Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Конкретно при 520д 163 коня и 520и 170 коня на ускорение до 100 дизелчето е с около половин секунда по-бързо по каталожни данни. Ако сравняваш коли с автомат, там разликата е в полза на дизела и при 25-ците.
Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Антон Дековски написа:FaceOff написа:Антон Дековски написа:М54 са много хубави двигатели,вървят повече от дизела...
Колега 530и с 231кс бие 530д с 218кс
525и с 192кс бие 525д със 177кс
При 520и и 520д работата е на кантар до 130-140 след това бензина дърпа.
И аз като съм се возил в е60 дизел и бензин си мислех че дизела върви много повече,но тази заблуда идва от въртящия момент който е сбит в диапазон от 1500 оборота.
Много почна да ги разбираш кое колко върви

И аз разбрах, че бензина върви, но откакто се качих на Н55

- nickem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Антон Дековски написа:FaceOff написа:Антон Дековски написа:М54 са много хубави двигатели,вървят повече от дизела...
Колега 530и с 231кс бие 530д с 218кс
525и с 192кс бие 525д със 177кс
При 520и и 520д работата е на кантар до 130-140 след това бензина дърпа.
И аз като съм се возил в е60 дизел и бензин си мислех че дизела върви много повече,но тази заблуда идва от въртящия момент който е сбит в диапазон от 1500 оборота.
Дали пък не си още в заблуда, предвид че М54 е пълна дупка в ниските, за разлика от М57, който дърпа доволно още от 2000? Безмислено е да се коментира кое върви повече на неособено динамични мотори с 0.1 сек разлика по книжка. Ако имаше нещо добро в М54, хората щяха да купуват него, а не да карат по 1мил км с чупливите си дизели.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Е трябва да се има предвид и съотношението между 2та варианта, което е някъде към 90/10 в полза на дизелите...
- Vladimir4861
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 2.07.2019
- Пол: Мъж
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=bhnxst
Мнение за бавареца какво мислите?
Мнение за бавареца какво мислите?
- Антон Дековски
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 23.02.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G30 530i
- Мечтае да кара: бмв г30 м5
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Не съм искал да обидя някой,аз самия карам 530 231коня дизел.
Колега,не съм “почнал” да ги разбирам,не съм от вчера зад волана,така че щом си позволявам да коментирам съм тествал достатъчно коли с изброените двигатели и най-вече г/д на равни км и техническо състояние.
520и ще бие 520д
525и бие 525
530и бие 530д
Оставете тия времена по книжка.Да не говорим че при дизелите въпросните времена са постигнати с т.нар лаунч контрол.Без него дизела(особено 3.0 218кс)има доста голяма дупка при тръгване от място.
Точно заради тези времена по книжка съм се питал как бензин на който по книжка му дават 0.3-0.4 сек по-бавно от дизела,а бензина го отвява.Никога дизел не може да направи такова отлепяне от място като атмосферния бензин.Сегашната ми кола разполага с 500нм на около 1700оборота,старата беше с 500нм само че на 2000оборота,наистина турбо дупката тук е по-малка но пак я има.Не знам вече как седят нещата с 535д с двете турбини,има ли я и там тази дупка при тръгване от място с пълна газ?
В реалния свят при сравняване на горните модели(приметно драг рейс) ако дизела не тръгне от 2000оборотс(тоест с лаунч контрол)няма как да бие.Още на старта бензина е с кола и половина напред,докато захапе турбото на дизела.
Пак казвам не съм против дизела,напротив за мен М57 е сред най-добрите двигатели които бмв някога са правили и определено най-добрия дизелов двигател за времето си сред конкуренцията.Това което казвам е свързано чисто и просто само с вървежа.
И да преди някой да каже 530д(231конв) върви повече от 530и 231коня,но той пък си има конкурент в лицето на н52б30,който е по-пъргав от дизела.
Колега,не съм “почнал” да ги разбирам,не съм от вчера зад волана,така че щом си позволявам да коментирам съм тествал достатъчно коли с изброените двигатели и най-вече г/д на равни км и техническо състояние.
520и ще бие 520д
525и бие 525
530и бие 530д
Оставете тия времена по книжка.Да не говорим че при дизелите въпросните времена са постигнати с т.нар лаунч контрол.Без него дизела(особено 3.0 218кс)има доста голяма дупка при тръгване от място.
Точно заради тези времена по книжка съм се питал как бензин на който по книжка му дават 0.3-0.4 сек по-бавно от дизела,а бензина го отвява.Никога дизел не може да направи такова отлепяне от място като атмосферния бензин.Сегашната ми кола разполага с 500нм на около 1700оборота,старата беше с 500нм само че на 2000оборота,наистина турбо дупката тук е по-малка но пак я има.Не знам вече как седят нещата с 535д с двете турбини,има ли я и там тази дупка при тръгване от място с пълна газ?
В реалния свят при сравняване на горните модели(приметно драг рейс) ако дизела не тръгне от 2000оборотс(тоест с лаунч контрол)няма как да бие.Още на старта бензина е с кола и половина напред,докато захапе турбото на дизела.
Пак казвам не съм против дизела,напротив за мен М57 е сред най-добрите двигатели които бмв някога са правили и определено най-добрия дизелов двигател за времето си сред конкуренцията.Това което казвам е свързано чисто и просто само с вървежа.
И да преди някой да каже 530д(231конв) върви повече от 530и 231коня,но той пък си има конкурент в лицето на н52б30,който е по-пъргав от дизела.
- nickem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
И къде точно е лънч контрола на 218кс 530d?
Пълни глупости са това и говориш все едно ти си единствения дето си ги карал тея мотори. Кола и половина напред. Сигурно. Аз пък съм бил и Е39 и Е60 с М54, старата ми кола беше 218кс 530d.
Дизела ако трябва да тръгне от 2000, бензина трябва да тръгва от 3500 по твойта логика. И не забравяй факта, че сравняваш двигатели с различна мощност. Ако пък ти е такава фикс идея да биеш бензини, отиваш, чипваш и 218кс оставя всички 530i в кофата.
Не знам какво точно искаш да ни убедиш тук, М57 е доста динамичен мотор и много хора смятат, че точно той промени виждането на хората че дизелите не са спортни двигатели. Дори да е минимално по-бавен от M54(въпреки че за мен са абсолютно наравно), колко точно хора ще ходят да се пускат на драг пистата с тези умрели коне? Това ли е важното при избора на двигател? Защото за поддръжка и надежност нещата са ясни. От друга страна в Е60 са последните атмосферни двигатели на БМВ не случайно, нямат динамика, харчат много и са ужасно капризни.
Пълни глупости са това и говориш все едно ти си единствения дето си ги карал тея мотори. Кола и половина напред. Сигурно. Аз пък съм бил и Е39 и Е60 с М54, старата ми кола беше 218кс 530d.
Дизела ако трябва да тръгне от 2000, бензина трябва да тръгва от 3500 по твойта логика. И не забравяй факта, че сравняваш двигатели с различна мощност. Ако пък ти е такава фикс идея да биеш бензини, отиваш, чипваш и 218кс оставя всички 530i в кофата.
Не знам какво точно искаш да ни убедиш тук, М57 е доста динамичен мотор и много хора смятат, че точно той промени виждането на хората че дизелите не са спортни двигатели. Дори да е минимално по-бавен от M54(въпреки че за мен са абсолютно наравно), колко точно хора ще ходят да се пускат на драг пистата с тези умрели коне? Това ли е важното при избора на двигател? Защото за поддръжка и надежност нещата са ясни. От друга страна в Е60 са последните атмосферни двигатели на БМВ не случайно, нямат динамика, харчат много и са ужасно капризни.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Може ли мнение за BMW e60, 523 (бензин) 190 коня, 2008 година, на реални 180 000 к.м (проверени в БМВ) Всичко, което се сетите. Почти нищо не откривам за този модел.
- The_Bear
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Антон Дековски написа:Никога дизел не може да направи такова отлепяне от място като атмосферния бензин.
Вярно, че не може, защото буксува.



Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Здравейте, можете ли да ми препоръчате Е60 бензинов модел. Разполагам с бюджет от 12-13К.
Благодарч предварително!
Благодарч предварително!
- T-1000
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 17.07.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: DeLorean time machine
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Здравейте! Някой гледал ли е тази кола и може ли да даде мнение: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=bj65fn
- T-1000
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 17.07.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: DeLorean time machine
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Здравейте, колеги! Мнения за тези автомобили:
https://www.cars.bg/offer/c3159581
https://www.cars.bg/offer/c2990114
https://www.cars.bg/offer/c2853735
https://www.cars.bg/offer/c2702712
https://www.cars.bg/offer/c3073907
https://www.cars.bg/offer/c3166347
Благодаря предварително
https://www.cars.bg/offer/c3159581
https://www.cars.bg/offer/c2990114
https://www.cars.bg/offer/c2853735
https://www.cars.bg/offer/c2702712
https://www.cars.bg/offer/c3073907
https://www.cars.bg/offer/c3166347
Благодаря предварително
- viper_dg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 1.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: E46-330i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
мнение за тази..... https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 2999740392
\oOO)_(||||) (||||)_(OOo/
\_o___\\______//___o_/
\_o___\\______//___o_/
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Антон Дековски написа:Никога дизел не може да направи такова отлепяне от място като атмосферния бензин.
Ко каза?
Tool - Fear Inoculum
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Баш атмосферния бензин е мъртвец и половина хахаха
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани