Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Мерси за мненията. И аз смятам, че състоянието на седалките за оценка на километрите на автомобила е субективно - зависи от подръжката им, средно изминавано разстояние на влизане в автомобила, тегло на шофьора и други. Освен това, за този тип седалки страничната опора на седалището от страната на шофьорската страна винаги е най-силно износената част, тъй като седалищаната част на седалката не е равна и съответно се износва и уляга надолу и настрани (към вратата). Аз самият на моя автомобил имам седалки със същата форма и при мен също това е най-износената част от всички седалки. Иначе лично не виждам седалките да се много износени като цяло, според мен са в нормално състояние за годините на автомобила.
Ако споделите още мнения по други детайли на колата ще съм ви благодарен.
Ако споделите още мнения по други детайли на колата ще съм ви благодарен.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
За е60 според мен и страницата не е основното което се износва както при е36, поне при моето положение на седалката, като ставам закачам самата греда и съответно този преди мен е правил така явно защото точно ръба е захабен, като взема колата от сервиза ще постна снимка!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- todorSTY
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 26.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530 XD
- Мечтае да кара: BMW M5 E60
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Здравейте. Винаги съм харесвал марката, любима ми е, но до сега не съм имал BMW и съответно не зная много за поддръжка, проблеми и т.н. Сега вече съм решил да си взимам BMW 530 X Drive, дизел 231 к.с., но да не ви обяснявам знаете си параметрите. Можете ли накратко да ми кажете за каква сума може да се намери читаво от 2005 г.или 2006 г. /то е ясно, че кола на толкова години и километри все ще има забележки/ и по-важното колко струва поддръжката на този автомобил - първоначарната смяна на задължителните неща при покупка и след това нормалната поддръжка - масла, филтри и там каквото трябва. Предварително благодаря!
- nyankov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 8.04.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530XD '05
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Здравейте,
за да не пускам нова тема, пиша тук.
От скоро имам колата (3-4 месеца). На няколко пъти забелязах, че борд компютъра се рестартира сам (предполагам в момента на палене). Примерно бил е на 400км с някакъв разход и след паленето е вече на 0км и 0 л/100км. Също се занулява и трип компютъра.
Въпроса ми е, нормално ли е това и на какво може да се дължи?
Също на скоро ми светна и Emergency call system failed - някакви идеи как може да се занули?
Благодаря
за да не пускам нова тема, пиша тук.
От скоро имам колата (3-4 месеца). На няколко пъти забелязах, че борд компютъра се рестартира сам (предполагам в момента на палене). Примерно бил е на 400км с някакъв разход и след паленето е вече на 0км и 0 л/100км. Също се занулява и трип компютъра.
Въпроса ми е, нормално ли е това и на какво може да се дължи?
Също на скоро ми светна и Emergency call system failed - някакви идеи как може да се занули?
Благодаря

Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
nyankov написа:Здравейте,
за да не пускам нова тема, пиша тук.
От скоро имам колата (3-4 месеца). На няколко пъти забелязах, че борд компютъра се рестартира сам (предполагам в момента на палене). Примерно бил е на 400км с някакъв разход и след паленето е вече на 0км и 0 л/100км. Също се занулява и трип компютъра.
Въпроса ми е, нормално ли е това и на какво може да се дължи?
Също на скоро ми светна и Emergency call system failed - някакви идеи как може да се занули?
Благодаря
Твърди се че това са първи признаци за CCC модула скоро ще откаже тотално. Аз си записах този линк от други теми http://www.softelectronic.com/ там се твърди че ги ремонтирали. Може да се обадиш и да питаш дали могат да направят нещо превантивно преди да изгори.
Tool - Fear Inoculum
- ristaka 82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 5.10.2011
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 i E60 N52B30AF
- Мечтае да кара: Bmw 550 i xDrive
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
nyankov написа:Здравейте,
за да не пускам нова тема, пиша тук.
От скоро имам колата (3-4 месеца). На няколко пъти забелязах, че борд компютъра се рестартира сам (предполагам в момента на палене). Примерно бил е на 400км с някакъв разход и след паленето е вече на 0км и 0 л/100км. Също се занулява и трип компютъра.
Въпроса ми е, нормално ли е това и на какво може да се дължи?
Също на скоро ми светна и Emergency call system failed - някакви идеи как може да се занули?
Благодаря

- nyankov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 8.04.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530XD '05
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
ristaka 82 написа:nyankov написа:Здравейте,
за да не пускам нова тема, пиша тук.
От скоро имам колата (3-4 месеца). На няколко пъти забелязах, че борд компютъра се рестартира сам (предполагам в момента на палене). Примерно бил е на 400км с някакъв разход и след паленето е вече на 0км и 0 л/100км. Също се занулява и трип компютъра.
Въпроса ми е, нормално ли е това и на какво може да се дължи?
Също на скоро ми светна и Emergency call system failed - някакви идеи как може да се занули?
Благодаря
При мен така се е занулявало само при сваляне на акумулатора, но се губят час и дата. Отиди в сервиз за акумулатори да ти замерят капацитета на акумулатора . Зареждането на динамото с включени консуматори. Погледни да нямаш хлабава клема на акумулатора. Закачи си един мултицет през запалката и виж дали волтажа се колебае повече от няколко десети (трябва да е около 14 V) , Може би както при мен имаш нужда от смяна на реле регулатора на динамото.
От скритото меню (а и от радар детектора), според мен генератора зарежда колкото трябва 14.0V - 14.3 V
Проблемът е може би в акумулатора, защото вече два пъти като я оставям в сервиза (нали трябва да е на N ) и ключа е на таблото, акумулатора пада за около час до положение, че не може да запали. Нямам представа колко би издържал нов.
- vgza
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: A7
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
nyankov написа:ristaka 82 написа:nyankov написа:Здравейте,
за да не пускам нова тема, пиша тук.
От скоро имам колата (3-4 месеца). На няколко пъти забелязах, че борд компютъра се рестартира сам (предполагам в момента на палене). Примерно бил е на 400км с някакъв разход и след паленето е вече на 0км и 0 л/100км. Също се занулява и трип компютъра.
Въпроса ми е, нормално ли е това и на какво може да се дължи?
Също на скоро ми светна и Emergency call system failed - някакви идеи как може да се занули?
Благодаря
При мен така се е занулявало само при сваляне на акумулатора, но се губят час и дата. Отиди в сервиз за акумулатори да ти замерят капацитета на акумулатора . Зареждането на динамото с включени консуматори. Погледни да нямаш хлабава клема на акумулатора. Закачи си един мултицет през запалката и виж дали волтажа се колебае повече от няколко десети (трябва да е около 14 V) , Може би както при мен имаш нужда от смяна на реле регулатора на динамото.
От скритото меню (а и от радар детектора), според мен генератора зарежда колкото трябва 14.0V - 14.3 V
Проблемът е може би в акумулатора, защото вече два пъти като я оставям в сервиза (нали трябва да е на N ) и ключа е на таблото, акумулатора пада за около час до положение, че не може да запали. Нямам представа колко би издържал нов.
IBS сензора гледахте ли го?
- ristaka 82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 5.10.2011
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 i E60 N52B30AF
- Мечтае да кара: Bmw 550 i xDrive
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
nyankov написа:От скритото меню (а и от радар детектора), според мен генератора зарежда колкото трябва 14.0V - 14.3 V
Проблемът е може би в акумулатора, защото вече два пъти като я оставям в сервиза (нали трябва да е на N ) и ключа е на таблото, акумулатора пада за около час до положение, че не може да запали. Нямам представа колко би издържал нов.
Не знам защо са ти държали колата толкова време на пред контакт и N положение на скоростната кутия, но за да не си прецакаш акумулатора закачайте едно зарядно да компенсира.... Провери му капацитета (живота който му е останал)в сервиз. Пробвай за една вечер да го оставиш на зарядка , и виж дали ще продължи да се ресетва....
- nyankov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 8.04.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530XD '05
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
vgza написа:IBS сензора гледахте ли го?
Не. Не съм го гледал IBS сензора. Почетох за него и предвид товa "Ако е IBS сензора ще получаваш грешка "High rate of battery discharge" след като колата не е карана 24 часа." мисля, че не е от него.
Често колата я спирам в неделя и чак следващия петък я паля и няма никакви съобщения за грешка от сорта на "High rate of battery discharge" и пали нормално.
Това, че ми светна Emergency call system failed дали има връзка?
И да мисля тези дни да проверя акумулатора в сервиз за да знам какво следя , че все пак зима идва




- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Да не отварям нова тема ще пиша тук.
Някой слагал ли е от тези емблеми дето ги продават за 20-25лв по автоаксесоарите.Не от тези дето са 6 лв.,а от тези които имат пвц филм от горе да пази цветовете, или да не си играя и да си взема оригинална.
Някой слагал ли е от тези емблеми дето ги продават за 20-25лв по автоаксесоарите.Не от тези дето са 6 лв.,а от тези които имат пвц филм от горе да пази цветовете, или да не си играя и да си взема оригинална.

Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
miroleskov написа:Да не отварям нова тема ще пиша тук.
Някой слагал ли е от тези емблеми дето ги продават за 20-25лв по автоаксесоарите.Не от тези дето са 6 лв.,а от тези които имат пвц филм от горе да пази цветовете, или да не си играя и да си взема оригинална.
братле, караш е60, не се занимавай с глупости, вземи си оригинална

Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
kolp написа:miroleskov написа:Да не отварям нова тема ще пиша тук.
Някой слагал ли е от тези емблеми дето ги продават за 20-25лв по автоаксесоарите.Не от тези дето са 6 лв.,а от тези които имат пвц филм от горе да пази цветовете, или да не си играя и да си взема оригинална.
братле, караш е60, не се занимавай с глупости, вземи си оригинална
Оригинална, другата стои някак си ментак, даже тези от 30лв гамата на цветовете ми се струва различна и са с 0.5 1 мм по-малки поне на око съм сравнявал с познат който му я бяха откраднали, оригиналната мисля че е към 60лв (поне за е46 знам че е толкова), не си заслужава. И купувайте от оторизирани магазини/сервизи. Не стимулирайте джебчиите като взимате втора употреба. Не казвам че всички са, но винаги има шанс да си купиш твоята емблема от нета

- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
ок съгласих се.Дано да имат налични в Бова-та като минавам през Бургас ще грабна една....и без това съм си харесал ароматизатора и него ще взема 

Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- mupoo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 1.12.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530D '04
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
miroleskov написа:ок съгласих се.Дано да имат налични в Бова-та като минавам през Бургас ще грабна една....и без това съм си харесал ароматизатора и него ще взема
И този ароматизатор съм го загледал. Имаш ли му артикулен номер.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани