се разваля
Re: проблем със скоростна кутия на е60
Вече съм щастлив собственик на 530хд комби. Колата е на 170 000км и май трябва да сменя маслото на автоматика превантивно. Къде да го сменя и колко ще струва горе-долу. Мерси
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: проблем със скоростна кутия на е60
А в другата си тема (където си питал за М-пакета) ще се включиш ли пак?
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани