DPF
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: DPF
Alexander44 написа:Колеги, от известно време ми прави впечатление че ауспусите започнаха да се зацапват черно и да мирише леко лютиво. Нямам светнала грешка за DPF или някакъв друг проблем, но се чудя дали не е започнал да се задръства филтъра и да не регенерира изобщо.
Ако някой има мнение по въпроса моля да сподели, че ако има проблем да му обърна внимание на време?
п.с. След като я купих сигурно повече от 10 000 км ауспусите си бяха като нови нямаше и следа от черно.
Закачи я с DIS и виж последно регенериране кога е било.
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: DPF
имам колега с които работя в Бургас и ще може да свършим работа качествено! Искам да направя обаче една забележка към всички с вече махнат софтуерно ДПФ,когато е направен както трябва в ЕКУ-то няма грешки свързани с него,ако имате такива след вече премахнат ДПФ значи не е много добре работата и са ви го махали с някоя кракната програмаMadChicken написа:Моя DPF и ремапа ги правих в Пловдив при Madness. В Бургас не ми е известно да има някой, който да го направи добре.

- stefan3232
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 23.04.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530XD
Re: DPF
Сега да попитам изпразвам си фитъра махам всичко и каталозатора и слагам тръба ама сондите остават изван тръбата какво ще стане имали проблрм ?
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: DPF
zavisi koi pravi softuera,za men nqma problem i da gi nqma dat4icite,posle shte gi mahnem ot softuera
P.s zashto ne mi raboti kredora na foruma

P.s zashto ne mi raboti kredora na foruma

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: DPF
И само да попитам къде е проблема дори и да има грешка свързана с дпф-а след махането му ... нещо няма да върви колата или ... защото са ми попадали коли правени примерно при Тони от варна със грешки след махане на ДПФ и колите вървяха като истребители нито пушеха нито нищо ...
Барай шишарката Минкеее ....
Re: DPF
Аз също ще го махам доста високи стойности на налягане показва и е задръстен отзад мерише яко на кисело лютиво колата е 535D според вас ще по бягва ли повече интересува ме звука промения ли се 

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: DPF
axel.folu написа:Аз също ще го махам доста високи стойности на налягане показва и е задръстен отзад мерише яко на кисело лютиво колата е 535D според вас ще по бягва ли повече интересува ме звука промения ли се
Колега нали ти казах какво ще стане. В твоя случай ако не го махнеш скоро ще трябва да махаш и двигателя

Re: DPF
adovet написа:axel.folu написа:Аз също ще го махам доста високи стойности на налягане показва и е задръстен отзад мерише яко на кисело лютиво колата е 535D според вас ще по бягва ли повече интересува ме звука промения ли се
Колега нали ти казах какво ще стане. В твоя случай ако не го махнеш скоро ще трябва да махаш и двигателя
Определно ще го махна

- zdravko555
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 12.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530 d Auto '04
Re: DPF
И аз ще съм скоро в отбора на премахнатити дпф-и.
Гледам наскоро излиза грешка 480А и налягането в този момент е било 116-118 мбара - това е точно по темата нали.
Как е редно да се прави първо се реже после се пипа компа или?
Препоръчайте къде да ходя да махат тая запушалка.
Решил съм да не го мъча с чистене а направо долу.
Обаче се чудя как да стане работата дали да го кормя да остане празен и да дрънчи или да му пробия отвор през цяло, така че да не пречи на газовете да минават и няма да дрънчи. Колко да е голям отвора и дали само един или няколко, в същност може да вкарам една тръба в отвора и заваря фланци в двата края, по този начин няма да се разпада филтърния елемент.
Гледам наскоро излиза грешка 480А и налягането в този момент е било 116-118 мбара - това е точно по темата нали.
Как е редно да се прави първо се реже после се пипа компа или?
Препоръчайте къде да ходя да махат тая запушалка.
Решил съм да не го мъча с чистене а направо долу.
Обаче се чудя как да стане работата дали да го кормя да остане празен и да дрънчи или да му пробия отвор през цяло, така че да не пречи на газовете да минават и няма да дрънчи. Колко да е голям отвора и дали само един или няколко, в същност може да вкарам една тръба в отвора и заваря фланци в двата края, по този начин няма да се разпада филтърния елемент.
- jorsenbmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 12.03.2014
- Местоположение: Dü-Flan
- Пол: Мъж
- Кара: S63TUB44
Re: DPF
Надявам се от снимките да ти стане ясно как се прави.
Издънваш ДПФ-а и го връщаш празен.Добре е онази кривка с меката свръзка да се смени-има ги оригинални за модела.
Това не е бензин.Няма да звънти нищо после,но звука става един по-боботещ и при ускорение се чува едно много приятно гъргорене с увеличаване на оборотите.В никакъв случай не е смешния звук на издънен катализатор при бензин.След това следва софтуерна елиминация на ДПФ-а и ремапче











Издънваш ДПФ-а и го връщаш празен.Добре е онази кривка с меката свръзка да се смени-има ги оригинални за модела.
Това не е бензин.Няма да звънти нищо после,но звука става един по-боботещ и при ускорение се чува едно много приятно гъргорене с увеличаване на оборотите.В никакъв случай не е смешния звук на издънен катализатор при бензин.След това следва софтуерна елиминация на ДПФ-а и ремапче












Re: DPF
zdravko555 написа:И аз ще съм скоро в отбора на премахнатити дпф-и.
Гледам наскоро излиза грешка 480А и налягането в този момент е било 116-118 мбара - това е точно по темата нали.
Как е редно да се прави първо се реже после се пипа компа или?
Препоръчайте къде да ходя да махат тая запушалка.
Решил съм да не го мъча с чистене а направо долу.
Обаче се чудя как да стане работата дали да го кормя да остане празен и да дрънчи или да му пробия отвор през цяло, така че да не пречи на газовете да минават и няма да дрънчи. Колко да е голям отвора и дали само един или няколко, в същност може да вкарам една тръба в отвора и заваря фланци в двата края, по този начин няма да се разпада филтърния елемент.
До колкото знам трябва първо компа после тая зган.
- Защото изпада в авариен режим и нали се сещаш
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани