Стойности на дюзи при 60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Стойности на дюзи при 60
memorex написа:pepsin написа:Аз имах същия проблем,и съм писал в друга тема.Колега това са дюзи на 1000%,а повярваи ми аз от дюзи имам голям опит![]()
Може да са се объркали и да са му сложили твойте старите дюзи .![]()
Иначе , блъскането предполагам е било с цел по-лесно разглобяване.Както казват , с чук и огън всичко се оправя .![]()
Trixster а дюзите разпозна ли ги като твоите или не си обръщал внимание преди това? Макар да е твърде късно вече.Може някой да се е зарадвал на хубави дюзи.
Не съм ги маркирал, а и вчера за пръв път свалих кората на двигателя след ремонта от тяхна страна...като видях ми стана много готино.

Ще проверя дали са вкарани правилно номерата на дюзите, да не би да са разменили някоя и ще мисля какво да правя...
@pepsin - Мерси за инфото, което ми даде!
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- shkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 184
- Регистриран на: 17.07.2014
- Кара: E60 530d
- Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода
Re: Стойности на дюзи при 60
Някак си няма логика да са дюзи. Като си караш спокойно нямаш проблем,стойностите са наред, нямаш загуба на мощност, на празен ход нямаш проблем.Проблем имаш само малко време след като я изръчкаш. Дали просто при това изръчкване не тръгва някакво масло от сепаратор или турбина и следва кофти празен ход докато "премине".... Или пък някакъв временен недостиг на гориво, но тогава щеше да запише грешка...
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Стойности на дюзи при 60
А дали проблема не идва от някоя дефтунка и като и дадеш повечко зор да изпуска компресия от там... Все пак нали проблема се е появил след смяната на въпросните дефтунки...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Стойности на дюзи при 60
shkata написа:Някак си няма логика да са дюзи. Като си караш спокойно нямаш проблем,стойностите са наред, нямаш загуба на мощност, на празен ход нямаш проблем.Проблем имаш само малко време след като я изръчкаш. Дали просто при това изръчкване не тръгва някакво масло от сепаратор или турбина и следва кофти празен ход докато "премине".... Или пък някакъв временен недостиг на гориво, но тогава щеше да запише грешка...
Някак си много странно съвпадение проблеам да се появи в деня в който взех колата от сервиза и то след като са сваляни дюзи и колектор......
netmurder написа:А дали проблема не идва от някоя дефтунка и като и дадеш повечко зор да изпуска компресия от там... Все пак нали проблема се е появил след смяната на въпросните дефтунки...
По пътя на лофиката следва да е от смяната на дифтунгите, почистването на леглата или подменената гарнитура на всмукателния колектор.
Сега пак ще сменям дифтунгите и гарнитурите на колектора, но не ми се рискува просто да върна дюзите и мисля да ги дам на един стенд за проверка, ако трябва някоя да се рециклира и един ултразвук. Както и да го гледам ще има да си играя преди да разреша проблема. Странното наистина е че това се случва само за кратко и то след настъпване.

Със сигурност ще пиша за развитието.
Мерси за мненията!
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Стойности на дюзи при 60
От Мирафиорри казаха, че ще направят оглед и диагностициране от тяхна страна и няма проблем, че е минало толкова време от ремонта. Предлагат да направят стенд на дюзите и да подменят гарнитурите на колектора, както и да сложат нови дифтунги. Ако искам мога и сам да занеса дюзите за проверка, като рециклиране, ултразвук итн са разходи, които аз ще поема.
Все още не съм решил какво да направя, но ще споделя резултата.
Все още не съм решил какво да направя, но ще споделя резултата.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Стойности на дюзи при 60
Колеги, проблема е решен!
Момчетата от Мирафиори взеха проблема присърце и направиха диагностика, като съответно се оказа, че проблема идва от дюзата на 3-ти цилиндър. При смяна на дюзата на друг цилиндър, проблема се мести с дюзата. Теча на нафта около дюзите се оказа от горивоподаващия маркуч, където се сменят едни миниатурни о-пръстенчета към дюзите. За всеки случай момчетата подмениха всички о-пръстенчета.
Благодарности на колегата pepsin, от който взех работеща дюза и след смяната на дюзата има коренна разлика в работата на двигателя.
Благодарности и на колегите от Мирафиори, които се погрижиха всичко да се получи, така както трябва да бъде.

Момчетата от Мирафиори взеха проблема присърце и направиха диагностика, като съответно се оказа, че проблема идва от дюзата на 3-ти цилиндър. При смяна на дюзата на друг цилиндър, проблема се мести с дюзата. Теча на нафта около дюзите се оказа от горивоподаващия маркуч, където се сменят едни миниатурни о-пръстенчета към дюзите. За всеки случай момчетата подмениха всички о-пръстенчета.
Благодарности на колегата pepsin, от който взех работеща дюза и след смяната на дюзата има коренна разлика в работата на двигателя.

Благодарности и на колегите от Мирафиори, които се погрижиха всичко да се получи, така както трябва да бъде.


"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- pepsin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 464
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
Re: Стойности на дюзи при 60


Re: Стойности на дюзи при 60
Малко ъпдейт при мене. Свалих дюзите и ги качих на стенд. Забравих да си прехвърля снимките, по-късно ще ги приложа.
Имам 5 еднакви дюзи (спомням си, че последния номер е 131) и една с друг номер, която се оказа рециклирана от Бош.
В общи линии само Бошовската беше що-годе наред. Стенда пуска 4 теста, като доколкото разбрах 4ят е най-важен за работата.
Всичките 6 дюзи се провалиха на 1 и 4 тест, 2 и 3 са в зелено. Всички имаха високи стойности на backflow (или както го разбрах обратна нафта)
вероятно и от там идва припушването като се даде рязко газ. Колата няма дпф Е60 530д 218кс.
До колкото разбрах за да стане нова работеща дюза трябва да се смени почти всичко - разпръсквач, една медна тръбичка, която върви по цялата
дюза (май тя е за обратна нафта) и т.н. на всичките освен на рециклираната от Бош - за нея само разпръсквач.
Та се чудя какво да правя. Тук искам и да попитам какви дюзи стават за този мотор
и ако сложа други дюзи (други от тези на колата, но със същия номер ...131 накрая) трябва ли да се прави кодиране или нещо друго после ?
Дали да търся втора употреба други 6 дюзи. Но си мисля, че ще трябва да дам едни 100лв. за проверка и ако не се окажат читави - греда.
Ако е окажат ок - комплекта върви по 500-600лв. Пълния рециклаж за моите идва към 1300-1400 лв.
В ибей гледам, че има рециклирани дюзи, но пак всичко е 1500 и нагоре.
От друга страна тук виждам цена от 800лв. за 6те дюзи, но надали включва всичко това.
Някой ползвал ли е ги е и отзиви дали има за тях. Ако не дайте съвет къде сте ги правили и сте доволни на доволна цена :-)
Имам 5 еднакви дюзи (спомням си, че последния номер е 131) и една с друг номер, която се оказа рециклирана от Бош.
В общи линии само Бошовската беше що-годе наред. Стенда пуска 4 теста, като доколкото разбрах 4ят е най-важен за работата.
Всичките 6 дюзи се провалиха на 1 и 4 тест, 2 и 3 са в зелено. Всички имаха високи стойности на backflow (или както го разбрах обратна нафта)
вероятно и от там идва припушването като се даде рязко газ. Колата няма дпф Е60 530д 218кс.
До колкото разбрах за да стане нова работеща дюза трябва да се смени почти всичко - разпръсквач, една медна тръбичка, която върви по цялата
дюза (май тя е за обратна нафта) и т.н. на всичките освен на рециклираната от Бош - за нея само разпръсквач.
Та се чудя какво да правя. Тук искам и да попитам какви дюзи стават за този мотор
и ако сложа други дюзи (други от тези на колата, но със същия номер ...131 накрая) трябва ли да се прави кодиране или нещо друго после ?
Дали да търся втора употреба други 6 дюзи. Но си мисля, че ще трябва да дам едни 100лв. за проверка и ако не се окажат читави - греда.
Ако е окажат ок - комплекта върви по 500-600лв. Пълния рециклаж за моите идва към 1300-1400 лв.
В ибей гледам, че има рециклирани дюзи, но пак всичко е 1500 и нагоре.
От друга страна тук виждам цена от 800лв. за 6те дюзи, но надали включва всичко това.
Някой ползвал ли е ги е и отзиви дали има за тях. Ако не дайте съвет къде сте ги правили и сте доволни на доволна цена :-)
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Стойности на дюзи при 60
nikolae написа:Малко ъпдейт при мене. Свалих дюзите и ги качих на стенд. Забравих да си прехвърля снимките, по-късно ще ги приложа.
Имам 5 еднакви дюзи (спомням си, че последния номер е 131) и една с друг номер, която се оказа рециклирана от Бош.
В общи линии само Бошовската беше що-годе наред. Стенда пуска 4 теста, като доколкото разбрах 4ят е най-важен за работата.
Всичките 6 дюзи се провалиха на 1 и 4 тест, 2 и 3 са в зелено. Всички имаха високи стойности на backflow (или както го разбрах обратна нафта)
вероятно и от там идва припушването като се даде рязко газ. Колата няма дпф Е60 530д 218кс.
До колкото разбрах за да стане нова работеща дюза трябва да се смени почти всичко - разпръсквач, една медна тръбичка, която върви по цялата
дюза (май тя е за обратна нафта) и т.н. на всичките освен на рециклираната от Бош - за нея само разпръсквач.
Та се чудя какво да правя. Тук искам и да попитам какви дюзи стават за този мотор
и ако сложа други дюзи (други от тези на колата, но със същия номер ...131 накрая) трябва ли да се прави кодиране или нещо друго после ?
Дали да търся втора употреба други 6 дюзи. Но си мисля, че ще трябва да дам едни 100лв. за проверка и ако не се окажат читави - греда.
Ако е окажат ок - комплекта върви по 500-600лв. Пълния рециклаж за моите идва към 1300-1400 лв.
В ибей гледам, че има рециклирани дюзи, но пак всичко е 1500 и нагоре.
От друга страна тук виждам цена от 800лв. за 6те дюзи, но надали включва всичко това.
Някой ползвал ли е ги е и отзиви дали има за тях. Ако не дайте съвет къде сте ги правили и сте доволни на доволна цена :-)
Потърсих инфо за този сервиз ...и не бих рискувал с тях - http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=449535
- cgm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 21.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: Е46, Е91
- Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09
Re: Стойности на дюзи при 60
Дизелор или Брик Индъстри ООД
Момчета от този сервиз бягайте много далече.
100% измамници
Един приятел изгоря при тях с 100 лева капаро.
Пълни можешници, ако се порастърсите ще видите има и репортажи за тях
Как може да съществува такова място просто незнам, но явно тук всичко е възможно.
Иначе плащат явно доста за реклама в гугъл
Момчета от този сервиз бягайте много далече.
100% измамници
Един приятел изгоря при тях с 100 лева капаро.
Пълни можешници, ако се порастърсите ще видите има и репортажи за тях

Как може да съществува такова място просто незнам, но явно тук всичко е възможно.
Иначе плащат явно доста за реклама в гугъл

Re: Стойности на дюзи при 60
Да, след като се разтърсих се отказах.
За друг сервиз или друга идея?
Разгледах тези видеа в тубата
https://www.youtube.com/watch?v=Ew-3-boVDNA
https://www.youtube.com/watch?v=Zb4CdXq-8RE
https://www.youtube.com/watch?v=lnGjlV6jDTs
и стигам до заключението, че при мен след като едната дюза е сменяна,
може и да не кодирана към колата. Ще пробвам да ги проверя, съответно да
запиша новите стойности и ще следя за разлики.
пп.
след ремонт на дюзи подобно нещо прави ли се ?
За друг сервиз или друга идея?
Разгледах тези видеа в тубата
https://www.youtube.com/watch?v=Ew-3-boVDNA
https://www.youtube.com/watch?v=Zb4CdXq-8RE
https://www.youtube.com/watch?v=lnGjlV6jDTs
и стигам до заключението, че при мен след като едната дюза е сменяна,
може и да не кодирана към колата. Ще пробвам да ги проверя, съответно да
запиша новите стойности и ще следя за разлики.
пп.
след ремонт на дюзи подобно нещо прави ли се ?
- gogoferrari
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 12.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330d touring
- Мечтае да кара: f30
Re: Стойности на дюзи при 60
Колега Trixter, може ли малко по-подробно обяснение какъв точно се оказа проблема? При мен също го има това претрисане след изръчкване и спиране на светофар за около 1 мин и после пак си е добре. Стойностите на дюзите ми са добре днес ги гледах с ИНПА. Също като теб и аз имам някакво мокро около дюзите от нафта.
- pepsin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 464
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
Re: Стойности на дюзи при 60
Колеги не рециклираите дюзи,после стават още по зле,от личен опит го знам.Но всеки сам си решава.
Re: Стойности на дюзи при 60
pepsin написа:Колеги не рециклираите дюзи,после стават още по зле,от личен опит го знам.Но всеки сам си решава.
Какво по-точно искаш да кажеш ?
Дай малко повече инфо за последствията, които си имал.
- pepsin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 464
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
Re: Стойности на дюзи при 60
Не ти и трябва да знаеш колега.Всички който рециклират дюзи са мошеници,е може да има и някои читав,но аз не съм срещал такъв.По-добре дюза втора употреба,отколкото рециклирана дюза.Това си е мое мнение,и всичко написано го знам от личен опит.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани