Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- snaiperist0
-
-
- Мнения: 579
- Регистриран на: 21.08.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Nukem написа:Мене майстора ми е близък приятел и когато се прави колата си вися като имам възможност в сервиза и помагам, мен си ми е кеф да се занимавам трябвало е да стана майстор май, и понаучих в детайли нещата покрай тази и предната ми Х3-ка, сега мисля да разхвърлим скоростната кутия да сменим лагерите, че има един лек шум като загрее добре, само трябва да си набавя лагерите, труда ми е символичен като цена, само че в realoem-a не мога да намеря частите вътре на самата кутия.
е като си майстор що не дръпна телчето с 1 отверка или гарги 1 сант на вътре към другия полюс и да не се занимаваш да търсиш плафони



БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Колега, не си чел внимателно, бъбреците и двата комлекта китаиските ги разкарах и си взех оригинални, сега е така колата:

Маслото на снимката еднато е 10х40 защото Роби ми го беше объркал и на другия ден ми прати правилното.
За бронята трябваше да отреагирам, а не намерих оригинална за съжаление 2-ра ръка и взех китаиската за което сега не съжалявам стои си добре.
За плафона, на е36-та съм ги правил тези простотии с пластинките и ефекта е че след няколко дупки падат крушките, а майстора ми не мога да го занимавам да ми сменя плафоните, пък и плафончето ти е ново 13.50лв, защо да нагласям, отделно проверих оригиналния комплект ледове единия беше 150лв и за какво да ги дам, само като гледам плафоните на 5-а серия колко за жалко направени и ме е яд.
А за фенщината, моето разбиране е малко по-различно от това на повечето фенове тук, на колата ми като механика, всички части са оригинални ДИСА-та+маховика+съединителя+демферната шаиба/която я смеях 2 пъти/+ маркучите по радяторите са ми поръчвани оригинални и само изброените са над 3500лв. За визията нямам скруполи за китаиски и други неща, боли ме че няма да е оригинално, като продавах е36-та с феисов вейдър и оригинален пълeн Mпакет да не мислиш че някой ми даде повече от 3000лв.
За салона се отказах, че найстина никои не му се дават 2 седалки макар че им предлагах на няколко смешника добри пари за тях, сега чакам да ми докарат тук в една морга момчетата феисов салон полукожа, имаха наличен перфектен такъв, но беше за комби.

Маслото на снимката еднато е 10х40 защото Роби ми го беше объркал и на другия ден ми прати правилното.
За бронята трябваше да отреагирам, а не намерих оригинална за съжаление 2-ра ръка и взех китаиската за което сега не съжалявам стои си добре.
За плафона, на е36-та съм ги правил тези простотии с пластинките и ефекта е че след няколко дупки падат крушките, а майстора ми не мога да го занимавам да ми сменя плафоните, пък и плафончето ти е ново 13.50лв, защо да нагласям, отделно проверих оригиналния комплект ледове единия беше 150лв и за какво да ги дам, само като гледам плафоните на 5-а серия колко за жалко направени и ме е яд.
А за фенщината, моето разбиране е малко по-различно от това на повечето фенове тук, на колата ми като механика, всички части са оригинални ДИСА-та+маховика+съединителя+демферната шаиба/която я смеях 2 пъти/+ маркучите по радяторите са ми поръчвани оригинални и само изброените са над 3500лв. За визията нямам скруполи за китаиски и други неща, боли ме че няма да е оригинално, като продавах е36-та с феисов вейдър и оригинален пълeн Mпакет да не мислиш че някой ми даде повече от 3000лв.
За салона се отказах, че найстина никои не му се дават 2 седалки макар че им предлагах на няколко смешника добри пари за тях, сега чакам да ми докарат тук в една морга момчетата феисов салон полукожа, имаха наличен перфектен такъв, но беше за комби.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Nukem написа:Колега, не си чел внимателно, бъбреците и двата комлекта китаиските ги разкарах и си взех оригинални, сега е така колата:
Маслото на снимката еднато е 10х40 защото Роби ми го беше объркал и на другия ден ми прати правилното.
За бронята трябваше да отреагирам, а не намерих оригинална за съжаление 2-ра ръка и взех китаиската за което сега не съжалявам стои си добре.
За плафона, на е36-та съм ги правил тези простотии с пластинките и ефекта е че след няколко дупки падат крушките, а майстора ми не мога да го занимавам да ми сменя плафоните, пък и плафончето ти е ново 13.50лв, защо да нагласям, отделно проверих оригиналния комплект ледове единия беше 150лв и за какво да ги дам, само като гледам плафоните на 5-а серия колко за жалко направени и ме е яд.
А за фенщината, моето разбиране е малко по-различно от това на повечето фенове тук, на колата ми като механика, всички части са оригинални ДИСА-та+маховика+съединителя+демферната шаиба/която я смеях 2 пъти/+ маркучите по радяторите са ми поръчвани оригинални и само изброените са над 3500лв. За визията нямам скруполи за китаиски и други неща, боли ме че няма да е оригинално, като продавах е36-та с феисов вейдър и оригинален пълeн Mпакет да не мислиш че някой ми даде повече от 3000лв.
За салона се отказах, че найстина никои не му се дават 2 седалки макар че им предлагах на няколко смешника добри пари за тях, сега чакам да ми докарат тук в една морга момчетата феисов салон полукожа, имаха наличен перфектен такъв, но беше за комби.
Пак ти казвам махай я тая кола и си вземи да наливаш в някоя дето поне ще ти е кеф от карането
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Колеги да се похваля с новата придобивка, така и не намерих запазен комфортен салон, но ми попадна това рекаро, сега чакам няколко липсващи пластмаси и го монтирам, нарочно търсих полу ел. като мойте седалки да не се налага да преправям кабели:



Оказа се че имам едно пробито гърне мисля, че е средното. Запазих си и час за боядисване при мойте момчета 4 детайла.
Иначе реших след като се очертава продажба да си сметна какво ми е излезнала колата досега и ето го резултата, сменени за последните 2 години без 1 месец следните неща:
По механиката
-всички ролки, обтегача и 2-та пистови ремъка.
-демферна шайба.
-водна помпа.
-термостат.
-2 пъти атифриз+единия маркуч към радятора/бах го в маркуча само той е 150лв/+ капачката на казанчето.
-уплътнение шофьорска врата.
-2 стъкла със самозатъмняване за страничните огледала.
-8 тампона по носачите + 2 тампона на стабилизиращата шанга.
-метални спирачни маркучи + спирачна течност.
-ДИСА.
-клапан на картерни газове.
-ламбда сонда 1бр. след катализаторите.
-гарнитура на капака на клапаните.
-гарнитура на изходящия колектор+2 гарнитури след колектора преди средното гърне.
-кора под мотора/феислифтова/.
-семеринги на вала на мотора + тези на скоростната кутия.
- преден ляв и заден ляв лагер главина.
-задни полуоски.
-компресор на климатика.
-маховик + съединител.
-всички ябълки и пружинки по скоростния лост.
-уплътнение задно стъкло.
-реле на алтернатора.
-2 хи-фи пищялки.
-казанче на хидравликата.
--------------------------------------------------6530лв.
По визията
-феислифтови фарове.
-феислифтови стопове.
-М-броня/менте/.
--------------------------------------------------2450лв.
По интериора
NAVI Professional.
Bluetooth+USB.
Facelift clima control.
Recaro seats.
Led interior lights.
--------------------------------------------------2500лв.
Общо - 11480.
В сметките на се включени масла филтри и зимите и летните гуми и боядисаните детайли. Колата я купих с регистрацията 16 000лв+11480лв=27480лв. От тази сума трябва да извадя 2000лв който ми платиха от каското за счупения фар и леко наганатия капак и получавам последно: 25 480лв.



Оказа се че имам едно пробито гърне мисля, че е средното. Запазих си и час за боядисване при мойте момчета 4 детайла.
Иначе реших след като се очертава продажба да си сметна какво ми е излезнала колата досега и ето го резултата, сменени за последните 2 години без 1 месец следните неща:
По механиката
-всички ролки, обтегача и 2-та пистови ремъка.
-демферна шайба.
-водна помпа.
-термостат.
-2 пъти атифриз+единия маркуч към радятора/бах го в маркуча само той е 150лв/+ капачката на казанчето.
-уплътнение шофьорска врата.
-2 стъкла със самозатъмняване за страничните огледала.
-8 тампона по носачите + 2 тампона на стабилизиращата шанга.
-метални спирачни маркучи + спирачна течност.
-ДИСА.
-клапан на картерни газове.
-ламбда сонда 1бр. след катализаторите.
-гарнитура на капака на клапаните.
-гарнитура на изходящия колектор+2 гарнитури след колектора преди средното гърне.
-кора под мотора/феислифтова/.
-семеринги на вала на мотора + тези на скоростната кутия.
- преден ляв и заден ляв лагер главина.
-задни полуоски.
-компресор на климатика.
-маховик + съединител.
-всички ябълки и пружинки по скоростния лост.
-уплътнение задно стъкло.
-реле на алтернатора.
-2 хи-фи пищялки.
-казанче на хидравликата.
--------------------------------------------------6530лв.
По визията
-феислифтови фарове.
-феислифтови стопове.
-М-броня/менте/.
--------------------------------------------------2450лв.
По интериора
NAVI Professional.
Bluetooth+USB.
Facelift clima control.
Recaro seats.
Led interior lights.
--------------------------------------------------2500лв.
Общо - 11480.
В сметките на се включени масла филтри и зимите и летните гуми и боядисаните детайли. Колата я купих с регистрацията 16 000лв+11480лв=27480лв. От тази сума трябва да извадя 2000лв който ми платиха от каското за счупения фар и леко наганатия капак и получавам последно: 25 480лв.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Колега сериозно ли си дал 2500 за навигация и мулф. Салона дето си го взел предполагам не си дал повече от 500лв. За тея пари щеше да сложиш CIC




- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Общите разходи са това: предните седалки ги взех от англия за 300лв + още 300лв транспорт, липсващите пластмаси са 100лв и 50лв ще дам на майстора ми за монтажа, отделно съм взел задни че мойте са надрани от някакви сигурно детски столчета за 150лв. което общо ми идва 900лв. Мулфа ми е 450лв, феисовото управление на климатика ми е 250, навито не помня вече някъде към 750 май беше, ледовете са ми към 130лв някъде с тези на задния номер включени нещо такова са тия 2500лв.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Nukem написа:Общите разходи са това: предните седалки ги взех от англия за 300лв + още 300лв транспорт, липсващите пластмаси са 100лв и 50лв ще дам на майстора ми за монтажа, отделно съм взел задни че мойте са надрани от някакви сигурно детски столчета за 150лв. което общо ми идва 900лв. Мулфа ми е 450лв, феисовото управление на климатика ми е 250, навито не помня вече някъде към 750 май беше, ледовете са ми към 130лв някъде с тези на задния номер включени нещо такова са тия 2500лв.
За 900 можеше да си вземеш хубав комфортен - само ми е чудно защо си взимал салон от UK като тук е пълно с всякакви салони дето можеш да го видиш нагледно. Само ще отбележа че за предишното ми Е60 си взех вярно обикновен не рекаро салон с кори и абсолютно всичко за 220 лв. Разлика между това, което си взел и обикновен няма голяма. Колегата атсалов продаваше иначе хубав комфортен за 900лв. Мулфа моя го взех за 220 и си беше на далавера. С повече търсене за 300 и малко се намира.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Търсих комфортен до 1000лв, гледах един но беше намачкан за 1200лв, обиклих всички морги в околноста, писах на разни колеги но нищо, ти там си близко до София и сигурно изпадат повече неща, тук на село трудно. Отделно този комфортния трябва да се навързва памет ала бала, не ми се рови повече по каблите на тази кола, чесно.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Nukem написа:Търсих комфортен до 1000лв, гледах един но беше намачкан за 1200лв, обиклих всички морги в околноста, писах на разни колеги но нищо, ти там си близко до София и сигурно изпадат повече неща, тук на село трудно. Отделно този комфортния трябва да се навързва памет ала бала, не ми се рови повече по каблите на тази кола, чесно.
Тука за 150лв. Се прави монтаж на комфортни с мемори и подгрев
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Догодина се местя в София и като взема е92-то ще се случват по-лесно нещата.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- sawion
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 354
- Регистриран на: 11.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530da 04'
- Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
- Детайли за колата: China Maina Town Tuning
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Nukem написа:Догодина се местя в София и като взема е92-то ще се случват по-лесно нещата.

Без лоши чувства, нищо лично - просто пиша докато разсъждавам на ум... (моля не ми отговаряй на въпросите!)
п.с. Седалките са хубави, честито!
- Cinder
- ентусиаст
-
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
И какъв точно е проблема, че хората идват в София? Твоя род сигурно се е пръкнал в София, а не са дошли от някъде? И на мен може да не ми отговаряш на въпросите, реторични са.
аман и от софиянци, дето все "селяните" са им проблем.
аман и от софиянци, дето все "селяните" са им проблем.

- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Колегата да ми беше писал едно л.с, вместо да ми обръща темата в София v.s Провинцията, аз съм живял 12 години в София преди да ме пратят на обекта в провинцията, който го завършваме септември, после какво да правя тук, в провинцията няма нужда от тясно специализирани кадри. Надолу само някой ако има нещо да коментира за колата, принципно се чудя каква цена да и искам, ако може да ме посъветвате.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Nukem написа:Колегата да ми беше писал едно л.с, вместо да ми обръща темата в София v.s Провинцията, аз съм живял 12 години в София преди да ме пратят на обекта в провинцията, който го завършваме септември, после какво да правя тук, в провинцията няма нужда от тясно специализирани кадри. Надолу само някой ако има нещо да коментира за колата, принципно се чудя каква цена да и искам, ако може да ме посъветвате.
Мойта миналата година я продадох за 11500. Беше в добро състояние, като имаше тропаща рейка и нямаше Мпакет. Имаше и хубава газова. Тогава човека дето я взе нямаше кинти та си свалих летните джанти 17 с нови летни гуми и сложих зимните 16 със смотани гуми.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Колеги, имах работа и отделно отваряхме с приятели сервиз и нямаше кога да се занимавам с колата, но тези дни вече работим и наваксахме, ето и прогреса по колата.
Обзаведох се с оригиналния сенник за е60:

Пристигнаха от Китай и плафончетата за задния номер и то за 18лв с доставката, тук ги продават по 55-60лв, вече никаде по-колата нямам крушки с жички, екстериор и интериор всичко е лед:

След това се заехме с гарнитурата на изходящия колектор и си беше доста зор, много неудобно място за работа, но все пак я сменихме, вече няма шум от звънтене на ламарина и е много по-лъскаво, че върху старата ламаринка беше капало масло от гарнитурата на капака, която я смених още като купувах колата:



След това пргледахме всички гърнета и се оказа че нямам пукнато гърне а шума който съм чувал явно е бил от тази гарнитура на колектора. За проблема който бях споделил с ръчната спирачка и си мислех че съм скъсал някое жило, се оказа че се е разместила една накладка на ръчната, не знак какъв зор е видяла, при положение че почти не използвам ръчна, но я наместихме и сега всичко е ок. Смених и браждящата тонколонка в пасажерската врата и всички щипки, че имах останали и дойде времето да се заемем с рекароро.
Тук вече ударих голямата греда. Мислих си че като взема рекаро което е полу ел. като моето има електрическа облегалка и ръчно се мести напред назад, само ще сложа седалките и ще включа буксите, но не стана така, буксите нямат нищо общо и временно сложих едно пластмасово рекаро:



И реших товаря ги на джипа и при тапицер, да прехвърли върху скелета на мойте седалки дюнапрените и кожата, обаче ходих при двама и двамата ми казаха че не може да стане това:


При което се оказах в безисходица, трябваше да търся някой в пловдив или друг голям град да пренареди буксите и да се пътува и допълнителни разходи, след малко размисли решихме да взмеме инсталацията т.е всики кабели и да ги прехвърлим върху рекарото, като използваме че моторчетатра са съшите, за съжаление подгряването беше вградено точно под кожата и него не можахме да го прехвърлим:


И всичко тръгна като да не повярваш, остана да намеря един резистор за кантара, но това ще стане тези дни:

За другия месец остана рециклирането на рейката, че при въртене на място се усеаща едно леко припукване в едната посока, ще сменим и накраиниците, както и вътре самия гребен, не само гумичките, но така или иначе ще си го правим ние и не мисля че ще имаме проблем, правили сме го на старата ми Х3-ка.
Обзаведох се с оригиналния сенник за е60:

Пристигнаха от Китай и плафончетата за задния номер и то за 18лв с доставката, тук ги продават по 55-60лв, вече никаде по-колата нямам крушки с жички, екстериор и интериор всичко е лед:

След това се заехме с гарнитурата на изходящия колектор и си беше доста зор, много неудобно място за работа, но все пак я сменихме, вече няма шум от звънтене на ламарина и е много по-лъскаво, че върху старата ламаринка беше капало масло от гарнитурата на капака, която я смених още като купувах колата:



След това пргледахме всички гърнета и се оказа че нямам пукнато гърне а шума който съм чувал явно е бил от тази гарнитура на колектора. За проблема който бях споделил с ръчната спирачка и си мислех че съм скъсал някое жило, се оказа че се е разместила една накладка на ръчната, не знак какъв зор е видяла, при положение че почти не използвам ръчна, но я наместихме и сега всичко е ок. Смених и браждящата тонколонка в пасажерската врата и всички щипки, че имах останали и дойде времето да се заемем с рекароро.
Тук вече ударих голямата греда. Мислих си че като взема рекаро което е полу ел. като моето има електрическа облегалка и ръчно се мести напред назад, само ще сложа седалките и ще включа буксите, но не стана така, буксите нямат нищо общо и временно сложих едно пластмасово рекаро:



И реших товаря ги на джипа и при тапицер, да прехвърли върху скелета на мойте седалки дюнапрените и кожата, обаче ходих при двама и двамата ми казаха че не може да стане това:


При което се оказах в безисходица, трябваше да търся някой в пловдив или друг голям град да пренареди буксите и да се пътува и допълнителни разходи, след малко размисли решихме да взмеме инсталацията т.е всики кабели и да ги прехвърлим върху рекарото, като използваме че моторчетатра са съшите, за съжаление подгряването беше вградено точно под кожата и него не можахме да го прехвърлим:


И всичко тръгна като да не повярваш, остана да намеря един резистор за кантара, но това ще стане тези дни:

За другия месец остана рециклирането на рейката, че при въртене на място се усеаща едно леко припукване в едната посока, ще сменим и накраиниците, както и вътре самия гребен, не само гумичките, но така или иначе ще си го правим ние и не мисля че ще имаме проблем, правили сме го на старата ми Х3-ка.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: zaharia